systeem probleem


Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

07-12-2010 19:27

Go anywhere rig misschien? :wink: 8)
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Teunis Ouwehand
Berichten: 52
Lid geworden op: 07-11-2010 00:00
Locatie: Hengelo in mooi Twente

07-12-2010 19:31

Jeroen Visser schreef:Misschien door eerst eens te lezen voordat je blind begint te typen. Staat gewoon onder zijn avatar.
Als het je allemaal niets boeit, reageer dan gewoon niet en laat dat aan de mensen die het wel boeit.

Wat ben jij een opgefokt kereltje zeg....

Bewijs de mensheid eens een dienst en doe je eigen avatar iets vaker eer aan....


bring the fish to daddy :lol:

vraag zijn adres even. :wink:
Ego Piscis, Ego Viva
Boudewijn pilon
Berichten: 142
Lid geworden op: 25-10-2010 19:59
Locatie: hoorn

07-12-2010 20:13

als je ruzie wilt maken maak ik wel een ruzie maak topic aan hoor moet je alleen ff zegge doe het echt hoor
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

07-12-2010 20:20

maak maar een ruzie makende toppic aan.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

07-12-2010 20:42

Doe maar...

*wacht met knikkende knieën*
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Teunis Ouwehand
Berichten: 52
Lid geworden op: 07-11-2010 00:00
Locatie: Hengelo in mooi Twente

07-12-2010 20:45

Boudewijn pilon schreef:als je ruzie wilt maken maak ik wel een ruzie maak topic aan hoor moet je alleen ff zegge doe het echt hoor

:oops: :cry:
Ego Piscis, Ego Viva
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

07-12-2010 20:46

Okeej



Hopend dat je nog serieus genomen word hier na dit pik.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Teunis Ouwehand
Berichten: 52
Lid geworden op: 07-11-2010 00:00
Locatie: Hengelo in mooi Twente

07-12-2010 21:16

Durf je wel :evil:

Ruzie maken met een oude man :evil:
Afbeelding

Foei :oops:
Ego Piscis, Ego Viva
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

07-12-2010 21:26

Vele overbodige quotes verwijderd.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Boudewijn pilon
Berichten: 142
Lid geworden op: 25-10-2010 19:59
Locatie: hoorn

07-12-2010 23:10

nee niet ik maak geen ruzie mensen die dat willen kunnen het daar doen zodat ze het niet op iemand anders zijn topic doen snapie

fishinggreetz
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

08-12-2010 01:22

Klaas.....

Welke meerwaarde heeft het om blijk te geven van jouw overtuiging dat ''dat jij meer vist dan dat ik doe'' ?? Dat jij meer plezier beleeft aan het vissen? Welke overtuiging kun je daarvoor openbaren? Ik ben in het bijzonder benieuwd> Wat maakt het eigenlijk uit of dat jij meer vist dan ik doe? Ben jij dan een meer bekwame karpervisser? Ik vul maar even wat in hoor....noem het hardop denken.

Veel vissen heeft namelijk totaal niets te maken met ook daadwerkelijk meer plezier beleven, maar simpelweg aan het wel of geen tijd hebben. Meer of minder tijd aan willen besteden. Onregelmatige diensten, eigen zaak. Maar in die tijd dat ik vis, beleef ik een prima belevenis en jij zou dit kunnen inschatten zonder mij te kennen? Niet doen Klaas....

Lezen en begrijpend lezen is iets dat ik ooit op school gehad heb. Oja, ik heb er ook nog iets mee gedaan.
De jongen, wel of niet met irritante postings (sorry ik ziet niet de hele dag op het board dat ik dit patroon heb doorgrond), vraagt letterlijk of er een rig is die overal werkt. Dus niet zoals jij mij verwijt te hebben gereageerd/gesuggereed....OVERAL HET BESTE werkt. Lees je eigen posting en die van de starter.

Met inachtneming van de leefteid van de jongen, denk ik dat een standaard rig (die overigens prima werkt) prima is om mee te starten. Niet te kort, niet te lang en hij vangt overal vis. En zoals ik al had aangegeven......niet overal even goed. Maar overal vangen...JAZEKER en dat hoef ik jou niet te leren. Ik heb dit al eerder zien vormen....het board is kennelijk een elite club aan het worden.

