allevoerbotenopeenrij, is verandering ook verbetering?


Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

14-09-2010 11:37

Ik zag dat allevoerbotenopeenrij een andere eigenaar?beheerder heeft, is dit een verbetering of wordt het slechter. Ik zat er net even op te neuzen, ik zag dat er oud en misleidend nieuws op staat.
Ik heb mijn vraagtekens bij bepaalde zaken.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

15-09-2010 06:59

de meeste test zijn moment opname ik vindt dat je dan geen goeie indruk weer kun geven van een product dus mij zecht het weinig
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

15-09-2010 07:38

Toen ik nog bootjebouwer was heb ik ooit eens een inruilboot ( 2 jaar oud) een tijd lang ter beschikking gesteld. Dit om te voorkomen dat het een momentopname ging worden.
Ik las nu dat er maar 1 test op staat en dat is die van de Navigator. Er staat bij dat het handvat snel stuk gaat :lol: , Dat zijn de oude, er zijn nu al bijna een jaar nieuwe nylon handvaten. Heb je een nieuwe voerbootjestestmeneer, plaatst die oud nieuws. Tevens heeft hij het over lange wachttijden, als je produkten in backorder staan bij je hoofdleverancier ( en daar heeft iedere bootjesbouwer mee te maken gehad) dan kun je twee dingen doen. Wachten tot de produkten er wel zijn of een ander, minder goed produkt erin zetten.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

15-09-2010 08:27

Heren, nooit gehoord van handjeklap? :roll:
Gebruikersavatar
Edward Jakobs
Berichten: 363
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Bergen (Limburg)

15-09-2010 09:35

Heb de test ook eens zitten lezen.
Verhaal klopt niet echt.
De Navigator heeft toch echt maar 1 motor.
Volgens de test 2.... :roll:
Gr.
Edward
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

16-09-2010 10:35

Ja, Edward dat is nog maar 1 dingetje.
Nu even iets anders, wie kan mij iets vertellen over het gerucht dat de dreamcatcher een samenwerking is tussen de man achter allevoerbotenopeenrij en een andere botenbouwer?
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Tim van Zanten
Berichten: 109
Lid geworden op: 02-07-2008 17:55
Locatie: Leusden

16-09-2010 11:45

een feit is dat de site allevoerbotenopeenrij middens hun actie waarin je de naam kon bepalen voor deze nieuwe boot, deze boot de Dreamcatcher hebben gedoopt. wellicht zijn er enkele connecties!
Carpfishing, a way of life!
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

16-09-2010 12:46

dat klopt Tim, die actie is 100 procent gekopieerd van de Navigator een paar jaar terug.

Er werd mij gisteren verteld dat de initiatiefnemer van Allevoerbotenopenrij mee heeft geholpen die nieuwe boot op de markt te zetten en tevens verdeler is op dit moment. Ik wil graag weten of dit waar is.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

16-09-2010 17:05

Ik heb wederom het 1 en ander vernomen.
De eigenaar van deze site (http://www.tightthelines.nl/index.php?i ... 18&lang=NL)
staat onder dezelfde kvk nummer geregistreerd als allevoerbotenopeenrij. En wat zie ik daar, juist alleen maar een bootje van 1 firma. Hij is dus verdeler van het ene bootje, en laat een ander de site beheren van allevoerboten.
Alle info is welkom.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Tim van Zanten
Berichten: 109
Lid geworden op: 02-07-2008 17:55
Locatie: Leusden

16-09-2010 19:29

gewoon interesse Cor, waarom is dit voor jouw zo belangrijk? denk je dat deze site een manier van sluikreclame is voor een fabrikant?
Carpfishing, a way of life!
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

16-09-2010 19:57

Daar kan ik denk ik wel op inhaken. Als je een site als allevoerbotenopeenrij neutraal op gaat zetten moet je dit wel zo objectief mogelijk doen. En dan is het raar dat men artikelen neerzet over andere boten die niet helemaal kloppen. Met in je achterhoofd dat de boot die jij verkoopt als goed beoordeeld word.

Ik heb toevallig van de week al een revieu geplaatst over de bevindingen van mijn navigator en de dingen die niet geheel kloppen nav de test die door hen op deze site gezet zijn. Daar deze bevindingen weldegelijk gedateerd zijn.

Maar het geheel zit hem dus in het woordje objectief
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

16-09-2010 20:25

Daar kan ik (nog) niet op ingaan Tim, maar ik ben ergens mee bezig, dat is wel duidelijk denk ik. Ik heb hem een poos terug ergens op gewezen en hoopte toen op een normale gang van zaken. Nu doen ze bijna hetzelde zo doorzichtig dat ik er klaar mee ben. Eerst een paar leugens vertellen en dan je eigen produkt de hemel inprijzen. Ik heb geen bedrijf meer en daar ben iik blij mee. Alle jongens die nog wel een bedrijfje moeten runnen verdienen een eerlijke concurrent.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

16-09-2010 20:30

Gewoon naar een viswinkel en met eigen ogen de boten bekijken.

Snap heel het nut dus niet van de site.

Klein materiaal okeej,maar groter en of duur spul g je niet bekijken op een internet site. Wat er ook opstaat,dit zijn spullen om in real life te zien.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Tim van Zanten
Berichten: 109
Lid geworden op: 02-07-2008 17:55
Locatie: Leusden

16-09-2010 20:53

dat idee heb ik ook Leen, dat zulke sites een meerwaarde hebben mits zij objectief zijn okey, alleen je laat je koop toch niet afhangen van een site waar je verder niets van weet! het is goed je te verdiepen in een duur product voordat je tot koop overgaat. sites en fora's kunnen daarbij zeker helpen. wat ik altijd heb bij zulke sites is, dat ze geen negatieve reclame durven verkopen, wellicht door de goodwill van de firma die boot beschikbaar stelt voor de test!
Carpfishing, a way of life!
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

20-09-2010 07:24

Ik heb nu al een paar pb tjes waar de dreamcatcher niet geheel probleemloos uitkomt, hoe kan het dat de concurrende bootjes ( vooral de grootste concurrent) wel slechte gebruikerservaringen hebben op de site terwijl de dreamcatcher ( waarvan de baas van allevoerbotenopeenrij verdeler is) alleen maar positief aan zijn trekken komen.
Mensen hier uit de buurt, ik bied mij aan om uw dreamcatcher te testen, misschien een idee voor dit forum, bootjes testers?
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Johan Willemsma
Berichten: 90
Lid geworden op: 18-01-2008 11:12

20-09-2010 09:08

Beste Cor,

Deze posting van jou komt een beetje raar over aangezien jij een dikke 2 jaar geleden een hele andere mening was toegedaan over allevoerbotenopeenrij.
Ga jij nou maar de navigator testen in plaatst van te preken voor eigen parochie!!

Merken jullie soms bij GlobalFishing B.V. aan de omzet de populariteit van de dreamcatcher?

Jij probeert een discussie op gang te brengen, eigen belang????????

viewtopic.php?f=38&t=45596&st=0&sk=t&sd=a&hilit=allevoerbotenopeenrij&start=25

21-01-2008
Ik heb de laatste dagen div. mails gekregen over de vergelijkingssite, ik kan jullie verzekeren dat het hier om een onafhakelijke site gaat waarbij de voerboot door div. kenners wordt getest. Dat het vriendjespolitiek is is gewoon lachwekkend. De beheerder van die site heeft ong. een jaartje terug alle of in ieder geval de meeste voerboten bouwers/verkopers benaderd om in de toekomst ook hun boot te gaan verkopen met als doel de klant een totaal beeld te geven wat er te koop is.
Allebei de boten hebben hun eigen kwaliteiten en materialen. Het prijsverschil zit hem in de gebruikte materialen en standaard uitvoering.
Ik laat het hier nu echt bij, ik wil jullie er wel op wijzen dat iemand op dit forum een discussie op gang brengt en dan niet met feiten komt. hoe zal dat komen????? Eigen belang misschien?
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

20-09-2010 10:11

Beste Johan.
Je hebt het over "'jullie'' bij Global fishing. Ik had het bedrijf de Baiter en heb Global fishing destijds geholpen met technische dingetjes van de Navigator. Ik heb geen enkele financiele band met Globalfishing', ik help hem ( maar ook andere botenbouwers ) nog wel eens met div. dingetjes. dus daar zit je mis.

Mijn titel over dit onderwerp zegt toch genoeg? Is verandering ook verbetering?
De situatie is heel erg veranderd ten opzichte van twee jaar geleden. De site wordt zogenaamd beheerd door een ander terwijl de echte beheerder maar 1 merk verkoopt. Hij is dus niet onafhankelijk. Ik heb destijds Leon Bosveld als een prettige collega ervaren, dus daar gaat het ook niet om.
Het is gewoon niet mogelijk 1 bepaald merk te gaan verkopen en dan die ook nog eens onafhankelijk te gaan testen.
Nog even over de Navigator testen, dat heb ik gedaan, en ik kon maar 1 motor in die boot vinden en geen twee zoals op de ''onafhakelijke'' site staat.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Johan Willemsma
Berichten: 90
Lid geworden op: 18-01-2008 11:12

20-09-2010 12:01

Cor,

Je klinkt niet erg geloofwaardig.
Die verandering is nog maar net dus er is nog niks verbeterd of verslechterd.
Allevoerbotenopeenrij.nl was 3 jaar geleden niet objectief en nu nog steeds niet, maar nu die objectiviteit in het nadeel is wordt het aangekaart :wink:.

BTW: Met verandering bedoel ik de 'wisseltruc' van Erik en Herman . . .

Johan
Laatst gewijzigd door Johan Willemsma op 20-09-2010 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

20-09-2010 12:11

Beste Johan.

Ook daar zit je wederom mis. Een half jaar geleden heb ik ook iets geconstateerd. Ik heb daar via de mail desbetreffende mensen op gewezen met feiten. Ze hebben het toen netjes terug gebracht naar de realiteit.
Ik zie niet in welk nadeel die site voor mij persoonlijk moet hebben, verklaar je nader, ik ben zeer benieuwd.
Ik doe het liever met feiten.

Zelfde kvk nummer. ( alle voerboten op een rij en die tight lines dinges)
Maar 1 merk verkopen.
je eigen merk testen en de hele site vol mee plaatsen.
Onjuistheden bij andere boten plaatsen.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Johan Willemsma
Berichten: 90
Lid geworden op: 18-01-2008 11:12

20-09-2010 12:19

Cor,

IK vindt het allemaal prima, maar ik krijg het idee dat jij niet onafhankelijk bent.

Johan
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

20-09-2010 13:11

Hallo Johan.

Dat is jouw aanname en geen feit.
Feiten zijn wel dat ik nog steeds contact met de bouwer van de Baiter en de Navigator heb. Maar dat heb ik ook met andere mensen uit dit wereldje, ook andere botenbouwers en verkopers.
Ik heb met geen enkel bedrijf meer iets te maken maar ik zie een hele kromme ontwikkeling plaatsvinden, daar maak ik melding van.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Johan Willemsma
Berichten: 90
Lid geworden op: 18-01-2008 11:12

20-09-2010 14:50

Tja hoe onafhankelijk ben je dan zelf als je op de koffie komt bij andere voerbootbouwers.

Dat het aangekaart wordt is prima, alleen ben jij daar denk ik dan niet de aangewezen persoon voor . . .

Hier laat ik het bij !
henk plasman
Berichten: 337
Lid geworden op: 20-11-2009 01:22

20-09-2010 17:22

Cor heeft meer dan gelijk wat betreft erik gerrits en maten,deze man heeftzeker eigen belangen.
Is hij vandaag je vriend staat de duim omhoog super bootje en morgen weer anders.
Heb zelf geen belang bij geen enkele boot maar het zou eens goed zijn als de beerput helemaal leeg gemaakt wordt.
Je zal nu toch ook geen reactie van hem zelf zien.
Dus bij deze Erik kost dat nou bootje op je site met de duim omhoog,gokje € 400
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

20-09-2010 17:29

Johan Willemsma schreef:Tja hoe onafhankelijk ben je dan zelf als je op de koffie komt bij andere voerbootbouwers.

Dat het aangekaart wordt is prima, alleen ben jij daar denk ik dan niet de aangewezen persoon voor . . .

Hier laat ik het bij !


Ten eerste lust ik geen koffie, dus ik ben onafhankelijk.

Het gaat niet om mijn onafhankelijkheid :roll: , het gaat juist om de onafhankelijkheid van die site(s).
Ik heb nog een goed contact met 6 botenbouwers, als zich nog iemand meld dan meld ik me wel even bij jou of het contact wel of niet mag. Hoe onafhankelijk ben jij eigenlijk als ik zo vrij mag zijn????
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Bertus Dijk
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-06-2008 23:06

20-09-2010 22:03

Johan Willemsma, wat voor contacten hebt U met Allevoerbotenopeenrij ???

Denk dat er meer aan`t handje is daar als wat wij allen vermoeden,ik ben
het met Henk Plasman eens, de bezum erdoor hahaha