boetes , kamperen ,slapen en meer van die onzin ...of niet ?


Gebruikersavatar
Omar Maxim Bogerd
Berichten: 232
Lid geworden op: 16-04-2006 21:12
Locatie: Houten
Contacteer:

02-09-2011 14:25

Harnold Kikkert schreef:.......Maar HSV kan dus ook bepalen of er 's nachts mag worden gevist ja dan neen.Gr H.K

Nee, want daarvoor moet eerst de eigenaar van het water (meestal de gemeente) en soms ook het waterschap en dit jaar nog het Ministerie toestemming voor het nachtvissen geven.
Harnold Kikkert schreef:Om maar een voorbeeld te noemen, zo ook afmetingen van bivy's of een bepaalde tijdsduur om maar eens iets te noemen.
Gr H.K

Dat kan de HSV inderdaad in de vergunningvoorwaarden opnemen.
Geloven is mooi, controleren is beter.
Gebruikersavatar
Omar Maxim Bogerd
Berichten: 232
Lid geworden op: 16-04-2006 21:12
Locatie: Houten
Contacteer:

02-09-2011 14:30

Harnold Kikkert schreef:Ik ben wel geen Michel maar ala:
........Beter is om de Federaties diverse gemeenten aan te schrijven om dit vrij te geven(KSN regio Groningen/Drenthe) heeft dit ism Fed Gr/Dr op deze wijze gerealiseerd!................gr Harnold

Dat is hier in de provincie ook door de AUHV i.s.m. de KSN en Federatie Gooi- en Eemland gedaan. Resultaat: alleen de gem. Houten en Nieuwegein wilden een uitzondering maken in de APV voor het nachtverblijf van nachtvissers. :evil:
Laatst gewijzigd door Omar Maxim Bogerd op 02-09-2011 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Geloven is mooi, controleren is beter.
Peter Gosselink
Berichten: 64
Lid geworden op: 16-01-2010 23:59

03-09-2011 13:27

[/quote]

:wink: Wij hadden je ook nog gespot, op dat andere Bergse :D

mvg.[/quote]


OK, ik ben één nachtje illegaal bij het Hoge geweest. Daar heeft een vriendelijke man mijn naam genoteerd.