Nieuw Nederlands record


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

20-06-2011 07:36

Er zeggen enkele mensen hier dat ze die vis liever in het oude water zouden zien...Dan was hij nu dood. De afgelopen winter zijn er namelijk veel vissen gestorven en zo'n grote bak had dit zeker niet overleefd.
En ik ben het roerend met John eens, dit word de doodsteek van het water, jammer.
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
Jamy wuijts
Berichten: 509
Lid geworden op: 20-09-2009 08:35
Locatie: 040

20-06-2011 07:39

Whahahahhhah ROFL!! :lol:
Ischa Speldenbrink
Berichten: 206
Lid geworden op: 05-08-2007 00:54
Locatie: Arnhem

20-06-2011 10:48

Praten is zilver, zwijgen is goud.
Mvg,
PBI Speldenbrink
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

20-06-2011 10:56

Niet zo netjes inderdaad van die gesloten tijd. En dan maar afvragen waarom de groenen daar zo lastig doen.

Ischa Speldenbrink schreef:Praten is zilver, zwijgen is goud.


!
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Kees de groot
Berichten: 14
Lid geworden op: 25-07-2010 12:28

20-06-2011 17:40

Ey gefeliciteerd voor de vanger!! Maar heb ook kritiek naar de vanger toe je had het nooit moeten bekend maken want nu zal het wel druk worden.Het is een prestatie dat die hem heeft
gevangen. Vorig jaar was die een keer maar gevangen op ruim 59 pond. Dat was begin augustus en als je kijkt hoeveel er vissen daar met vele bekende vissers die gepresteert hebben en 1000 kilo s bolies in gooie en niet zo n vis gevangen heb. Jah je ken wel zeggen die vanger heeft hem in de gesloten tijd en mijn weten heeft die hem gewoon bij de 1 steiger gevangen. Maar hij is 1 a meschien 2 keer gevangen is dat weinig. Je ken wel zeggen die ligt alleen maar aan de achter kant van het water. nauw echt niet want er wordt zwaar veel stiekem gevist op dat water. En de vis heeft totaal geen dresuur maar is moeilijker vangbaar ivm het voer. En heb een beetje kritiek op John en Dennis waarom komen jullie of moet ik zeggen hij want ik denk dat hij twee namen gebruikt alleen negatieve tijd brengen en vooral omdat jij in 18.6.2011 allebei John en Dennis heeft toegevoegt op carpbord. En ik denk zelfs dat je eigen naam niet durft te zetten je zal en gruwelijk hekel aan die visser hebben waarschijnlijk!! En als je een echt visser bent weetje dat die in eind mei begin junie vol kuit heeft en niet in julie augustus begin september dan zijn ze latten :wink: !!!
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

20-06-2011 17:48

:o
Laatst gewijzigd door Patrick Visser op 16-07-2011 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
geel he
Kees de groot
Berichten: 14
Lid geworden op: 25-07-2010 12:28

20-06-2011 18:20

Haha ja is meschien beter haha. Mestaal die stiekem vissen da zijn de fantieke vissers zauw je zeggen die riskeren een boete van 600 euro hun gaat het niet om geld maar om die vis te vangen hoe of wat maakt niet uit als ze hem maar vangen. Ik heb vorig week met jan gesproken en er zijn denk ik al zeker 15 mensen gepakt er loopt elke avond een boa met een nachtkijker en s nacht komen vaak de politie langs. Als ik daar zauw vissen ga ik niet als een sombie bij iedereen zitten. Heel veel mensen zijn bang dat ze een flink verbaal krijgen en die gaan als een sombie maar op een stek zitten waar 5 mannen zitten de voeren. Nee dat zijn meer de mensen die weinig moeite doen jah en die vangen gewoon minder dan de andere zow is het gewoon. :wink: aangezien er flink wordt gecontreleert is het niet mijn water. En dat zal nu flinkt toenemen!!!
Sepp Boers
Berichten: 1
Lid geworden op: 20-06-2011 18:11

20-06-2011 18:21

Beste mensen,
ik ben geen forum-volger of discussieerder, maar drop hier even mijn mening,en zal verder ook niet meer reageren. Ik zit liever aan het water dan achter de pc.
Maar ik hoorde dat er veel over deze karpervangst geschreven word hier.
Ik ken beide waters goed, kan ik wel zeggen. Al vis ik er niet veel meer.

Ik wil het volgende zeggen,
Aan de vanger, proficiat, maar als je geen reclame of promotie beoogd , waarom niet gewoon, karper vangen, foto’s maken, terug zetten. Delen met je vrienden en betrouwbare kennissen. Exclusief iets in De Spiegel plaatsen is toch ook om de oplage te doen.
Moet ie zo nodig op internet geplaatst worden. Plaats dan foto met gewicht en als onderschrift “gevangen in een nederlands water”. Had een heleboel ergernis voorkomen. Mensen die de vis dan herkennen, laten het dan daarbij.

Aan John, Ik ben het helemaal met jou mening eens, maar ik ken jou niet. Maak jezelf eens bekend als je er bent.

Dennis zijn verhaal is ook helemaal waar. Ook ik heb een mail naar de beheerder gestuurd, dat ze die vissen daar moesten laten rondzwemmen. Ik heb ze gewaarschuwd voor de consequenties, die zullen nu uitkomen. En Jeroen, waarom zou ie afgelopen winter doodgegaan zijn? Die vis zwom daar al minimaal 25 jaar. Er werden elk jaar dode karpers gevonden. Eens komt ook hun tijd.

Aan iedereen: Bezint eer gij begint. Bij grote karpers overzetten, en bij vangsten melden op internet.

Goede vangst aan allen,
Sepp Boers
Kees de groot
Berichten: 14
Lid geworden op: 25-07-2010 12:28

20-06-2011 18:42

Ey het lijkt wel toevalig weer een nieuw die jonge is slim zal die denken maar John Dennis en Seppe waarom zijn jullie nu actieve op carpboard is het niet toevalig allemaal hahaha. En vooral als je naar hun verhaal leest is het allemaal de zelfde schrijver raar raar raar. Waarom die nagetieve tijd allemaal? ga lekker vissen!! Ik vindt het rot van die vissers die op da water vissen. Dankzij Jan en die op kg baits site op staat is het druk. Die jongen met die 65er heeft nog geen foto of verhaal bij geschreven en iedereeen heeft al cometaar meschien is het wel een andere vis?Maar ik vindt het wel zonde dat hij het bekend maakt maar iedereen is anders toch?
rick boom
Berichten: 650
Lid geworden op: 10-01-2008 18:01
Locatie: rijnsburg

20-06-2011 18:48

Kees de groot schreef:Ey gefeliciteerd voor de vanger! Het is een prestatie dat die hem heeft
gevangen.



Mag ik effe een teiltje.... :oops:
They once made Chuck Norris toiletpaper, but it failed.
It didn't take SHIT from nobody...
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

20-06-2011 19:05

voor de vis is het beter als er een geheel verbod komt op legaal vissen op de put . :wink: gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

20-06-2011 19:07

Poeh, levert wel veel nieuwe leden op die zich vermannen om toch maar een berichtje achter te laten op ons nederig platformpje. Met die bekritiserende woorden zullen we het lang moeten doen, want vervolgberichten in andere topics zal er wel niet in zitten, vrees ik. :roll:
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
justin waayer1
Berichten: 729
Lid geworden op: 29-07-2010 19:44
Locatie: twente

20-06-2011 19:09

al dat gezeur om zo'n "vissie" :roll:
mvg justin
----------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

20-06-2011 19:30

Tja jongen.... als je je hele leven in Kadettjes hebt rondgereden moet de hele wereld 't weten als je een uurtje een Ferrari te leen hebt.......
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
Henk Teunissen1
Berichten: 308
Lid geworden op: 20-09-2009 16:56

20-06-2011 21:09

@Harald,
dan kunnen we allemaal wel stoppen met vissen,groeten henk
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

20-06-2011 21:56

@ Sep, omdat er in de afgelopen winter heel veel dode vissen zijn gevonden en verwijderd door een vriend van mij. Meerdere dikke vissen en wees eerlijk. Zulke lage ijsperioden met sneeuw hadden we al HEEL lang niet meer gehad. Als die vis daar nog gezeten had was hij afgelopen winter gestorven, en dat weet ik 100% zeker en mijn vriend is het daar roerend mee eens. Er staat amper een meter water op dat ene hoekje na.
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

21-06-2011 07:28

als je er in 2008 viste omdat je hoorde dat er grote vis zat ist ok. Doe je dat in 2009, ook nog goed, 2010 wordt je een bedreiging 2011 ben je voor de overige gloriehunters die er al visten teveel? doei
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Martijn van Ierland
Berichten: 287
Lid geworden op: 21-08-2002 02:00
Locatie: 't mooie Brabantse!

21-06-2011 15:35

Aantal jaar geleden op het punt gestaan die plas te gaan bevissen, toen nog niet wetende wat er zwom. Uiteindelijk op andere wateren aan de slag gegaan (waar je nog wel in vrijheid kunt vissen, zonder al te veel regels) en dat blijven doen.

Gelukkig maar! Stel dat ik een gloriehunter zou worden genoemd, ik zou 's nachts geen oog meer dicht doen!
Chris Gabriele
Berichten: 89
Lid geworden op: 18-05-2004 09:42
Locatie: Zoetermeer

21-06-2011 17:19

Laat lekker een ieder zijn hobby zelf invullen. Zo heb je target vissers en een ander kiest voor rust. Ieder zijn ding en zijn doel voor ogen.

Geniet van je hobby.

gr Chris.
Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

21-06-2011 20:11

Sepp Boers schreef:Beste mensen,

Aan iedereen: Bezint eer gij begint. Bij grote karpers overzetten, en bij vangsten melden op internet.

Sepp Boers



Het was fijn geweest als je dat zelf had gedaan voordat je een account aanmaakte..
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

22-06-2011 13:02

Indien het zo is dat de vanger de vis buiten het seizoen heeft gevangen enz. vind ik hem eigenlijk maar een lichtelijer. Dan ook nog het gore lef hebben om te gaan publiceren.. Nee, kan er bij mij niet in! Hoop dat dit deze man lang achtervolgd :lol:

Rene gaf ergens ook iets aan mbt een notaris enzo.. Zijn deze er inderdaad bijgeweest met een geijkte schaal etc.? NEE, helaas, maar GEEN OFFICIEEL RECORD

Houdoe en bedankt eikel
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
Kees de groot
Berichten: 14
Lid geworden op: 25-07-2010 12:28

22-06-2011 13:57

Volgens goede bron is er wel een Nortaris bij geweest. Want de notaris komt uit Vught en heet De kuijpers een goede kennis van de vanger. Ben benieuwd naar de foto s. ps de benelux recordts zijn vaak ook op zulke water gevangen waar je niet mag zitten en geen kans kan maken op die grote behalfe de fantieker daar hoor je niks van. Wat zullen die belgen wel niet denken alle die rot nederlandsers ga in nederland vissen ofzo. het nederland record ken iedereen vangen maar moet je wel HEEL LAAT in het najaar gaan en hopen met een beetje kuit Maar is die in Nederland gevangen dan is het blabalbla. Jullie hebben gelijk ik vindt het respectloos van de vanger om de pubiliceren vooral van die andere fantieke die ook stiekem gaan die hebben nu geen schijn voor kans meer . die andere lui vissers die bang zijn een regeltje te overtreden verdienen zo n vis gewoon niet. Je moet iets voor de vissen over hebben als ik zo n vis vangt dan wil ik wel paar flink boetes betalen. WAT EEN EIKEL IS HIJ ik hoop niet dat hij meer groten vis gaatpubilceren want die heeft die zat!!!
Gebruikersavatar
Wim Baans
Berichten: 1145
Lid geworden op: 10-10-2010 21:48
Locatie: Friesland

22-06-2011 14:38

Hallo,

Jan Willem Hilverts schreef:Indien het zo is dat de vanger de vis buiten het seizoen heeft gevangen enz. vind ik hem eigenlijk maar een lichtelijer. Dan ook nog het gore lef hebben om te gaan publiceren.. Nee, kan er bij mij niet in! Hoop dat dit deze man lang achtervolgd :lol:


Lees: De Dunne Lijn, 2e druk, pag. 294-300, 'Avondwandeling met een St. Bernard'.

Beetje hetzelfde principe.

Kun je na het lezen van die zeven pagina's je citaat met droge ogen herhalen, of vind je hem ook een 'lichtelijer'?

Ik niet. Ik ken de beste man niet, maar ik smul van wat hij publiceert.

Groeten,
De Stroper :wink:
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

22-06-2011 14:45

Als het gaat om (wereld)records...

Marcel Rouviere was de laatste die een écht record had. Alles daarna was niet rechtsgeldig... :D

Ik weet niet zeker hoe dat hier in NL is geregeld...

Iemand?
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

22-06-2011 15:25

WP,

Met de regels van nu, de controles en het vele gezeik, verpest je het op deze manier heel erg voor andere. Zeker op dat water nu als dit allemaal waar is. Doe je iets wat niet mag, hou het lekker voor je! Maar verpest geen dingen voor andere. Dat is mijn mening, hoe je ook mag heten en wie het ook doet ;)
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl