De laatste tijden...Rare typetjes


Dominique de Vos
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Overslag

25-03-2003 17:28

Hoi Jan,

Ik weet het allemaal van vroeger ja...ja ik weet het. Maar jij wilt er mij blijkbaar constant aan blijven herinneren?vind jij dat leuk?blijkbaar wel. Ik ben niet op m'n staart getrapt,ik kom er voor uit dat ik vroeger zo een rotjong was?so what?Times are changing,maar bij jou staat precies de tijd nog stil.

Met stille groet
CC,carpdude.....ga zovoort(je weet wel die ouwe koeien uit de gracht halen)
jan witter

25-03-2003 17:43

Ik wil jou er helemaal niet aan herinneren...

Het enige wat ik er mee wil zeggen dat dit net zo'n onzinnige topic is als waar jij op doelt....

En voor de rest zeg ik er niets meer over, dat heeft mijn inziens nl geen zin en vind het zonde van mijn tijd.....!!!!!

Het ga je goed DODO (Helaas een uitgestorven vogel) maar in zeeuws-vlaanderen vliegt en loopt er nog één rond moet je maar denken
Dominique de Vos
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Overslag

25-03-2003 18:53

Jan,

daar heb je deels gelijk in...maar op het board heb ik mij toch al altijd keurig gedragen.en die DODO,die zal ook niet snel uitsterven.Ik wens je nog vele mooie karpers toe,maar ik heb hier niet om gevraagd. Om dit conflict,vind het een beetje een rare opmerking weer...nouja...we zullen maar zwijgen.

met zwijgende groet
CC
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

25-03-2003 20:07

Dominique,

Jou is ook een tweede kans gegunt door Dé Redactie, maar waarom gun je de rest geen tweede kans? Dat je zelf een Topic hier over opent, getuigt van óf veel lef dat je denkt jezelf verbeterd te hebben, of van nogal wat stommiteit. Je zegt zelf dat je jezelf verbeterd heb, maar toch blijf je té Off Topic reageren op sommige discussies.

[edit]

Zwijgen als er gediscusseerd word is niet de optie, het heet een discussie, zodat er gediscusseerd kan worden. Niet zodat er na een serieuse reactie de lock erop word gegooid als je het er niet mee eens bent.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Christiaan van Klaveren op 2003-03-25 20:09 ]</font>
Dominique de Vos
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Overslag

25-03-2003 20:52

Beste Christiaan,

Misschien was het niet aan mij om aan die topic te beginnen. Maar vele anderen dachten mss net hetzelfde als mij. Beter dus nooit aan begonnen...ik begrijp jullie.

Met begrijpelijke groet
CC
HansPeter van Ee

25-03-2003 21:01

Dominique

Ik begrijp er werkelijk helemaal niets van :smile:

Ga je spreken.

met sprekende groet

HPE
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

25-03-2003 22:27

HP,

Als zelfs jij het niet begrijpt heeft deze jongeman i.i.g. voor elkaar gekregen wat anderen waarschijnlijk nog niet gelukt is.

Zelf krijg ik sterk het gevoel dat Johan Maasbach hier op de een of andere manier tenminste een vinger in de pap heeft. Misschien in een vlaag van verstandsverbijstering toch de voordeur afgelopen zondagochtend geopend.

Overigens probeert ie volgens mij gewoon te zeggen dat ie zichzelf bij nader inzien toch maar een "raar typetje" vindt.
Dat de manier waarop hij dit doet enigzins omslachtig te noemen is moge duidelijk zijn
Met informatieve groet,

John
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

26-03-2003 09:08

Oke, oke! Maar hij heeft toch ergens wel weer n beetje gelijk.

De agressie neemt sterk toe op dit board. Allemaal van die mensjes wat n stevige discussie niet aankunnen en dan maar beginnen te dreigen en beledigen.

En er zijn er bij die wel erg veel kansen hebben gekregen.

En Edwin schreef:

dit forum heeft eerstens eens veel te veel mensen die veel te graag op andere mensen zeiken. Men leert vrij snel op het internet dat je je goed voor kan doen door een ander af te kraken, ookal is die ander net 15 jaar bijvoorbeeld...

Och, gelukkig weten jullie het allemaal weer beter, nietwaar?

groet ed


Nou Ed:

Allereerst kijk ik niet naar de leeftijd, die gaat pas opvallen als de persoon zelf gaat opvallen. En daarbij komt: Ze hebben zelf een grote bek als n volwassene, dan moeten ze ook kritiek kunnen incasseren als een volwassene. Klaar, kindje of geen kindje.

En dat is nou precies wat ik bedoel met meneer Sterkmans. Die jongen heeft n bekwerk,hoogmoedswaanzin enzv.(en dat is misschien nog niet eens zo erg, misschien denken jullie dat ook wel over mij) Maar t sturen van die dreigmailtjes, dat gaat ietwat te ver. Totdat ie t dadelijk bij de verkeerde doet en dan ligt die dubbelgevouwen langs de waterkant. En of ie nou 16 of 30 is boeit dan geen zak meer! Gewoon normaal doen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Tim Boelema op 2003-03-26 09:20 ]</font>
jan witter

26-03-2003 09:23

Hallo Tim

Daar gaat het mijn inziens helemaal niet om, want bij de redactie weten ze meer als je denkt en houden ze de boel zeer goed in de gaten....

Maar wie is Mijnheer D de Vos om hier een dergelijke onzinnige topic te openen over andermans gedrag terwijl hij ons nog steeds niet heeft bewezen dat hij een haar beter is..Want als je ziet hoe hij hier weer op reageerd heb ik niet de indruk dat hij veranderd is, En daarom moet hij alleen maar reageren op de digen die echt met vissen te maken heeft, en geen controleur spelen voor iets waar hij zelf in uitblinkt, dat kunnen ze op de redactie beter dan hij....:smile:

_________________
Riggie say's he aint heavy he's my brother

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jan witter op 2003-03-26 09:47 ]</font>
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

26-03-2003 09:27

Ok Jan, Daar heb jij op jou beurt ook helemaal gelijk in!

Groetjes tim
Richard Lodewijks
Berichten: 467
Lid geworden op: 28-10-2002 01:00
Locatie: Zoeterwoude

26-03-2003 09:33

John:

Klein detail maar Johan Maasbach is al weer een tijdje dood (toch beter de condolantie registers lezen. De sport wordt volgend jaar wel weer leuk als ado mee gaat doen)

Dominique: Jij hebt het maar steeds over hoe je vroeger was. Verbazend hoe het korte heden bij jou om kan turnen in vroeger. met dit tempo wordt je wel erg snel oud.

Richard
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

26-03-2003 10:03

Ooh,is die laaienlichter dood.......
Nou ja,boontje komt om zijn loontje........
Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

26-03-2003 10:41

Richard,

Als je enigzins de intentie had je bedrijfje op een verantwoordelijke manier voort te zetten zou je je ietwat kritischer mogen opstellen en niet alles geloven wat de Haagsche Courant schrijft. :wink:

Dit soort mensen gaat niet dood, de naam verdwijnt geleidelijk van je netvlies, om welke reden dan ook maar we komen er nooit meer vanaf!! Je zult er altijd mee geconfronteerd worden, zelfs als je zondag NIET opendoet. :sad:
BEWARE!!!!!
Groet,

John
En nu weer on-topic!
Richard Lodewijks
Berichten: 467
Lid geworden op: 28-10-2002 01:00
Locatie: Zoeterwoude

26-03-2003 10:54

O.k let,s go on topic John

(sorrie hoor, maar ik vind die termen prachtig)

gegroet Richard
Niels Albers
Berichten: 21
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: aalten

26-03-2003 23:08

Ik moet het ook eens zijn met Edwin. Ik gebruik dit forum om te kijken wie wat weet, en hoe ik er wat van kan leren. Dan heb ik het niet over stekken natuurlijk.

Als ik een ding geleerd heb van de afgelopen tijd, is het wel dat ik nog lang niet genoeg weet. Vandaar dat ik hier ben.

MAar ik vind het belachelijk om onervaren vissers (dit staat dus los van de leeftijd) belachelijk te maken als ze een 'domme' vraag stellen en de ogen van de 'ervaren' vissers.

Dan lok je deze ruzies in principe uit.Een grapje maken moet trouwens wel kunnen, en vervelende ventjes moet je met hengel en al de plomp in mieteren, maar dat is hier een beetje moeilijk :wink:

Negeren is dan optie 2..
Joost Rentema

26-03-2003 23:37

Je ziet wel dat het puur is om te pesten. Hij reageerd er niet op omdat hij het juist fantastisch vindt om te zien dat zijn vervelende opmerkingen ook nog reacties opleveren denk ik. Gewoon negeren dus. Is voor hem de lol er ook af. Deze topic is juist leuk voor hem
Gebruikersavatar
Kevin van Etten
Berichten: 1472
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

27-03-2003 09:26

He Mannnen,
jullie beginnn nu weer over dominique te praten, wat hij allemaal verkeerd heeft gedaan maar hij zegt zelf dat hij veranderd is dan is het toch goed!!!

Waarom vallen jullie steeds die jongen aan zeg kijk eerst eens naar jezelf en dan naar iemand ander.

verder stoor ik me aan sommige mensen die steeds maar weer ruzie zoeken waarom :???: dat is mij een vraag marja zal wel de enigste zijn!!!

groeten
kevin
Dominique de Vos
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Overslag

27-03-2003 11:50

Beste Joost,

allereerst, heb ik nog niet kunnen reageren omdat ik in de examens zit. Dus weinig vrije tijd heb. En het maakt mij nix uit wat jullie nu over mij denken. Dat houden we in het midden. Beter nooit begonnen aan deze topic, maarja eigen schuld dikke bult. Ik had mij aan zulke reacties verwacht dus nu hopen op een voortlopende topic zonder ruzies.Maakt mij nu eens nix uit wat jan of anderen over mij denken,

Met Vriendelijke groet
CC
jan schuurmans
Berichten: 133
Lid geworden op: 20-03-2003 01:00

27-03-2003 16:22

eigenlijk dominique ik heb eens een paar reacties van jou gezien
waar jij de ruzie eigenlijk begint!
en het doet me deugd dat andere dat nu ook eens onder ogen zien
en ik heb die tim sterkmans zijn topics eens gezien
die jonge probeerde gewoon veel te weten te komen over karpervissen en waters
waar zijn dromen naar uit gaan
maar dan ga jij de ruzie stoken door een onnozele reactie te posten!
en die tim zende misschien veel topics
maar er waren wel veel meer zinnige bij dan die van jou!
jan


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jan schuurmans op 2003-03-27 16:23 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jan schuurmans op 2003-03-27 16:25 ]</font>
jan schuurmans
Berichten: 133
Lid geworden op: 20-03-2003 01:00

27-03-2003 16:24

ik zit er nog helemaal niet lang op
maar wel lang genoeg om te weten dat jij toch ook een irritant ventje bent soms!
jan

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jan schuurmans op 2003-03-27 16:25 ]</font>
Dominique de Vos
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Overslag

27-03-2003 16:30

Beste Jan,

Ruzies uitlokken?dat zal ik vast niet zo bedoeld hebben,en wat zeg jij over TIM?Tim begon vooral vele ZINLOZE nieuwe topics..hij opende er 10 op één dag. