ben ik nou nog steeds een rascist?


Plaats reactie
Sander Russing
Berichten: 372
Lid geworden op: 01-05-2011 17:23

16-09-2011 19:57

Kijken hoe lang dit topic op deze manier nog open blijft. Het commentaar gaat iig van kwaad tot erger..
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

16-09-2011 20:01

Bedankt voor de bijles Lars.
Ik begrijp niet waarom je het nodig vind mij zo te beoordelen op een spelfout.
Je zal er wel zo je redenen voor hebben.
Ik wens je veel geluk met al je wijsheid.
Vis is vis
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

16-09-2011 20:01

daar gaan we weer, en wij zitten constand te blanken.
En die polen vangen zeker al die toppers er tussen uit.
wake up.

stelen doet het nederlandse RAS natuurlijk niet, en rellen, slopen, en er een tyfus zooi er van maken ook niet.

want wij zijn voor heel de wereld natuurlijk 1 groot voorbeeld. :lol:

Jeps laat me niet :lol:
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

16-09-2011 20:04

Wat wil je nu weten Ben?

Voor racist moet je zelf maar even opzoeken wat dat is. Volgens mij begrijp je, net zoals de spelling, de betekenis niet helemaal. (Laat Sander even weten wat je vindt over rassen. :D )

Het artikel is op de gewone Telegraaf wijze tendentieus geschreven maar bevat geen feitelijke onjuistheden.

Volgens mij komkommertijd, want wat is er voor nieuws aan?

Nieuws zou zijn dat Ben Schouten en c.s. hun schouders onder de oplossing van het probleem zetten.

Als je bang bent voor verwijderen, dan moet je een eigen forum beginnen. Of meebetalen aan de serverhuur. :roll: :wink:

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

16-09-2011 20:06

ben scholten schreef:Bedankt voor de bijles Lars.
Ik begrijp niet waarom je het nodig vind mij zo te beoordelen op een spelfout.
Je zal er wel zo je redenen voor hebben.
Ik wens je veel geluk met al je wijsheid.


Sorry maar kan het niet laten.
Ben jij wilt niet worden beordeeld op een spel fout.
Een pool die karper vissen in het bloed zit en het op die zelfde manier en liefde doet zoals jou en ieder ander NEDERLANDSE hobby visser, vindt het ook niet leuk om te worden beoordeeld, als iemand die slecht met de vissen om gaat.

MVG
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

16-09-2011 20:09

[quote="Lars Sieben"]De titel van deze topic, in combinatie met het eerste bericht deed me al twijfelen aan de verstandelijke vermogens van de vraagsteller, maar dat zal wel persoonlijk zijn...

Het Poolse ras.. da's nieuw..

----------------------------------------------------------------------
zie kees vandaar zeg ik ras :wink:

mvg
wouter veuger
Berichten: 303
Lid geworden op: 30-01-2011 17:08

16-09-2011 20:14

Lars Sieben schreef:De titel van deze topic, in combinatie met het eerste bericht deed me al twijfelen aan de verstandelijke vermogens van de vraagsteller, maar dat zal wel persoonlijk zijn...

- rascist moet racist zijn..
- racist = aanhanger van het racisme (van Dale)
- racisme = discriminatie op grond van iemands ras..

Het Poolse ras.. da's nieuw..

Kut he, dat die Polen zo goed kunnen vissen.
Vangen hier zomaar alle karpers van het kanaal weg met hun foekiewoekie hengels en plastic tas, terwijl de hard-core karpervissers met moeite nog een visje vangen..


gelukkig zijn jouw verstandelijke vermogens zo overweldigend dat je ons verblijd met een totaal niets toevoegende reactie.
maar we zijn enorm blij dat je goed kan spellen jongen,hol maar gauw naar je oma met je rapportje.
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

16-09-2011 20:29

Het Poolse ras.. da's nieuw..

Kut he, dat die Polen zo goed kunnen vissen.
Vangen hier zomaar alle karpers van het kanaal weg met hun foekiewoekie hengels en plastic tas, terwijl de hard-core karpervissers met moeite nog een visje vangen..[/quote]

gelukkig zijn jouw verstandelijke vermogens zo overweldigend dat je ons verblijd met een totaal niets toevoegende reactie.
maar we zijn enorm blij dat je goed kan spellen jongen,hol maar gauw naar je oma met je rapportje.[/quote]

nu kun je je zelf ook gelijk even quote.
je doet precies het zelfde als hem !!!!!

mvg
Gebruikersavatar
Harry van Haeren
Berichten: 59
Lid geworden op: 17-02-2011 09:47
Locatie: Den Haag

16-09-2011 20:48

sander kunst schreef:daar gaan we weer, en wij zitten constand te blanken.
En die polen vangen zeker al die toppers er tussen uit.
wake up.

stelen doet het nederlandse RAS natuurlijk niet, en rellen, slopen, en er een tyfus zooi er van maken ook niet.

want wij zijn voor heel de wereld natuurlijk 1 groot voorbeeld. :lol:

Jeps laat me niet :lol:


Dus als ze alleen de toppers er tussen uit zouden vangen zou je het wel erg vinden? Dus alleen dan vind je het erg. Geloof dat jij in een perfectie multiculturele samenleving gelooft zou zeggen WAKE UP. En Zoals ik al zei in me eerdere post zijn er ook genoeg Nederlands fout bezig maar laten we dan onze energie daarin steken. Wat ik wel zeker weet is dat er meer Polen zijn die vispikken en opeten dan Nederlanders.

Dit is tevens mijn laatse reactie in dit topic ;-) erger me al genoeg aan die gasten
Laatst gewijzigd door Harry van Haeren op 16-09-2011 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
John Mus
Berichten: 154
Lid geworden op: 21-09-2009 07:06
Locatie: Duiven/Venlo

16-09-2011 20:51

Kees Ouwehand schreef:Wat wil je nu weten Ben?

Voor racist moet je zelf maar even opzoeken wat dat is. Volgens mij begrijp je, net zoals de spelling, de betekenis niet helemaal. (Laat Sander even weten wat je vindt over rassen. :D )

Het artikel is op de gewone Telegraaf wijze tendentieus geschreven maar bevat geen feitelijke onjuistheden.

Volgens mij komkommertijd, want wat is er voor nieuws aan?

Nieuws zou zijn dat Ben Schouten en c.s. hun schouders onder de oplossing van het probleem zetten.

Als je bang bent voor verwijderen, dan moet je een eigen forum beginnen. Of meebetalen aan de serverhuur. :roll: :wink:

Groet, Kees


ik wil je toch even zeggen dat het dit keer niet alleen de telegraaf is die het meld maar ook het ad en de gelderlander hadden dit artikel, ik hoop dat het een aanzet is tot een landelijke aanpak van alles wat niet op of rond het water gebeurt en daar niet thuis hoort.
Ik hou me stil, en probeer op die manier iets te leren. Uiteraard ventileer ik af en toe mijn gedachte!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

16-09-2011 20:56

Zonder culturen die we wel pruimen en culturen die we niet pruimen zullen we het nog altijd met elkaar moeten stellen. Dat wordt ook een opgaaf als ik het over en weer kleineren in dit soort topics bekijk. Zal dus de kern van het probleem niet zijn. Niettemin een verzoekje tot wat verdraagzaamheid in dit topic, anders is het inderdaad weer prullenmandtijd. Voor de goede lezer is het onderwerp dus niet de reden daarvan. Bij deze ook weer verhelderd. Kun je niet stellen dat er niet op tijd gewaarschuwd is.

Groet, Kees

Ps. anti-culturist?
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Joost Clauwers
Berichten: 34
Lid geworden op: 15-04-2011 21:24
Locatie: Nederweert

16-09-2011 21:00

Bij mijn vereniging krijgen ze geen vergunning meer. Zo goed hebben ze het al voor elkaar.
Dit vind ik een zeer goede zaak aangezien ze het al jaren verpesten voor ons en zichzelf.
Dat ze dit altijd gedaan hebben en niet beter weten is geen excuus.
Tijden veranderen en wie zich niet kan aanpassen moet opdonderen!
Cèst la peche
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

16-09-2011 21:01

Ach ja,

Je moet toch iets de schuld geven wanneer je niets vangt.
Gebruikelijke uitvluchten als: de weersomslag, dikke mist, foute wind, te lage luchtdruk, te hoge luchtdruk, te warm, te koud, vrouw ongesteld en foute boilies worden niet meer gepruimd.

Dus wat ligt voor de hand wanneer meestal door onkunde en gebrekkigheid niets gevangen word.. Juist ja, de Polen.
Lekker makkelijk want die verstaan ons toch niet..

En neen, je bent geen racist.
En ja, je bent te lui en onbenullig om de werkelijke oorzaak van je vangstfalen te willen achterhalen.
Jammer dat het falen niet in boekjes beschreven word hè, zou een hoop verlichting geven wanneer het weer eens niet lucken wil..

Daaaaag hoor kids. :oops: :lol:
Groet'n Henk..

still growing Old.
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

16-09-2011 21:24

[quote="Harry van Haeren
Dus als ze alleen de toppers er tussen uit zouden vangen zou je het wel erg vinden? Dus alleen dan vind je het erg. Geloof dat jij in een perfectie multiculturele samenleving gelooft zou zeggen WAKE UP. En Zoals ik al zei in me eerdere post zijn er ook genoeg Nederlands fout bezig maar laten we dan onze energie daarin steken. Wat ik wel zeker weet is dat er meer Polen zijn die vispikken en opeten dan Nederlanders.

Dit is tevens mijn laatse reactie in dit topic ;-) erger me al genoeg aan die gasten[/quote]

jammer dat dit je laatste reactie is aangezien ik je graag nog een weerwoord zou willen geven.

:) dus de moeite niet waard
wouter veuger
Berichten: 303
Lid geworden op: 30-01-2011 17:08

16-09-2011 21:40

nu kun je je zelf ook gelijk even quote.
je doet precies het zelfde als hem !!!!!


nee want ik had al een reactie gegeven inzake het onderwerp,en brand niet iemand af omdat hij een spelfout maakt.

@henk ter maat:dus wanneer iemand ziet dat er met regelmaat vuilniszakken met vis uit het water verdwijnen,op het water waar hij vist,
en vervolgens de vangsten ziet teruglopen,en daarop vervolgens die stropers de schuld geeft,dan vind jij iemand te lui en onbenullig om "je werkelijke vangstfalen" te achterhalen.
kun jij op afstand zien dat wanneer iemand slecht vangt,dat dat dan perse aan die visser ligt die er wel weer niks van zal kunnen?
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

16-09-2011 21:58

Ik heb geen enkele post gelezen maar willen jullie zeggen dat de multiculture samenleving zo'n succes is dan...Doe je ogen open en kijk eens naar opsporing verzocht. Dan ben je wat mij betreft uitgepraat. Nee ik heb genoeg gezien
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

16-09-2011 22:23

Niets gelezen. Wat van horen zeggen dan?

Cultuurrelativisme?

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

16-09-2011 22:25

Ja,
in de jaren '50-'60 waren we allemaal Polen.
Veel gevangen visch ging mee naar huis en de buurt voor de pot.

Ving je slecht of niets dan lag het aan den hooghen wind, Polen bestonden nog niet.

Den Telegraaf vermeld dat het gehele land word leeggevist, nou ik heb hier nog nooit een verslaggever gezien.
En toch worden de berichten voor zoete koek geslikt..Stemmingmakerij kinders.
Groet'n Henk..

still growing Old.
rick boom
Berichten: 650
Lid geworden op: 10-01-2008 18:01
Locatie: rijnsburg

16-09-2011 22:28

Henk, ik heb nergens gelezen dat de topicstarter slecht of niks vangt...
Zo krijg je nou praatjes in de wereld..

En daarbij, wees blij dat er bij jou nog geen verslaggevers nodig zijn...
Kwestie van tijd..
They once made Chuck Norris toiletpaper, but it failed.
It didn't take SHIT from nobody...
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

16-09-2011 22:41

Waarom dit bericht dan?
Is het dan toch Stemmingmakerij?

De topic starter zelf zal dan niet minder of slecht vangen, vandaar stemmingmakerij.
Veel reacties wijzen wel richting Polen waar de vangsten achterblijven.
Nooit een verslaggever gezien, zo krijg je inderdaad de praatjes in de wereld.
Kwestie van tijd, je zegt het.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Ruben Lubbers
Berichten: 317
Lid geworden op: 13-05-2010 15:00

17-09-2011 01:01

Jan de Heer schreef:Hoop dat ik niet de enige ben die begrijpt dat wat journalisten (maar ook politici en wetenschappers) schrijven of zeggen niet zoiets is als 'de waarheid', maar altijd vanuit een bepaalde invalshoek en achtergrond is geschreven en dat het ook goed mogelijk is dat men kant nog wal raakt.


nuf said. journalisten lees vissers, aldus stemmingmakerij.

Verder hier nooit een topic gelezen hier met zoveel zinnige als onzinnige comments bij elkaar ............

Daarnaast bestaat racisme niet, spelfout of niet, althans heb ik nog nooit gehoord van verschillende menselijke rassen?
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

17-09-2011 01:20

Jeroen Neef schreef:Ik heb geen enkele post gelezen maar willen jullie zeggen dat de multiculture samenleving zo'n succes is dan...Doe je ogen open en kijk eens naar opsporing verzocht. Dan ben je wat mij betreft uitgepraat. Nee ik heb genoeg gezien


ben het heus wel met je eens betrefd opsporing verzocht.
Maar dat is niet vergelijkbaar met vissen die worden mee genomen, door poolse mensen en NIET poolse mensen.
Op de bosbaan waren het een tijd lang indiers die letterlijk vuilniszakken vulden met karpers, werd direct waneer dat gebeurde, een melding van gemaakt maar niks mee gedaan door bevoegde boas.
Hier licht het probleem al !!!

Gesommige polen weten niet beter , wel weet ik dat binnen de poolse gemeenschap hier degelijk wel wat aan word gedaan , door poolse jongens die hier een hele hoop tijd in steken.
En ja in elke gemeenschap heb je rotte appels zie mijn eerder geplaatste post.

En dit gaat om een nederlander

Ken iemand waarvan zijn vader 65 plus controleur is.
deze man zet fuiken uit iligaal, en heeft zo,n 55 kilo aan paling in zijn vries kist liggen zijn vader van 65 + ik ken deze man niet, vind het dan wl een apart verhaal, het is een nederlander en ook nog eens controleur.
dood leuk neemt zijn zoon van in de 40 altijd op maandag en donderdag een stuk paling mee naar het werk.
Heeft mij dat ook 2 x aan geboden of ik niet eeen stukje wou proeven
heb hem bedankt en ook verteld wat ikl er eigenlijk van vindt, hij lacht me gewoon uit als ik er wat van zeg, triest zou je zeggen, maar ja,
Zijn antwoord hier op is )))vroeger deden ze niet anders.

Nu vraag ik me af is een man die zoiets al 55 doet, is dat dan wel af te leren, want in zijn ogen is het gewoon normaal.

Dat kan dus wel TOCH of toch niet.
En deze man is na mijn zeggen ook een rotte appel, een nederlandse rotte appel,


MVG
Lars Sieben
Berichten: 106
Lid geworden op: 17-03-2010 00:45

17-09-2011 03:37

Gezellig hier.. zo maak je nog eens vrinden.. :D
Trek het je niet aan Ben, kheb inmiddels geen twijfels meer hoor.. :roll:

Verschil tussen discriminatie en racisme lijkt me toch wel algemene kennis,
maar blijkbaar is het een minder essentieel verschilletje als je geen tintje hebt.
Is het enige wat ik aangegeven heb.. thats all..

Wat wil je nu weten Ben?

Voor racist moet je zelf maar even opzoeken wat dat is. Volgens mij begrijp je, net zoals de spelling, de betekenis niet helemaal.


Het artikel is op de gewone Telegraaf wijze tendentieus geschreven maar bevat geen feitelijke onjuistheden.

Volgens mij komkommertijd, want wat is er voor nieuws aan?

Nieuws zou zijn dat Ben Schouten en c.s. hun schouders onder de oplossing van het probleem zetten.



Verder niet veel aan toe te voegen..

groetjes!
Lars Sieben
Berichten: 106
Lid geworden op: 17-03-2010 00:45

17-09-2011 04:17

Nog eentje dan, omdat ie zo goed is..

Heb echter ook andere ervaringen met polen bij ons uit de buurt. Ze hebben gewoon een vergunning, zijn hele aardige gasten en ik heb ze nog nooit vis mee zien nemen. Dus dat maakt mij iets genuanceerder in mijn haat tegen buitenlanders. Zelfde geld voor turken en marokkanen, over het algemeen moet ik ze niet, maar er zijn enkele goede in mijn leven. Zij zorgen er dan ook voor dat ik op niveau kan discussieren over bv de koran of sharia. En dit stelt mijn negatieve beeld over moslims dan weer bij.

Het gaat zich mij er dan ook om dat in dit bericht iedere pool, ofja iedere poolse visser in een kwaad daglicht word gezet. En daar ben ik dan wel op tegen. Verder zullen onze meningen niet zo veel van elkaar verschillen


Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

17-09-2011 06:25

Dat ze wateren leeg vissen...ik weet het niet.
Wat ik wel weet is dat er in de krant stond dat 4 van die tyfus marrokaantjes een invalide vent in elkaar getrapt hebben en uit zijn rolstoel hebben geflikkerd. Zijn hond kreeg ook trappen, dat was zijn hulphond...Stoer hoor, kun je echt trots op zijn. Ben nu aan het werk in Utrecht centrum en heb al weer genoeg meegemaakt daar. En het is toch typisch dat daar geen enkele Nederlander bijzat...
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl