Stropers op ons verenigingswater


Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

18-09-2011 13:28

Vanochtend stropers op ons verenigingswater!
http://hsvdezwervers.mijnhengelsportver ... spx?id=433
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

18-09-2011 13:44

Gaat inderdaad nergens over, hopelijk komen ze er niet af met elleen een boete !!!
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

18-09-2011 15:19

Vanochtend Poolse visstropers op Baggerputten!


Vanochtend kreeg ik een sms van een oplettende karpervisser op de baggerputten, deze meldde mij dat er buitenlanders aan het vissen waren op de Baggerputten maar dat de gevangen vis niet terug gezet werd. Hij had net gezien dat er een mooie snoek gevangen werd, maar deze ging niet terug in het water.

Afbeelding
In het regelement en de gedragsregels staat dat alle gevangen vis in goede gezondheid terug gezet dient te worden. Na dit sms'je heb ik een paar telefoontjes gepleegd en binnen 10 minuten stonden we met een groepje aan het water. Het bleek in deze om 4 Polen te gaan, aan de bier en de vodka. Ze waren niet aan het drinken en hadden geen vis in hun bezit, was hun reactie, terwijl er een staart onder de tas weg kwam. De betreffende snoek was al dood geslagen. Wij hebben maatregelen getroffen tegen betreffende personen en daarnaast is de politie een pools kenteken van visstropers rijker. Ook weet ik zeker dat betreffende heren zich niet weer laten zien bij ons aan de baggerputten.

Treft u zelf dit soort zaken aan bij de baggerputten (of elders) dan kunt u de AID, politie of ons inlichten (telefoonnummer hangt aan het raam bij de kantine), maar maak er wel melding van want in bepaalde delen van het land zijn complete wateren al leeg gestroopt door dit soort figuren. Dit probleem begint buitenproportionele proporties aan te nemen en als we het willen stoppen zullen we allemaal ons steentje moeten bijdragen en dingen melden. Voor de betreffende snoek is het helaas al te laat.



Raar stukkie hoor ....

"Wij hebben maatregelen genomen", wat dan?
"De politie is een kenteken rijker", en dus?
"Ook weet ik zeker dat betreffende heren zich niet weer laten zien bij ons aan de baggerputten.", klinkt alsof mensen bedreigt zijn?

Het stuk rept niet over het al dan niet een vergunning hebben. Indien de mannen een vergunning hebben en die is niet ingetrokken dan mogen ze daar toch weer gewoon vissen? Ze zaten fout hebben een tik over de vinger gehad maar veel verder kan en mag het toch niet gaan?

Geplaatste foto heeft schijnbaar niets te maken met de enkele snoek die men in bezit had, en dus is dit als stemmingmakerij erbij geplaatst.
Hele stuk komt op mij over als opruiend, maar dat kan ook in mij zitten. Wel raar dat mensen zo berichtgeving willen doen ..... wat is het doel?
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

18-09-2011 16:36

Allereerst ben je een zinnetje vergeten te citeren, die verband houdt met het foto'tje.
Ten tweede insinueer jij dat er bedreigingen zijn geuit, dit lees ik nergens, maatregelen treffen wil niet zeggen bedreigen. Er zijn gewoon gepaste maatregelen getroffen jegens de vissers. Vergunning hebben is in dit geval niet eens van toepassing, ze hadden deze niet, maar ook al hadden ze deze wel dan nog waren ze in overtreding, en het intrekken van de betreffende vergunning valt dan ook onder de getroffen maatregelen.

De politie is inderdaad een kenteken rijker, aangezien ze bij de politie een landelijk archief aan het aanleggen zijn betreffende visstropers, vooral uit polen, om dit beter te kunnen reguleren en beter te kunnen controleren, is de uitleg van de politie.

En wat het doel is kun je zelf ook wel raden toch? Als jou thuiswater leeg gevist wordt door Polen? Hoe voel jij je dan, dit moet gewoon stoppen, en denk dat dat het doel is.

Jij vind het artikeltje een raar stukkie, vind ik van jou stukkie ;-)
Maar ik kan je in ieder geval gerust stellen dat er GEEN bedreigingen zijn geuit! In het vervolg graag wel het volledige stukje citeren om misverstanden te voorkomen ivm opruiend gedrag! ;-)

Vriendelijke groet
Eddy
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

18-09-2011 17:08

:o VUILE RASCIST :D
Vis is vis
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

18-09-2011 17:51

Doet je goed he ben ???

In het eerdere aangemaakte toppic waar een slotje op is gegooid, kwam je wel degelijk over als een racist.
Neem maar aan dat je het niet bent, ( voordeel van de twijfel )

Kun je wel constand bij elke nieuwtje of reactie die in jou straatje past wel zo gaan zitten doen !!!
die op het board verschijnt maar ook ik vond je reacties, nog al zo over komen in het dicht gegooide toppic.

Ik neem aan, door je sarcasme dat het niet zo is maar dit onder werp licht bij mij een beetje gevoelig !!!.
om het feit dat ik van mening ben dat de goede nooit mogen lijden onder de slechte.
Af en toe krijg ik bij jou het gevoel dat dat bij jou niet telt.

Elke idioot die vissen zo zitten af te slachten mogen van mij ook op rotten geld ook voor nl vissers.

Maar gesommige geilen er gewoon op om pool neer te zetten in hun verhaaltje, zo iets van + ik zag aan de overkant een pool zitten die nam vis mee !!!
hoe weet je in godsnaam dat het een pool is, meschien wel gewoon een hollander of een indier met een nl vader !
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

18-09-2011 17:59

Ben ik helemaal met je eens Sander, de goede moeten het altijd onder de slechte ontgelden. Als men eenmaal een naam heeft dan ben je deze zomaar niet weer kwijt! Dat het in ons geval om 4 polen gaat wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn. Moet er wel bij zeggen dat het in onze regio vaak Polen en Wit Russen zijn die deze misstanden veroorzaken. Maar er zijn ook wel eens polen bij ons op het water geweest die alles netjes terug zetten, laat dat gezegd zijn.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

18-09-2011 18:01

Om hoeveel vissen ging het nu uiteindelijk?
Lees alleen een snoek.....
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

18-09-2011 18:04

Aan de foto te zien heel wat. Vissen kunnen ze dus wel :P
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

18-09-2011 18:07

Jah en die foto hoort er natuurlijk bij? Geloof er niks van.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

18-09-2011 18:10

Ben het met je eens ed
Ben ook blij dat er van die rand debielen worden geregistreerd bij de politie.
En zal de politie of elke andere boa de vrijheid geven bij het weer treffen aan het water kant om eens een kijkje te nemen in de auto, tassen.
.
Vang jij 3 snoekbaarsen op bv ijsel en je neemt er 1 tje mee om thuis op te eten , heb ik geen probleem mee, maar ga je zakken lopen vullen, om je vries kist thuis vol te gooien, tja dan hoop ik voor die gene dat die gepakt worden !!!

Denk wel dat we realistisch moeten blijven betrefd wateren die masaal leeg worden gevist, en hier de iligale fuik vissers, ook het grootste deel van het oorzaak zijn,

MVG
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

18-09-2011 18:14

Dat krijg je als iemand selectief een citaat plaatst, op de website van de vereniging staat een zinnetje onder de foto, dat maakt duidelijk dat de foto niet bij ons op het water is, maar wat er kan gebeuren als er niet snel ingegrepen wordt of kan worden of te laat.
Het ging bij ons alleen nog maar om die snoek en daarnaast waren de heren ook nog maar een dik uur aanwezig op het water. Ze waren aan het vissen zonder vergunning en die snoek hebben ze dood geslagen, waardoor ze in overtreding waren. Of het nu om 1 vis of 100 gaat maakt in dit geval niets uit, als we er niet waren geweest hadden ze alles mee genomen. In dat uur hebben ze wel her en der bierflessen laten slingeren en andere rommel. In dit geval maakten deze heren er een zooitje van en hebben een aantal regels overtreden.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

18-09-2011 18:17

Duidelijk verhaal verder Ed!

Hopend dat het geholpen heeft de aanpak van jullie.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

18-09-2011 18:21

Laten we het hopen Leen!
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

18-09-2011 21:12

hoe weet je in godsnaam dat het een pool is

9 van de 10x zie je dat aan die poolse rotkoppen van ze en als je ze hoort praten weet je het zeker.Ik hoop dat ze hun klauwen eraf hakken.
Er is maar 1 oplossing voor de polen plaag.Alle die lullo's het land uit schoppen.Meer boa's inzetten want hier in de buurt is het te dramatisch.Nog een voordeel als ze weg zijn,alle werkelozen kennen ook weer aan het werk.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

18-09-2011 21:17

Meer boa's inzetten want hier in de buurt is het te dramatisch.Nog een voordeel als ze weg zijn,alle werkelozen kennen ook weer aan het werk.


Daar erger ik me nog meer aan dan Polen,werkloze die zogenaamd niet kunnen werken maar wel alles gewoon kunnen doen! En werkloze die een baan aangeboden krijgen en het afstoppen omdat het ze niet zint.

Jah zo krijg je idd Polen en andere het alnd in die het graag wel doen. Met dank aan de luie werkloze mensen in ons eigen land.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

18-09-2011 21:41

Als ze het niet zint alle toeslagen en uitkeringen stopzetten per direct ,moet jij eens kijken hoe hard ze willen werken.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

18-09-2011 21:43

[shiffrin lugten 9 van de 10x zie je dat aan die poolse rotkoppen van ze en als je ze hoort praten weet je het zeker.Ik hoop dat ze hun klauwen eraf hakken.
Er is maar 1 oplossing voor de polen plaag.Alle die lullo's het land uit schoppen.Meer boa's inzetten want hier in de buurt is het te dramatisch.Nog een voordeel als ze weg zijn,alle werkelozen kennen ook weer aan het werk.[/quote]

Heb je haar weer, je snapt het echt niet he --- shiffrin die meschien even moet gaan lugten.

Ik noem 1 van de voor beelden die ik voorbij heb zien komen afgelopen week.
waarom poolse rot koppen, waarom iedere pool, ik snap je echt niet.
Ik laat me er verder dan maar ook niet over uit, want anders word hier een slot op gegooid,
Triest ben je zeker met je manier van uiting.

mvg en veel liefde - shiffrin die meschien maar even moet gaan lugten.
zal je goed doen :wink: XXX
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

18-09-2011 21:52

Ik vroeg me trouwens af shiffrin, wat doe je er zelf aan , aan dat probleem met al die top poolse karper vissers die alle vis weg vangen en op eten.

Natuurlijk helemaal niks zeker.
Waarom informeer je niet of je als controleur ( vrijwillig ) aan de bak kan en het probleem kan gaan aan pakken.
Nu roep je enkelt POEP :wink:
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

18-09-2011 23:49

meschien
Misschien
Wat een KUNST dat abn.
Wat ik er zelf aan doe?Genoeg ,ik bel verenigingen,ik bel de politie.Maar de politie heb nooit tijd want ze zijn te druk met bekeuringen uitschrijven.
Triest?Ik geef mijn mening en dat is mijn goed recht.Waarom iedere Pool?Dan ben je gelijk van al het gezeik af en ik zal me even nader verklaren.Polen hier in de buurt krijgen allemaal voorrang op de Nederlanders.Huizen gaan naar groepen met polen en daardoor krijgen complete gezinnen flatjes aangeboden met 2 slaapkamers die 3 kinderen hebben.Pinautomaten worden opgeblazen hier door Polen.Juweliers worden beroofd.Ze rijden bezopen met een bloedgang door de straat waar kinderen spelen,berovingen, en zo ken ik nog wel ff doorgaan.Daarom zeg ik weg ermee.Heel nederland aan het werk,scheelt weer belastingcenten en hoeven we ook niet meer op onnozele dingen te bezuinigen zoals gehandicapten.Dat is mijn probleem met die gasten.punt
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

19-09-2011 00:06

:lol: zoeken naar de makkelijkste weg he Shiffrin.
Bla Bla, lees me laatste 2 post nog eens door
En geef dan eens op nieuw een antwoord, dat je een hekel aan ze heb is wel duidelijk !!!

dat bellen is gewoon bull shit, word controleur des noods vrijwillig !!!
want het zit je echt HEEL HOOG, doe er dan echt wat mee , lullen dat je belt kan iedereen, en geloof er helemaal niks van !!!

MVG
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

19-09-2011 00:10

[quote="sander kunst"]Ik vroeg me trouwens af shiffrin, wat doe je er zelf aan , aan dat probleem met al die top poolse karper vissers die alle vis weg vangen en op eten.

c iteer deze ook nog maar even voor je :lol:
word eens tijd dat jij dan gaat leren vissen, of heb je al die karpers al tig x gedubbelt ??? dat je het hele bestand ken ???
lijkt mij geen reet meer aan als ik x op x die zelfde vissen blijf terug vangen.
Kijk eens ergens anders !!! TIP

want die top poolse karper vissers, vissen volgens jou alles helemaal leeg en jij kent dus blijkbaar het bestand ( altans komt bij mij zo over, want er missen een aantal vissen TOCH ) van dat water(en) waar dat allemaal gebeurt !!! toch

hang lekker die sok van je avater om je slappe hap en ga ff een lugje scheppen :lol:
en ik kan mijn abn niet beter maken dan het is shiffrin heb nooit mijn best gedaan op school, wel heb ik een leuke en goede betaalde baan,
maar het aller belangrijkste is dat je me begrijpt !!!

MVG sander
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

19-09-2011 00:47

Bellen is bullshit?Volgens mij was je er niet bij maar geeft niet.wtf ken mij het nou schelen welke vis ik vang.VIS IS VIS.Ik vis voor mijn plezier en voor de ontspanning.Ik heb ze zelfs betrapt op vissen stelen dus ga mij nou nix vertellen over de polen hier in de buurt en de bestanden op dit water want ik weet zeker dat jij daar geen ene fuck vanaf weet wat hier verdwenen is.Of je het gelooft of niet zal mij een worst wezen ik weet beter.Word controleur?1 drukke baan,een dochter,een vrouw,een 2e op komst ,zaterdags naar school en doordeweeks na het werk nog huiswerk.Kortom ik heb nog een druk leven.Moet hard werken omdat die sukkels hier zijn.Nee dan word ik geen controleur.Misschien heb jij intresse?Zeg je baan dan maar op want dan ben je hier fulltime mee bezig :D Ik ben klaar in dit topic op naar de volgende. lala
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

19-09-2011 00:57

Je blijft me verbazen het enigste wat ik lees is FUCK.
Overal heb je een lul verhaal voor, ik heb het druk dit en druk dat.
Je bent gewoon slap, weet je dat.
Je hebt geen op lossing voor een probleem , maar gilt als een wijf die tussen der bene word getrapt

DOE ER DAN WAT MEE, nee je zegt ik heb geen tijd :lol:
Hang lekker doe sok van je avater om je snikkel en ga lekker buiten spelen !!!
is inderdaad beter dat je niet meer reageert want je heb geen reet te melden.

MVG en succes in je gestreste leventje shiffrin :lol:
zwaar he hart werken en voor je gezin zorgen. :wink: zou je juist van moeten genieten, dan je super geweldige hobby.

mijn hobby staat voor mij ergens op nummer 4 :wink: zijn veeeeeeeeeeel belangrijkere dingen in het leven.

Grapjas :lol:

XXX
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

19-09-2011 01:17

Beter lezen schele of ben je stekeblind.Of mot je jampot glazen hebben of een cursus abn.Ik heb zat oplossingen gegeven.Ik gebruik me atjo tenminste ken je van jou niet zeggen rukkert.Of het een lul verhaal is zal jij nooit weten sukkel want je bent er nooit bij geweest dus ken je er niet over oordelen dus ken je daar beter niet over praten.Uitgeluld.Ik heb een mooi leven en daar komt geen stress aan te pas en daar weet jij ook nix van want je kent me niet en zal je nooit doen ook.Ik investeer in de toekomst van mijn gezin is nix zwaars aan als je de goeie opleidingen hebt .
Hang lekker doe sok van je avater
Typen is moeilijk he? Hint===> google.nl typcursus voor losers.Kom je een heel eind.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh