Wat mag wel en nie op den Loosdrechtseplas

Plaats reactie
robert tokkemans

25-06-2011 04:07

Wie kan mij helpen ik ben gisternacht bezocht door een bijzondere veldwachter, zo noemen wij dat ik Vlaanderen, Een man in een groenpak met pistool en zo.

Wel hij heeft me bekeurd omdat ik in een natuurgebied zat te vissen in den nacht. Awel het toch toe gestaan is in Nederland om nu te vissen zo in de nacht. Nu heb ik toch voor 170 euro bekeuring gekregen omdat ik zou vissen in de kievitsbuurt en daar mocht ik zo wie zo niet zijn na 20.00uur had de veldwachter gezegd. Ook daar kreeg ik zo een bekeuring van.

Maar ik zat toch op de Loosdrechtseplassen, hoe kan ik weten waar ik nu ben als ik daar vaar met mijn bootje. De veldwachter vertelde dat ik op de 3e of 4e plas moet zijn maar dat is daar toch ene grootte plas. Wie weet hoe het zit kan dat mij vertellen. De veldwachter vertelde dat hij al meer bekeuringen had gemaakt in de Kievitsbuurt. Dit terwijl ik niet eens weet waar dat is.

Hij wel wel een aardige man maar ik kreeg toch die bekeuringen, zo vertelde hij mij dat er veel door vissers werd vernield die daar stekken maakten. Mij is dat dus klaar niet duidelijk zo
Plaats reactie