homepage??????????????????????????


Gebruikersavatar
dave troost
Berichten: 482
Lid geworden op: 26-07-2005 17:53
Contacteer:

26-05-2010 15:41

Eerst anafylactisch reageren op BTW en nu een zeldzaam mooie ? 30-er plaatsen.

Voor degenen die zo'n zeldzaam mooie spiegel willen vangen, kunnen terecht op Bossard. http://www.60pluscarp.com
Gebruikersavatar
arjan teunis
Berichten: 187
Lid geworden op: 24-09-2005 23:38
Locatie: twente

26-05-2010 18:07

Vind ik inderdaad ook een beetje vreemd die foto van die overigens prachtige spiegel.
Nog niet zo lang geleden was een naam van een betaalwater nog uit den boze en nu worden er foto's van vissen uit een btw geplaatst op de homepage.
Niet dat het mij stoort maar vind het wel een beetje vreemd.

Voor de rest, de beste stuurlui staan aan wal he en zoals velen er volgens mij overdenken krijg je geen groter ego door maar zoveel mogelijk posts achter je naam te krijgen.
Sommige mensen kunnen met weinig woorden veel zeggen en weer anderen met heel veel woorden zo goed als niks.

Met hoofdzakelijk meelezende groet
doe maar normaal we doen al gek genoeg.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

26-05-2010 21:17

Click Update

:wink:
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

26-05-2010 22:00

een nieuwe betaalwater vis :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
vr gr peter
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

27-05-2010 00:57

Kees,

Dat KWO een commerciële website is, was een aanname van mij en als dat niet zo blijkt te zijn, dan was ik te kort door de bocht (ben ik overigens wel eens vaker).

Feit is wel (of ben ik nou te simpel), dat er veel reclame-inkomsten worden gegenereerd.
Al die banners en daarnaast de productinfo, wordt voor betaald toch?

Een website online houden kost weinig geld, hoe dat met een forum zit, dat weet ik niet, maar wat wordt er nou eigenlijk met de inkomsten gedaan?

Ik weet ook niet, wie de site heeft opgezet en wat de oorspronkelijke bedoeling van de site was.
Maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit, het leek me gewoon een logische gevolgtrekking.

Succesvol karpervissen, draait tenslotte ook om logica, al hebben we dat niet altijd direct in de gaten.

Wat de site zelf betreft, een kwestie van slim, slimmer, slimst, misschien?

Wil(len) de echte …. opstaan!

Hilco
K. van den Herik

27-05-2010 07:20

Van leven niet maar ik weet wat een add kost, kan je met 3 man aardig vissen.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

27-05-2010 09:12

Hilco,

Geen idee. Ik heb geen inzage in de kosten en baten. Hoe de inkomsten van de advertenties zich verhouden tot de onkosten weet ik niet. Daar kun je slechts over speculeren. Vrij dubieuze bezigheid overigens, als je het mij vraagt. Is het echter zoals jij beweert, dan hou ik er per direct mee op. Daar leen ik mij niet gratis en voor niks voor.

Voor zover mij bekend zijn de inkomsten niet zodanig dat er mensen zijn die met het runnen van de site hun brood verdienen. Deze sites zijn het initiatief van karpervissende liefhebbers. KWO is inmiddels gegroeid en als er ergens een positief inkomen is, moet dat nog verdeeld tussen de initiatiefnemers, die dat dan wel zullen aanwenden voor hun liefhebberij. Zelfde als dat jij een krantenwijk doet om geld voor je hobby te genereren. Maar je brood ermee verdienen? Voor zover bekend heeft iedereen daarvoor een tamelijk modale baan bij een werkgever.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======