Aangevallen worden door een Boa


Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

03-10-2011 21:07

Regel dat via PB met Ruben. Als hij het kwijt wil.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
rob aarninkhof
Berichten: 7
Lid geworden op: 03-10-2011 21:02
Contacteer:

03-10-2011 21:15

Nou ik heb de www op de hyves ook gelezen en ook gereageerd( geen mail gehad trouwens)
Ik ben het helemaal met ruben eens, het is een beetje jammer dat hij nu wordt afgeschilderd als crimineel.
Laten we eerlijk zijn we zitten allemaal te vitten op een boa (uitzonderingen daar gelaten)

Wij hebben hier in de buurt ook zon achtelijke BOA gehad die zijn taak iets te serieus nam ( net als de man op hyves, die er gewoon op geilt)
Deze boa kwam dood 4 keer op een avond controleren en vragen naar je papieren.
De ergenis onder de diverse karpervissers liep hoog op, maar hij bleef bezig met vissertje wakker houden.
tot op een dag hij twee gespierde karpervissers tegen het lijf liep (kleerkasten)
Die hebben na twee keer waarschuwen meneer de boa bij zijn enkels gepakt en hem even met het hoofd in het kanaal laten hangen. whhaaa
( hij leeft nog hoor)

om een lang verhaal kort te maken, controle OKE is nodig maar doe het op een normale en menselijke manier.
als jij je zooi rond je tent netjes hebt, onthaak matje mee, papieren voor elkaar en vooral alles weer netjes achter laat.
dan kan het met een waarschuwing voor de derde hengel er ook wel mee door ipv een dikke prent die niet in verhouding staat met het vergrijp.
voor doodslag krijg je vaak nog minder (zelf nog kost en inwoning.
Gebruikersavatar
rob aarninkhof
Berichten: 7
Lid geworden op: 03-10-2011 21:02
Contacteer:

03-10-2011 21:39

Rene Berger schreef:Mag ik weten waar deze BOA voor is opgeleid en op welk gebied hij controles uitvoert en vooral wie zijn opdrachtgever is? Ik zou er toch niet aan moeten denken dat het een BOA uit onze eigen gelederen is.

Mvgr. Rene

tering hij heeft mij ook geblokkeert

lees Voeg toe als vriend
Je kan geen vrienden worden door de instellingen van Vechtdal Fishing Team!

ik ben bang dat hij geen deelneemt aan deze wonderbaarlijke discussie
ruben hartjes
Berichten: 40
Lid geworden op: 31-01-2010 12:13
Locatie: Gendringen

03-10-2011 23:38

@ rob, fijn dat jij het ook hebt gelezen, en ik heb ook jouw reactie gezien. Ook die was gewoon normaal en netjes, ook jij bent geblokt. Denk dat dit meer over de persoon in kwestie gaat als over ons. Ben enorm blij dat hij niet in onze regio zit! Hier kan ik namelijk erg goed opschieten met de boa's en hun doen gelukkig niet overal moeilijk over, met een knipoog. Leven en laten leven.
ruben hartjes
Berichten: 40
Lid geworden op: 31-01-2010 12:13
Locatie: Gendringen

04-10-2011 00:18

Wpj,
Waar slaat trouwens die opmerking op over mijn of iemand anders zijn schrijfstijl?? Blijf on-topic of blijf weg!
Gebruikersavatar
rob aarninkhof
Berichten: 7
Lid geworden op: 03-10-2011 21:02
Contacteer:

04-10-2011 00:32

ruben hartjes schreef:@ rob, fijn dat jij het ook hebt gelezen, en ik heb ook jouw reactie gezien. Ook die was gewoon normaal en netjes, ook jij bent geblokt. Denk dat dit meer over de persoon in kwestie gaat als over ons. Ben enorm blij dat hij niet in onze regio zit! Hier kan ik namelijk erg goed opschieten met de boa's en hun doen gelukkig niet overal moeilijk over, met een knipoog. Leven en laten leven.


Jij hebt makkelijk praten NIET IN DE REGIO.....
Hij zit dus wel in mijn regio( zon beetje) ik ben in het verleden heel vaak op de stobbenplas geweest en ga heel af en toe nog wel eens.
Ik heb hem nog nooit gezien, gelukkig.
ik heb hem nog wel uitgenodigd om deel te nemen aan deze discussie via de account van mijn vrouw dan wel.
hopen dat hij dat doet
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

04-10-2011 07:15

....Die hebben na twee keer waarschuwen meneer de boa bij zijn enkels gepakt en hem even met het hoofd in het kanaal laten hangen. whhaaa...( hij leeft nog hoor)

Ik schaam me soms kapot karpervisser te zijn..

Dit zijn zo van die gevallen dat ik ernstig overweeg om elke activiteit die het karpervissen maar dreigt vooruit te helpen, te staken.


Levenslang schorsen.


Het enige juiste antwoord was het antwoord waarin verwezen werd hoe mte handelen bij klachten.


Blijf weg vond ik de 2e goede opmerking... van de waterkant en beloofd is beloofd...
It's okay 2 pay
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

04-10-2011 08:08

Langzaam maar zeker wordt mij nu duidelijk over wie Ruben het heeft. Mijn eerste vraag is: weet je wel zeker dat de betreffende controleur BOA is???
Glenn Harleman
Berichten: 15
Lid geworden op: 17-05-2010 20:25
Locatie: Fox Ranger 1 man

04-10-2011 08:32

Stef Jansens schreef:Valt me wel op dat het Nederlands van deze BOA niet echt van hoogstaand niveau is, had ik toch anders verwacht :wink:


Weet je? Jij zit bij de brandweer? Nou dan zou jij je moeten schamen. Jullie hebben altijd een grote bek over het feit van agressie tegen hulpverleners. Nou dan zou jij het goede voorbeeld moeten geven over het feit dat je geen grote bek moet geven tegen een opsporingsmabtenaar. Maar laat ik het zo zeggen. Val mij op deze manier nog een keer lastig en ik zal een mailtje sturen naar de gemeente oude ijsselstreek waar jullie brandweer post onder valt en IK zal even een boekje open doen! En iemand die zich tijdens het vissen netjes aan de regels houdt, hoeft niet bang te zijn om voor een boete of een waarschuwing! En ook tegen buitenlander doen wij zeker ook Wat aan. Dus als je ergens geen verstand van hebt. mond dicht en en begin met agressie tegen hulpverleners eerst met bij jezelf en ga niet zo achterlijk tegen mij doen! Want ben ik niet van gedient en iemand die zo reageerd en dingen zoekt om een anderr zwart te maken, heeft zelf dingen te verbergen. dus laat mij met rust, of houdt je bek. En ik meen het dat ik een mail stuur naar de gemeente als je me zo lastig valt en ik bewaar de teksten als bewijs dus. als jij onschuldig doet sorry, maar dat heb ik vast staan als bewijs! Dus zou me maar gedragen als ik jou was. Hulpverlener van niks. Ook deze mail wordt bewaard als bewijs.

Inderdaad Stef, viel mij ook al op, leest zeer makkelijk!
Google is je vriend!

P.s. de zoekfunctie op dit board ook!
Gebruikersavatar
Sjors Keij
Berichten: 289
Lid geworden op: 01-05-2011 10:14
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

04-10-2011 09:58

@ Ben scholten en WPJ Barnas

Misschien snappen jullie de context van het plaatje niet? Hiermee wil ik eigenlijk zeggen dat een internet discussie starten de meest laagdrempelige manier is om je gelijk te halen.

Ja ik sport en heb in het verleden zelfs clinic gegeven aan gehandicapten en daarnaast heb ik ook een gehandicapt persoon in mijn familie waarvoor ik alle respect in de wereld heb. Zelf één van onze grootste supporters heeft het syndroom. Ik zal nooit afgeven op deze personen en een ieder die dat doet spreek ik erop aan.

