PVV helpt wellicht


Plaats reactie
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

10-02-2012 16:59

Gradus,

Ik kan als je verhaal zou kloppen alleen maar concluderen dat we als Hollanders de grootste zijkers van de wereld zijn.

Top 10 Rijkste Landen per inwoner

1. Luxemburg – $78.409
2. Qatar – $78.260
3. Noorwegen – $51.985
4. Singapore – $50.180
5. Brunei – $47.930
6. Verenigde Staten – $ 45.934
7. Hong Kong – $42.653
8. Zwitserland – $40.484
9. Nederland – $39.877
10. Ierland – $38.663
11. Australië – $38.663

Wat je verhaal met de PVV te maken heeft ontgaat me effe

Prettig weekeind,
Peter
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

10-02-2012 17:04

leen goudappel schreef:Je bedoelt in hun eigen land neem ik aan? Daar zijn ze vrij in om dat te doen!

Als je het voor hier bedoelt?

Als het ze niet aanstaat,pleuren ze maar op!!!


Stond een smiley achter Leen,ik had van iemand die zo veel reageert op dit board wel verwacht dat je zou begrijpen dat het als grap bedoeld was :D .

Gr,
Mark
herman kelderman
Berichten: 142
Lid geworden op: 01-03-2007 20:26
Locatie: heerlen
Contacteer:

10-02-2012 17:35

het rare is ,de mensen die nooit wat tegen deze mensen in te brengen hebben ,wonen ook nooit of zelden tussen deze mensen....ga er eens tussen wonen!!!!! als je er geen hekel aan hebt krijg je het helaas wel!!
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

10-02-2012 19:54

mark bres schreef:
Neem maar van mij aan dat de schade die ons volk mbt het ecologisch evenwicht aan brengt echt vele malen groter is dan de gemiddelde Pool die wel eens uitheemse diersoort vangt en dan ook consumeert!


In heel deze politieke discussie - waarin ik overigens ook zelf een heel uitgesproken mening heb die ik voor mezelf hou - stoot me dit tegen de borst! Karper uitheems??? Waar haal je het???
mark berk
Berichten: 514
Lid geworden op: 23-03-2010 10:33

10-02-2012 19:57

Ik ben zelf geen pvv-fan, soms roept de mafkees in mijn ogen wel wat nuttigs..
Misstanden moeten worden aangepakt, links, rechts of recht door zee. Boeit niet hoe.
Ik werk zelf in de zorg. Als je ziet wat 'wij' onze oudjes aandoen .. :cry:
Ik kan me best vinden in de reactie van Gradus.
Het zijn (gelukkig) niet alleen Polen/Roemenen/ enz. , we hebben ook nog Anties, aantjes, grieken en de rest...allemaal opvreters..
Zijn wij beter?- denk van niet. Moet ik daarom nu boeten en de poep-lap blijven trekken? :-?
Gelukkig zijn er nog mensen die gewoon gaan werken :lol:
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

10-02-2012 20:03

pj otte schreef:Gradus,

Ik kan als je verhaal zou kloppen alleen maar concluderen dat we als Hollanders de grootste zijkers van de wereld zijn.

Top 10 Rijkste Landen per inwoner

1. Luxemburg – $78.409
2. Qatar – $78.260
3. Noorwegen – $51.985
4. Singapore – $50.180
5. Brunei – $47.930
6. Verenigde Staten – $ 45.934
7. Hong Kong – $42.653
8. Zwitserland – $40.484
9. Nederland – $39.877
10. Ierland – $38.663
11. Australië – $38.663

Wat je verhaal met de PVV te maken heeft ontgaat me effe

Prettig weekeind,
Peter


Peter,

Laat ik met het onderste beginnen.
Om in dit land te wonen betalen wij zo langzamerhand de hoofdprijs aan belastingen.
Dus mogen wij toch ook aan andere mensen vragen om zich aan te passen, of is dat echt zo vreemd?

Dan dat mooie lijstje die je laat zien, daar gaat ons land van na de klote, zijn alleen maar berekeningen en op deze berekeningen worden de lasten berekend die men kan dragen.
Waar je beter naar kunt kijken is naar het besteedbaar inkomen, dit is in Nederland de laatste jaren enorm afgenomen. Ik zelf heb inderdaad geen klagen hoor, maar neem de gepensioneerde, die moeten vanaf volgend jaar tot wel 7% inleveren en dankzij die bovenstaande berekeningen kunnen ze dat ook makkelijk.
Echter door deze versobering gaan heel wat mensen het erg moeilijk krijgen, maar goed, ik hoor hier niet bij, dus wat maak ik me druk zou je zeggen, nou ik vindt het schandalig! Solidariteit is tegenwoordig alleen nog maar iets dat wordt opgedrongen en niet meer iets spontaans. Daarvan is het laatste verloren gegaan met de invoering van het huidige zorgstelsel! Dus juist daarom gaan mensen meer van "andere" vragen en lijkt het of we minder tolerant zijn, maar in werkelijkheid komt het dus door wat de mensen is afgenomen de laatste jaren!! Ben trouwens geen fan van de Pvv, maar zo af en toe denk ik, goed Geertje!!


Gradus....
....................
Gebruikersavatar
Christian Hummelink
Berichten: 1857
Lid geworden op: 02-10-2005 22:56
Locatie: Zwolle

10-02-2012 20:24

gradus scholtens schreef:Ben trouwens geen fan van de Pvv, maar zo af en toe denk ik, goed Geertje!!


Gradus....


Tja Gradus, vooral als het over buitenlanders gaat is mij opgevallen :-?
Penvissen, omdat een wegzakker een mooie opsteker kan zijn!
http://www.karperbeheer.nl, word lid van de BVK!
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

10-02-2012 20:43

Tja Gradus, vooral als het over buitenlanders gaat is mij opgevallen :-?[/quote]

Kun je hier wat voorbeelden van geven dan?
Want voor iemand van wie de vriendenkring voornamelijk bestaat uit allochtonen is dit wel een vrij pijnlijke uitlating moet ik zeggen. Maar als misstanden niet meer besproken kunnen worden, ben je al snel een racist!!
Bij ons werken er ook veel uitzendkrachten in productie, is echt helemaal niks mis mee met deze mensen, echt niet. Maar wel blijf ik het erg vreemd vinden, als je als land een half miljoen werkloze hebt, je aan de andere kant 400.000 mensen uit Oost-Europa aan het werk hebt, of is deze uitspraak in jou ogen ook racistisch? Ik vindt het eerder realistisch, maar goed ik zeg maar niks meer..........

Gradus....
....................
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

10-02-2012 20:51

In heel deze politieke discussie - waarin ik overigens ook zelf een heel uitgesproken mening heb die ik voor mezelf hou - stoot me dit tegen de borst! Karper uitheems??? Waar haal je het???[/quote]

Naar mijn weten is de karper hier door de Monniken in Nederland geintroduceerd en is bewezen dat zelfs de vermeende wilde karpers afkomstig uit de buurt van Anna Pauwlona (west friesland) niet zo wild waren als we in eerste instantie wel dachten.
But correct me if i am wrong.
De karpers waar ik op doel hebben zeker geen wilde oorsprong maar zijn producten van uitzettingen of op zijn minst nakomelingen hier van.
Maar dit is volgens mij totaal geen issue in deze discussie. :-? Voor er hier weer een hele andere discussie binnen een discussie gaat plaats vinden.
Jammer dat je deze quote van mij wel belangrijk genoeg vind om aan te halen maar verder je politieke mening niet wilt ventileren. :(
Ohja nog bedankt dat je me afgelopen zaterdag op de beurs in Zwolle de juiste weg naar de stand van Monkey Climber gewezen hebt. :lol:



Gr,

Mark
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

10-02-2012 21:04

Ja voor een allochtoon die met een buitenlandse is getrouwd en een zootje wetsovertreders als kamerleden doet hij het niet slecht.

Wie had er een donkere bril op?
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

10-02-2012 21:18

Gradus,

Zegt dat niet meer hoe wij Hollanders in het leven staan? Door buitenlanders werk te laten doen wat wij verfoeien aan de ene kant ondanks de werkeloosheid. En de hele groep vervloeken om het geteisem wat er tussen zit.

Neem die gek Joran die bij twee moorden betrokken is. Al eens afgevraagd hoe de massa daar denk over de vrijstaat Holland?

Het gemak waarmee we groepen mensen in een hokje plaatsen beangstigd me wel eens als ik aan de toekomst van mijn kinderen en kleinkinderen denk.

De oplossing, zou het niet weten. Wat de PVV voor ogen staat is in mijn ogen niet meer dan een schijnoplossing.

Groet,
Peter
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

10-02-2012 21:18

@ Marc:

Over de routebeschrijving naar Monkey Climber: graag gedaan, maat! ;)

Over dat exoot zijn: ik ben er zelf ten stelligste van overtuigd dat een karper helemaal geen exoot is. Ik hou zelfs niet van die termen want als we echt in dat soort bewoordingen moeten praten, dan zijn er nog héél wat andere(n) die na de karper komen en die dus minder 'rechten' hebben.

Wanneer je van (ten laatste) de Middeleeuwen hier bent, ben je geen exoot meer naar mijn mening.

Interessante materie, vandaag nog gelezen na een tip van HPE op riviervissen: http://www.invasieve-exoten.nl/pagina23.html
Deze man had behoorlijk interressante stof te vertellen aangaande de exoten en wat de overheid daar nu daadwerkelijk aan doet.
Zo is er een tijdslijn die bepaald wanneer een dier of plant inheems of uitheems is.
De tijdslijn ligt rond 1500 na C. toen de Europeanen Amerika ontdekten (12 oktober 1492, Cristoffel Columbus).
De Oude Wereld ontdekte De Nieuwe Wereld en dat bracht dus gelijk een stroom van exoten op gang richting Europa.
Planten en dieren die voor 1500 na C. al voorkwamen worden als inheems beschouwd.

De oudste archeologische resten van de karpers dateren waarschijnlijk uit de twaalfde eeuw.
Bij Houten zijn resten van karper gevonden uit materiaal dat op grond van aardewerkdatering uit de elfde of twaalfde eeuw stamt. De eerste historische gegevens zijn wat later; uit 1342.
Dit houdt dus in dat de karper als inheems mag worden beschouwd.
Dat geldt dus bijvoorbeeld niet voor de snoekbaars en graskarper, dat zijn vissen die hier pas in de twintigste eeuw zijn uitgezet.

Maar, dit gezegd zijnde: back on topic!!! Als er nood is aan een verdere ontwikkeling van dit topic in een topic opent iemand maar een nieuwe discussie.

Grts
Mark
Ruben Lubbers
Berichten: 317
Lid geworden op: 13-05-2010 15:00

10-02-2012 21:38

Mooi hè? Gasten met een VOC mentaliteit. Dat wij daar nog over moeten gaan klagen.

Daarnaast vind ik het ook vreemd dat er hier een half miljoen thuis MOGEN zitten waarvoor we er dan weer 400.000 uit het "buitenland" moeten halen. We zouden ons kapot moeten schamen. (exacte cijfers ken ik niet dus maar even van Gradus geleend) Dit zegt namelijk meer over diegenen die thuis zitten dan over de mensen die het werk wel komen doen.

Daarnaast kunnen we ons nog even verder gaan schamen over onze laffe en o zo polititiek correcte houding tegenover uitvreters. Dat hebben we aan onszelf te danken en aan geen enkele andere etnisch- of demografisch bepaalde groep dan ook. Om die nu de zwarte piet toe te spelen is echt een zwakte bod. Hoe makkelijk ook............
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

10-02-2012 23:33

herman kelderman schreef:het rare is ,de mensen die nooit wat tegen deze mensen in te brengen hebben ,wonen ook nooit of zelden tussen deze mensen....ga er eens tussen wonen!!!!! als je er geen hekel aan hebt krijg je het helaas wel!!


2 jaar Amsterdam Osdorp (osdorperban) en 4 jaar Indische buurt , Amsterdam Oost goed ?
nee ik woon er niet meer..maar dat heeft meerdere redenen.
loopt daar zeker tuig rond, maar ook zeker hele aardige mensen vooral in de Indische buurt is het een smeltkroes van culturen en gaat daar over het algemeen prima.

ik ben eerder van mening dat de mensen met de grootste mond over buitelanders er nooit 1 gezien heeft :wink: :lol:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

11-02-2012 07:52

Ik sluit me bij Michel aan.
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

11-02-2012 08:24

Maar je hebt er toch weleens een gezien Mourad?

Alles even nalezend:
Is het niet zo dat het ''tuig'' de kans krijgt om tuig te zijn door onze perfecte rechtstaat?
Zit er in iedere groepering geen rotte Appel?
Vallen bepaalde groeperingen een beetje buiten de boot als het op een bepaald gemiddelde aankomt?
Zo kun je nog even doorgaan.
Als ik naar mijn hond kijk probeerd hij dingen uit. Net zolang totdat ik als baasje hem vertel dat hij tot zover mag gaan. Ik heb het gevoel dat er grenzen overschreden worden omdat er grenzen overtreden, maar niet echt bewaakt worden. Bepaalde buitenlanders zijn echt klootzakken, op het binnenhof ziet men alleen maar klootzakken.
Als een politicus familie van pinokkio zou zijn, kan men direct stoppen met het kappen van het Amazonegebied.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
herman kelderman
Berichten: 142
Lid geworden op: 01-03-2007 20:26
Locatie: heerlen
Contacteer:

11-02-2012 10:12

ik heb er zelf tussen in gewoond en moet toegeven chinezen en indische heb je zelden of nooit last van ,die hebben een hele andere levenswijze en instelling ,maar de rest !!! ik was blij dat ik een huis kon kopen en daar weg kon .heb in een blok gezeten van 16 woningen waar in 2 maanden tijd 12 buitenlandese gezinnenh inkwamen .heb nog nooit zo snel een buurt naar de gort zien gaan. dus gezien heb ik ze zeker wel
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

11-02-2012 10:52

Als je midden in een Chinese Hutong gaat wonen voel je je ook ontheemd. Ondanks de Chinezen die daar zeer harmonieus samenleven. Probleem is niet zozeer de buitenlanders, maar de toewijzing door de gemeenten van woonwijken als opvang voor hele groepen buitenlanders.

Overigens opereren veel misdadigers in Nederland gewoon vanuit het Oostblok. Die wonen normaliter dus daar.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
koos kalkman
Berichten: 585
Lid geworden op: 24-05-2004 11:38

11-02-2012 11:06

En wat dacht u van de grote werkgevers en uitzendbranche,die miljoenen opstrijken aan deze scheefloonindustrie.
Zijdelinks gesteund door :roll:

groet..
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

11-02-2012 11:15

Ze zijn verantwoordelijk voor een deel van de economie van ons land en dragen bij aan de belastinginkomsten en de werkgelegenheid. Met grote werkgevers denk ik dat je doelt op multinationals? Zij moeten een motivatie hebben om in Nederland te blijven anders zijn ze zo weg. Met deze overwegingen wordt het wel iets complexer.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
koos kalkman
Berichten: 585
Lid geworden op: 24-05-2004 11:38

11-02-2012 11:58

Mee eens Kees.
U kunt dergelijke zaken beter verwoorden als ik.
Maar het gaat mij meer om de maatschappelijk verandwoordelijkheid,waar gemeentes en burgers mee opgezadeld worden,en waar de de pvv nu misbruik van maakt.

groet.
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

11-02-2012 13:01

Vergeet niet dat Polen die het wel goed doen last hebben van de slechte.
Dat het in polen helemaal normaal is om vis mee te nemen om op te eten.
Roemenen kampioen skimmen zijn.
Dat er veel hollanders zijn die te lui zijn dat ze wat doen anders dan hand op houden.
Bij opsporing verzocht licht getint vaak voorkomt.
Dat uitkeringen te hoog zijn of lonen te laag ?
Dat in nederland iemand die werkt altijd zonder vaseline genomen word door wat voor belasting ook.
Buitenlanders geen wegenbelasting betalen al staat mijn buurt vol met auto's uit andere landen.
Er nederlanders zijn die lichaamlijk niet kunnen werken behalve als er zwart uitbetaald word.
Surinaams eten lekker is.
Mijn vriezer vol met boilie's ligt en ze in afrika honger hebben.
Dat virussen gevaarlijk zijn.
Dat als je met een doorgeladen pistool op de achterbank van je auto naar je toekomstig slachtoffer rijd een taakstraf riskeert.
Ik stop ermee je zal maar in de politiek zitten en mensen dingen moeten beloven die je nooit en te nimmer waar kan maken.
Maakt het uit joh elke maand je vorstelijke loon en als je er uitstapt betaald het domme stemvee je wachtgeld.

Het maakt niet uit of je nou door een vrachtwagen word overreden of door een tram.

jammer dat het zo koud is mvg Kees.
Gebruikersavatar
weerensteyn harold
Berichten: 826
Lid geworden op: 01-02-2006 23:53
Locatie: venlo

11-02-2012 14:46

tsja , zo is het nu eenmaal
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

11-02-2012 16:06

Het meldpunt waar Nederlanders konden klagen over overlast door Limburgers, is gesloten. Er werden namelijk daadwerkelijk klachten ingediend over overlastgevende Limburgers.

Oprichter Niels Keetlaer van de website meldpuntlimburgers.nl heeft helemaal niets tegen Limbo's. Hij ontwierp de site echter als ludiek antwoord op het 'Meldpunt Midden- en Oost-Europeanen' dat eerder deze week was gelanceerd door de PVV van Geert Wilders. De site werd echter razend populair en er kwamen honderden reacties binnen. "Het is mooi geweest met de reacties, helaas verzandde dit ludieke initiatief in onnodig gescheld en gemopper van mensen die het te serieus nemen. We nemen geen nieuwe reacties meer aan", zo staat te lezen op de site.

Ach ja,
Greetje wilde zelf de politiek in.
Huilie huilie is toch iets wat de PVV nooit zou mogen doen..
En chemische middelen??
De één vermoord er mensen mee, de ander gebruikt het om zijn haar te bleken..
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

11-02-2012 16:29

Er zijn nog wel wat meldpunten over. Als je er snel bij bent zijn die nog niet overspoeld door klagers.

Probeer deze:

http://meldpuntnederlanders.nl/

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======