als je het hebt gedaan, mag je ook bellen...


Plaats reactie
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

19-08-2011 13:32

From: sascha@sportvisserijbelangen.nl
To: sascha@sportvisserijbelangen.nl
Subject: FW: Onderzoek Polderweg - Vissers
Date: Fri, 19 Aug 2011 09:36:40 +0200




Beste nachtvispas houder,



In verband met de vondst van een stoffelijk overschot nabij de Schie - waarvan de identiteit nog niet is vastgesteld - nabij de Schie zoekt de politie naar getuigen. Hieronder staan de bijzonderheden vermeld en de bijlagen bevatten de locatie en een art impression van het slachtoffer.



Zouden jullie deze mail willen verspreiden onder jullie leden van de karpercommissie. Dit zijn namelijk de leden die ’s nachts het meest actief zijn met de sportvisserij. Wellicht dat hiermee mogelijke getuigen geïdentificeerd kunnen worden.



Mogelijk kan de mail ook via een selectie aan de KSN-leden verspreid worden. Mochten jullie andere suggesties hebben dan hoor ik dat graag. Wij zullen de mail doorsturen naar de nachtviskaarthouders van de GZH-wateren. Dit zijn ongeveer 300 personen.



Getuigen kunnen informatie doorgeven aan politie Rotterdam Rijnmond: 0800-74444888



Alvast bedankt voor jullie medewerking.



Met vriendelijke groet,



Wim de Vries,



Onderwerp: Onderzoek Polderweg - Vissers

Zondag 24 juli om 07.25 uur is aan de Polderweg in Schiedam het stoffelijk overschot gevonden van een man. Uit onderzoek blijkt het slachtoffer in de nacht van 23 juli op 24 juli om het leven te zijn gekomen. De identiteit van de man is nog onbekend.
Tevens is uit onderzoek gebleken dat diezelfde nacht een aantal vissers heeft gevist in de Schie nabij de Rolbrug aan de Overschieseweg in Rotterdam. Vanaf deze plek is uitzicht op één van de toegangswegen (de Rolbrug) tot de Polderweg. Wij willen graag in contact komen met deze vissers, daar zij mogelijk belangrijke getuigen zijn.
Graag willen wij onderstaand bericht onder de aandacht brengen van vissers in de regio teneinde met de bewuste vissers in contact te komen. Mogelijk kan dit in combinatie met een – bewerkte – foto van het slachtoffer (zie bijlage). Volledigheidshalve heb ik ook een overzichtsfoto van de plaats delict als bijlage toegevoegd (bron Google Maps).
------
Zondag 24 juli jl. om 07.25 uur trof een voorbijganger in het water langs de Polderweg in Schiedam het stoffelijk overschot aan van een man. Uit onderzoek blijkt de man in de nacht van zaterdag 23 juli op zondag 24 juli door een misdrijf om het leven te zijn gekomen. De identiteit van het slachtoffer is nog onbekend.
Uit onderzoek is gebleken dat in de nacht van zaterdag 23 juli op zondag 24 juli een aantal mensen vanaf de Overschieseweg, nabij de Rolbrug, in de Schie hebben gevist. De politie wil graag in contact komen met deze vissers, omdat zij mogelijk belangrijke getuigen kunnen zijn. Alle informatie, hoe klein ook, kan helpen. De politie vraagt de vissers contact op te nemen met op politie Rotterdam-Rijnmond op 0800-74444888. Anoniem kunt u informatie doorgegeven via Meld Misdaad Anoniem op 0800-7000.

(en bijlagen) kan vertrouwelijk van aard zijn en binnen het bereik van een geheimhoudingsplicht en of een verschoningsrecht vallen. De politie aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade, van welke aard dan ook, die verband houdt met risico's verbonden aan het elektronisch verzenden van berichten.
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

19-08-2011 18:04

Link watertje, de Schie....

Jaaaarrrren geleden eens op de tv tijdens het zappen een stukje water gezien dat me bekend voorkwam. Zei tegen m'n vrouw dat ze die zender eens even moest laten aanstaan, gewoon ff kijken.
Bleek dat ze een visser zochten die een bepaalde datum daar had gezeten.......,
agenda erbij en ja hoor, it was me.

Gemeld, politie gebeld, verhoor gehad, nooit weer wat van vernomen, it wasn't me :D
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

20-08-2011 18:13

Zou ik ook zeggen...
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

20-08-2011 21:08

Men vertrouwd mij gewoon op mijn blauwe ogen, en terecht !
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

20-08-2011 22:15

Dat weten we dan ook weer Marco en Jeroen waren het niet !!!!!!!!
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
marco duvaloois
Berichten: 164
Lid geworden op: 09-11-2009 20:26
Locatie: Papendrecht

22-08-2011 12:34

Eind jaren 90 hier heel veel gevist, toen gebeurde er al wel eens rare dingen. Had ook nooit licht aan als ik daar zat, en peukie roken achter de plu ! Liepen wel eens klem achter me bivy langs met een groepje van een mannetje of 5, hoop kabaal door de drank of pretraket wellicht. Maar gelukkig hebben ze me nooit zien zitten ! Ik ben niet bang uitgevallen, maar liever vermijd ik dat soort dingen maar !
De toekomst is al gauw verleden tijd !!
Plaats reactie