Aangevallen worden door een Boa


ruben hartjes
Berichten: 40
Lid geworden op: 31-01-2010 12:13
Locatie: Gendringen

02-10-2011 22:40

Nou las ik op mijn Hyves het stoere bericht dat een boa zich weer een hele dag kostelijk had vermaakt door collega- vissers op hun fouten te wijzen. Met als klap op de vuurpijl nog een rondje met oom agent een mooie ronde om een groot meer te mogen maken, om zo nog meer geld voor de staatskas te mogen innen.
Op zich helemaal niets mis mee!

Daarop volgde mijn reactie op de desbetreffende persoon of hij ook op de 3e hengel controlleerde, en vol trots kwam het antwoord JA.
Waarop ik weer antwoorde, dat ie beter al die Polen en Russen kan aanpakken anders valt er over een tijd niets meer te Controlleren, want dan is alle vis weg!

Nou toen kreeg ik toch een mail terug, ongelofelijk!
Nou komt ie en met de vriendelijke groeten van de Boa.


Weet je. Jij zit bij de brandweer? Nou dan zou jij je moeten schamen. Jullie hebben altijd een grote bek over het feit van agressie tegen hulpverleners. Nou dan zou jij het goede voorbeeld moeten geven over het feit dat je geen grote bek moet geven tegen een opsporingsmabtenaar. Maar laat ik het zo zeggen. Val mij op deze manier nog een keer lastig en ik zal een mailtje sturen naar de gemeente oude ijsselstreek waar jullie brandweer post onder valt en zal even een boekje open doen! En iemand die zich tijdens het vissen netjes aan de regels houdt hoeft niet bang te zijn om voor een boete of een waarschuwing! En ook tegen buitenlander doen wij zeker ook Wat aan. Dus als je ergens geen verstand van hebt. mond dicht en en begin met agressie tegen hulpverleners eerst met bij jezelf en ga niet zo achterlijk tegen mij doen! Want ben ik niet van gedient en iemand die zo reageerd en dingen zoekt om een anderr zwart te maken heeft zelf dingen te verbergen. dus laat mij met rust of houdt je bek. En ik meen het dat ik een mail stuur naar de gemeente als je me zo lastig valt en ik bewaar de teksten als bewijs dus. als jij onschuldig doet sorry maar dat heb ik vast staan als bewijs! Dus zou me maar gedragen als ik jou was. Hulpverlener van niks. Ook deze mail wordt bewaard als bewijs. 


”Schijnbaar heeft meneer ergens last van, nou ik zeker na zijn antwoord
Laatst gewijzigd door ruben hartjes op 02-10-2011 22:55, 2 keer totaal gewijzigd.
ruben hartjes
Berichten: 40
Lid geworden op: 31-01-2010 12:13
Locatie: Gendringen

02-10-2011 22:43

Voor degene, ik zit dus bij de brandweer oude IJsselstreek haha, meneer is een beetje gefrustreerd.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

02-10-2011 22:43

Kansloos

BOA is overigens ook gewoon politie is veel gevallen, Snap heel deze reactie niet van die man!
Zit een hoop frustratie in lees ik :lol:

Laat hem doen,zet hij zich eigen alleen maar voor lul! Wat hij overigens nu al doet! De waarheid was harder dan verwacht die reactie van jou op meneer de BOA :)
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
ruben hartjes
Berichten: 40
Lid geworden op: 31-01-2010 12:13
Locatie: Gendringen

02-10-2011 22:51

Kijk tuurlijk doet meneer zijn werk, maar de manier waarop je zoiets op Hyves zet, dan vraag je gewoon om reacties. Kan helaas zijn bericht niet meer laden. Hij heeft me verwijdert als vriend( sniksnik) maar ach mischien reageert hij zelf nog als meneer zo vastberaden is
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

03-10-2011 00:28

Link hem door naar dit topic, Whaha, lachen!!! :wink: succes met meneer boa :D
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

03-10-2011 07:07

ik zie 1 slchlemiel en die zit bij de brandweer. Ik hoop dat je morgen op kleiduifkweken gaat of zo en verder stopt met vissen...

En o ja, moest ik (bestuurs)lid zijn van jou hsv had ik je keurig voorgedragen... voor royement.
It's okay 2 pay
ruben hartjes
Berichten: 40
Lid geworden op: 31-01-2010 12:13
Locatie: Gendringen

03-10-2011 07:21

Beste meneer Klaas, nou lijk ik wel een grote boef zeg, dus jij bent ook zo iemand die niet tegen kritiek kan?? volgens mij ben ik degene die aangevallen word. royeren zelfs, nou ik kan het eens voorstellen hier
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

03-10-2011 07:45

Ruben,

Actie is reactie en de toon maakt de muziek?

Jouw toontje heeft de beste man tegen de haren in gestreken en als ik het goed inschat, maar dit kan ik mis hebben, is dit niet de eerste keer dat jij iets zegt tegen deze meneer?
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

03-10-2011 07:52

eerst jou ongesecureerde mail en dan zijn antwoord...

Verder roert de boa 5 punten aan en heeft ie 5 keer gelijk, jou flinter van gelijk heb ik nog niet gezien.

Prima als je de wet wilt overtreden, aanvaard de consequenties.
Verder verneuk je meer door je niet aan de regels te houden, de consequentie van belangenbehartiging is dan op a wel van alles mag en op b niet. Heel vaak met reden.
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Stef Jansens
Berichten: 978
Lid geworden op: 09-02-2007 21:59

03-10-2011 08:03

Valt me wel op dat het Nederlands van deze BOA niet echt van hoogstaand niveau is, had ik toch anders verwacht :wink:
M.v.g Stef Jansens
ruben hartjes
Berichten: 40
Lid geworden op: 31-01-2010 12:13
Locatie: Gendringen

03-10-2011 08:48

Beste mensen,
Het was de aller eerste keer dat ik deze beste man een reactie gaf, het punt waar ik op doelde was, de manier hij het op zijn Hyves had gezet, dan wist hij dat er reacties zouden komen en dat lijkt me toch ook niet erg. Tuurlijk moeten de regels nageleeft worden. Maar ik heb toch gelijk als ik zeg dat er iets tegen onze oosterlijke buren gedaan moet worden er anders geen vis meer te vangen velt en dus ook niets meer te Controlleren. Plus het feit dat ik niemand persoonlijk aanval, maar meneer boa mijn wel degelijk persoonlijk aanvalt met het idee dat ik hem al jaren treiter. Nou sorry hoor.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

03-10-2011 08:50

Tja, weer een heel eenzijdig verhaal.

Als je een echte klacht hebt over een BOA Ruben, leg het dan neer waar het hoort.

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... r/klachten

Ga niet het verhaal volgens jouw interpretatie etaleren op een internetforum. Moest er nog bijkomen dat je de naam bekend maakt. Dan zadel je ook nog eens dit board ermee op. Voorspel in dat geval geen lang leven voor dit topic.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

03-10-2011 09:10

ruben hartjes schreef:Val mij op deze manier nog een keer lastig.
en begin met agressie tegen hulpverleners eerst met bij jezelf en ga niet zo achterlijk tegen mij doen!
Want ben ik niet van gedient en iemand die zo reageerd en dingen zoekt om een anderr zwart te maken heeft zelf dingen te verbergen.
als jij onschuldig doet sorry maar dat heb ik vast staan als bewijs! Dus zou me maar gedragen als ik jou was.
Ook deze mail wordt bewaard als bewijs. 


ben toch wel benieuwd naar jouw uitgaande mails :wink: :lol:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

03-10-2011 09:32

Ruben sorry maar dit is je eigen schuld, ik heb niet veel meer toe te voegen aan de reactie van Klaas.

De BOA is overigens ook wel wat aandachtsgeil je loopt niet trots op hyves te melden van je :heldendaden:

Maar oke de brandweerman mag graag het vuurtje wat oppoken maar dan niet klagen als je het niet direct uit krijgt.
Vissen is een hobby, geen religie!
Steintje Verheggen
Berichten: 289
Lid geworden op: 25-01-2008 18:12
Locatie: Hilvarenbeek

03-10-2011 09:50

Kan Ruben heel goed begrijpen. Hij geeft gewoon een feit aan bij een controlerende autoriteit. Dat die autoriteit als een dwaas reageert kan Ruben ook niks aan doen. Niet iedereen is voor bepaalde rede vatbaar. Vind het kort door de bocht met die opmerking over het aanwakkeren van een vuurtje. Hoor het verhaal eenzijdig en geef in deze Ruben gelijk. Die reactie die hij kreeg is niet door iemand gedaan die weldenkend in de wereld staat. Ken ook zo'n gast die ook zo zou reageren maar daar wil en moet je niet mee in discussie gaan. Verspeelde energie vind ik dat.
ruben hartjes
Berichten: 40
Lid geworden op: 31-01-2010 12:13
Locatie: Gendringen

03-10-2011 10:18

Het gaat mij er niet om wie er nu wel of geen gelijk heeft, maar de manier hoe ik een privémail krijg op een na mijn mening kleine reactie.
Mijn woorden waren letterlijk:" toch niet voor 3e hengel of wel" en de reactie erna:" jullie kunnen beter iets aan die Polen en Russen doen. Over een tijdje valt er niets meer te Controlleren omdat er geen vis meer zit"
Dat was alles, dat is toch lijkt me geen reden om me zo aan te vallen, heb meneer notabene nog nooit gesproken.
Dan daarbij reageer ik op een open www. Die zijn er om op te reageren.
Gebruikersavatar
Sjors Keij
Berichten: 289
Lid geworden op: 01-05-2011 10:14
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

03-10-2011 10:28

Afbeelding
Jum jum vissie!
Gebruikersavatar
Omar Maxim Bogerd
Berichten: 232
Lid geworden op: 16-04-2006 21:12
Locatie: Houten
Contacteer:

03-10-2011 12:09

Ik vind dat het mailtje van de betreffende BOA qua stijl nu niet bepaald de schoonheidsprijs verdient. Zelf zou ik dan liever de eer aan mijzelf hebben gehouden dan mij te verlagen tot het niveau dat sommige vissers zich aanmeten wanneer zij (terecht) een Proces Verbaal krijgen. En het is blijkbaar tegenwoordig nodig om wanneer je wordt aangesproken op iets dat je fout doet, meteen naar een ander te wijzen. Dat excuus over die Polen hoor ik zelf ook regelmatig en geloof mij: dat wordt echt wel aangepakt.
Geloven is mooi, controleren is beter.
ruben hartjes
Berichten: 40
Lid geworden op: 31-01-2010 12:13
Locatie: Gendringen

03-10-2011 12:28

@ klaas,
klaas ik vind jouw reacties een beetje kort door de bocht, ik mag toch op een open site een reactie op iemand geven, zonder dat ik hem eigenlijk persoonlijk aanval. ik heb geen bekeuring gekregen waar ik tegenin ga, en zelfs dat houd ik me altijd wel degelijk aan de regels.

beetje jammer zo een reactie
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

03-10-2011 12:39

Nee, misverstand. Dit is een forum waarvan je lid moet zijn om berichten te plaatsen, en waar beheer en moderatoren verantwoordelijk gesteld kunnen worden voor wat de forumleden plaatsen. Doet er verder niet toe en staat hier niet ter discussie, maar bij laster of smaad zullen er gepaste maatregelen getroffen worden. Dat soort maatregelen vinden wij dan erg jammer.

En je zegt het elders al, privémail. Inhoudelijk vind ik de mail ook ongepast. Maar daar zijn wegen voor, waarvan ik de link al gaf.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
ruben hartjes
Berichten: 40
Lid geworden op: 31-01-2010 12:13
Locatie: Gendringen

03-10-2011 13:33

Sorry Kees bedoelde hier eigenlijk de Hyves mee, stond er niet helemaal duidelijk.
Gebruikersavatar
paul vonk
Berichten: 196
Lid geworden op: 16-07-2007 00:17
Locatie: delft
Contacteer:

03-10-2011 13:47

De mail van de boa is niet de beste nee, dat mag gezegd worden.

Zijn de politie/gemeente/brandweer/ambulance's etc etc niet met 1 en het zelfde bezig? Namelijk een schoner/veiliger/mooier etc etc Nederland?
Ik snap dus echt niet dat dit door beide partijen zo in de openbaarheid gegooigd word. Jullie zouden allebij beter moeten weten!
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

03-10-2011 14:19

Ruben,

Mijn reactie op jou schrijfsel staat niet in een vreemde taal of zo...

Had je applaus verwacht?

Hoe meer ik er over nadenk, hoe stijllozer ik je actie vind. Die man kan zich niet verweren en ik moet maar aannemen dat jij niks verzint.
It's okay 2 pay
ruben hartjes
Berichten: 40
Lid geworden op: 31-01-2010 12:13
Locatie: Gendringen

03-10-2011 15:16

Beste Klaas,
Hier is niets stijlloos aan, ik heb gewoon een reactie gegeven over hoe ik erover dacht, ik mag tenstlotte in Nederland mijn mening geven. Heb daarbij en dat zweer ik op mijn hart niemand persoonlijk aangevallen, maar krijg als reactie wel persoonlijk de wind van voren. Ik kan je alle berichten laten lezen op Hyves met naam en toenaam, maar daar gaat het mij niet om.
Ik ga niet een persoon publiekelijk te schande maken. Maar met je vorige reactie doe jij dat bij mij eigenlijk wel.
Sander Russing
Berichten: 372
Lid geworden op: 01-05-2011 17:23

03-10-2011 15:24

Iets met een bal kaatsen? Jij opent toch een nutteloos topic. Nodig die beste boa eens even uit deel te nemen hier dan kunnen wij ook een eerlijk oordeel en mening vormen.