uitleg bij je reactie


Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

13-10-2010 12:09

Rick,
Was een prachtige voorzet waar je alleen maar tegenaan hoeft te lopen.
Leeg doel.
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

13-10-2010 12:24

Ik ga zo vissen.

Zien of er onder water nog wat valt te orkestreren.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

13-10-2010 13:41

Heren,

En nu nog de reactie betreft mijn laatste 4 regels Die zondermeer niet van toepassing zijn op de Jostieband.
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

13-10-2010 14:25

Is het vals wat er regelmatig klink en sta je niet open voor eerlijke kritiek heb je een probleem . Vind probleem een groot woord
Wil je dat probleem niet zien en stel je dat de andere maar moeten veranderen dan val je in een categorie die de mijne niet is.Je hoeft ook niet per se te reageren. Is wel leuker
Je kunt er om lachen, klappen of geen aandacht aan schenken

Lach me elke dag rot hier.
K. van den Herik

13-10-2010 14:38

Is het vals wat er regelmatig klink en sta je niet open voor eerlijke kritiek heb je een probleem


Peter zal het wel niet durven lezen, maar het enige valse tot nu toe, is van hem zelf. Dat is begonnen met achterhouden van vangstgegevens, zodat een skp wel door gaat ( helaas tref je wel eens iemand die kan vissen en zomaar een paar honderd karpers (meer)vangt (dan een ander) met heel veel spiegelkarpers erbij), het niet nakomen van beloftes door bepaalde foto's uit de publiciteit te houden ( een uitzetspiegel van ruim 18 kilo die nu dus waarschijnlijk gejat is, want dat is daar volkssportnr2, nr 1 is pjotte rammen whoaaaaa, dit is een grapje een woordspeling zeg maar) en het afvissen van andermans voerstekken 2 keer 2 keer inmiddels ( ja beide personene zijn van arremoei maar omgegaan), waarbij hij 1 keer de verkeerde had.

Denk niet dat hier enige uitleg verder nodig is.
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

13-10-2010 14:44

:o Klare taal
K. van den Herik

13-10-2010 15:28

Ik wil het hier wat jou betreft bij laten Peter Otte. Zoals een heel bekend spreekwoord zegt wordt ik anders neer gehaald tot jou nivo en verslagen op ervaring... laat maar.

Ik wilde heel graag mild zijn en blijven en helaas heb ik me laten verleiden om me neit meer te behersen, maar ik loop hier nu bijna 2 jaar mee te worsteken en elke keer komt er iets bij...

Vooruit kleintje nog: mocht ik er helemaal naast zitten, wat onmogelijk is omdat ik 2 keer telefonisch live bij ben geweest, de foto's op crap 200x heb gezien en sommige mensen blind op hun woord geloof, mag je best bellen.


PPS: Laat niet onverlet dat je hartstikke veel gedaan hebt in en voor de regio. Misschien dat het daarom is, dat ik in elk geval, sommige acties niet zo begrijp
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

13-10-2010 16:10

By gones are By gones?

Klaas,

Snap je frustratie, maar zou het niet zo langzamerhand tijd zijn om er eens een bakkie zand over uit te storten? (geen grapje)

Ik weet niet hoe vers het is, maar je lijkt aardig in contact te staan met jouw vrouwelijke helft ..... (wel grapje)

Pff vermoeiend hoor dat tussenhaakjes freubelen aan het einde van iedere zin. (geen grapje)
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

13-10-2010 16:15

Als ik mijzelf Marc voorstel komt er altijd een UN peacekeeper in beeld... (geen grapje maar wel goed bedoelt)
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

13-10-2010 18:00

Whoehahahaha Rick,

Je kon wel eens gelijk hebben, je kon ook wel eens miljardair zijn. Maar het leven is te kort om je over kleinigheden boos te maken en blijven.

/M
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

13-10-2010 23:07

Klaas/ Peter,
word het langzamerhand niet eens tijd om jullie pikken dikte en grootte te laten opmeten en dit onder toezicht van een notaris en begeleid gaande door een in drievoud notarieel opgestelde akte alhier te publiceren.
Zou voor veel hier aanwezigen de evt. te bepalen keuze vergemakkelijken wie te volgen.

Vind het nu zo moeilijk, slaap er bijna niet van.. :roll:
Groet'n Henk..

still growing Old.
K. van den Herik

14-10-2010 07:20

mijn is een normaal formaat, beetje aan de middelmatige kant eerder. Ik struikel er niet over, ik ben er niet gauw opgetrapt, heb het niet nodig om mij zelf beter voor te doen of hoef verder ook geen status ergens aan te ontlenen. Ben het ook niet.

Ik ben de man uit Hamelen niet, hoef geen volgers, wel een beetje eerlijkheid en rechtdoor zee lijkt me wel wat. Tot zover de uitleg.

Maar zoasl gezegd, hij mag bellen...

