Mafkezen op Delfse hout.


Gebruikersavatar
Sjors Keij
Berichten: 289
Lid geworden op: 01-05-2011 10:14
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

14-05-2011 16:39

Wat een topic. Klinkt allemaal erg gezellig :lol:

Ik ben zelf ook niet de kleinste en smalste en zo zijn er meer die bij ons in de buurt vissen. Misschien doe ik nu een gedurfde uitspraak maar in het noorden lijkt het me allemaal wat gemoedelijker dan bij "jullie". (zonder te generaliseren) Hier kan je tenminste gewoon op groepjes af stappen. We hebben tenslotte dezelfde hobby heb me nog nooit één moment bedreigd gevoelt.

Daarnaast vis ik voor me rust als er al 20 man zit te vissen hoeft het van mij niet eens.

Aan beide kanten zitten waarheden, ik wens jullie veel sterkte daar.
Jum jum vissie!
Brian Wittenberg
Berichten: 6
Lid geworden op: 14-05-2011 14:16
Locatie: Den Haag

27-05-2011 22:59

Sjors Keij schreef:Wat een topic. Klinkt allemaal erg gezellig :lol:

Ik ben zelf ook niet de kleinste en smalste en zo zijn er meer die bij ons in de buurt vissen. Misschien doe ik nu een gedurfde uitspraak maar in het noorden lijkt het me allemaal wat gemoedelijker dan bij "jullie". (zonder te generaliseren) Hier kan je tenminste gewoon op groepjes af stappen. We hebben tenslotte dezelfde hobby heb me nog nooit één moment bedreigd gevoelt.

Daarnaast vis ik voor me rust als er al 20 man zit te vissen hoeft het van mij niet eens.

Aan beide kanten zitten waarheden, ik wens jullie veel sterkte daar.




Daar heb jij 100% gelijk in, met een beetje geluk krijg je niet alle ziektes in 1 zin te horen en ben je er al gauw klaar mee. Delftse hout is voor mij ook einde oefening.
remco schouten
Berichten: 33
Lid geworden op: 04-04-2010 18:27
Locatie: zuid holland

13-10-2011 20:53

ik ben het met sjors eens
als je zo op een groepje af stapt hoef je je niet bedreigt te voelen
je beoefend de zelfde hobby/sport/werk
iedereen heeft wel eens zoiets van kom op zeg he maar dats een ander verhaal als je gewoon vraagt ken ik daar zitten dan is dit nooit een probleem nergens niet
als je kwakkeloos je lijne ergens overheen smijt is het logische dat je geouwe.... krijgt althans lijkt mij ... als iemand 250 mtr verder zit te vissen en met een bootje zit zal et toch handig zijn even te vragen van hoe of wat ....
ben je geen lokale visser ken je zelfs je voordeel ermee halen en even rond vragen van hoe en wat :D:D

maar ieder zijn eigen ding
draai de rollen om
jij vist iemand komt aan de overkant zitten van je en gooit zijn lijnen over de jouwe heen zonder te vrage :D:D wat dan .....
Patrick Wielenga
Berichten: 178
Lid geworden op: 05-04-2010 10:28
Locatie: Joure

14-10-2011 19:45

Ik ben zo blij met mijn Stun Gun.
Gebruikersavatar
Kevin Santateresa
Berichten: 17
Lid geworden op: 06-08-2011 02:10
Locatie: Zoetermeer

24-10-2011 23:42

Heb dit een beetje doorgelezen, en vind het zowiezo een wonder dat er nog forumleden aanschuiven bij dit water. Er is toch genoeg ander niet verpest water te vinden rondom Delft? Waarom zou je die sneue papegaaikarpers daar nog willen vangen dan? Ik ben dan ook erg benieuwd naar de beweegredenen van de "die hard hout" vissers hier op het forum...

En een echte karpervisser weet toch aan wat voor water hij gaat vissen? Beetje kennis van het water voorkomt een hoop gezeik!