allevoerbotenopeenrij, is verandering ook verbetering?


Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

21-09-2010 05:33

door desbetrefende site heb ik ik ooit een powerchatcher gekocht :( :( :( :( :( :( Nu dit jaar gelukkig een schrijver boot :P :P :P :P
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
K. van den Herik

21-09-2010 07:20

ik weet hoe booger zich voelde, toen hij zijn meester voor het eerst ontmoette..

http://www.youtube.com/watch?v=bcNEVKBzlVo
Johan Willemsma
Berichten: 90
Lid geworden op: 18-01-2008 11:12

21-09-2010 08:48

Geen enkele gelukkig, ik ben het helemaal met iedereen eens dat die site geen onafhankelijke site is. Hoe eerder die website van het web is hoe beter. Echter was deze site 3 jaar geleden ook NIET onafhankelijk en werden de voerboten van de voerbootbouwers die 'wat' schoven het beste beoordeeld en voerboot van het jaar.

Volgens mij is in die periode de Baiter (toen nog de voerboot van Cor) voerboot van het jaar geworden al dan niet terecht of onterecht. Vandaar dat ik Cor niet geloofwaardig vindt dat hij dit nu aan de kaak stelt terwijl hij dat 3 jaar geleden ook had kunnen doen.

Johan


Bertus Dijk schreef:Johan Willemsma, wat voor contacten hebt U met Allevoerbotenopeenrij ???

Denk dat er meer aan`t handje is daar als wat wij allen vermoeden,ik ben
het met Henk Plasman eens, de bezum erdoor hahaha
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

21-09-2010 11:39

Johan.
Je gooit met kreten die nergens op slaan, het word zelfs een beetje persoonlijk.
Toen ik voor het eest benaderd werd door die mensen ben ik daar geweest met een boot. Na de test kreeg ik een maand later een berichtje dat mijn boot voerboot als beste werd getest. Een jaar later werd ik benaderd om wederom een boot te laten testen. Ook werd mij verzocht om een nieuwe boot te doneren. Dit heb ik geweigerd omdat ik alle winst in een potje stopte voor mijn kids. Een maand later heb ik 1 van de eerst verkochte bootjes ingeruild en heb die boot ( ong 3 jaar oud en met de nodige kilometers) ter beschikking gesteld om te testen. Dus geen nieuwe en behoorlijk gebruikt. Zelfs die oude schuit werd nog eerste, daar is niets maar dan ook niets voor betaald of wat dan ook, dat zweer ik op alles wat mij dierbaar is. Ik heb die mensen toen mede gedeeld dat ik het op prijs zou stellen dat die boot na het testen aan de jeugd van de KSN geschonken zou worden. Of dat gebeurd is weet ik niet en interesseerd mij ook niet.
Dit is het verhaal, niets meer en niets minder. Als je nu nog een zeer slecht onderbouwde mening over mij hebt dan zegt dat meer over jou dan over mij.
Als je nog een paar kreten wilt plaatsen, vraag dan even om mijn adres via de pb, dan kunnen we daar eens even rustig over babbelen, want je zit heel erg mis.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

21-09-2010 11:49

Mag ik opmerken dat ik er geen jota meer van snap?

Iemand heeft een site waar hij de voor en nadelen van boten op beschrijft. Er komt een punt dat iemand hem gaat belonen voor een betere recensie, door ervoor te betalen.

Goh het lijkt wel een normale gang van zaken in welke commerciele ding dan ook. Ik zie niets geks en vind de verwijten hier dan ook niet geheel terecht.

Zullen we dan even alle testvissers, gesponsorde vissers en overige stukjes schrijvers een sneer verkopen hier? Je mag schijnbaar zelfs al niet meer bij mensen op de koffie als je als onafhankelijk gezien wilt worden.

Jongens,

Test(sites / boekjes) etc. is toch al je reinste onzin sinds het begin der tijden? Consumentenbond beste getest ...... hm, ze hebben het altijd over kwaliteit/prijs verhouding, dus niets beste getest! Voerboten testen is grootdeels ook weer persoonlijke voorkeur van de tester. Ik vind blauwe lampjes niet mooi en dus vind ik de kwalitiet minder. Ik kan niet meer zo scherp zien dus de boot is te klein op grotere afstanden ...............
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

21-09-2010 12:19

:D :D Daar kan ik inkomen Mark
Het gaat erom dat er iemand is die een site beheerd die voerbootjes test. Die eigenaar heeft ook nog eens een bedrijf die maar 1 merk voerboten verkoopt.
Ik zet daar mijn vraagtekens bij omdat hij nu ineens een vriend van hem als sitebeheerder neerzet om zodoende de schijn hoog te houden dat hij niet zjn eigen waar test.
Omdat ik in het verleden een bedrijf in voerbootjes heb gehad mag ik dit niet raar vinden omdat ik nog steeds bij andere voerbotenbouwers/verkopers op de koffie kom.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
K. van den Herik

21-09-2010 12:32

Cor,

Misschien een idee dat je zelf iets maakt? Jij kent de boten van anderen als de beste?

http://www.bijnalallevoerbotenopeenrijm ... debeste.nl
is nog vrij

Of elke andere naam.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

21-09-2010 13:03

:D :D :D

Misschien een goed idee Klaas.
Wat me dan wel weer een beetje van je tegenvalt is het feit dat jij niet Klaaswab.nl geclaimd hebt.
Aangezien ale jouw postings op dit forum is het echt wel Klaasweetallesbeter.
Ik moet er wel bij zeggen dat je meestal wel lekker scherp uit de hoek komt, alleen is het wel jammer dat die hoek vaak de hele kamer beslaat.

Keep on going ouwe beer :wink:
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
K. van den Herik

22-09-2010 07:30

hoe moet je nu iets claimen wat al is en waar is en vast staat. Claimen gebeurt alleen door gasten met een minderwaardigheidsgevoel.

Verder weet ik niks beter, maar heb wel een mening, die ik kan onderbouwen.

Maar zonder dollen: ik help wel testen hoor. Doe maar een paar boten. Doe jij het binnenwerk en ik de praktijk.
jeen jansen
Berichten: 61
Lid geworden op: 22-12-2009 13:14

22-09-2010 09:02

dan doe ik de buitenkant wel.... :D
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

22-09-2010 12:13

Ik heb er wel eens over gedacht jongens, alleen die tijd.
Ik denk zeker dat er zoiets mogelijk moet zijn, een vaste groep die een bootje een poos test en dan gewoon weer terug geeft aan de leverancier/bouwer en dan een soort verslag over de gebruikte materialen, eigenschappen uiterlijk enz. schrijft.
Het mooiste zou zelfs zijn dat de boot door een paar karpervissers op verschillende manieren wordt bekeken en getest.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
K. van den Herik

22-09-2010 12:21

ik wil wel eens spelen met dat duitse ding
jeen jansen
Berichten: 61
Lid geworden op: 22-12-2009 13:14

22-09-2010 13:24

moet toch haalbaar zijn cor?
Gebruikersavatar
Ron van Houtum
Berichten: 975
Lid geworden op: 09-05-2005 18:24
Locatie: 's-Hertogenbosch

22-09-2010 16:36

op een ander forum zijn er een paar die zo'n boot hebben
zijn er goed over te spreken
ik heb er dit weekend 1 in actie gezien werkt goed hoor
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

22-09-2010 18:26

Ron daar gaat het nu denk ik niet om. Het gaat om de site en dat deze niet objectief is. Daar de beheerder zijn eigen boot als goed neerzet kan wel zo zijn maar dat is niet echt objectief aangezien hij de navigator ook test en er geen hol van de test van die boot klopt. Zie 2 motoren, zie handvat, zie water in de boot?? Die laatste twee zijn zins vorig jaar al niet meer aan de orde gezien er aanpassingen gemaakt zijn.

Dus topic draait om objectieviteit van de desbetreffende site 8)
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Ron Passant
Berichten: 85
Lid geworden op: 07-02-2002 01:00
Locatie: Rotterdam

24-09-2010 17:46

Beste,

Ik heb de review gelezen op de site en deze slaat kant nog wal, waar gaat dit nu nog over. Ik ben een gebruiker van de Navigator 1 jaar nadat hij op de markt kwam. 2 vismaten van mij zijn betrokken geweest voor de verdere ontwikkeling van de boot betreft input en gebruikersgemak en na een jaar is de boot goed doordacht.Natuurlijk de tijd veranderd en technieken veranderen, logisch dat de boot ook door ontwikkeld maar ik ben een tevreden gebruiker en heb er veel plezier van. Weten jullie toevallig waarom hij over is gestapt naar een nieuwe lijn/naam? Dat wordt niet gezegd. impliceert dit dan gelijk dat het een slechte boot is? Denk het niet. De eigenaar van de site heeft een eigen belang in deze en zal altijd zijn eigen boot als de beste zien. Cor ik ben het met je eens dit klopt niet wat de eigenaar van de site doet, hij roept maar wat zolang het maar in eigen belang is. De gebruiker bepaald of de boot, welke boot dan ook aan zijn of haar eisen voldoet maar ga geen onzin verkondigen als dit niet waar is.

met vriendelijk groet,

Ronald
henk plasman
Berichten: 337
Lid geworden op: 20-11-2009 01:22

24-09-2010 23:24

Dat de site niet klopt kun je aan alle kanten zien kijk maar bij de bait solution van Soul kleur groen.
Als je wat neer zet moet je er in verdiepen kijken hoelang het duurt voor de juiste kleur erbij staat.
http://www.allevoerbotenopeenrij.nl/pagina15.html
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

04-10-2010 20:38

En ja hoor, de kloon van Erik Gerrits heeft weer een ander duimpje gevonden waar hij uit kan zuigen. In 2007 was er eens een afspraak tussen de bouwer van de Navigator en mij. Het is nu 2010 en ik krijg ineens geld voor elke voerboot, :lol: :lol: :lol: het moet niet gekker worden.

Hier even een kopie van de collumn van alledreamcatchersopeenrij.
De column van ...Herman, oftewel Erik Gerrits die dealer is van 1 boot en dat ook duidelijk op zijn site(s) laat zien.



Forum op alle voerboten op een rij.
Nee als we aan deze kant lezen hoeveel onzin hier af en toe op staat heb je haast een dag taak om je forum van beledigingen, onzin verhalen, reclame te vrijwaren. Helaas vinden de meeste forums het allemaal wel best wat mensen schrijven en is van enige controle van uitlatingen dan ook weinig te merken.
Hoe vaak er wel niet weer een onzin verhaal op één of ander forum over onze site staat heeft ons doen besluiten hier maar helemaal niet meer op de reageren.
En wat ook steeds maar weer opvalt het zijn altijd de zelfde mensen. Nu Cor Hendriks die het opneemt voor de Navigator. Ja zo lusten wij er nog wel één. Als mede ontwikkelaar van deze boot ontvangt hij over elk verkocht model een paar euries. Maar ja dit lees je nergens.

Nee voor ons geen forum. Forum op alle voerboten op een rij.

Maar heb je een mening over een boot laat het achter in de blogs. Zo maak jij de lezer van allevoerbotenopeenrij uit of een boot goed is of niet. En niet de bouwer of bedenker van een voerboot.





:roll: Het is een feit Mijnheer Gerrits dat de bannerbetalers ineens hun banner zien verdwijnen. Het is een feit dat jij van Noord Nederland de dealer van de Dreamcatcher bent. Het is een feit dat die tight the lines dinges waar dat merk verkocht wordt hetzelfde k.v.k nummer heeft. Het is een feit dat er nog veel meer feiten zijn waar jij al een poos geleden van op de hoogte bent gebracht. Nu je een bedrijf hebt wordt het eens tijd om je aan te pakken, de bewijzen stapelen zich op, neem dat maar van mij aan.
Een ander feit, ik verdien helemaal NIETS aan de Navigator, ik heb hem meegeholpen met de ontwikkeling. Ik neem het dan ook niet op voor de Navigator, ik stel jouw werkwijze ter discussie. Sinds ik mijn bedrijf twee jaar geleden heb weggedaan aan Sander heb ik helemaal niets meer met het financiele aspect van welk bedrijf dan ook te doen.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.