schandalig voor woorden


Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

11-02-2011 10:02

[quote="Sven van Anrooy"]Jantje,


Geen wonder dat je voor KGB wilt kiezen, met die Russische methoden..

quote]

Ik quote niet vaak maar om deze moet ik wel glimlachen.
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

11-02-2011 10:16

Begrijp zulke reacties dus totaal niet, had je liever een een jerrycan benzine of andere shit op je viswater willen hebben, op je visplek een lading complete rotzooi met lege blikjes bierflesjes etc, duizend en 1 smerige niet opgeruimde sigaretten of honden drollen. Ken er genoeg hoor die niks opruimen wel willen vissen en die jongens waren daar al 1 van.
Maar goed begrijp dus wel weer dat een klein stukje zeep niet had gemoeten zo fucking schadelijk. Altijd nog beter dan iemand in elkaar te timmeren te bewerken met een mes of dergelijke. Weet zeker dat hier ook andere mensen tussen zitten die dit wel begrijpen. Ik laat in ieder geval geen rotzooi op me visstekken achter en achter gebleven draad vislijn oude haken gaan netjes de tas of prullenbak in. Maar goeg :roll:

:-?
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

11-02-2011 11:18

Dus als je verder als een nette jongen de zooi opruimt, mag je zeep in het water donderen begrijp ik. Als de vis daar dan niet meer wil zwemmen, geeft dat de schadelijkheid al enigszins aan. Het idee alleen al, volslagen idioot. Wil je toch wat, voer er dan lekker overheen, heb ik ooit ook wel eens op de rivier gedaan met een (bewuste) stekkenpezer. Kilootje of 15 eroverheen, zat ie effe blauw te kijken. Ook wat asociaal misschien, maar niet schadelijk voor het milieu, althans, op een grote stromende rivier. In een putje ook maar niet doen, een dergelijke hoeveelheid.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Martin Nijboer
Berichten: 313
Lid geworden op: 11-08-2010 17:03

11-02-2011 11:39

Glenn van Katwijk schreef:TE TRIEST VOOR WOORDEN.

je kunt niet eens fatsoenlijk gaan vissen of er gebeurt wel iets ,
is het niet dat je hengels ed. gejat worden, (dat is kut maar wel vervangbaar)



Ook niet altijd, zijn genoeg mensen van een jaar of 30/40 die hun hele leven over hun collectie aan visspul gedaan hebben. Zoiets vervang je niet altijd zomaar..

Maar buiten dat, blijf gewoon van een ander af en laat andermans spullen staan. En aan de andere kant, tis ook een beetje hoe jij je zelf opsteld aan de waterkant tegenover zon gast die toevallig gevoerd heeft. Want ik weet zeker, als jij gewoon netjes uitlegd dat je het niet wist ipv heel nonchalant en arrogant reageert, zou 99% van de karpervissers gewoon netjes weggaan en je met rust laten.
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

11-02-2011 12:30

99% blijft zitten ja en ik ook, als het een water is dat makkelijk toegangkelijk is voor iedereen. Kun je nog zo lief vragen moet je maar niet zo dom zijn om op de voorhandliggende stekken te gaan voorvoeren, dat is vragen om problemen.

BTW weet ik dat iemand daar voert dan ga ik daar niet zitten, maar ga niet alles weer inpakken en verkassen.
Laatst gewijzigd door Dries Jacke op 11-02-2011 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Wim Baans
Berichten: 1145
Lid geworden op: 10-10-2010 21:48
Locatie: Friesland

11-02-2011 14:10

Hallo,

Vorig voorjaar was ik een tijdje erg serieus aan het voeren en ik viste zo nu en dan een lange sessie. Elke keer gingen er een twee- tot drietal kilo's duiveneieren in, verspreid over zoveel mogelijk goede plekjes. Geen boilie lag echter pal naast een andere. Ik maakte voor mijn doen veel kilometers, deed serieus moeite en het aas was ook niet gratis. Verder wil ik er niet op in gaan, want dat doet er niet toe.

Tijdens een van mijn sessies kwam ik iemand tegen, of althans, hij kwam na een sessie op hetzelfde (kleine) water bij mij kijken. Ik zei natuurlijk dat ik niets had gevangen. Vervolgens werd mij gevraagd of ik wel goeie boilies had. Toen heb ik maar een shaggie gedraaid.

De visser was de avond ervoor laat aangekomen en had zich op een plek gezet waar ik tot dan toe zorgvuldig aan het voeren was. Pech, ik voerde immers vrij ruim.
Tijdens het opzetten van zijn spullen was het werkelijk een en al herrie met metalen voorwerpen en beetverklikkers en tot overmaat van ramp kwam er met een hoop geschreeuw ook nog een bekende van de visser kijken. Ik kon ze bijna woordelijk verstaan. Zoals ik al zei, het water is erg klein.
Wanneer je dan denkt dat het over is, dan heb je het mis. Er werd nog even vrolijk gedemonstreerd hoe goed het voerbootje werkte, om half elf 's avonds in het pikkedonker. Daarbij werd rustig over mijn rechter hengel gevaren. Hij had mij zeker gezien, want ik zat aan de wegkant.

Nu ben ik niet zo'n sociaal beest in de zin van dat ik als ik vis niet veel geouwehoer wil. Ik ben er dus niet heen gegaan, want ik wil het ook niet opzoeken. Bovendien heb ik mijn lesje wel geleerd. Meestal ziet men het kwade van zijn gedrag niet in en verandert er weinig tot niks.

Ik zal niet met zeep gaan gooien, maar eigenlijk mag je toch best even een gesprekje aanknopen? Een hoop verstoring en dan ook nog zo'n stomme voerboot over je hengel...

Maar goed, de volgende ochtend werd ik door meneer verrast met dat bezoekje. Ik had zogezegd niks, hij drie. Ik was de hele nacht wakker, rechts van mij was het de hele nacht stil.

Ik wist genoeg en had geen behoefte meer aan een gesprekje.

Groetjes,
Het Heilig Boontje 8)
maarten kok
Berichten: 434
Lid geworden op: 10-11-2005 09:14
Locatie: enkhuizen

11-02-2011 14:52

jooo willem. dan toch maar weer de groote wateren opzoeken in friesland boppe. ik denk dat menig serieuse karvissers een gelijk soortige situatie hebben meegemaakt.groetjes uit enkhuizen
van de tip tot de top !!!!!! hou ze open slapen kan altijd nog .
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

11-02-2011 14:53

Meestal ziet men het kwade van zijn gedrag niet in en verandert er weinig tot niks.


Da's precies waar de schoen wringt.

Maar goed begrijp dus wel weer dat een klein stukje zeep niet had gemoeten zo fucking schadelijk. Altijd nog beter dan iemand in elkaar te timmeren te bewerken met een mes of dergelijke.


Zo redenerend kan ik dus doen en laten wat ik wil. Het is namelijk altijd nog beter dan ... (op de puntjes invullen: iets ergers dan hetgeen ik zelf gedaan heb.) Is geen aanval op jou persoonlijk hoor Jan, zo ongeveer de hele wereld gebruikt dergelijke argumenten om het eigen wangedrag te rechtvaardigen.
Ik weet het ook allemaal niet...
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

11-02-2011 17:53

Keur het verder niet goed, het is gebeurt en kan het niet recht draaien maar ook wij waren op dat moment zeker witheet en dan nog logisch nadenken bij mij is er dan niet meer bij.
En om dan nog maar een keer 15 kilo er over te heen te mikken is wel een beetje zot voor woorden niet. ga niet nog meer geld besteden aan een stek die al verneukt wordt.

Tot nu toe dus ook nooit weer een STUKJE zeep er in gegooid. Maar de vissen gaan echt niet dood van een klein stukje zeep. Als iedereen het zou doen wordt het een ander verhaal.
Maar goed gebeurt is gebeurt.

mvg; jan
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

11-02-2011 18:54

Ik snap echt helemaal niks van dat je iemand op zijn bek gaat timmeren omdat ie op je stek zit.

Als er iemand op ''jouw'' plek zit dan is er toch eigenlijk maar 1 conclusie:

je hebt een kutstek uitgezocht.

Ga nou eens zitten waar niemand het in zijn hoofd haalt (of op het idee komt) om te zitten, dan weet je zeker dat ''jouw'' stek helemaal alleen door jou wordt opgebouwd en bevist.


Ik ging vorig jaar even voor het gemak in het centrum vissen, onder de grote kerk. Daar zit in de zomer elke dag mensen te vissen, nouja, bijna elke dag.

Ik kom aan, leg mijn instant hengel in het water, en een half uurtje later komen er 2 beren aan in camouflagekleding, let wel, zat echt tegen hartje Breda centrum, heel druk was het.

Waar ik mee bezig was? Uhmm, ja, vissen misschien?

Ja, dit en dat, hier hadden hun al dagen hun stek opgebouwd, en wie ben ik wel niet, en bla bla bla, en dat ik maar beter op kon stappen.

Heb de jongens uitgelachen en uitgenodigd om erbij te komen zitten. Wat een dwazen zeg. Toen zijn ze over de zeik weg gegaan, liepen ook steeds mensen voorbij natuurlijk. Maar ja, zit ik in het bos, of in de polder, dan had ik denk wel een paar tetsen kunnen krijgen denk ik.

Ik vind het helemaal niet erg als iemand op mijn stek zit. (wel jammer, das wat anders!!) Dan zoek ik wel een andere uit. En of ik vraag hoe het gaat, waar hij mee vist, hoe hij vist. Zeg gewoon dat je een stek hebt opgebouwd, en vraag of je er bij mag komen, of wens hem s6 en ga weer verder.

Maar iemand helemaal in elkaar beuken? Gaat toch nergens over?


Het is toch vissen? Lekker tot rust komen en even geen gezeik aan je hoofd? Lekker een praatje maken met onbekenden over hoe slecht ze wel niet bijten die dag of andere onzinnige gesprekjes. Ideeen uitwisselen en dergelijke. En soms gewoon lekker helemaal alleen met op 50 meter afstand precies zo een gast zoals ik, genietend van de rust.

Gewoon....... lekker vissen....
Zit hier wel vis?
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

12-02-2011 00:00

Josef Stalscu
kun me aardig vinden in jou gedachten gang.
lekker vissen waar niemand zal vissen, en mocht je er 1 of 2 tegen komen zal ik hem nog de weg wijzen ook op het stekkie die ik regelmatig bezoek en bevoer, zo dat ik geen scheur bekken vang waneer ik er weer kom.
pascal zwaan 25
Berichten: 29
Lid geworden op: 23-06-2010 17:06

13-02-2011 15:08

gaat ook totaal nergens over om zomaar in elkaar gebeukt te worden enkel omdat je een andermans stek aan het bevissen bent.
nou.. jammer dan voor die persoon maar dat kan jij natuurlijk ook niet weten. maar om de kleinste dingen word al ruzie over gemaakt
alsof er niet genoeg water in de omgeving is waar die gekken kunnen vissen..
nee het is nodig om die gene een paar beuken op z'n bek te geven en daar word het ook bij gehouden.

het is maar goed dat ik in hartje zeeland woon hier hebben ze er teminste niet zo zeer veel last van.
en gelukkig 1 van m'n maten die mee gaan.. dus met een gerust hart kunnen we gewoon lekker vissen.

sorry voor mijn taalgebruik. maar zukke verdienen het niet om iemand aggressief aan te pakken omdat jij als persoon op iemand stek zit te vissen zonder dat je er ook maar iets van weet.

lekker belangrijk!!

groetjes.
Peter andrade
Berichten: 469
Lid geworden op: 29-04-2010 05:43

13-02-2011 15:51

Sommige verdienen gewoon een klap op hun bek vooral die kutvissers die een heel water claimen door uit te varen zelfs als jij al zit te vissen.

Schiet toch op zeg moet ik plaats maken voor jullie als ik al zit te vissen en ik kenbaar heb gemaakt waar ik lig met mijn rigs.

Als ik heb gevoerd en er zit een niet wetend iemand dan kan ik daar wel vrede mee hebben niet dat ik dan ook een gat in de lucht zal springen maar het zij zo.

Er lopen er teveel rond die denken alleenrecht te hebben daarom ben ik ook andere wateren gaan bevissen, vissen doe je voor je lol en op al die cultuurwateren kom je vroeg of laat eens een stel eikels tegen die jou het vissen onmogenlijk maken.

Of je moet het leuk vinden als er een over je lijnen vaart omdat hij ook indat hoekje wilt leggen,of die man die rustig op 5 mtr van jou kiloos bollie,s te water gaat schieten,nou dan blijft deze jongen niet rustig.
Peter andrade
Berichten: 469
Lid geworden op: 29-04-2010 05:43

13-02-2011 15:55

En we zijn allemaal brave jongens die dat niet doen schiet op ga lekker naar de Efteling daar hebben ze sprookje,s zat

Zit je op een goedlopende stek puur zelf zo gedaan door elke avond te voeren begin op donderdag zaterdag komen er 2 aan de overkant zitten en zien mijn de ene na de andere vangen,het word donker en ja hoor daar komt het bootje klap zegt het klepje van de voerboot :-? .

Detail ik zat 5 mtr uit eigen kant te vissen is dat nou het moderne karpervissen waar jullie het steeds over hebben.

Gewoon eikels puur sang.

En het barst tegenwoordig van de eikels je struikelt er bijna over.
HaPe van Ee
Berichten: 295
Lid geworden op: 07-12-2010 18:14

13-02-2011 17:05

Peter,

Helemaal mee eens.
Vanmorgen langs een klein watertje gelopen, van nog geen hectare groot.
Twee karpervissers zaten vanaf het middengedeelte het hele water te bevissen, m.b.v. een voerboot.
Een witvisser werd op niet mis te verstane wijze duidelijk gemaakt, dat zijn aanwezigheid niet op prijs werd gesteld.
Lekker grof gebekt lopen schreeuwen midden in een woonwijk.
Wij karpervissers hebben weer een 'goede' indruk achter gelaten.

met zwijgende groet

HPE
Met de wind van gisteren kan men vandaag niet zeilen...

http://www.youtube.com/watch?v=xxGUeonyNnE
Gebruikersavatar
Patrick lamers
Berichten: 855
Lid geworden op: 02-01-2011 19:52
Locatie: Toldijk

20-02-2011 12:48

Er zyn ook wel degelik vriendelike mensen in dit wereldje.
Vorige jaar zat ik met m'n maat te vissen, hele dag volop beet dus wij denken hoe kan dit nou, helemaal niet voor Gé voerd? Nou vier uur smiddags, (wij gingen alleen overdag) komt er iemand aan in ee piepklein autotje, helemaal volgestouwd met materiaal. Dus wij denken nou gaan we het beleven. Kwam dr een man aan die daar al 2weken van te voren elke dag had gevoerd zij die (wij wisten nergens van). Ineens werd alles duidelijk 8) 8) 8)
Dus hij vroeg hoelang wij nog bleven. Wij zouden om half vijf gaan in bergen dus wij zeggen we gaan om half vijf in bergen. Oké zegt hij, ik w8 wel. Dus hij pakte z'n zooi, zette dat achter ons neer, tuigdezn hengels op enzo en rondt 5 uur, toen wij klaar waren ging hij dr vissen. Hij bedankte ons nog dat we al gevoerd hadden, zo kan het dus ook.
Groet patrick
Boeruhhhhhhhhhhh
Gebruikersavatar
Martijn van Ierland
Berichten: 287
Lid geworden op: 21-08-2002 02:00
Locatie: 't mooie Brabantse!

21-02-2011 16:22

Blij dat ik bijna altijd op rustig water heb gevist.. Of raar maar waar altijd de stekken koos waar niemand zat. Heeft me nooit windeieren gelegd, zeg maar. Sterker nog: op een echte slettenput ('dressuur' zoals je wenst) (oftewel De Mosten in Belgie voor degene die weten waar ik het over heb) kwam ik voor de eerste keer als kleine gup (is al weer heel wat jaren geleden). rondom het water 5 tentjes op afgetrapte plekken. Ik koos een mooie stek waar niemand in de buurt zat. Moest behoorlijk mijn best doen mijn aas op de gewenste plek te krijgen. Maar na een dagje vissen (ja, overdag) had ik 7 vissen op de kant. Waaronder een zeer mooie spiegel. Gelukkig bleef het daar toen netjes, al stonden er wel 2 man achter mij te wachten totdat dit 14 jarige mannetje zijn zooi had opgeruimd. Ze zagen mij vangen vanaf de overkant en wilden maar wat graag de stek over nemen.

Half jaar later ging ik er weer vissen. Hetzelfde recept. Bleek er 1 kerel te zijn die 5m uit de kant had gevoerd, een paar meter rechts van waar ik zat te vissen (naast een rietkraag). Als hij vroeg was opgestaan (dus 5 uur net als ik en niet om een uur of 10) dan was hij de eerste geweest. Wat gebeurde er nu: met veel kabaal en gesodemieter smijt hij 2 hengels dwars over mijn lijnen op zijn voerstek... Tja, hij had de kortste adem want na 1 uur vertrok hij weer met veel gezucht (heerlijk, de kracht van de stilte: oftewel niks (terug)zeggen, niks (terug)roepen.. daar kunnen heet geblakerde mensen niet tegen). Hoe kun je trouwens überhaupt een stek claimen op een put waar elke dag van het jaar 5 tenten staan en in het hoogseizoen 10?

Ach, wellicht was zijn adem het langste bedenk ik me nu want daarna heb ik nooit meer op die pisvijver gevist. Ik haat drukte (doe mij maar onbekendere biggetjes, en die mogen met liefde wat kleiner zijn).
Gebruikersavatar
Martijn van Ierland
Berichten: 287
Lid geworden op: 21-08-2002 02:00
Locatie: 't mooie Brabantse!

21-02-2011 16:33

Josef Stalscu schreef:Ik ging vorig jaar even voor het gemak in het centrum vissen, onder de grote kerk. Daar zit in de zomer elke dag mensen te vissen, nouja, bijna elke dag.

Ik kom aan, leg mijn instant hengel in het water, en een half uurtje later komen er 2 beren aan in camouflagekleding, let wel, zat echt tegen hartje Breda centrum, heel druk was het.


Allereerst: ben het met heel je betoog eens hoor, zo zou iedereen moeten zijn! En zo zijn er ook heel veel, alleen een enkele niet.

Maar dan even terugkomend op het deel van jouw stuk wat ik quote: waar zie jij die mensen dan zo vaak (karper?)vissen? Ik woon er namelijk naast, loop er elke dag 2x langs en de enige visser die ik ben tegengekomen is een witvisser. Maar die heb ik eigenlijk afgelopen jaar niet meer gezien, terwijl hij in 2009 dagelijks flink aan het tikken was.

Oh bedenk me trouwens dat ik er nog weleens een visser heb gezien, maar dat was ik zelf :-).

PS: ik draag geen camokleding en ben ook niet bepaald een beer voordat je dingen gaat denken hehe.
davey knol
Berichten: 479
Lid geworden op: 20-05-2007 22:06
Locatie: leiden

24-02-2011 09:15

Hallo,

Ongeacht wat er waar of niet waar is van de beginpost,
Ik ben van mening dat dit soort incidenten steeds meer zullen voorkomen, omdat er steeds meer karpervissers komen, dat is enigsinds goed maar er zullen ook rotte appels zijn die de boel zullen verzieken. Ik bedoel hiermee te zeggen dat als dit zo door blijft gaan, dat dan de nederlandse vis federatie (of iets dergelijks) toch wel maat regelen zullen nemen, hogere bedragen van vergunningen, niet meer nachtvissen, nachtvissen zonder tent paraplu of iets anders, steeds meer eigen wateren waarbij hoge prijzen voor vergunningen worden gevraagd, politie ter controle van de vispas.

Ik hoop dat dit nooit zo wordt!

Wij hadden een keer, we kwamen aan op een stek, en we waren de boel net aan het opzetten, toen er een jonge aan kwam lopen en vroeg of we aan het opruimen waren, ik zei nee we gaan net beginnen, de jongen was nogal teleur gesteld, uit eindelijk zijn we allemaal een beetje wezen schuifen en is het nog een gezellige dag geworden ook
Leer van je fouten, geniet van je succes...

2013 starten met vissen op kanalen.

PR: 56 pond Spiegelkarper (BTW-NL)
PR: 32 pond schubkarper (OPENBAAR-NL)


spoonD voor Instagram en Twitter
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

25-02-2011 06:19

Martijn,

ken je dat zwerverstukje links van het spanjaarsgat? Stonden eerst bosjes en zag eruit, nu hebben ze daar netjes een plateau van gemaakt met gras. Dat bedoel ik, daar zitten heel vaak mensen te vissen, ook regelmatig kunstaasvissers. Maar er zit van alles, niet specifiek karper dat overheerst is mijn idee.
Zit hier wel vis?
Gebruikersavatar
Martijn van Ierland
Berichten: 287
Lid geworden op: 21-08-2002 02:00
Locatie: 't mooie Brabantse!

25-02-2011 09:37

Josef Stalscu schreef:Martijn,

ken je dat zwerverstukje links van het spanjaarsgat? Stonden eerst bosjes en zag eruit, nu hebben ze daar netjes een plateau van gemaakt met gras. Dat bedoel ik, daar zitten heel vaak mensen te vissen, ook regelmatig kunstaasvissers. Maar er zit van alles, niet specifiek karper dat overheerst is mijn idee.


Op zeker dat ik dat stukje ken. Dat is exact het stukje waar ik afgelopen jaar een aantal keer gezeten heb (om het simpele feit dat ik er 20m naast woon), maar het is niet mijn visserij.. Al die drukte (en zeker als het boven de 15 graden is: alle bootjes en vaartuigen). Wellicht zitten veel mensen daar overdag, want ik heb er 's ochtends en 's avonds (loop er langs richting station) nog nooit iemand zien vissen in bijna 2 jaar tijd.

Oh en voor de bremmenvangers: het stikt daar van die deurmatten!

PS: toen het nog een zwerverstek was, was het eigenlijk veel leuker ;). Ik heb er toen nooit gevist, mij niet gezien maar toch.. Het was leuker!
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

27-02-2011 18:44

Haha, ja, de gezelligheid is nu wel weg. Maar het is wel fijn dat er nu minder rotzoi in en om het water ligt, en mijn hond kan ok niet in een drugsspuit lopen of zo. Vind het wel beter zo.

Ik zit er ook maar een paar keer per jaar, en wel snachts door de week, dan is het niet druk.

Ook omdat ik er vlakbij woon en je daar makelijk kan zitten met je hond. Het is echt een stek voor de luie visavondjes. Even een uurtje of 2 een frisse neus halen. ;-)

Verbaas me erover dat je daar weinig vissers ziet hoor, in de zomer loop ik er elke dag langs om de hond uit te laten, en dan zitten er echt vaak mensen.
Zit hier wel vis?
niels hurkmans

28-02-2011 17:23

Slaat inderdaad nergens meer op, maar veel vissende jeugd staat tegenwoordig aan de kant met wat kratjes pils en de nodige foemp!
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

02-03-2011 13:17

Voordeel: Je kan laveloos op je nest kwakken zonder de trap op te moeten..:P
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Rene Kooijman
Berichten: 52
Lid geworden op: 27-09-2010 16:17
Locatie: Volgens mijn vrouw overal waar water is dus niet thuis.
Contacteer:

02-03-2011 14:35

Heel simpel ik betaal netjes voor mijn vispas en nachtvispas daar krijg ik een boekje bij waar ik mag vissen of ik kijk even op visplanner naar de donker blauw gekleurde wateren als er dan 1 of ander zielig figuur die plek komt op eisen omdat meneer voor mijn part 30 weken heeft gevoerd heeft diegene gewoon dikke pech.
Je kan naast me komen zitten ik wil zelf mijn lijn een stukje verplaatsen zodat je in ieder geval nog 1 lijn op je voerstekken kan hebben maar ga me niet verplichten om te vertrekken, schelden, dreigen of handtastelijk worden want dan weet ik zeker dat je voerstek 6 weken niet door je bevist word.
Werken is voor mensen die niet kunnen vissen.