webshop eurotackle?


Plaats reactie
Joey van der Maal
Berichten: 179
Lid geworden op: 05-10-2007 11:53
Locatie: hazerswoude rijndijk

21-04-2011 21:31

Ik wil me nieuwe molens daar bestellen, maar wil eerst wat ervaringen horen van mensen die daar ooit iets online hebben besteld.

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Roy Hanrats
Berichten: 169
Lid geworden op: 29-09-2009 19:20
Locatie: Grashoek

21-04-2011 22:48

Hoi Joey, met de webshop heb ik geen ervaring, maar ik kom wel regelmatig in de winkel zelf. Opzich ben ik niet heel tevreden over de service nadat mijn Daiwa Windcast-z kapot was en terug moest voor garantie. Ik ben deze 4 maanden kwijt geweest. Nu kan de winkel daar niet heel veel aandoen aangezien de molens gewoon naar engeland moesten. Maar ik blijf er bij dat als hun er wat harder achter aangezeten hadden ik ze sneller terughad. En dan ook nog van de winkelier op je dak krijgen dat ik de molens uit elkaar gehaald heb enzo wat niet waar is. Maarja, het is goed opgelost nadat ik een nieuwe molen ontvangen heb.
Gebruikersavatar
Richard Mol
Berichten: 436
Lid geworden op: 17-12-2009 21:17
Locatie: Westfriese carp scene
Contacteer:

23-04-2011 16:42

Heb wel vaker bestellingen daar gedaan vind dat het wel netjes geregeld word allemaal mocht er iets niet voorradig zijn bellen ze je netjes op en lossen het samen op daarin tegen die kutraven laat je gewoon een paar maanden wachten totdat je zelf bel om te vragen hoe het zit en daarna nog langer moet wachten.
maargoed prima winkel om je spullen te bestellen zou ik zeggen

mvg Rich
Joey van der Maal
Berichten: 179
Lid geworden op: 05-10-2007 11:53
Locatie: hazerswoude rijndijk

23-04-2011 17:47

@ richard,

bedankt voor je reactie heb net me molens besteld, alleen snapte 1 dingetje niet ze vragen om : Vermeld bij overmaken het bestelnummer en de naam.
Ik neem aan dat ze het factuurnummer en je naam bedoelen? :oops:
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

23-04-2011 18:07

Bestel nummer is inderdaad het factuur nummer. is vrij belangrijk om je bestelling af te ronde.
Ik heb ook wel eens een bestelling gedaan,en was vergeten het factuurnummer te vermelden,dan is het voor het bedrijf die de betalingen regelt ''zoeken naar een spelt in een hooiberg''

Maar na een telefoontje was het vrij simpel opgelost.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Joey van der Maal
Berichten: 179
Lid geworden op: 05-10-2007 11:53
Locatie: hazerswoude rijndijk

23-04-2011 18:33

oke dank je, dan heb ik het gelukkig goed gedaan. Hoelang was de levertijd bij jullie ongeveer ?
Gebruikersavatar
Richard Mol
Berichten: 436
Lid geworden op: 17-12-2009 21:17
Locatie: Westfriese carp scene
Contacteer:

23-04-2011 19:26

meestal 2 of 3 dagen maar je zit nu met pasen dus misskien wat langer
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

23-04-2011 23:04

ik had daar ook een molen besteld ,snel geleverd ,maak de doos open en mijn beugel helemaal fucked up gebogen,1e en laatste x geweest.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Joey van der Maal
Berichten: 179
Lid geworden op: 05-10-2007 11:53
Locatie: hazerswoude rijndijk

23-04-2011 23:18

als de molen kapot was had je het post bedrijf aansprakelijk kunnen stellen ;) maar goed om te horen dat het snel geleverd word.
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

24-04-2011 15:33

hij was niet kapot,de beugel was helemaal verbogen en dat was zeker weten niet de schuld van tnt.De molen zat stevig verpakt dus dat moet bij hun zelf zijn gebeurt.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Joey van der Maal
Berichten: 179
Lid geworden op: 05-10-2007 11:53
Locatie: hazerswoude rijndijk

24-04-2011 21:30

oke, dat is wel jammer. Nou ik ga het meemaken en als het snel en goed geleverd ga ik er vaker bestellen ;)
Gebruikersavatar
weerensteyn harold
Berichten: 826
Lid geworden op: 01-02-2006 23:53
Locatie: venlo

26-04-2011 18:30

kom er al jaren,en de service is gewoon echt goed.
als er iets is wat niet goed is,kryg je altyd nieuw.
allebij de jongens zullen echt wel na een oplossing zoeken met je als er iets is.
woon er 1 minuut vandaan,dus voor mij geen probleem.
je kan ook altyd even bellen of het er bv is,zoniet dan bestellen ze het voor je,en je krygt een telefoontje terug dat het er is,of dat ze het voor je opsturen.
oohh ja en de koffie is er super goed....

ps. als je niet kan rondkomen met deze mannen,dan ligt het echt wel aan je zelf.

gr harold
Joey van der Maal
Berichten: 179
Lid geworden op: 05-10-2007 11:53
Locatie: hazerswoude rijndijk

26-04-2011 18:58

Dat is mooi om te horen, helaas is de winkel zelf voor mij veel te ver. Maar als het goed is word morgen me bestelling verzonden.
Gerrit Hees

27-04-2011 23:46

Enkele keer wat besteld en kwam er vaak op vakantie. Een topzaak. Relaxte service en een mooie winkel!
Joey van der Maal
Berichten: 179
Lid geworden op: 05-10-2007 11:53
Locatie: hazerswoude rijndijk

28-04-2011 08:53

ben gister ook door ze gebeld , dat de lijn niet leverbaar is en dat deze netjes na geleverd word.
Zeer vriendelijk en rustig aan de telefoon dat kom je ook niet veel meer tegen tegenwoordig. Hier ga ik zeker vaker bestellen.
Gebruikersavatar
weerensteyn harold
Berichten: 826
Lid geworden op: 01-02-2006 23:53
Locatie: venlo

28-04-2011 10:56

zij ik toch :lol:
Joey van der Maal
Berichten: 179
Lid geworden op: 05-10-2007 11:53
Locatie: hazerswoude rijndijk

28-04-2011 11:02

:lol:
ruud Hebben
Berichten: 37
Lid geworden op: 03-01-2007 14:03

11-05-2011 15:45

De ervaringen zijn zo te horen wisselend. Ik kwam er eerst ook wel vaker en op een gegeven moment was mijn molen kapot. Hun zouden hem maken en we hadden een tijd afgesproken. Ik kom daar was hij nog niet klaar, andere keer terug gekomen was hij nog steeds kapot terwijl hun dachten dat ze hem gemaakt hadden. Ze gaven aan mij te bellen wanneer hij gemaakt was. Inmiddels weken verder en niets gehoord, ik opgebeld en gezegd dat het nu wel erg lang duurde en dat ik graag wou vissen reageerde ze daar geirriteerd. Uiteindelijk is hij gemaakt maar het heeft ontzettend lang geduurd, veel moeite en ergernis gekost. Ik ga voortaan liever naar een andere winkel want ik heb gemerkt dat service toch wel erg belangrijk is.
Gebruikersavatar
huub engelen
Berichten: 210
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: venlo
Contacteer:

13-05-2011 15:10

Hallo Ruud


Ik ken de hengelsportzaak ook heel goed en ik denk dat er bij elke winkel wel mensen zijn die er een slechte ervaring mee hebben gehad maar ik kan je zeggen dat het er zeer weing zullen zijn in mijn ogen .
Hun service staat heel goed bekend en moeilijk doen ze nooit.
Kan er weinig slechts over zeggen misschien heb jij net een slechte ervaring gehad maar om er helemaal niks meer te gaan kopen lijkt me een beetje overdreven , gun ze een tweede kans.

Met vriendelijke groeten


Huub Engelen :evil:
Gebruikersavatar
weerensteyn harold
Berichten: 826
Lid geworden op: 01-02-2006 23:53
Locatie: venlo

15-05-2011 19:58

hey die huub,zo denk ik er ook over.
miereneukers zijn er altyd wel. :evil:
Plaats reactie