terugzakkers


Robbert Spuijbroek
Berichten: 1328
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00

13-05-2003 21:18

Vind ik niet raar klinken, door weinig ruimte - als je tegen de overkant vist - moet de vis links/rechts of naar je toe. Op groot water lig je denk ik niet altijd aan de overkant en kunnen ze dus ook naar achter.

Ik krijg vrij weinig zakkers, maar als ik er een heb; ik draai de lijn dan strak, zodra deze weer slapvalt, nog een keer, valt ie weer slap; Slaan!

mvg
Robbert
Als je lang van je water wilt genieten, smijt dan niet met namen en gewichten...
patrick de GRoot
Berichten: 352
Lid geworden op: 31-10-2002 01:00
Locatie: leidschendam

14-05-2003 13:01

daaf datheeft te maken met de positie van je rig tov van je zelf. leg je de rig in een hoek en je gaat precies tegenovergesteld zitten dan krijg je altijd teruglopers. je moet dus op een andere plek gaan zitten en je zal (bijna)altijd runs krijg
laters patje
Rob van Os
Berichten: 410
Lid geworden op: 13-02-2002 01:00
Locatie: Breda

14-05-2003 13:57

Ik begin bij een complete terugval eerst met voorzichtig binnendraaien en als ik geen contact voel steeds sneller en dan zet ik zachtjes de haak. Ik heb ooit meegemaakt dan een karper 50 meter met het binnendraaien meezwom en vervolgens bijna onder mijn voeten links de struiken indook. Ik had dat nooit verwacht, zeker niet omdat ik tegen een lelieveld aanviste en er links van dat veld nog meer lelievelden lagen.

mvg Rob