Netter reageren is overigens iets wat jou wel zou sieren. Jij ervaarde het bericht van de jongen, mogelijk geheel terecht als vervelend of hoe je het wilde noemen en dat kan ik nog wel begrijpen. Maar ik ben gewoon wel van mening dat dit anders kan! Dat houd het leuk voor iedereen.Ik wil nu wel degene zijn die een einde maakt aan deze eindeloze discussie. Wij verschillen van mening en dat is prima. Ik wens je het beste, no hard feelings.
Laatst gewijzigd door jordyopthof op 08-12-2010 02:00, 4 keer totaal gewijzigd.
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Gebruikersavatar
vincent bakker
Berichten: 236
Lid geworden op: 20-07-2006 02:54
Locatie: Maastricht
Contacteer:

08-12-2010 01:27

Er mag zo langzamerhand wel een waarschuwingssticker op deze site:
Vragen naar de bekende weg wordt genadeloos afgestraft. Ook als je de weg nog niet kent...
De karper heeft altijd gelijk... http://www.baitcalculator.com
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

08-12-2010 02:20

Oftewel,

Kijk eens wat vaker in de spiegel!

Vincent, go!
K. van den Herik

08-12-2010 07:11

ik heb helemaal geen harde gevoelens, had het op prijs gesteld als je je had voor gesteld. Gij begint ergens met ga eens vissen enzo. Nou wees niet bang, komt helemaal goed.


Heeft niks met begrijpend lezen van doen, maar lezen wat er staat letter voor letter.

Enne

hallo weet iemand een goed systeem die overal werkt


Noem er 1 en ik zal nederig mijn excuses aanbieden...

Verder ben ik geadviseerd om l a n g z a a m t e t i j p e n , b i j d e z e

Veel vissen heeft namelijk totaal niets te maken met ook daadwerkelijk meer plezier beleven,


zeg ik i n e l k g v a l m e e r p l e z i e r

En een heeeele fijne dag.

En Vincent wie wordt waar afgestraft? Vind je het afstraffen als iemand met een kwinkslag en refereert aan een bepaald artikel, het beste niet bestaat?

Of is het beter een boek te digitaliseren en daarna te plakken en te knippen? Is een deel van het vissen niet de puzzel die opgelost wordt?
K. van den Herik

08-12-2010 07:48

Hallo Boudewijn,,
Hierbij wil ik mijn excuses aanbieden.

Een 12 jarige weet immers niet wat niksovitski voor spul is. Sorry

Troost je verder, ik heb ook geen idee dus leeftijd in deze zegt niets.

Verder baal ik ervan dat ik je op kosten heb willen jagen door naar boeken te verwijzen.

De oplossing ligt voor de hand. Lidmaatschap is bij mij weten tot 16 jaar gratis...

http://zoeken.bibliotheek.nl/?q=karper

Mocht je n.a.v 1 van die boeken vragen hebben, zal je zelfs van mij antwoord krijgen.

Suc7.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

08-12-2010 08:22

@ Boudewijn,

jij maakt geen ruzie hoor, dat doen al die anderen wel :wink:

verder zou ik je aanraden in de sectie "beginnershoek" eens rond te kijken,staat een boel informatie voor beginnelingen.

wil je meer over rigs en systemen weten ,ga je naar de sectie " rigperikelen"

wil je meer over materialen weten naar " materialen"

wil je meer over watertjes weten "vissen in nederland" enz.

probeer niet zomaar voor elke vraag die je hebt een nieuw topic te openen,maar zoek eerst eens rond of een soortgelijk topic niet al bestaat en stel in die topic je vraag. dan staat je vraag ook gelijk in de juiste topic en heb je minder kans dat al die ouwe mannetjes ruzie gaan maken in je topic. :wink:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

08-12-2010 09:52

Is het mischien niet de taak van de moderators om zo'n jongen erop aan te spreken? Als ieder forumlid op zijn eigen manier een nieuwkomer op dit board 'afbrand' dan geeft dat veel ergernis en verloren webspace. Gelukkig heeft dit board de optie om mensen in een lijst te zetten zodat je hun posts niet hoeft te lezen..

Gr.
©
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

08-12-2010 12:45

Klaas,

ik neem aan dat je refereert aan gisteren avond. Ik heb begrepen dat jij er ook was, maar ik heb geen gezicht achter het persoon sorry? Persoonlijk denk ik niet dat ik mij geroepen voel om een ieder een handje te komen geven, van hallo ik ben die en die. Als ik dit wel had moeten doen...mijn excuses daarvoor.

Ik zeg, volgende x als ik niet weer eens moet werken, ben ik van de partij en is het wellicht verstandig dat ik mij aan jou en de rest van de aanwezigen kom voorstellen. Dat zal ik zeker doen, ik wist niet dat het ongepast was dat ik dit niet heb gedaan t.o.v de overige 40.

Tot dan in ieder geval :D
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Gebruikersavatar
Eus Molewijk
Berichten: 2418
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Contacteer:

08-12-2010 12:55

K. van den Herik schreef:Hallo Boudewijn,,
Hierbij wil ik mijn excuses aanbieden.

Een 12 jarige weet immers niet wat niksovitski voor spul is. Sorry

Troost je verder, ik heb ook geen idee dus leeftijd in deze zegt niets.

Verder baal ik ervan dat ik je op kosten heb willen jagen door naar boeken te verwijzen.

De oplossing ligt voor de hand. Lidmaatschap is bij mij weten tot 16 jaar gratis...

http://zoeken.bibliotheek.nl/?q=karper

Mocht je n.a.v 1 van die boeken vragen hebben, zal je zelfs van mij antwoord krijgen.

Suc7.


Afbeelding

Net echt Klaas. :D
Luc de Baets:"A little knowledge is a useless and often even a dangerous thing."
K. van den Herik

08-12-2010 13:03

Jordy,

Hebben we al een verschil, als ik binnenkom geef ik wel iedereen een hand die aanwezig is, geeft verder niet.


Nou vooruit dan zal ik hem zelf maar in koppen.

Geachte heer K.,

Hoewel u altijd gelijk heeft en anders regel 2 in werking treed, zit u er nu faliekant naast.

Immers een systeem van bol, hair, haak, nylon onderlijn, 20 gram vrijlopend lood vang altijd overal.

Wel kan het zo zijn, dat een ander systeem, veel beter werkt.

Met vriendelijke groet,

Een stille bewonderaar

Ech wel eus wedden?
K. van den Herik

08-12-2010 13:06

Lieve bewonderaar,

Hartelijk dank voor uw terechte terechtwijzing, natuurlijk heeft u gelijk en in deze zal ik me niet op artikel 2 beroepen.

Wel op artikel 3. niets wat ik hier zeg kan tegen me gebruikt worden. Werkze

ok te snel? D a n l a n g z a a m g e t y p t
Gebruikersavatar
ron lemmens3
Berichten: 282
Lid geworden op: 15-06-2008 13:14
Locatie: bergeijk

09-12-2010 17:49

echt niks beters te doen he :-?
wie ut klein niet eert, ist groot niet weerd ;)
piet vliet

09-12-2010 18:20

K. van den Herik schreef:Hebben we al een verschil, als ik binnenkom geef ik wel iedereen een hand die aanwezig is


Ja dat doe ik ook altijd bij de beurs in zwolle,

heb daarna wel vieze klauwen,

wat een dom gelul hier weer zeg ,of ik begrijp het weer eens niet ,misschien toch maar lid worre van ksn ,wie weet leer je daar wel begrijpendklaas lezen?

O nee houd niet zo van clubjes

Boudewijn :soepele onderlijn 25cm, hair minimaal 1cm tussen haakbocht en aas, grammetje of 70 lood ,safety clippie.hoppa werkt OVERAL.
K. van den Herik

10-12-2010 08:21

je vader je zeker gefopt bij een wedstrijd van feyenoord en daar heb je nu nog last van?


Voor wie het niet weet: pappa gaan we naar huis? Ja knulletje, geef iedereen vast maar een handje... vroeger zaten er gemiddeld 55.000
piet vliet

10-12-2010 16:49

:lol:
Laatst gewijzigd door piet vliet op 10-12-2010 16:59, 2 keer totaal gewijzigd.