aanvaring


Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

28-12-2010 13:19

Beste mensen
Ik heb vandaag even telefonisch contact gehad met Klaas van den Herik over onze wat verhitte discussie gisteren in de topic vrienden in het wereldje. Omdat de topic inmiddels is gesloten wil ik op deze manier jullie informeren dat alles beruste op een misverstand. Klaas en ik beschouwen onze aanvaring dan ook als niet gebeurd. Neemt niet weg dat ik mijn verhaal gedaan heb omdat ik niet wil dat er indianen verhalen rondcirkelen die pertinent niet waar zijn.
Dan wil ik bij deze ook meteen gebruik maken om nog zo een misverstand op te lossen en ook hier weer de indianen verhalen voor te zijn.
Ik hoorde van Klaas en van andere mensen dat er veel verhalen ronddwalen waarin gesteld wordt dat ik weggepest zou zijn door de nieuwe mensen bij PB. Dit is pertinent niet waar!
Ook ben ik niet uit het bedrijf gezet. Juridisch gezien kan ik hier niet dieper op ingaan.
Ik heb veel verloren maar krabbel langzaam maar zeker uit het dal.
Ik hoop dat door deze korte uitleg de indianen verhalen een beetje zullen stoppen.
Piet Vogel
henk plasman
Berichten: 337
Lid geworden op: 20-11-2009 01:22

28-12-2010 13:32

Ik zou zeggen Piet doe je eigen ding en als je over je praten is een teken dat je leeft.
Doe wat je nu doet vooruit denken en niet meer omkijken.

En een goed nieuw jaar met veel nieuwe spullen.
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

28-12-2010 16:14

Zoals volwassen mensen kunnen.
netjes opgelost!!

succes met rig solutions,
Ach man..Ga toch vissen !!
Gebruikersavatar
Peter de Jonge
Berichten: 1617
Lid geworden op: 07-10-2009 18:27
Locatie: Amersfoort

28-12-2010 17:55

Piet, alle succes en wijsheid met het oplossen van de problemen!! Dat 2011 ook voor jou maar een goed jaar mag worden zonder al te veel sores en hopelijk met vele mooie vangsten en momenten langs de waterkant!
Bovenstaande is slechts mijn bescheiden mening, correct me if i'm wrong!
Noem mij gerust een DRIJFSIJS!!!

http://www.karperontspanning.nl
http://www.hsvonsgenoegenboxtel.nl
Gebruikersavatar
stefan laurijssens
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-03-2010 18:17
Locatie: Brielle

28-12-2010 18:50

piet, u schreef:

maar krabbel langzaam maar zeker uit het dal.

beter wat langzamer dan nooit toch?

en dat bedrijf rigconsults, is dat echt van u? of u de baas achter het idee bent?
Find the fish,
Feed the fish,
Catch the fish,
Please release the fish.
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

28-12-2010 21:19

Piet,

Ik ken je niet persoonlijk, maar ik weet dat jij een van de krachten was die PB hebben gemaakt tot wat het nu is.
Als je dit kunt, dan denk ik dat het met je nieuwe bedrijfje ook wel goed zal komen.
Bij deze wens ik je dan ook heel veel succes met rigsolutions en als ik de berichten lees wordt dat ook weer een succes, het is je gegund!!!


Gradus….
....................
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

28-12-2010 21:44

Beste Piet Vogel ik ken u ook niet persoonlijk maar volgens mij gunnen er sommige mensen u een hoop ellende en als ze dan met verhalen over u een beetje kunnen helpen zullen ze dat niet laten. De reden hiervan is volgens mij dat niet iedereen tegen die Amsterdamse bluf kan en ik denk dat er ook een hoop vissers er niet zo blij mee waren dat "hun"water met een hoop bombarie in de spotlight werd gezet.Gelukkig zie ik dat als u b.v. een keer met de brommer onderuitgaat er toch nog genoeg mensen het beste met u voor hebben hier op het forum. Gr.Dennis.
Let op slagboom !
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

28-12-2010 22:11

Hoi Stefan
Ja ik ben de eigenaar van rigsolutions.

Dennis ik snap de context van je mail niet helemaal, wat bedoel je met "hun water"in de schijnwerpers gezet.
Bedoel je dat ik het geheim :lol: van de Sloterplas heb onthuld? Dat water is bekender dan Marco Borsato! Iedere karpervisser kan het water of heeft er weleens gevist. Daarnaast viste ik al in 1978 op die plas en heb nog nooit geschreven dat het mijn water is. Wel geschreven dat het mijn thuiswater is maar dan weer niet in de context dat ik het water zou eigenen. Ik neem aan dat je doelt op de oude PB DVD of de hoofdstukken in mijn boek Spiegelbeeld. Ik zal je zeggen dat het vroeger voor die publicaties veel drukker op de plas was dan nu! de laatste drie jaar is het stiller dan het ooit is geweest dus de schijnwerpers hebben niet echt succes gehad dan.
Dennis natuurlijk zullen er mensen zijn die mij niet mogen (al kennen ze mij niet eens) daar ontkom je nu eenmaal niet aan als je veel schrijft. Ik ga niet achter alles aan wat er persoonlijk over mij wordt gezegd, zou ik een dagtaak aan hebben.
Gr Piet
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

28-12-2010 22:23

Piet volgens mij ben je op Vinkeveen ook niet echt met open armen ontvangen door de locals en ik heb hier ook een artikel van je over gelezen hoe je er het best kan vissen. Over de Sloterplas heb ik wel eens echte stek info gelezen je maakt mij niet wijs dat locals die er vandaag de dag aktief zijn hier op zitten te wachten.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

28-12-2010 22:26

@piet
het is geen geheim dat hagenezen en amsterdammers niet echt samen gaan.
maar heb er toch respect voor dat je hier uitleg over wilt geven en er geen geheim van maakt.
tot volgende maand in het haagje.
Vis is vis
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

28-12-2010 22:28

En ook die bootclinics daar worden andere vissers vanaf de kant toch echt niet blij van lijkt mij ?
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

28-12-2010 22:29

Dennis Slagboom schreef:Piet volgens mij ben je op Vinkeveen ook niet echt met open armen ontvangen door de locals en ik heb hier ook een artikel van je over gelezen hoe je er het best kan vissen. Over de Sloterplas heb ik wel eens echte stek info gelezen je maakt mij niet wijs dat locals die er vandaag de dag aktief zijn hier op zitten te wachten.

ja dennis maar geld dat dan alleen voor piet en de sloterplas?
hoeveel dvd's zijn er wel niet over wateren waarvan vissers dat liever niet hebben.
Vis is vis
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

28-12-2010 22:31

nou dennis kom op zeg.
:-?
Vis is vis
Gebruikersavatar
Ger Milius
Berichten: 332
Lid geworden op: 19-02-2008 19:29
Locatie: Breda
Contacteer:

28-12-2010 22:34

Piet, wat voor jouw als rig knutselkoning geld , geld voor mij als boiliefabrikant hetzelfde.

we moeten een ultra dikke olifantenhuid hebben, en veel over ons heen laten komen.

zolang ze nog weten wie je bent ,komt het allemaal goed. :P

Ger
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het ook langs de waterkant
Rico Vielvoije
Berichten: 54
Lid geworden op: 14-06-2007 22:40
Locatie: Rotterdam - Netherlands
Contacteer:

28-12-2010 22:43

Dennis Slagboom schreef:En ook die bootclinics daar worden andere vissers vanaf de kant toch echt niet blij van lijkt mij ?


Kelere man, zal het netjes zeggen wat een gezever zeg.

de boten zullen ook niet blij zijn met de kant vissers en geloof me die varen daar al langer dan er gevist word.

Rico
Heb een kat en een hond en een kanarie van een pond!!

http://www.dinobaits.com
http://www.facebook.com/ricovielvoije
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

28-12-2010 22:46

Dennis dan ben je verkeerd ingelicht want ik kan op Vinkenveen met iedereen door 1 deur. Nooit enige moeite gehad met andere vissers omdat ik nooit op hun stekken kwam. Ik viste er als gids alleen maar voor mijn eigen deur op een gedeelte waar geen local wilde vissen. Nog altijd heb ik leuke contacten met veel van die vissers daar. Hier moet ik je dus teleur stellen.
Dan de Sloterplas en dan nu echt voor de laatste keer, daar is niets geheim! De stekken die ik voor de beet heb beschreven (de wedstrijd) zijn ten eerste stekken die ik door de jaren heen zelf heb gevonden en ten tweede heb ik de stek beschrijvingen gedaan omdat er door die wedstrijd veel vissers van buitenaf meededen. deze mannen kennen de gevaren van de plas niet goed genoeg! Als zo iemand op een gevaarlijke stek komt (en dat zijn de meeste daar) en ze zijn niet goed op de hoogte van de situatie kunnen ze veel vissen verspelen, met alle gevolgen van dien. Dat was mijn motivatie in dat artikel. Ik snap niet dat locals daar boos over kunnen zijn want ook zij willen graag mooie gave vissen vangen.
Jij mag daar een menig over hebben maar het lijkt mij dan beter dat je daar zelf een andere topic over gaat openen. Deze topic was niet bedoeld dat ik daarin ging reageren.
Gr
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

28-12-2010 22:52

Dennis er zijn vijf a 6 bootclinics geweest afgelopen jaar. Tijdens die dagen ben ik bijna geen enkele andere visser tegengekomen. Denk je nu echt dat ik daar kwaad bloed mee heb gezet? Ik vond na die dagen dat de mogelijkheden te beperkt en voor veel vissers waren de drils te moeilijk. Na een paar (onnodig door onervarenheid) verspeelde vissen ben ik er dus mee gestopt. Dit tot ongenoegen van veel deelnemers die graag een dagje mee hadden gewild.
Vissen gaan voor alles!
Gr
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

28-12-2010 22:59

Indianenverhalen in A'dam?
Dacht dat ik de laatste mohikaan bij Ede langs de snelweg zag liggen.. :wink:
Verstaanders komen er altijd uit, jullie beiden dus ook.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

28-12-2010 23:06

Nou mensen ik geloof dat ik het vanaf de zijlijn allemaal verkeerd zie/zag en ben blij dat alle visproblemen en misverstanden de wereld uit zijn. Toch nog een mooie kerstgedachte op deze 4e kerstdag. Gr. Dennis.
Let op slagboom !
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

28-12-2010 23:14

Dennis
Nogmaals ik heb geen enkel probleem dat jij een mening daarover hebt alleen maak een andere topic aan en schrijf wat je op je hart hebt. Ik kan tegen eerlijke kritiek echter als ik denk dat het anders is zal ik met argumenten reageren. Uiteindelijk zullen we er samen wel uitkomen want dit is een discussie board. Ik heb ook pas een paar korte Bosbaan filmpjes gemaakt misschien zijn daar nu ook wel mensen boos dat hun water niet meer geheim is. Wateren die echt geheim zijn laat ik ook geheim en zal daar nooit over schrijven. Wateren die bekend zijn in het hele land moet je als journalist toch iets over kunnen schrijven. Op dit board zie ik bijna alle namen van wateren voorbij komen.
Gr
Dennis Wageningen
Berichten: 37
Lid geworden op: 16-12-2010 17:10
Locatie: Stolwijk

28-12-2010 23:35

Als ik het zo eens goed bekijk ben je niet de 1e en zeker niet de laatste die een ''aanvaring'' heeft met K. v.d. Herik?

Weet je wat ik soms zo misselijk vind in dit ''wereldje''?
Dat we elkaar werkelijk niets gunnen, maar zelf wel allemaal zo veel mogelijk info willen als het ons uitkomt!
We klampen samen op internet en doen dat denk ik toch met een bepaalde reden. Maar als er iets geschreven is wat ons niet zint, dan is het hek van de dam!

Lekker forum is dit? Op bepaalde ''auto forums'' gunnen we elkaar wel genoeg.
sjakie lips
Berichten: 191
Lid geworden op: 05-05-2004 20:45

28-12-2010 23:58

klaas is anders niet de persoon die uit zijn nek ligt te lullen
manier van aankaarten kan men over twisten maar hij is volgens mij wars van allerlei gekonkel
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

29-12-2010 02:05

Het board in een notendop.

Je hebt domme mensen, gemiddelde mensen, slimme mensen en hele slimme mensen.

Informatiezoekers, kopieerders, meepraters, eigen mening, manipulators en zelfverrijkers.

Iemand noemde het board recentelijk een spel.
Oftewel pseudo-werkelijkheid?

Wat mij betreft dus echt niet.

Anders is het bye, bye en dan zwaai ik ook nog even.
Zeg maar dag met het handje!

De nachtburgemeester.
K. van den Herik

29-12-2010 07:22

Dennis W.

Heel veel plezier in en op je autoforum.
9
Zelf blijf ik hier nog ff gelul aan de kaak stellen en spiegels voor houden.( Door spiegel te googlen kwam ik trouwens hier, van vissen moet ik verder niets hebben.)

Daarnaast zal ik niet aarzelen om min mening te ventileren. En die keer ik er naast zit durf ik daar wel voor uit te komen en mijn excuses te maken. Verder zal ik in het gevolg eerder ff bellen, dat praten gaat toch beter.

Aan jou dus de uitdaging om een keer eens met een argument te komen, waaruit blijkt dat ik het fout heb.

En als het je niet boeit?

ctr-alt-del en klaar is klara.

Op het moment dat jij met jou bijdragen zo goed zijn dat ik niks meer heb toe te voegen zal ik onderuitzakken en van jou genieten.

Of ik ga dinky toys sparfijne dag verder....
Gebruikersavatar
Eus Molewijk
Berichten: 2418
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Contacteer:

29-12-2010 11:17

Piet,

Ik vind persoonlijk dat je hier helemaal niemand een verklaring schuldig bent. Dat jij dan toch je kop uitsteekt en de discussie aangaat hier vind ik moedig en zegt genoeg over jouw karakter.
Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind en dat kan weleens klote uitpakken zoals je zelf had ondervonden en vermeld. Wanneer iemand leuk zit te vangen en dan ook nog eens het lef heeft dit te vermelden/publiceren slaan bij sommigen de stoppen door.
Dan ineens is het water geheim en ben jij een eikel.

What a wonderfull world. :roll:

Wie is Marco Borsato trouwens??
Luc de Baets:"A little knowledge is a useless and often even a dangerous thing."