karper stelen


K. van den Herik

22-10-2010 07:37

Ik ga voor de bingo ooit heb ik al eens eens een schub teruggevangen die was uitgezet in de biesbos. 2 zilveren en een gouden markering. Zou je op de dag van de opening die vis vangen, kreeg je een miljoen guldens.

Weet je piet zolang de kans er is dat dat vangst meldingen aangetoond wordt dat vissen vanaf Beesd naar de spieringsluis zwemmen ( bewezen), ga ik voor de bingo. Blijkt nu nog dat ze terug komen vind ik dat boeiend om te weten. Wel leuk dat er sarcastisch wordt gedaan over nummertje vangen, terwijl naampie vissen in rotterdam is geboren, eneige moeilijkheid was de juiste trutput terugvinden want dat was volkssport nummer 2. Eerst voetbal, maar da's ook al weer lang terug.
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

22-10-2010 12:01

zoals je avater zecht K. :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

22-10-2010 15:04

leen goudappel schreef:vis mag meegenomen worden tot een bepaalde hoogte,en dat kan je niet vergelijken met jatwerk,als polen het meenemen is het om op te eten en Nederlanders vreten ook karper. Maar er gaat ook genoeg in de ronde over gestolen vis 'targets zijn gejat' Wat gelul is,en het water het liefst voor de persoon blijft die het zelf rond schreeuwt.


Ow dus bij waters in je omgeving mag je karpers meenemen? best zielig..hier is al jaaaren een meeneemverbod voor karper.
geel he
K. van den Herik

22-10-2010 16:13

vis mag meegenomen worden tot een bepaalde hoogte..


Karper is altijd vis, vis hoeft geen karper te zijn. Er geldt voor veel vissoorten geen meeneem verbod. Dus Leen heeft in deze gelijk.
piet vliet

22-10-2010 16:20

K. van den Herik schreef:Wel leuk dat er sarcastisch wordt gedaan over nummertje vangen, terwijl naampie vissen in rotterdam is geboren


Jij zegt het,waren ze daar in Engeland niet eerder mee?

K. van den Herik schreef:eneige moeilijkheid was de juiste trutput terugvinden want dat was volkssport nummer 2.



Hoefde je alleen naar vlaardingen te rijden,is trouwens geen Rotterdam.