Het gaat mij voornamelijk als lezer van dit discussieform om het feit dat ik mij mateloos irriteer naast alle informatie aan de meest nutteloze discussies die zijn ronde doen. Vooral tussen personen waarbij het niet eens meer om vissen gaat. How cares and cries about it? Nu zal ik ongetwijfeld de reactie gaan krijgen van dan lees je lekker toch niet meer.

Kortom:
Als je een probleem hebt met een persoon stap dan op hem zelf af om het op te lossen i.p.v. via een fora je gelijk te halen.

Mijn excuses wanneer jullie dit als een belediging zagen, dat was veruit niet mijn bedoeling.

On topic. Probleem met een BOA? Bel hem op of benader hem praat erover en je zult zien dat jullie meer gemeen hebben dan je denkt.
Jum jum vissie!
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

04-10-2011 12:43

liefe glen as je verbeterdert doe het dan goet, nu bent je alleen maar een karkikatuur
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
dick spijker
Berichten: 377
Lid geworden op: 24-05-2004 21:05

04-10-2011 13:37

Aart Lokhorst schreef:Langzaam maar zeker wordt mij nu duidelijk over wie Ruben het heeft. Mijn eerste vraag is: weet je wel zeker dat de betreffende controleur BOA is???



Boa, nee volgens mij is de man in kwestie geen boa. Maar iemand die controle werkzaamheden verricht voor de Federatie.
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

04-10-2011 14:56

Ik wacht nog even het antwoord van Ruben af daar hij vanaf zijn eerste posting het nadrukkelijk over een BOA heeft...
Gebruikersavatar
sebastian Stephenson
Berichten: 91
Lid geworden op: 24-04-2011 18:31

04-10-2011 16:52

ruben hartjes schreef:Weet je. Jij zit bij de brandweer? Nou dan zou jij je moeten schamen. Jullie hebben altijd een grote bek over het feit van agressie tegen hulpverleners. Nou dan zou jij het goede voorbeeld moeten geven over het feit dat je geen grote bek moet geven tegen een opsporingsmabtenaar. Maar laat ik het zo zeggen. Val mij op deze manier nog een keer lastig en ik zal een mailtje sturen naar de gemeente oude ijsselstreek waar jullie brandweer post onder valt en zal even een boekje open doen! En iemand die zich tijdens het vissen netjes aan de regels houdt hoeft niet bang te zijn om voor een boete of een waarschuwing! En ook tegen buitenlander doen wij zeker ook Wat aan. Dus als je ergens geen verstand van hebt. mond dicht en en begin met agressie tegen hulpverleners eerst met bij jezelf en ga niet zo achterlijk tegen mij doen! Want ben ik niet van gedient en iemand die zo reageerd en dingen zoekt om een anderr zwart te maken heeft zelf dingen te verbergen. dus laat mij met rust of houdt je bek. En ik meen het dat ik een mail stuur naar de gemeente als je me zo lastig valt en ik bewaar de teksten als bewijs dus. als jij onschuldig doet sorry maar dat heb ik vast staan als bewijs! Dus zou me maar gedragen als ik jou was. Hulpverlener van niks. Ook deze mail wordt bewaard als bewijs


Echt een heel bizar mailtje. Wat een vreemde vogel! Ruben ik zou hem iig aanmoedigen met o.a. dit mailtje naar de gemeente te gaan. Dan zijn we iig van dit soort typetjes af. Die zullen dit soort gedrag van een ambtenaar niet accepteren.

@Klaas over karikaturen gesproken :o
ruben hartjes
Berichten: 40
Lid geworden op: 31-01-2010 12:13
Locatie: Gendringen

04-10-2011 17:32

@ Aart, Ik heb geen idee of meneer echt een boa is, maar ging der eigenlijk meer vanuit dat hij het was omdat ie zichzelf opsporingsambtenaar noemt.
Ik krijg in ieder geval geen enkel contact meer met hem.
Gisteren heb ik van de brandweer een oefening gehad, heb toen meteen mijn postbaas de mail laten lezen.
Nou daar was ie niet zo blij mee moet ik zeggen, aangezien er zoveel spelfouten in zaten haha (niet op mijn typefouten letten).
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

04-10-2011 17:47

allemaal leuk en aardig, maar het deugd dan nog steeds niet om die gast hier ter discussie te stellen. Zeker een e-mail doorplaatsen kan m.i. niet, zeker niet als je niet op zijn allerminst de mail erbij zet waarop gereageerd wordt.

Als de man geen boa is maar verenigingscontroleur, dan moet je daar zijn met je klacht.
It's okay 2 pay
ruben hartjes
Berichten: 40
Lid geworden op: 31-01-2010 12:13
Locatie: Gendringen

04-10-2011 17:57

klaas ik snap jouw probleem niet helemaal, ik mag die mail hier toch neerzetten, staat verder niets geen naam of wat dan ook bij. ik heb niets fout gedaan, en heb al helemaal geen geheimen.
Alles moet toch bespreekbaar kunnen zijn, dacht ik zo.
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

04-10-2011 18:41

ik ben het tot mijn schrik met klaas eens.
de man word bij wijze van tentoongesteld waar hij zich niet eens kan verdedigen.
kan je wel zeggen dat kan wel want ik heb hem uitgenodigd.
zou ik ook niet doen als ik die man was en dat zou ook niet moeten hoeven ruben op deze manier.

sjors ik begrijp de boodschap wel van het plaatje maar vind het plaatje gewoon niet kunnen en nu je het eea heb uitgelegd vind ik het helemaal onbegrijpelijk dat je dat gebruikt.
laten we het maar houden op een foutje :wink:
Vis is vis
ruben hartjes
Berichten: 40
Lid geworden op: 31-01-2010 12:13
Locatie: Gendringen

04-10-2011 18:43

ieder zijn mening, en dat mag.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

04-10-2011 18:46

Bij een controle zeker als de persoon in burgerkleding is het raadzaam om eerst te vragen naar een legetimatie. Nu worden hier verdachtmakingen geuit die naar alle waarschijnlijkheid helemaal niet kloppen. Niemand is hier meegediend zeker als controlerende instantie zit je niet te wachten op dit soort aanteigingen.

Groet,
Peter
ruben hartjes
Berichten: 40
Lid geworden op: 31-01-2010 12:13
Locatie: Gendringen

04-10-2011 19:17

beste pj, lees even de eerdere berichten, het betrof hier geen conrole.
frank kock
Berichten: 61
Lid geworden op: 12-03-2010 20:09

04-10-2011 21:29

Dit heeft niks meer te maken met 'zinvolle' discussies! :cry:
Gebruikersavatar
rob aarninkhof
Berichten: 7
Lid geworden op: 03-10-2011 21:02
Contacteer:

04-10-2011 21:36

Heren

Ik moet zeggen dat het een zeer vermakelijke discussie is, met veel verschillende meningen.
Ik heb de laatste dagen contact proberen te zoeken met deze Meneer, boa of hulp verlenende karpervisser. Helaas wordt er niet deelgenomen door hem aan deze discussie, jammer ik had hier graag nog een beetje progressie in gezien.

Het vreemde van alles vond ik dat de goede man met een mooie dikke karper tentoongesteld staat op zijn hyves en ondertussen zijn viscollega's verschrikkelijk naait.
Gebruikersavatar
rob aarninkhof
Berichten: 7
Lid geworden op: 03-10-2011 21:02
Contacteer:

04-10-2011 21:37

frank kock schreef:Dit heeft niks meer te maken met 'zinvolle' discussies! :cry:


er zijn wel meer niet zinvolle dingen in het leven die zeer vermakelijk zijn.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

04-10-2011 21:54

Dus slechts vermaak voor de Rob Aarnikhof's?
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======