bewegingsmelders tegen diefstal van je visspullen


Remco Hoogendijk
Berichten: 19
Lid geworden op: 11-07-2010 17:42

25-07-2010 21:38

ah ok, de folders van alledrie lees ik iedere week (tja, ben aan het verbouwen) maar heb niets zien staan. Morgen maar eens beter kijken.

bedankt iig!
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

25-07-2010 21:42

Action heeft ze volgens mij altijd in de aanbieding voor iets van 5 euro :lol:

Gr.
©
Gebruikersavatar
joachim stelma
Berichten: 434
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Locatie: Leiden
Contacteer:

26-07-2010 18:22

Waar maken jullie je nou druk om? Als m'n spullen worden gejat koop ik wel weer nieuwe, er is genoeg te koop :D
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

26-07-2010 19:35

:lol: :lol: :lol: :lol: als je geld teveel hebt is dat inderdaad een goede uitkomst pfffffff :roll:
Gebruikersavatar
Tim Kreuger
Berichten: 206
Lid geworden op: 21-09-2009 00:29
Locatie: Soul Alcatraz

28-07-2010 19:35

Een bewegingsmelder... Dus bij iedere eend, rat, muis of weg waaiend blaadje schrik je je een ongeluk en sta je met een hakbijl naast je tent? :lol:
Gebruikersavatar
Bjorn Jonkman
Berichten: 86
Lid geworden op: 15-10-2007 00:48

28-07-2010 21:39

Zou die bewegingsmelder dan wel tussen je hengels zetten hoef je gelijk geen dure delkims meer te kopen(of je kunt ze verkopen) :P
Remco Hoogendijk
Berichten: 19
Lid geworden op: 11-07-2010 17:42

28-07-2010 23:11

Zeuren over bewegingsmelders en zelf een bijl mee? Ehm... :roll:
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

29-07-2010 09:20

Matthijs Gerrietsen schreef:Atropa heeft ook een bewegingsmelder. Bewegingen worden dan geregistreerd op je sounderbox.

Afbeelding



kan je bestellen bij daniel legrand 8)
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

02-08-2010 20:05

Ik heb ook al een hele tijd zo een Atropa set in bezit, kan zeggen het werkt perfect.
Ze werken ook nog op meer als 250 meter afstand, dus je kan het ook bij je auto plaatsen als die bij je uit de buurt staat.
Of als je ergens gaat vissen waar het snachts niet mag, je zet het op de pad en als ze aan komen hoor je het op tijd ;)
Kan een hele hoop elende besparen zo een set, kost wel wat maar dan heb je ook wat.

Vlekkie
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

02-08-2010 21:14

joachim stelma:
Waar maken jullie je nou druk om? Als m'n spullen worden gejat koop ik wel weer nieuwe, er is genoeg te koop


misschien als je een yoko setje heb zoals jij :P (grappie) nee maar niet iedereen heeft zoveel geld als jou joachim. en daarbij ze moeten gewoon met hun poten van je spullen afblijven, ik heb zo en zo een kleine bewegingswaker op me rodpod en een een aardige prikkert bij me ;) en ga het risco niet nemen dat mijn spullen weg gehaalt worden..


Tim Keruger Een bewegingsmelder... Dus bij iedere eend, rat, muis of weg waaiend blaadje schrik je je een ongeluk en sta je met een hakbijl naast je tent?


Liever 10x eruit voor een rat of muis, dan wakker worden en zonder spullen naar huis ;)
Alleen die hakbijl zou ik ook niet doen want stel het is een boa dan heb je een probleem..
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
ronald gijzel
Berichten: 59
Lid geworden op: 01-08-2010 21:13
Locatie: goes

03-08-2010 00:32

als ik op een stek ga vissen waar ik de zooi niet vertrouw zet ik een beetverklikker op een bankstick en span een lijn op ongeveer 80cm hoog rond mn stek,in het donker zie je die lijn echt niet,en kleine dieren lopen er zonder probleem onderdoor.en van vliegende dieren zoals vleermuizen en vogels heb ik nog nooit last gehad.
(bijna iedereen heeft wel een extra verklikker in zn tas zitten,dus kost niets.

gr

ronald

ps. bij ons in het zeeuwse komt het gelukkig (nog)niet veel voor dat er zulke dingen gebeuren.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

03-08-2010 07:15

mario van de westerlo schreef:I
Of als je ergens gaat vissen waar het snachts niet mag, je zet het op de pad en als ze aan komen hoor je het op tijd ;)


Vlekkie

8) 8)

ronald gijzel schreef:(bijna iedereen heeft wel een extra verklikker in zn tas zitten,dus kost niets.


Die verklikkers kosten genoeg. Maar die zit altijd op een stokkie voorzien van een hengel. En om een vierde RX erbij te kopen voor beveiliging? :cry:
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
ronald gijzel
Berichten: 59
Lid geworden op: 01-08-2010 21:13
Locatie: goes

03-08-2010 10:41

@sven

ik vis altijd met 2 hengels,maar heb wel reserve piepers bij me.midden in de nacht een batterij vervangen is nou niet bepaald iets waar ik zin in heb aan het water(ik vis nog met de ouderwetse knuckles,en die moet ik openschroeven)

gr

ronald
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

03-08-2010 13:02

BEgrijpelijk, je zal in de nacht maar een moertje kwijt raken. Gelukkig schuif ik mijn klepje zo open. Maar zelfs als ik een Lo-Batt warning krijg dan heb ik nog ruim 24uur de tijd, dus hoef het nooit 's nachts te doen. Reservetuters heb ik niet, als ik eentje kapot heb leg ik 's nachts wel een hengeltje minder uit, dan zit ik nog met twee te vissen..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

05-08-2010 15:44

@ barry stevens, zou jij wat bij hem bestellen? Atropa via esv supplies, ff eric maile en klaar. Met je daniel legrand :lol: :lol: :lol: Bij hem (daan/daniel de groot/ legrand) bestellen is jezelf bestelen.

Amen.
geel he
Gebruikersavatar
Tim Kreuger
Berichten: 206
Lid geworden op: 21-09-2009 00:29
Locatie: Soul Alcatraz

06-08-2010 13:34

Als ik het ergens niet vertrouw, dan zorg ik dat ik niet alleen zit of de hond bij me heb.
En als ik het er wel vertrouw.. heb ik toch helemaal geen bewegingsmelder nodig :P

En dan nog, wat de fuck wou je gaan doen als er 4 polen van 2bij2 voor je tent staan?
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

07-08-2010 16:35

Dan gooi je er 1 die bewegingsmelder tegen zijn hoofd en dan hoop je dat die anderen hem gaan reanimeren zodat je snel op kunt ruimen :lol:
©
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

07-08-2010 16:45

Tim Kreuger schreef:Als ik het ergens niet vertrouw, dan zorg ik dat ik niet alleen zit of de hond bij me heb.
En als ik het er wel vertrouw.. heb ik toch helemaal geen bewegingsmelder nodig :P

En dan nog, wat de fuck wou je gaan doen als er 4 polen van 2bij2 voor je tent staan?



doe eens een gek dansje misschien helpt het, mocht dat niet zo zijn doe dan weer een ander gek dansje en schop ze in hun klokkenspel en prik daarna met je vinger in 1 van hun ogen... mocht dat ook niet helpen, ja dan zou ik zeggen:

GOOD LUCK AND RUN FOREST........... JUST RUN!!! :D
Oja joh!!!
Jeremy Blomsteel
Berichten: 69
Lid geworden op: 17-06-2010 19:15
Locatie: Hurdegaryp

07-08-2010 23:16

Hey timmie hier geen last van polen alleen moeilijke leeuwarders:P
heb 1 nachtje gezeten en gelijk al bonje:P
Gebruikersavatar
Tim Kreuger
Berichten: 206
Lid geworden op: 21-09-2009 00:29
Locatie: Soul Alcatraz

08-08-2010 00:18

haha echt, hoezo dan? je had beter hier kennen blijven vissen pannekoek!
Jeremy Blomsteel
Berichten: 69
Lid geworden op: 17-06-2010 19:15
Locatie: Hurdegaryp

08-08-2010 10:39

Tim Kreuger schreef:haha echt, hoezo dan? je had beter hier kennen blijven vissen pannekoek!


agh ja joh ze hadden gevoerd maar we bleven eerst zitten maarja toen gingen ze naar de overkant toen hoorde je ze gelijk al bellen van ja kom vanavond maar even langs met een groepje dan moet je ze het maar even duidelijk maken.
Gebruikersavatar
nico offerman
Berichten: 383
Lid geworden op: 03-05-2004 20:50
Locatie: Schiedam

08-08-2010 12:23

Bij de gemiddelde verzekeraar kun je tegenwoordig je spullen verzekeren.
Dus mochten ze gejat worden krijg je in ieder geval een groot gedeelte terug.
Kost ong 8 euro/maand en dat maal 12,heb je geen nieuwe hengel voor.
Het kan simpeler,ga met een maatje,gebeurt er vrijwel nooit iets.en is nog gezellig ook.
Je hoort altijd wilde verhalen over mensen die beroofd zijn,maar zelf krijg ik altijd het gevoel dat diegene
het opzoeken.Vissen op stekken waar die gasten snachts ronddwalen of iets dergelijks.
Nee bijv kralingsebos in rotterdam.Als je daar s'nachts in je uppie zit,vraag je er gewoon om.
Wapens meenemen??die kunnen ook tegen je gebruikt worden.dat zijn mijn spullen echt niet waard hoor.
groeten nico
K. van den Herik

09-08-2010 08:10

Geachte Nico,

Ga er maar van uit, dat als je ligt te pitten je niets betaalt krijgt. Alle buitenshuis varianten sluiten dit uit.

Wel storm, ongevallen etc.


Artikel 3 Wat is verzekerd
Wij verzekeren diefstal van en materiële schade (dus geen verlies en vermissing) aan de boedel, die zich bevindt:
buiten
de eigen (vakantie)woning met berging en bijgebouw(en);
buiten
de voor
permanente bewoninggehuurde
woning met berging en bijgebouw(en)
door een plotselinge en onzekere gebeurtenis. Wij keren maximaal € 2.500,per
gebeurtenis uit.
Daarnaast gelden de volgende maximeringen:
1 sportuitrustingen, met uitzondering van de zaken die wij onder lid 2 tot en met 14 noemen, zijn verzekerd tot
€ 500,per
object/per stel en tot € 1.250,per
verzekerde per gebeurtenis;
2 opvouwbare/opblaasbare boten zonder motor, kano’s, zeilplanken, kitesurfuitrusting, (water)ski’s, kinderwagens
en niet gemotoriseerde invalidenwagens zijn met
alles wat erbij hoort verzekerd
tot € 250,per
object/per
s
Artikel 4 Wat is uitgesloten
Naast de uitsluitingen in deze bijzondere voorwaarden gelden de uitsluitingen in artikel 4 van de algemene
voorwaarden. Er is geen recht op schadevergoeding:
1 als de verzekerde niet de normale voorzichtigheid in acht heeft genomen om schade te voorkomen. Van de
verzekerde wordt verlangd dat hij onder de gegeven omstandigheden in redelijkheid niet betere maatregelen ter
voorkoming van schade had kunnen nemen;
2 in het geval dat kostbare zaken zonder toezicht of niet in deugdelijk afgesloten ruimten zijn achtergelaten. In
een boot, bus, taxi, trein of vliegtuig moet de verzekerde kostbare en/of breekbare zaken als handbagage
meenemen. Daarbij blijft gelden wat hiervoor bij 1 en hierna bij 4 is gesteld;
3 in het geval dat kostbare zaken worden gestolen uit openbare gelegenheden (zoals cafe’s, restaurants, etc.) als
deze zaken zich uit het directe gezichtsveld of buiten handbereik van de verzekerde bevonden, op het moment
van diefstal;
4 in geval van diefstal van verzekerde zaken (niet zijnde geld of geldswaardig papier) uit een motorrijtuig. Deze
uitsluiting geldt niet als de verzekerde kan aantonen dat er zichtbare braakschade is aan het motorrijtuig.
Bovendien moet de verzekerde dan aantonen:
dat
deze boedel was opgeborgen in een met een slot deugdelijk afgesloten kofferruimte, waarvan de inhoud
niet van buitenaf zichtbaar is, en die niet in een open verbinding staat met het passagiersgedeelte. Bij een
stationcar/auto met een derde of vijfde deur moet de kofferruimte daarom afgedekt zijn met een vaste
hoedenplank/rolhoes. Bij een bestelauto/camper geldt, dat deze zaken opgeborgen moeten zijn in een goed
afgesloten vastgemonteerde kast of kist;
of
dat deze zaken waren opgeborgen in een dashboardkastje dat met een slot goed was afgesloten.
Hierbij blijft gelden wat bij 1 staat vermeld;
5 voor diefstal van geld en geldswaardig papier uit een motorrijtuig;
2

Artikel 5 Hoe wordt de omvang van de schade vastgesteld
Onder meer aan de hand van de gegevens en inlichtingen die de verzekerde verstrekt, stellen wijof
derden namens ons de

schade vast.


Heel veel suc6