nachtvissen plangebied rottemeren site doet het niet !!!


Plaats reactie
Yordi van Leeuwen
Berichten: 22
Lid geworden op: 15-06-2010 16:45
Locatie: rotterdam

23-06-2011 17:58

vandaag 23-06-2011 wou ik mijn nachtvis vergunning voor plangebied rottemeren aanschaffen.
zie ik de link op de webwinkel klik ik op bestellen gebeurd er helemaal niks.
als ze verwachten dat iedereen die daar wil vissen (s'nachts) een kaart moet bestelen moeten ze er ook voor zorgen dat je hem ook echt kan bestellenn er is iets mis daarnaast heeft me zwager ook de pas besteld 4 weken geleden en nog steeds niet binnen je betaald dus 40 euro maar je kan niet meteen gaan nachtvissen er gaan een aantal din gen niet zoals ik of vele anderen hadden verwacht.
ik vind het al jammer al die strenge regels het zal ook wel ergens goed voor zijn maar dan moeten hun ook hun zaakjes op orde houden.
hoe kom ik nu aan die vergunning iemand hetzelfde mee gemaakt ?

wie kan mij helpen?
wie de vis heeft moet ook de graat hebben
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

23-06-2011 18:17

Had hem met drie dagen vorige maand, nog niet een keer gebruik van gemaakt! Je vraag is in het andere Topic al beantwoord, geloof ik!

mvg.
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

23-06-2011 18:20

Webwinkel werkt prima. ik heb een nieuw account aangemaakt en zojuist alles gewoon ingevuld totdat er betaald moest worden.

Er staat ook op de website ook dat binnen 2 weken levering niet gehaald gaat worden door problemen met Ideal.

Maandagavond hebben we bestuursvergadering en zal ik je klacht bespreken, MAAR dan moet ik wel de gegevens van je zwager hebben ontvangen ( doe maar via PB ) , het is een beetje lastig zoeken naar " zwager " in onze bestanden.

Snelste manier is om morgenochtend even te bellen en dan naar Drimmelen te rijden.

m.vr.gr.
Gebruikersavatar
Yuri Monster
Berichten: 840
Lid geworden op: 22-05-2006 19:52
Locatie: papendrecht

23-06-2011 18:29

Michel Hollaar schreef:Webwinkel werkt prima. ik heb een nieuw account aangemaakt en zojuist alles gewoon ingevuld totdat er betaald moest worden.

Er staat ook op de website ook dat binnen 2 weken levering niet gehaald gaat worden door problemen met Ideal.

Maandagavond hebben we bestuursvergadering en zal ik je klacht bespreken, MAAR dan moet ik wel de gegevens van je zwager hebben ontvangen ( doe maar via PB ) , het is een beetje lastig zoeken naar " zwager " in onze bestanden.

Snelste manier is om morgenochtend even te bellen en dan naar Drimmelen te rijden.

m.vr.gr.


nachtvergunning rottermeren afhalen in drimmelen is niet echt handig lijkt me
_________________

PB Schub: 18 KG.
PB Spiegel: 24,3 KG.
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

23-06-2011 18:33

hoe kom ik nou in .... naam aan die nachtvis vergunning ik moet m namelijk hebben !

mvg yordi


mvg. :wink:
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

23-06-2011 21:04

Yuri,

zeker niet handig want zo'n nachtvergunning bestaat helemaal niet. :wink:

http://www.sportvisserijbelangen.nl/web ... age=detail

De Rotte en de Rottemeren maken geen deel uit van de schriftelijke toestemming.
Andy Blom
Berichten: 160
Lid geworden op: 05-06-2011 16:34

23-06-2011 21:09

Zelfde verhaal hier. Moet ook een nachtvergunning aanschaffen voor de Rottemeren. Maar waar? en is dit dus wel of niet nodig!?
Andy Blom
Berichten: 160
Lid geworden op: 05-06-2011 16:34

23-06-2011 21:13

Schriftelijke toestemming om in de periode van 1 maart 2011 t/m 31 oktober 2011 vanaf twee uur na zonsondergang tot één uur voor zonsopgang met maximaal twee hengels te vissen in onderstaande GZ-H wateren. Geldig in combinatie met VISpas en de bijbehorende Landelijke & Federatieve Lijst van Viswateren.

De wateren in het plangebied Rottemeren, bestaande uit:
-de Zevenhuizer Plas
-de vijvers in het Lage Bergse Bos en het Hoge Bergse Bos
-de vijvers van de Bleiswijkse Zoom
-de Boezemtocht aan de westkant van de Rotte
-de Hennipsloot
de wateren in het recreatiegebied Vlietland
de Dobbeplas
de Krabbeplas
de Boonerlucht
de wateren in het recreatiegebied De Reeuwijkse Hout
het Valkensburgse Meer te Valkenburg

De Rotte en de Rottemeren maken geen deel uit van de schriftelijke toestemming.

Let op: U dient tevens in het bezit te zijn van de VISpas 2011 én de Landelijk en Federatieve Lijst van Viswateren.


Dus op de Rotte zelf mag je met de vispas alleen nachtvissen?
Gebruikersavatar
raymond renirie
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

23-06-2011 21:14

De nachtvergunning van de federatie is niet voor de rottemeren.
Verunning dus lezen, staat deze in de landelijke lijst van viswateren.
Mag je er vissen is de reguliere maanden ?

Alles is terug te vinden in je boekjes.

Raymond
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

23-06-2011 21:24

Ik durf wel te gokken dat 90 % van de vissers die boekjes niet eens doorleest Raymond.
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Andy Blom
Berichten: 160
Lid geworden op: 05-06-2011 16:34

23-06-2011 21:25

Dat begrijp ik. Maar op de rotte heb je dus geen speciale nachtvergunning nodig? Het is hier namelijk erg verwarrend aangezien de regels per stuk verschillen. Uiteraard lees ik voor ik ergens heen ga de lijst van wateren door.
Yordi van Leeuwen
Berichten: 22
Lid geworden op: 15-06-2010 16:45
Locatie: rotterdam

23-06-2011 22:48

ff on topic ik weet waar ik die vergunning voor nodig heb .
mijn vraag was waarom de site het niet doet en nu geen vergunning kan bestellen. Ook vind ik dat je te weinig op de hoogte word gehouden.
Boekjes of geen boekjes er is hier en daar gewoon te weinig info betreft het nachtvissen 2011 en dan heb ik het over allerlei mensen die zeggen :
die vergunning is weer afgeschaft.
ik heb hem besteld 6 weken geleden maar heb nog niks binnen.
je mag nu ook met een tent.
enz. enz. Ik heb besloten om die vergunning te kopen omdat ik redelijk vaak op meerdere wateren hier vis.
Helaas doet de site het niet dan ga ik morge toch maar ff belle........kijken of dat helpt.
wie de vis heeft moet ook de graat hebben
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

23-06-2011 23:18

Yordi,

Je belangrijkste klacht dat die site niet werkt klopt niet.

Ik heb net alle stappen nogmaals een aantal malen doorlopen en ik mag straks met mijn vrouw, mijn oudste zoon en zijn opa :wink: op de bewuste GZH wateren gaan nachtvissen. Helaas voor hun mogen ze de nacht niet in een tent doorbrengen.

http://www.sportvisserijbelangen.nl/vis ... vissen2011

m.vr.gr.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

24-06-2011 08:32

Gadverdarrie,
Waarom 'gebruiken' wij een karperboard voor dit soort onzin? Als de site het niet doet, klik eens op knopje 'contact' en bel die mensen eens. Als ik antwoorden van Michel zo lees, die blijkbaar wel kan bestellen dan denk ik dat we in dit soort gevallen de LART maar weer eens moeten hanteren. Lart hoor ik u vragen? Lamer Attitude Re-adjustment Tool, waarbij u allen eenmaal mag raden wie de LAMER is in dit geval.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Plaats reactie