schandalig voor woorden


Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

08-08-2010 22:03

wat ik gister heb vernomen is dat de ziekenhuiskosten plus de rechtkosten ,advocaad etc allemaal door de daders moeten worden betaald .alleen de spullen hebben ze niet gevonden ,dus geen bewijs . wat ik wel weet is dat ze meteen in hogerberoep zijn gegaan en terecht gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

08-08-2010 22:18

Caroline de Mooij schreef:@kees :Dan zou je wel uit een andere streek komen denk ik, zo'n verhaal zuig je niet uit je duim.

Groeten Caroline


Prima, dat begrijp ik ook wel. Ik bestrijd alleen maar dat dit niet belangrijk genoeg zou zijn, zoals wordt beweerd. Maar graag een linkje.

Het blijft wel een incident.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

08-08-2010 22:21

Tsjah wat moet je hier nog van zeggen. Hoop dat deze misbaksels een goeie straf krijgen. Laat maar weer zien hoe verrot deze maatschappij in elkaar steekt. En dan vreemd vinden dat vissers wapens meenemen naar de waterkant.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

08-08-2010 22:27

De maatschappij zijn wij. Maar ik keur dit niet goed, noch jij Dries.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
gijs van de groep
Berichten: 98
Lid geworden op: 22-08-2008 12:25
Locatie: spakenburg

09-08-2010 07:58

Binnenkort Geert aan de macht? dan verandert er misschien wat qua straffen.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

09-08-2010 09:26

laten we het hopen gijs ;)
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

09-08-2010 13:25

Weet niet wat het regionale nieuws in Spakenburg doet, maar het landelijke nieuws meldt dat onderzocht wordt of een kabinet van VVD en CDA met met gedoogsteun van PVV kan gaan werken.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Peter andrade
Berichten: 469
Lid geworden op: 29-04-2010 05:43

09-08-2010 13:51

Het zal je maar overkomen en dat allemaal voor een karper.

Ik woon en vis veel in de omgeving van Amsterdam voorheen ook veel met de tent.

Ben nooit in elkaar geslagen.

Niks gejat.

Mazzel denk ik hoor van andere weleens verhalen,het gebeurt wel maar jou nummertje moet net getrokken worden.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

09-08-2010 15:01

Kees Ouwehand schreef:Weet niet wat het regionale nieuws in Spakenburg doet, maar het landelijke nieuws meldt dat onderzocht wordt of een kabinet van VVD en CDA met met gedoogsteun van PVV kan gaan werken.

Groet, Kees



vandaar ook het vraagteken achter geer aan de macht? ;) maar laten ze het maar snel onderzoeken en bevestigen en gewoon DOEN!! dan ga ik er vanuit dat dit soort laffe acties hard wordt aangepakt..

waar gaat het heen met deze maatschappij want als je er tegen in gaat dan heb je nog kans dat het fout afloopt of jij wordt ineens de cel in gegooid en bestraft.. terwijl hun het uitlokte....

en peter: wees maar blij dat het je niet is overkomen ik zelf heb het ook nooit mee gemaakt en hoop het ook niet mee te maken ook..
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
gijs van de groep
Berichten: 98
Lid geworden op: 22-08-2008 12:25
Locatie: spakenburg

10-08-2010 08:38

Eerst goed lezen kees voordat je weer met commentaar komt.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

10-08-2010 09:25

Lezen gaat prima. Wellicht de interpretatie van een vraagteken bij een anderzins duidelijke zin. De bedoeling lijkt echter duidelijk. Maar het rommelt al weer wat met deze kennelijke overeenstemming van gedachten. Verder flauwekul. Dit soort zaken zijn onder geen enkele Nederlandse regering acceptabel en dienen passend gestraft te worden. De bestraffing ligt bij de rechtelijke macht die af moet gaan op bewezen feiten. Dat principe zal zich niet snel veranderen. Dit soort incidenten zijn ten alle tijden belangrijk genoeg om maatregelen te nemen en moeten door niemand gebagataliseerd worden. Maar het moet wel op feiten berusten.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Paul Balk
Berichten: 46
Lid geworden op: 25-03-2010 11:50

10-08-2010 09:53

Ik zit nog steeds te wachten op een linkje naar een nieuwsberichtje, maar helemaal niets, dus ik hou het op:

Mooi verhaal man!!!

Verhaal zitten meer gaten in dan in Zwitserse Kaas, en toch neemt men het direct voor waarheid aan... :roll:
koen schellinkhout
Berichten: 74
Lid geworden op: 18-05-2010 12:12

10-02-2011 21:12

@shiffrin
ben het persoonlijk niet met je eens dat je deze persoon even wat manieren bij moest leren..
laat hem lekker babbels hebben?, zolang het hier bij blijft vind ik het niet correct deze persoon even manieren ''bij te leren'' met een werpbuis! zodra hij echt een bedreiging had gevormd was dit natuurlijk anders geweest!
(dit is mijn mening.)
mvg koen
Gebruikersavatar
llee van schijndel
Berichten: 8
Lid geworden op: 04-07-2010 19:44

10-02-2011 21:18

ja dat is echt niet normaal meer heb zelf vorig jaar ook iets mee gemaakt wilden mijn aanhanger stelen heb nu als ik s,nachts ga vissen peper spray bij
Roy Zwets
Berichten: 143
Lid geworden op: 29-12-2009 15:25
Locatie: Den Haag

10-02-2011 21:59

llee van schijndel schreef:ja dat is echt niet normaal meer heb zelf vorig jaar ook iets mee gemaakt wilden mijn aanhanger stelen heb nu als ik s,nachts ga vissen peper spray bij


Dan mag ik hopen voor je dat het niet waait.

Mvg,
Cor Hendriksen
Berichten: 119
Lid geworden op: 07-10-2010 22:33

10-02-2011 22:28

vind ik echt niet normaal heb ik ook eens gehad dat ik gewoon er langs fiets schelden ze gewoon even me neefje uit zeg er wat van gaan ze helemaal zeuren ja ik flikker je van je fiets af met je foudraal enzo

een echte visser doet aardig tegen zijn concurenten :lol:
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

10-02-2011 22:55

Het verhaal wat Harald aangaf is natuurlijk niet te geloven en gewoon diep en diep triest.
Heb inmiddels alle andere verhalen ook gelezen, stukje met een korda werppijp, direct reactie en jij vindt dit wel .....
Ik vind zelf dat geweld en terug meppen dus helemaal niks oplost het verergerd het alleen maar.
Maar zoiets als bij harald zijn verhaal is je visplezier er snel af en zullen deze buurman en jongen vast niet weer zo snel met een fijn en veilig gevoel ergens gaan zitten vissen.
Stel je voor dat je weer op een voerplek van iemand zit, iedereen kan wel wat roepen.

Ik ben als eerste aangekomen op een stuk water waarbij ik de keuze heb om op jou kennis en informatie de beste stekken te veroveren, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Een uur later komt er iemand bij je met een stuk bombarie dat je op moet krassen want meneer heeft ook zitten voeren. Ja je kan wel meer roepen misschien heb ik er ook wel zitten voeren wie moet er dan opkrassen. Vindt het zo,n belachelijk iets maar het komt steeds meer voor vooral het stukje agressiviteit. Iedereen wil vis vangen als je gaat vissen en probeert daarom ook volgens de visser hun beste spots locaties en stekken op te zoeken om die vis te kunnen traceren en te vangen.

Maar ook wij hebben het wel eens mee gemaakt. Heb er persoonlijk zelf niet zo veel problemen mee wanneer er iemand bij me komt en gewoon vriendelijk blijft en aangeeft ergens een aantal dagen gevoerd te hebben en dat wij momenteel op de stekken of in de weg zitten zodat de voerplek niet kan worden bereikt. Het voorvoeren kost tijd en geld en heb er dan vaak geen problemen mee om ergens anders te gaan liggen. Buiten de voerstek wordt vaak nog steeds goed gevangen en vaak de grotere vissen dus ach jah.

Maar ook wij hebben in 2010 een aanvaarding gehad met een stel jongens, meestal jongens, op een stek waarbij wij een stek goed konden onderhouden. Een vismaat van mij heeft alle tijd en ging er in de ochtend, middag en avond naar toe om te voeren dit 5 dagen lang op 1 en dezelfde stek. Op donderdag avond ben ik met hem mee gegaan en er zaten toen 2 man sterk al te vissen alleen niet op de stek van ons dus in principe niet zo,n probleem. 1 van de jongens kwam naar ons toe en vroeg wat we kwamen doen. Gaf aan hetzelfde als wat jij nu aan het doen bent. alleen dan de voorbereiding. Vaak voeren we in de avond zodat we onopgemerkt bleven maar goed met een redelijk aan kilo boilies bij ons te hebben voor het voeren in de emmers was het snel duidelijk wat we gingen doen. Toch hadden wij er vrede mee dat deze jongens dan die avond zouden ze dat doen op de voerstek te gaan zitten. De jongen gaf aan toch in morgen middag naar huis te gaan.

Wij in de vrijdag ochtend dus auto inladen en richting onze voerstek te gaan voor het weekend, Hier aankomend stonden er een man of 2 beide een tent op te zetten op onze voerstek met de 2 andere jongens naast hun staan van gisteravond. Ze hadden maar even gebeld dat er voor hen was voor gevoerd. Wij hebben toen de jongens eerst ook benaderd en uitgelegd dat het niet zo netjes is om het op deze manier te doen. Uitgelegd dat wij hadden voor gevoerd maar de jongens hadden alleen maar grote bekken en werden agressief. We hebben er maar voor gekozen om het zo te laten om de enige ruzie en commotie te voorkomen. Ik had zelf al een ander plannetje om deze groot bekken een lesje te leren. Een voerstek waar duidelijk vis op zat wegens meerdere malen te hebben gezien dat meerdere vissen bij aankomst de voerplek verlieten zo op te geven aan een aantal idioten met grote monden echt niet.

mijn maat is een aantal meter bij het water gebleven en wachtend op mijn terug keer. Ben naar de auto gelopen heb opnieuw een emmer met boilies mee genomen en nu denk je die storten daar nou niet echt. Had ze express bij me. Eenmaal terug bij de jongens vroegen ze wat de bedoeling was. Ik legde ze uit dat we al een ruimte tijd aan het voeren zijn geweest en dit bleven doen en dus er een aantal boilies bij gingen strooien om de stek levendig te houden,. Natuurlijk vonden ze dit geen probleem liet express een aantal boilies vallen in het gras. Wat ze niet wisten was dat ik een aantal stukken zeep van een blok zeep in stukken had gebroken en deze met 3 kleine handjes vol boilies mee het water in heb geflikkerd. Dat zal ze leren dat stelletje groot bekken.

Wij zijn op de andere kant van het water gaan zitten met ons bootje, hier konden hen niet komen zonder boot en hadden wij geen last van die idioten. Wat ze nadat ik weg liep deden waren de boilies uit het gras plukken en deze aan hun hairtje pleuren. Whahahaa. Wij hebben ondanks de voerplek nog een leuk resultaat weten te boeken en de jongens zelf hebben het hele weekend op de voerplek gezeten zonder ook maar 1 piepje van vissen te krijgen. Visloos en een letterlijk schone blank. Nadeel wel was dat de complete voerplek compleet gebeurt was maar dat maar voor lief.

Normaal gesproken zouden we dit nooit doen maar het zat ons op dat moment zover dat dit het snelste was als wraak wat we konden bedenken.

mvg; jan

Ik hoop voor die andere lui van Harald zijn verhaal een verdiende straf zullen gaan krijgen stakkers.
Piet bijkerk
Berichten: 300
Lid geworden op: 09-02-2007 15:06

10-02-2011 23:36

Nederland wordt steeds asocialer…
En wie het recht in eigen hand neemt..is strafbaar…
Een pessimist is een optimist die slecht geïnformeerd is.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

11-02-2011 00:42

Wel vreemd dat je dan standaard een blok zeep bij je hebt Jan, geeft te denken....
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

11-02-2011 00:55

Kees ik heb altijd standaard zeep bij me, samen met een water jerrycan.
Net zoals tandenborstel en tandpasta. Ook dit hoort er gewoon bij als je vaak op pad bent.
De karpers stinken niet maar de brasems die er ook tussendoor gevangen worden meuren als de ziekte vandaar de zeep.
Ook voor het eten handen wassen, tsjah goed opgevoed hihi of toch niet :roll:

mvg; jan :lol:
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

11-02-2011 01:13

Wie de bal terug kaatst,kan hem opnieuw terug verwachten....
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

11-02-2011 01:30

Heey Leen aankomend weekend je nieuwe spullen zeker even uit testen of niet !!!!!

Bevallen de nieuwe sonik hengels wat komen ook al naar NL toe.
Ik ga over kleine anderhalve maand eens even kijkje nemen bij Bart van BB Specimen.
Eens informeren wat de prijzen zullen worden per 3 naar mijn smaak en keuze haha,

mvg; jan
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

11-02-2011 02:41

Jan,

Je kunt ook je mond spoelen met zeep!

A toiletbrush is all you need.
Gebruikersavatar
Ivan Tolenaars
Berichten: 372
Lid geworden op: 13-03-2010 06:44

11-02-2011 06:00

Je kunt ook bukken om de zeep op te rapen !!
As the weed gets thicker, minds get sicker
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

11-02-2011 09:50

Jantje,

Als ik dit alszijnde figuur die daar toen zat gelezen zou hebben had ik het wel geweten. Samen met Hilco had ik eerst je smoelwerk eventjes gespoeld met zeep.

Het siert je dan wel dat je voor zoiets achterlijks gewoon uitkomt zeg. Jezus, waar gaat dit heen. Geen wonder dat je voor KGB wilt kiezen, met die Russische methoden..

Ik zou zeggen: Niet meer doen zoiets..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm