Karpervissen ergenissen top-10!


Plaats reactie
Gebruikersavatar
stefan laurijssens
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-03-2010 18:17
Locatie: Brielle

31-05-2012 15:06

Misschien een grote haatzwanendragendenietaggresievezwaantegenvissers inzetten :lol:
Find the fish,
Feed the fish,
Catch the fish,
Please release the fish.
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

31-05-2012 23:37

michel Tja schreef:stil blijven staan (drijven) en jezelf groot maken en laten zien dat je niet bang bent werkt bij veel dieren goed.

in Thailand werden we achtervolgd door een roedel straathonden ,zolang we liepen wilden ze aanvallen.
toen we stopten en armen in de lucht deden en een stap naar voren renden ze allemaal weg lol.

ik zou zelf het schepnet meenemen en gaan zwaaien ermee,denk dat dat best imponerend is voor een zwaan.


Ik heb gedurende die 4 dagen alle opties wel zo'n beetje geprobeerd, schepnet werkte idd best een paar keer, boilies er naast in het water schieten wil ook wel helpen. Op een bepaald moment kwam het echter neer op één hand aan de elektro en in de andere een flinke bankstick en als ie me echt aan zou vliegen zullen we wel zien wie er het hardst mept :oops:
Gelukkig niet zo ver gekomen, ik kom er natuurlijk niet om dat beest lastig te vallen.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

01-06-2012 11:21

Daaf Wolters schreef:Gelukkig niet zo ver gekomen, ik kom er natuurlijk niet om dat beest lastig te vallen.


achteraf had je hem dus misschien net zo goed kunnen negeren :wink:
maar ook makkelijk praten voor mij, want ik was er niet bij :D

2 jaar geleden in Amsterdam een zwaan die boten (pleziervaart) aanviel en alles en iedereen wat hij zag.volgens mij was die afgemaakt.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
nico offerman
Berichten: 383
Lid geworden op: 03-05-2004 20:50
Locatie: Schiedam

03-06-2012 20:11

1:herrieschoppers/rotzooimakers.
2:stekkenpezers/claimers.
3:Mensen die Controleurs afbekken..ze vergeten dat het vrijwilligers van de vereniging zijn dus het vissen op een zo'n goed mogelijke manier proberen te bevorderen..(ja ik ben zef ook controleur en de eerste de beste die mij afbekt heeft een boa aan zn reet hangen).Als je alles op orde hebt is er geen vuiltje aan de lucht.
4:loslopende honden die je aas proberen te jatten en tegen je spullen aan pissen/schijten op je stek.
5:Midden in de nacht je tent uit rennen voor een brasem :evil:
Dat was het wel zo'n beetje.
Gelukkig heb ik hier al een hele poos niet meer mee te maken gehad en probeer het ook zo vee mogelijk te vermijden.
groeten nico
Plaats reactie