ASOCIAAL!!


sander van thiel
Berichten: 704
Lid geworden op: 20-01-2010 20:39
Locatie: Houten

05-06-2011 12:09

Maar goed het het topic met Bart van der Hurk werd ook gesloten

Waarom zo dat nu niet kunnen dan?

Ik blijf erbij.Ik heb het bijgelegd en ik wil het het liefst een einde geven.
vissen 2014

schub 1
spiegel 1
brasem 6
zeelt 1
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

05-06-2011 12:26

Je zit nu op de blaren van je impulsive actie :P

Jij kan wel je topic een andere naam geven :wink:

"Ik reageerde asociaal" lijkt mij een goeie 8)
sander van thiel
Berichten: 704
Lid geworden op: 20-01-2010 20:39
Locatie: Houten

05-06-2011 12:32

Nou nee ik reageerde dus niet ascociaal,

ik deed impulsief,Gelukkig heb ik nog een beetje witvisser fatsoen in me,Door te vissen en te laten vissen.Had je al dat gezeik nooit :lol:

Snap jullie probleem niet als ik gewoon netjes dit incident af wil sluiten,Is mijn eigen topic bepaal zelf wat er mee gebeurd.
vissen 2014

schub 1
spiegel 1
brasem 6
zeelt 1
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

05-06-2011 12:51

Is 'ons' forum en jij bepaalt dat dus helemaal niet :-).

We kunnen dus concluderen dat Sander inderdaad medestanders zocht, niet heeft gekregen en nu bakzeil wil halen. Geeft niets, is de aard van de mens. Alleen Internet heeft nu eenmaal de nare eigenschap dat dingen die jij er plaatst, er stiekem voor altijd staan. Misschien gewoon de les accepteren, dat jouw actie hier niet handig was en je in de toekomst misschien beter meteen met de persoon in kwestie kan gaan praten?

Ik vond het heel raar te lezen dat jij ging voeren terwijl er al andere mensen op dat prutplutje zaten te vissen. In jouw plaats had ik eeerst ff een praatje gemaakt, misschien hadden die gasten daar ook al wel 3-4 dagen gevoerd. Misschien is het niet kies om een heel water te bezetten door gewaaierdd te gaan vissen, maar gaan we dan iedere niet prettige actie met asociaal gedrag compeseren?

Anyway ben blij dat jij het hebt bijgelegd, byegones are byegones en ik hoop dat anderen dit lezen en inderdaad eersst eens over eigen acties gaan nadenken, ook als het gaat om een topic te openen.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

05-06-2011 12:57

Net als Maarten v/d week ze beginnen ergens aan en als de discussie dan de verkeerde kant op draait is het slotje, slotje ! Het is wel een trend aan het worden, op zich vindt ik dat jammer want zo durft niemand meer ergens over te beginnen. We zien het allemaal wel eens verkeerd, dat geeft niks daar leer je ook van. Sander die slotjes slapen meestal uit op zondag en dan zal je er best wel ééntje krijgen.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Ardon Zijlstra
Berichten: 65
Lid geworden op: 06-11-2003 01:00
Locatie: Hoogezand

05-06-2011 12:59

Jongens,jongens jongens,

Deze topic loopt vreselijk uit de hand.
De meningen zijn hier erg verdeeld.
Door het effect van schrijven waarbij de klemtonen van het uitgesprokene niet juist kunnen worden geinterpreteerd,wordt dit een topic zonder eind met dingen die verkeerd worden of kunnen worden opgevat.

Is iedereen nu gewoon zijn gal aan het spuwen over dingen die hij of zij eens heeft meegemaakt in hun vis verleden?
Het lijkt er wel aardig op.

Begint een beetje op politiek te lijken.

Sander heeft het uitgesproken en geeft toe impulsief te hebben gehandeld,wat moet hij meer doen.

@ Sander .... ,ben blij voor je dat het is uitgesproken en zo verdere problemen hebt kunnen vermijden.


groeten Ardon
Same Shit ... Different Day !!!

http://www.ksngroningendrenthe.nl/cms/
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

05-06-2011 13:23

Dat zal wel meevallen denk ik.
Veel mensen die ik hier zie posten bevissen of binnen zeeen of rivieren waarbij je soms geen kip tegen komt.(Figuurlijk gesproken dan) :wink:

Als je een beetje goed in elkaar zit,en je ziet iets groens tja dan is er geen rede om op dat plekkie door te gaan,ookal heb je er een hoop uren in zitten.

Vind het gewoon not done als er iemand zit te vissen en dat je toch in de buurt je voertje neer pleurt. Dan ben je net zo raar bezig als die gene zit te vissen op/nabij de plek met voorbedachte gedachte mocht dat het geval wezen

Probleem is: Misverstanden en verkeerde gedachte's zijn zo gemaakt. Zeker de laatste tijden. Tis geen oorlogsspel hoor 8)

Gewoon doorgaan met je hobby.
En top dat het opgelost is!
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
sander van thiel
Berichten: 704
Lid geworden op: 20-01-2010 20:39
Locatie: Houten

05-06-2011 13:26

Ik wil hier gewoon een einde aan maken

Dat ik geen voorstanders heb maakt me echt geen bal uit,Het belangrijkste is dat ik mijn fout toe heb gegeven,Het uitgesproken heb met deze vissers,En dat ik nu dit topic wil sluiten,

Zo moeilijk kan het echt niet zijn dacht ik toch zo,En dat ik geen voorstanders heb maakt me niet uit aangezien dit incident is uitgesproken,

Mvg Sander.
vissen 2014

schub 1
spiegel 1
brasem 6
zeelt 1
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

05-06-2011 13:32

Nou, mijn mening en kijk op fora wordt blijkbaar niet begrepen. We krijgen op deze manier een leuk forum met straks alleen nog maar posts metals titel "verwijderd" / "gesloten". De leerfactor voor een ieder is dus weg, de zoekfunctie kan wel uit aangezien gebruikers maar kunnen beslissen wat wel en niet blijft bestaan.

Sander, ik heb er vrede mee hoor als de post gesloten verwijderd wordt. De reden waarom ben ik geen voorstander van zoals je zult begrijpen :-).

Tot slot ben ik hier ook maar een gebruiker, dus mijn posts zijn slechts mijn mening en hebben generlei waarde t.a.v. beleid op dit forum.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

05-06-2011 13:39

Sander

Neem een voorbeeld aan Jan.

8)
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
sander van thiel
Berichten: 704
Lid geworden op: 20-01-2010 20:39
Locatie: Houten

05-06-2011 14:04

@ Leen

Jan wie?
:lol:
vissen 2014

schub 1
spiegel 1
brasem 6
zeelt 1
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

05-06-2011 14:08

J de J :D
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

05-06-2011 15:42

gewoon de volgende keer de BM in zetten, is volgens J de J de beste op lossing, en vis je die gasten finaal weg :wink:
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

05-06-2011 17:36

En wat is dan die mysterieuze BM?
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

05-06-2011 18:26

Dat is vandaag de dag het gespreksstof van de dag want het slaat in als een bom.......

JDJ je mag ook wel zeggen jan de jager, boeit me geen reet Leen.......

Beter lezen topic BM heeft niks te maken met gasten weg vissen,

mvg; jan
Gebruikersavatar
Dale Gerard Neijzing
Berichten: 53
Lid geworden op: 13-04-2010 20:02

07-06-2011 00:15

Eus Molewijk schreef:Dale,

Lees de context van mijn post nou eens goed, ik liep helemaal niet te pochen. Er werd mij door iemand die zijn lijnen strak gespannen kris kras over de helft van de put uitvaarde verteld dat het een heel moeilijk dressuur water was. Daarop was mijn reactie dat ik er de vorige keer 4 had. Als ik daarover had willen pochen had ik wel verteld wat ik had gevangen en eventueel foto's onder zijn neus geschoven.

Misschien moet ik je erbij vertellen dat strak gespannen lijnen op dit soort water een kiss of death zijn?

Bovendien was het ook niet mij eerste maar tweede keer daar, hoe kan ik anders die 4 vissen hebben gevangen?

Als jij denk dat ik andere karpervissers opzoek zit je zo ver van de waarheid als maar mogelijk is, ik zoek vissen en wateren op die de moeite zijn, inherent hieraan is dat je andere karpervissers tegen gaat komen.

Moet ik daar liefde voor hebben? Get a grip. Wat is er nou verkeerd aan de wens een water voor jezelf te hebben?



Eus,
ik heb het idd. verkeerd gelezen...mijn excuses daarvoor. Soms bekijk ik de dingen teveel vanuit eigen oogpunt....

Groet,
Dale
Gebruikersavatar
Eus Molewijk
Berichten: 2418
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Contacteer:

07-06-2011 08:54

No worries Dale, kan gebeuren. ;) Ik begreep al niet echt wat je bedoelde, moedig van je om toe te geven dat je fout had gelezen. Dat waardeer ik.
Luc de Baets:"A little knowledge is a useless and often even a dangerous thing."
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

09-06-2011 14:53

Moraal van het verhaal: Volgende keer eventjes een babbeltje maken met de vissers, kans dat ze er geen problemen mee zouden hebben, of iig je gang lieten gaan. Misschien ook wel niet, maar dan gooi je er geen voer voor niks in.

Als je naast iemand gaat zitten voeren (ook al is het 100m) dan ben je toch de kansen voor die vissers aan het beperken en daar zou ik ook niet blij van worden. De vissen die al vol zitten van jouw bollen zullen waarschijnlijk niet nogmaals hun voerplekje en aas komen besnuffelen.
stijn jacobs
Berichten: 1
Lid geworden op: 17-08-2010 21:49
Locatie: hoogeloon

22-06-2011 15:26

haha .

aan de overkant zitte ze te vissen en voor je neus licht je aas aan de andere kant .
Gebruikersavatar
Roy Hanrats
Berichten: 169
Lid geworden op: 29-09-2009 19:20
Locatie: Grashoek

22-06-2011 16:05

Mooi, zo'n discussie :lol: