PVV helpt wellicht


Plaats reactie
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

09-02-2012 22:09

Heer Geert is erg goed om de krenten uit de pap te halen. Wat gebeurd er vervolgens mee als medeverantwoordelijke van deze regering?

Groet,
Peter
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

09-02-2012 23:08

Natuurlijk, problemen zijn allang bekend. Ook bij de regering die de PVV gedoogsteun levert, zodat ze zelf buiten schot blijven. Meldpunt doet niks anders dan die klachten verzamelen en de opbrengst overhandigen aan de regering. Die dan weer aan duur betaalde ambtenaren vraagt een en ander te verwerken en samen te vatten, waarbij de uitkomst gelijk is aan wat al bekend is. Verder niks. Schiet dus niet op. We hebben een politieapparaat die op moet treden. Waaruit blijkt dat die hun taak niet aankunnen en er meer politie bij moet. Zoiets was al beloofd bij aanvang.

Nou ja, het zal wel.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

10-02-2012 07:42

Kees V je kunt niet ontkennen dat er een mail rond is gegaan dat er zoveel rumoer in de media moet worden gebracht wat er inkomt maakt niet uit, dagelijks lees je wel weer iets.

Ik blijf Greet het peroxide mannetje noemen, vrijheid van meninguiting daar is hij toch bekend om is het niet.

Verhuizen, nee liever niet blijf liever hier op onze roze wolk leven, lekker pais en vree.

Mooi is wel om te zien hoe sommigen hier wensen te communiseren, echte Henk en Ingrid reacties.

Niet voor jou bedoeld Kees maar voor wie stiefel past SSaluut. :D


Uttttttttt komt er weer aan wacht maar. :D :D :D
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

10-02-2012 08:10

Zie dit is weer gewoon nieuws.
Wel lachen overigens geeft gewoon weer hoe oprecht het menneke is.

Geert Wilders heeft naar eigen zeggen een bloedhekel aan De Volkskrant, toch leest hij het linkse azijnzure dagblad gewoon. Hij heeft namelijk een digitaal abonnement. Bovendien vertellen 'insiders' dat de krant regelmatig op zijn PVV-bureau ligt.

De Volkskrant zelf openbaart dat Wilders sinds augustus 2005 een digitaal abonnement heeft en schendt dus keihard de privacy van haar lezer.

Eerder ontkende de politicus nog dat hij De Volkskrant las. Toen hij hoorde dat Neelie Kroes in het ochtendblad zei dat de EU zonder Griekenland kan, reageerde hij: "Je zou er bijna een abonnement voor gaan nemen, maar dat gaat wat ver."


Lol toch.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

10-02-2012 08:18

Dat Wilders aan de andere kant politici scherp houd valt niet te ontkennen.
Zitten slapen zit er voor de meesten niet aan, nou ja.



Afbeelding
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

10-02-2012 08:49

Ach ja Greet is zelf niebt zo scherp en slaapt als het over zijn kamerleden gaat.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

10-02-2012 09:03

Hmmmm Ipad en dikke vingers is niebt goed voor het typen zie ik. :D
Vissen is een hobby, geen religie!
Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

10-02-2012 09:33

De topicstarter heeft wel de juiste titel voor dit topic. Hoop hebben in de pvv wellic
ht
dat is pas naief...
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

10-02-2012 10:20

Ondertussen zijn er wel wat dingen veranderd en heeft onder invloed daarvan zelfs de PvdA een ruk naar rechts gemaakt. Ik blijf hopen, Geert is van alle hufters in de politiek de minst erge, dus je moet wat he!
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
herman kelderman
Berichten: 142
Lid geworden op: 01-03-2007 20:26
Locatie: heerlen
Contacteer:

10-02-2012 10:24

hier in het zuiden komplete wateren leeg gevist en wat komt er voor terug ......helemaal niks .word tijd dat er wat aan gedaan word !!!!!
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

10-02-2012 10:40

zucht ..... kan het hier dan nooit eens normaal?
We zijn allemaal redelijk vlot met op de man spelen nietwaar?

Wangedrag = aanpakken, maar dan ook echt. Gewapende overval, you're out. Moord, you're out. Winkel diefstal, 3 strikes you're out. Mishandeling, you're out.
Niet NL en wangedrag, enkele reis naar land van oorsprong.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Hardy Schuilenburg
Berichten: 201
Lid geworden op: 25-10-2010 17:38
Locatie: Breda

10-02-2012 10:55

Kijk Mark heeft het scherp, hij die zich niet schikt naar de regels aanpakken. Of het nu Nederlanders, Polen of Marokanen zijn maakt niets uit. De PVV probeert politiek gewin te halen met populistische verklaringen maar zijn niet eens in staat om binnen hun partij de zaken te regelen dus beware ons voor bestuurlijke verantwoordelijkheid bij deze partij.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

10-02-2012 11:31

waar blijft dat " dit vind ik niet leuk" knopje nou ? :wink:

8)
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

10-02-2012 11:38

:lol: :lol:
Off: Vond je muziek erg mooi man!
On:
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

10-02-2012 11:49

Helemaal mee eens hoor Mark. Gewoon aanpakken. Technische beperking is een Nederlander met buitenlandse (voor)ouders. Maar goed. In jouw lijstje zal echter een overtreding van de visserijwet of het meenemen van vis niet hoog gaan scoren. En al helemaal niet bij de PVV. Dus helpt wellicht? Nee, niet daarmee.

Marc Schrikkema schreef:zucht ..... kan het hier dan nooit eens normaal?
We zijn allemaal redelijk vlot met op de man spelen nietwaar?

Wangedrag = aanpakken, maar dan ook echt. Gewapende overval, you're out. Moord, you're out. Winkel diefstal, 3 strikes you're out. Mishandeling, you're out.
Niet NL en wangedrag, enkele reis naar land van oorsprong.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

10-02-2012 11:54

Zielig.. Heel zielig..
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

10-02-2012 12:22

Als je toch ergens te gast bent hoor je je toch aan te passen? Als ik een gast thuis ontvang en hij houdt zich niet aan de regels dan volgt er een waarschuwing. Bij de tweede waarschuwing krijgt hij gratis het Orville en Wilbur Wright gevoel.
Dit neemt niet weg dat men niet moet generaliseren. Een turk, Belg, Pool, Hottentot of Marrokaan heeft zijn eigen normen en waarden. Veel van de problemen die ik tijdens mijn werk ervaar ontstaan door verschillen in die normen en waarden.
Extreme personen mogen van mij een enkeltje bodem Loch Ness ontvangen, twijfelgevallen mogen ze wat mij betreft net zo behandelen als de Nederlandse hufters. Er is geen mens gelijk, iedereen is anders maar we hebben allemaal rood bloed. Mensen beoordelen op hun afkomst is al erg genoeg, of zijn er hier mensen die o.a de jodenvervolging al zijn vergeten????
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

10-02-2012 12:30

Wat is het probleem eigenlijk?
Houd je jezelf aan de regels is er ook niks aan de hand toch.
De PVV wil alleen maar aantonen dat sommige mensen uit het oostblok voor overlast zorgen, niet meer en niet minder. Nogmaals gedraag je gewoon, dan hoeft dit allemaal ook niet.
Kijk het probleem zit volgens mij in het feit dat de meeste de problemen willen wegdrukken en ontkennen dat er problemen zijn en dat kan niet!!
Maar nogmaals als je je gewoon gedraagt, is er niks aan de hand!!!

Gradus....
....................
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

10-02-2012 14:36

.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

10-02-2012 14:39

Wanneer we zo kritisch zijn tegenover andere bevolkingsgroepen mogen we ook wel eens wat kritischer naar ons zelf kijken. :(
Nadat we eerst onze eigen kust leeg gevist hebben doen we dit nu met gesubsidieerde varende visfabrieken voor de Afrikaanse kust,daar waar de mensen geen nagel hebben om aan hun kont te krabben.
Zelfde geld voor de kokkelvisserij in de waddenzee,kokkelvissers die zijn uit gekocht door de overheid zijn naar Afrika vertrokken om daar met subsidie gelden hun werk daar voort te zetten.
Het mooie is nog dat de kokkelvisserij hier aan banden gelegd is ter bescherming van tussen Afrika en het poolgebied heen en weer pendelende waadvogels deze zelfde waadvogels nu in hun overwinterings gebied bedreigd gaan worden door dezelfde kokkelvissers!
De waddenzee is van groot belang voor deze vogels omdat hier de enigste tussen stop plaats vind om op krachten en gewicht te komen om daarna hun reis te kunnen afmaken,zonder deze tussenstop zouden deze vogels de tocht niet af kunnen maken.(misschien deze vogels ook maar afschieten,het zijn immers wel onze kokkels die ze opvreten) :P
Neem maar van mij aan dat de schade die ons volk mbt het ecologisch evenwicht aan brengt echt vele malen groter is dan de gemiddelde Pool die wel eens uitheemse diersoort vangt en dan ook consumeert!
Zo zijn er nog tal van voorbeelden te bedenken waarom Polen een meldpunt tegen Nederlanders zouden kunnen beginnen. :lol:
Wat ik hier mee wil zeggen is dat we intolerant volkje aan het worden zijn die het volgens mij veels te goed hebben.
Verbeter de wereld en begin bij je zelf :-?


Gr,
Mark
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

10-02-2012 15:13

mark bres schreef:Neem maar van mij aan dat de schade die ons volk mbt het ecologisch evenwicht aan brengt echt vele malen groter is dan de gemiddelde Pool die wel eens uitheemse diersoort vangt en dan ook consumeert!
Zo zijn er nog tal van voorbeelden te bedenken waarom Polen een meldpunt tegen Nederlanders zouden kunnen beginnen. :lol:
Wat ik hier mee wil zeggen is dat we intolerant volkje aan het worden zijn die het volgens mij veels te goed hebben.
Verbeter de wereld en begin bij je zelf :-?


Gr,
Mark


Dit vind ik leuk :P

Bedankt! 8)
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

10-02-2012 16:26

mark bres schreef:Wanneer we zo kritisch zijn tegenover andere bevolkingsgroepen mogen we ook wel eens wat kritischer naar ons zelf kijken. :(
Nadat we eerst onze eigen kust leeg gevist hebben doen we dit nu met gesubsidieerde varende visfabrieken voor de Afrikaanse kust,daar waar de mensen geen nagel hebben om aan hun kont te krabben.
Zelfde geld voor de kokkelvisserij in de waddenzee,kokkelvissers die zijn uit gekocht door de overheid zijn naar Afrika vertrokken om daar met subsidie gelden hun werk daar voort te zetten.
Het mooie is nog dat de kokkelvisserij hier aan banden gelegd is ter bescherming van tussen Afrika en het poolgebied heen en weer pendelende waadvogels deze zelfde waadvogels nu in hun overwinterings gebied bedreigd gaan worden door dezelfde kokkelvissers!
De waddenzee is van groot belang voor deze vogels omdat hier de enigste tussen stop plaats vind om op krachten en gewicht te komen om daarna hun reis te kunnen afmaken,zonder deze tussenstop zouden deze vogels de tocht niet af kunnen maken.(misschien deze vogels ook maar afschieten,het zijn immers wel onze kokkels die ze opvreten) :P
Neem maar van mij aan dat de schade die ons volk mbt het ecologisch evenwicht aan brengt echt vele malen groter is dan de gemiddelde Pool die wel eens uitheemse diersoort vangt en dan ook consumeert!
Zo zijn er nog tal van voorbeelden te bedenken waarom Polen een meldpunt tegen Nederlanders zouden kunnen beginnen. :lol:
Wat ik hier mee wil zeggen is dat we intolerant volkje aan het worden zijn die het volgens mij veels te goed hebben.
Verbeter de wereld en begin bij je zelf :-?


Gr,
Mark



Ik zal eens even kritisch naar ons zelf kijken:

We betalen het meeste geld aan de Europese unie van alle landen.
We geven miljarden uit aan ontwikkelings samenwerking.
Belastingen schieten omhoog, waardoor we het meeste geld betalen voor bijvoorbeeld benzine.
We hebben de laatse jaren al enorm veel aan pensioen ingeleverd.
Als we de Grieken helpen, moeten wij dat als burgers betalen d.m.v. belastingverhoging.
Wij moeten al 6 jaar aanhoren dat de arbeidsmarkt aantrekt, maar in de praktijk merken wij er niks van.
Onze ouderen, mensen die dit land groot hebben gemaakt, moeten dagen in dezelfde luier lopen.
Ziekte kosten zijn het hoogste in Europa, waar ze in Amerika het volk nu verplicht verzekerd hebben, maken ze het hier onbetaalbaar voor de gewone mensen, natuurlijk door de privatisering.
Levens onderhoud is de laastste jaren gestegen met 36 procent.
Heel veel Nederlanders kunnen erg moeilijk rond komen.
Oja in de jaren 90 is er voor miljoenen van ons pensioen geld gestolen om de begroting kloppend te maken, dit zouden we terug krijgen, nou vergeet het maar.
tot zover mijn kritische blik om ons zelf.
Als je dit leest begrijp je wel dat wij graag willen dat als mensen hier komen, zich aan moeten passen aan onze cultuur, doen ze dit niet, dan maken wij een meldpunt, waar misstanden aan de kaak kunnen worden gesteld.

Gradus....
....................
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

10-02-2012 16:29

Polen een meldpunt tegen Nederlanders zouden kunnen beginnen


Je bedoelt in hun eigen land neem ik aan? Daar zijn ze vrij in om dat te doen!

Als je het voor hier bedoelt?

Als het ze niet aanstaat,pleuren ze maar op!!!
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

10-02-2012 16:46

na het zuur komt het zoutzuur ....

tja...

dat onze overheid ons al jaren in de uitverkoop doet is enkel uit eigenbelang.

volksvertegenwoordigers noemen ze dat. lol ( fuck politiek,laten ze daar maar een meldpunt voor maken)

heeft verder weinig te maken met bepaalde bevolkinsgroepen een label aan hangen...

ik bekijk een ieder als zijnde individu. ja je kan snel zien met wie of wat je te maken hebt... heeft veel met houding,instelling en fatsoen te maken.
toch zijn er zat die wel hun best doen, en wel mee willen werken.
persoonlijk vind ik dat je die mensen tekort doet dan.

ik ken marokkanen die een hekel aan marokkanen hebben om maar een voorbeeld te geven. niet alle marokkanen, maar wel degene die ervoor zorgen dat deze mensen moeilijker aan een baan komen al doen ze 10x meer hun best als de gemiddelde nederlander.

ok , kom maar op met de haat :D
maar bedankjes mogen ook hoor, ik wil Douwe inhalen 8)

:roll: :-? :lol:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

10-02-2012 16:55

gradus scholtens schreef:Je bedoelt in hun eigen land neem ik aan? Daar zijn ze vrij in om dat te doen!

We betalen het meeste geld aan de Europese unie van alle landen.
We geven miljarden uit aan ontwikkelings samenwerking.
Belastingen schieten omhoog, waardoor we het meeste geld betalen voor bijvoorbeeld benzine.
We hebben de laatse jaren al enorm veel aan pensioen ingeleverd.
Als we de Grieken helpen, moeten wij dat als burgers betalen d.m.v. belastingverhoging.
Wij moeten al 6 jaar aanhoren dat de arbeidsmarkt aantrekt, maar in de praktijk merken wij er niks van.
Onze ouderen, mensen die dit land groot hebben gemaakt, moeten dagen in dezelfde luier lopen.
Ziekte kosten zijn het hoogste in Europa, waar ze in Amerika het volk nu verplicht verzekerd hebben, maken ze het hier onbetaalbaar voor de gewone mensen, natuurlijk door de privatisering.
Levens onderhoud is de laastste jaren gestegen met 36 procent.
Heel veel Nederlanders kunnen erg moeilijk rond komen.
Oja in de jaren 90 is er voor miljoenen van ons pensioen geld gestolen om de begroting kloppend te maken, dit zouden we terug krijgen, nou vergeet het maar.
tot zover mijn kritische blik om ons zelf.
Als je dit leest begrijp je wel dat wij graag willen dat als mensen hier komen, zich aan moeten passen aan onze cultuur, doen ze dit niet, dan maken wij een meldpunt, waar misstanden aan de kaak kunnen worden gesteld.

Gradus....


En dan te bedenken dat jij in het 2 op 3 na rijkste land ter wereld woont,moet je na gaan hoe slecht mensen in andere landen het hebben waar het economisch een stuk slechter gaat.
Sorry hoor ik geloof best dat er mensen zijn die lastig hebben in Nederland maar ik geloof niet dat je in Nederland honger hoeft te lijden.
Toevallig ken ik iemand die nog nooit gewerkt heeft en van een minimum uitkering moet rondkomen(psychische problemen)hij kan dan wel geen auto rijden maar weet zich al zeker 20 jr staande te houden en heeft ook gewoon zijn eigen huurflatje.
Kun jij me vertellen in welk land iemand 20 jr van een uitkering kan leven zonder ooit ook maar een pukkel gewerkt te hebben?
We zijn naar mijn idee met al onze rijkdom een volk van klagers geworden!
En dat wij zo een florerende economie bezitten is veelal over de ruggen van andere bevolkingsgroepen of ten koste van de natuur gegaan.