((())(())::))!!%%&& = zelf toevoegen waar nodig
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

14-10-2010 11:03

jammer dat er geen post van de maand comp. wordt gehouden hier..

dit was zeker een van mijn genomineerde teksten geweest :

mijn is een normaal formaat, beetje aan de middelmatige kant eerder. Ik struikel er niet over, ik ben er niet gauw opgetrapt, heb het niet nodig om mij zelf beter voor te doen of hoef verder ook geen status ergens aan te ontlenen. Ben het ook niet.


:lol: :lol:

soms ben je het wel een beetje ( :D )

blij dat ik je niet ken, maar ik zie je opmerking graag en kan er regelmatig erg om lachen en huilen. ( :lol: )

ook blij dat mensen zoals pj otte er zijn ( love the SKP`s)

niet gaan netnieten he als ze naast elkaar op tafel liggen ( serieus)

:D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
K. van den Herik

14-10-2010 11:21

ken leukere Michel,

Verder is het de waarheid. De meeste penisbezitters leiden/lijden* aan overschatting hoor, over het algemeen moet je op de wc gewoon dichterbij staan, hij is korter dan je denkt. Wil je bweijs? (serieus) zie menig openbaar toilet, bijna altijd aan de voorkant over de rand gepist en dat komt niet door het afkloppen...

* doorhalen wat van toepassing is.
Gebruikersavatar
Jean-Paul Wix
Berichten: 184
Lid geworden op: 16-02-2010 12:37

14-10-2010 11:54

:)
Laatst gewijzigd door Jean-Paul Wix op 18-10-2010 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
K. van den Herik

14-10-2010 12:56

ben ook eens op zo'n meeklap cursus geweest. Vond ik niks.

Hoewel ik NLP wel leuk vind, moest ik tijd hebben ging ik ermee verder. Verder? Ook een spiegel maar geen karper.

Is ook direkt het makke van internet: plat zonder lichaamscommunicatie.

http://www.lichaamstaal.nl/nlp.html
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

14-10-2010 15:16

Moest je ook over glas lopen Klaas? Ik heb dan zoiets van... Een stukje meevoelen met.... Whaaaa ik leg dubbel, hippiepraat allemaal, ga een boom knuffelen.
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
K. van den Herik

14-10-2010 15:51

nee: achterover laten vallen met ogen dicht, echt niet....
Gebruikersavatar
Jean-Paul Wix
Berichten: 184
Lid geworden op: 16-02-2010 12:37

14-10-2010 16:09

:)
Laatst gewijzigd door Jean-Paul Wix op 18-10-2010 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

14-10-2010 16:55

ik moet wel toe geven, dat ik er van sta te kijken, dat k van den herik altijd antwoord terug geeft, waneer iemand iets neer zet hier op het board kwa mening stelling etc etc.
dat kun je van vele niet zeggen hier, waneer het te heet onder hun voeten wordt nemen ze de benen en verneem je vaak een hele poos niks meer van ze.
de 1 na de ander reageert op hem maar je krijgt altijd een onderbouwende antwoord terug.
soms reageren meerdere mensen tegelijk naar hem toe maar vindt het wel top, je krijgt altijd een antwoord terug om over na te denken van K.
mijn respect wordt met de dag meer voor hem, ook al ben ik het soms niet met hem eens.
dit viel mij gewoon erg op en moest het ff kwijt

mvg
K. van den Herik

14-10-2010 17:12

Sander,

Ben het vaak zelf niet met me eens. soms geef ik mijn bek een douw uitsluitend en alleen om een discussie te krijgen. Met alle plezier wil ik in zo'n stuk de advocaat van de duivel zijn en ergens tegen spelen, terwijl ik het misschien helemaal niet ben.

Al eens gezegt, is er dan 1 zuurpruim die een keer een mondhoek richting zijn oor brengt, vind ik het al winst. Krijg je een volwassen discussie is het pas echt gaaf.

Neem de banner is but topic. alleen puur om iets uit te lokken en te bewijzen. zodra het niet over vissen gaat krijg je prachtige meningen, waar op zijn minst is over nagedacht en sommigen zoeken zelfs iets op.

Moet ik ook hoor als ik iets niet zeker weet. Ben net een echte advocaat: ik weet waar ik het kan vinden. Inmiddels werkt mijn proggie weer... kijken of ik nog wat centjes kan verdienen. Moet ergens vandaan komen, want een sponsor zit er niet in, heb een aanbieding voor een onderbroek, wacht wel op een t shirt.


hoi he...

MVG

Klaas
K. van den Herik

14-10-2010 17:14

ps en zo beleeft ik blijf he.... whoaaaaaaaaa
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

14-10-2010 20:17

Tenzij je tussen de regels leest.......hehehehe

En meneer Wix, ik ben voorzien van een aardig IQ, bedoel je gewoon niet dat het moeilijk uit te leggen is aan een dombo dat hij dom is? Dit lijkt wel Ratelband meets Dwyer ofzo.
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

14-10-2010 22:59

Eerlijkheid en recht door zee??
Op een forum van karper vissers??
Kom op Klaas!
Groet'n Henk..

still growing Old.
K. van den Herik

14-10-2010 23:43

Is voor mij normaal Henk, zal met opvoeding te maken hebben.