ben ik nou nog steeds een rascist?


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wim Baans
Berichten: 1145
Lid geworden op: 10-10-2010 21:48
Locatie: Friesland

18-09-2011 00:38

Wat een nuttige bijdrage John.

Dank je!

Dus je stemt ook op zijn gedoogvrinden Rutte en Verhagen? Nou daar gaan we verdomme de oorlog mee winnen, met die twee kwakzalvers. De ene is goed in gebarentaal terwijl hij praten kan en de andere kijkt serieuzer dan hij praat. Dan vind ik Geert inderdaad nog de beste, die lult tenminste eerlijk uit zijn nek.

Groeten van de medemens,
Willem :D
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

18-09-2011 00:41

Ook zoiets een scholletje uit de wadde zee of een gulletje uit de n zee mag wel mee genomen worden.
Maar o wee als het een karpertje is, dan zitten we te janken met ze allen.

:roll:

MVG
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

18-09-2011 00:44

John Mus schreef:ik stem ook geert, maar puur uit protest. zouden nog meer mensen moeten doen.


John.

Zie je eigen onder schrift !!! als je niks te melden heb he.

- politiek tegenwoordig verlies je meer mee, dan dat je wint.

Om het netjes te houden zet ik niet neer wat ik eigenlijk wou neer zetten.

met bedenkelijke groet
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

18-09-2011 01:02

Politiek

Lol,dat is de grootste ellende momenteel. Zolang dat niet draait draait niks ;)

Sander daar kan ik me helemaal in vinden over dat scholletje vs karper.
Maak me daarom niet druk,want ook ik zal dat altijd neerzetten over een zout visje is prima maar karper dan breekt de hel open. terwijl de zoute vis meer in een kritieke fase zit.

Cheers and good night.
Laatst gewijzigd door leen goudappel op 18-09-2011 01:05, 1 keer totaal gewijzigd.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

18-09-2011 01:05

Nu ben ik de leugenaar? Jij durft echt wel Sander!! HAAL DIE PLAAT VOOR JE KOP WEG MAN!! Benoem dingen zoals ze zijn, voel je niet elke keer op je teentjes getrapt als er iets vertelt wordt over onze medelanders!! Kijk zoals eerder ergens gesuggereerd op dinsdag avond Opsporing Verzocht, of neem een kijkje in de lokale bajes. Dat jij hetgeen wat ik neerzet om te lachen vind, geeft mij meer en meer het gevoel dat jij niet in Nederland leeft, maar ergens in Dromenland!!!(of je bent politicus)
Stomme gelul ook van, als jij daar of daar geboren was, ben nu eenmaal hier geboren en niet in een ander land, kan ik niet helpen, sorry. Dus als je naar hier komt dien je je zelf aan te passen.
....................
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

18-09-2011 01:06

Tja en dat snappen sommige jammergenoeg niet Gradus. Maar als wij er wat van zeggen zijn we gewoon Racist natuurlijk! Kijk maar uit :oops: :lol: 8)
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

18-09-2011 01:17

gradus scholtens schreef:Nu ben ik de leugenaar? Jij durft echt wel Sander!! HAAL DIE PLAAT VOOR JE KOP WEG MAN!! Benoem dingen zoals ze zijn, voel je niet elke keer op je teentjes getrapt als er iets vertelt wordt over onze medelanders!! Kijk zoals eerder ergens gesuggereerd op dinsdag avond Opsporing Verzocht, of neem een kijkje in de lokale bajes. Dat jij hetgeen wat ik neerzet om te lachen vind, geeft mij meer en meer het gevoel dat jij niet in Nederland leeft, maar ergens in Dromenland!!!(of je bent politicus)
Stomme gelul ook van, als jij daar of daar geboren was, ben nu eenmaal hier geboren en niet in een ander land, kan ik niet helpen, sorry. Dus als je naar hier komt dien je je zelf aan te passen.


MMMMMMMMM gradus , ik heb het niet over die T.....G leiers die huisen binnen vallen en mensen beroven.
Ik heb het nog steeds over poolse karper vissers die over 1 kam geschoren worden.
NA MIJN MENING MOGEN AL DIE ....... ...... worden op gehangen die zulke misdaden plegen die met hun kop op op sporing vezzocht komen !!!!
net zoals die etter bakken die amsterdam onveilig maken, in mijn geval.
Heb ik echt geen goed woord voor over,

Ik heb het over poolse jongens die als strond behandeld worden door nederlandse karper vissers ((poolse hobby vissers )) die net zoals jou en mij graag een hengeltje uit gooien, maar wel door de nl karper vissers direct een stempel te pakken hebben , zo van heb je er weer zo 1.
Dat vindt ik erg jammer en erg zielig en spreek ik ook over een bekrompen geest, Meschien wel een bort voor de kop EEn hele grote en dikke van panser !!!
Gebruikersavatar
Wim Baans
Berichten: 1145
Lid geworden op: 10-10-2010 21:48
Locatie: Friesland

18-09-2011 01:28

Hallo,

gradus scholtens schreef:Stomme gelul ook van, als jij daar of daar geboren was, ben nu eenmaal hier geboren en niet in een ander land, kan ik niet helpen, sorry. Dus als je naar hier komt dien je je zelf aan te passen.


Dromenland? Vertel eens hoe het daar is dan, Gradus. Dat zou me uit de droom helpen. De definitie van tunnelvisie neem ik ook genoegen mee.

En dan beginnen over een plaat voor iemands kop, whoehahahahahahaaa!!!

Groet,
Willem :wink:
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

18-09-2011 01:32

leen goudappel schreef:Tja en dat snappen sommige jammergenoeg niet Gradus. Maar als wij er wat van zeggen zijn we gewoon Racist natuurlijk! Kijk maar uit :oops: :lol: 8)


jij zegt gradus dus ik volg, he leen zwak hoor !!!
jammer leen had je hoger in geschat !!!

Ik sta voor een aantal hobby poolse karper vissers, waarvan ik voor de volle 100% me handen in het vuur durf te steken dat die met zeer veel respect met de karper om zullen gaan !!!
en vindt het dan ook erg als ik verhalen hoor te krijgen die nergens over gaan.
Altijd door nederlandse Karper vissers, die komen posten !!!

en zal deze jongens altijd bij staan, op mijn manier.

Gradus ik heb het niet over opsporing verzocht
die tyf... leiers die daar met hun kop te zien zijn , of filmpje,s van wat er gebeurt moet zijn., en wat ze ontschuldigen mensen aan doen, die gasten mag je van mij aan de hoogste boom op hangen !!!
neem eigenlijk ook wel aan dat elk normaal mens er wel zo over denkt !!!
Jammer dat je dacht dat ik er zelf er niet zo over dacht, JAMMER :roll:
Maar wel grappig ergens
Gebruikersavatar
Wim Baans
Berichten: 1145
Lid geworden op: 10-10-2010 21:48
Locatie: Friesland

18-09-2011 01:37

Relax Sander,

Gradus is fan van een echte Hollandse voetbalclub.

Dus.

Groet,
Willem :wink:
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

18-09-2011 01:42

Dromenland? Vertel eens hoe het daar is dan, Gradus. Dat zou me uit de droom helpen. De definitie van tunnelvisie neem ik ook genoegen mee.

En dan beginnen over een plaat voor iemands kop, whoehahahahahahaaa!!!

Groet,
Willem :wink:[/quote]


Houd je vast......... het bestaat niet!!!!
Je kunt ook consequent de Nederlanders belachelijk maken zoals jij doet.
Ja maar ach zielig zielig zielig, want zij zijn in een land geboren waar het normaal is om karpers de kop in te slaan. Ik kom uit een land waar het normaal is om de clitoris van een vrouw af te snijden, kan ik dat hier in Nederland ook maar toepassen dan ? Lijkt mij niet toch……. Droomland……
Wat is tunnelvisie? Is dat jou eigen waarheid aan de mensen op willen dringen?
Ben niet zo heel slim, maar ach dat wist jij al, was ik een Buitenlander geweest dan had je wel begrip gehad voor mijn situatie!! Maar ach… tunnelvisie.
....................
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

18-09-2011 01:50

:lol: je heb gelijk WPJ Barnas maar het is gewoon zo moeilijk.
veel onzin lees ik en veel on begrip.
Ze denken er wat van te weten, maar weten er echt helemaal niks van, ook al doen ze als of.
En zien hun eigen volkje als de perfecte , en denken ze elk ander volkje mogen te bestempelen.
Dat stoord mij nog het meest.
Heb al 2 x het verhaaldje geplaats van die controleur die ruim 40 kilo in ze vries kist heb liggen aan dode paling uit de breek amsterdam noord, maar nog geen reactie op gehad, ook niet als ___ zoiets als inderdaad ___ dat kan niet,
het gaat alleen over poolse karper vissers, de meeste polen weten nog geneens een fatsoenlijke onderlijn te knopen, maar zij vissen wel elke watrer helemaal leeg.
dus ineens beginnen ze over af netten :lol: moet niet gekker worden.
dadelijk leggen zxe hele meren droog met pompen of zoiets !!!

mvg
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

18-09-2011 01:54

sander kunst schreef::lol: je heb gelijk WPJ Barnas maar het is gewoon zo moeilijk.
veel onzin lees ik en veel on begrip.
Ze denken er wat van te weten, maar weten er echt helemaal niks van, ook al doen ze als of.
En zien hun eigen volkje als de perfecte , en denken ze elk ander volkje mogen te bestempelen.
Dat stoord mij nog het meest.
Heb al 2 x het verhaaldje geplaats van die controleur die ruim 40 kilo in ze vries kist heb liggen aan dode paling uit de breek amsterdam noord, maar nog geen reactie op gehad, ook niet als ___ zoiets als inderdaad ___ dat kan niet,
het gaat alleen over poolse karper vissers, de meeste polen weten nog geneens een fatsoenlijke onderlijn te knopen, maar zij vissen wel elke watrer helemaal leeg.
dus ineens beginnen ze over af netten :lol: moet niet gekker worden.
dadelijk leggen zxe hele meren droog met pompen of zoiets !!!

mvg
....................
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

18-09-2011 01:57

Kan nu dus hetzelde doen als jij Sander.
Jij LIEGThet verhaal over die controleur! dat schrijf je alleen maar om de Nederlander ik een kwaad daglicht te zetten!!
Maar ach, dat wil je niet zien.... tunnel......
....................
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

18-09-2011 01:59

Oja voor ik het vergeet, ik ben controleur, dus misschien weet ik wel waar ik over praat!!


Gradus....
....................
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

18-09-2011 02:11

Dus jij zegt dat deze verhaal gelogen is gradus ???
Lijkt me meer te zeggen over jou dan over mij !!!

en die stukjes over polen klopt allemaal op detail.

Heb je uberhoupt het stukje wat ik geschreven heb in eerdere geplaatste bericht wel gelezen ???
voor dat jij begon met je zogenaamde bevindingen , met het af netten :lol:
of roep je dit maar om dat het je het beste uit komt.

Ben zelf geboren en getogen nl-er.
en gelukkig heb ik geen bekrompen geest als gesommige hier !!!

En inderdaad, er is dus een controleur die er blijkbaar schijt aan heeft hier in adam.

Hij weet niet beter, en heeft het altijd al gedaan.
Nog steeds neemt zijn zoon van rond de 40 elke ma en do een halve paling mee naar het werk, .

:wink:
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

18-09-2011 02:25

en nee ik heb geen plaat voor de kop maar blijf realistisch over wat ik zelf zie !!!
steeld een nederlander zal ik hem aan geven bij de politie, steeld een turk dan geef ik hem ook aan bij de politie, een pool kan echt het zelfde verwachten. maar ik ben en ik ik blijf eerlijk.
al kom je uit ver-weg-gie-stan.

Gelukkig kan dat hier in nl, en daarom hou ik ook van nl.

Vooral van amsterdam, geef mij maar amsterdam dat is mooier dan parijs !!!

met eerlijke groet sander.
Gebruikersavatar
Omar Maxim Bogerd
Berichten: 232
Lid geworden op: 16-04-2006 21:12
Locatie: Houten
Contacteer:

18-09-2011 08:45

Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat veel van de reacties in dit topic een hoog "van horen zeggen-gehalte" hebben. Ik vraag mij dan ook af wie van jullie zelf hebben gezien dat Poolse vissers water leegvisten. Als karpervissers maken jullie vaak lange sessies aan de waterkant en zijn jullie in staat om zaken te signaleren die politie en BOA's missen. Wij rijden van het ene water naar het andere, waardoor ons bezoek een momentopname is.

Afgaande op mijn eigen ervaring krijg ik niet vaak tips over stropende (Poolse?) vissers. Regelmatig controleer ik Poolse vissers en de meesten blijken dan hun papieren op orde te hebben en geen vis onder zich te hebben. De enkele keer dat ik Polen tref die fout zitten hebben zij meestal geen vispas, maar nog steeds geen vis onder zich. Zij krijgen gewoon een boete.

In de laatste 4 jaar ben ik slechts 2 keer Polen tegen gekomen die inderdaad vis stroopten. Dat was redelijk kleinschalig, want het ging om wat witvis, baars en een ondermaatse snoek. In die gevallen heb ik (in overleg met de Officier van Justitie) beslag gelegd op het hengelmateriaal en zijn er hoge boetes (minstens € 200,00 per persoon) opgelegd die meteen betaald moesten worden.
Geloven is mooi, controleren is beter.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

18-09-2011 09:17

Nondeju, ben ik even weg en dan gaan jullie elkaar meteen figuurlijk de kop in lopen slaan?

Mag ik jullie op deze dag des heeren, vragen waarom jullie het nodig vinden op de persoon aan te vallen i.p.v. eerst eens te lezen wat de ander schrijft of anders je af te vragenwat de ander wellicht bedoeld zou kunnen hebben?

@Gradus, heb jij net als Omar een duidelijk verhaal wat jij hebt aangetroffen onder Poolse vissers?
@Sander, als het verhaal over die controleur klopt dan kan dat natuurlijk niet! Maar zoals altijd is dee meneer naast controleur voornamelijk mens. Indien dit zo is, dan concludeer ik dat niets mneselijks hem vreemd is. Ik ken *groot woord* ook een controleur die jacht maakt op 3 hengelvissers en vervolgens zelf ook met 3 hengels vist waar t niet mag.

Ook al wil men niets aannemen van de wat behoudener forumleden, probeer dan iig te accepteren dat de mens snel geneigd is te denken en spreken in absolute termen. alle Polen, altijd de Marokkanen etc. Maar zou dit niet komen omdat de aandacht meestal uitgaat naar de boefjes en niet de brave burgers?

Ik ben het hartstochtelijk met jullie allemaal eens dat mochten we een aantal van het echte geteisem oppakken en het zijn veelplegers, dan behoort uitzetten tot de mogelijkheden. Indien dit niet kan dan hard straffen, ondanks dat dit niet helpt om de persoon te veranderen de maatschappij is er wel mee gediend!

Maar vergis je niet in jouw 'buitenlandse' buurman / buurvrouw aub, die balen er ook van dat er zo gepolariseerd wordt maar kunnen de raddraaiers ook niet aan. Ook zij zouden de echte etterbakken graag hard gestraft zien, maar moeten wel met de families etc verder door het leven.

En voor diegenen hier die anderen afzeiken om hun politieke voorkeur, heb ik maar 1 woord: ZIELIG!
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

18-09-2011 09:25

Hoe denken dat er in België en Frankrijk tegen Nederlandse karpervissers word aangekeken en dan nemen ze geen vis mee?
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

18-09-2011 10:48

he he wacht eens even het ging hier toch over mij :o
hahahahahahahahahahahahaha :D
Vis is vis
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

18-09-2011 10:54

Laten we eerst eens de balk uit onze eigen oog halen zeg!!
Wat een zootje dom gelul hoor ik hier weer nu het om ons troetel kindje gaat,hebben we allemaal weer de grootste bek over al die (kut)polen.
Die (kut)polen zijn er niet verantwoordelijk voor dat er geen fatsoenlijke kabeljauw meer te vangen is hier op de Noordzee of dat de Paling op uitsterven staat hoor!!
En nu de zee hier leeg is zijn het oa onze schepen die de wateren voor de Afrikaanse kusten leeg vissen.
Daar zijn wij consumerende Nederlanders met zijn alle ook verantwoordelijk voor hoor.
Heb ik nog nooit iemand hier op het board over horen klagen.
Laat het wel zijn dat wanneer iemand van welke afkomst dan ook zich niet aan de regels houdt bekeurd of bestraft moet worden.
Wanneer ik bij mij in de omgeving(Beverwijk) op de bekende visplekken zie wat een kolere rotzooi er achter gelaten wordt door de autochtone bevolking schaam ik me vaak ook voor mijn afkomst hoor!

Wanneer ik hier sommige topics door lees blijkt steeds meer wat een intollerant verwend volkje we eigenlijk wel niet zijn geworden.

Gr,

Mark
Gebruikersavatar
Omar Maxim Bogerd
Berichten: 232
Lid geworden op: 16-04-2006 21:12
Locatie: Houten
Contacteer:

18-09-2011 11:13

Marc Schrikkema schreef:.............................................@Sander, als het verhaal over die controleur klopt dan kan dat natuurlijk niet! Maar zoals altijd is dee meneer naast controleur voornamelijk mens. Indien dit zo is, dan concludeer ik dat niets mneselijks hem vreemd is. Ik ken *groot woord* ook een controleur die jacht maakt op 3 hengelvissers en vervolgens zelf ook met 3 hengels vist waar t niet mag.........................................

Toch is dat niet zo handig. Los van het feit dat je jouw geloofwaardigheid/gezag als controleur (en van jouw collega-controleurs!) ondermijndt wanneer je zelf de regels overtreedt, is er in mijn regio een controleur door Sportvisserij Nederland geschorst nadat hij 2 maal vissend met levend aas werd aangetroffen.
Geloven is mooi, controleren is beter.
Gebruikersavatar
John Mus
Berichten: 154
Lid geworden op: 21-09-2009 07:06
Locatie: Duiven/Venlo

18-09-2011 11:29

ik zeg laat maar zinloze discussie!
Ik hou me stil, en probeer op die manier iets te leren. Uiteraard ventileer ik af en toe mijn gedachte!
Gebruikersavatar
gerben bouman
Berichten: 103
Lid geworden op: 18-04-2007 09:08
Locatie: Berkel en Rodenrijs

18-09-2011 11:36

Regio Rotterdam is ook al compleet leeg gevist......
meer hoef ik denk ik niet te zeggen...... :-?
Plaats reactie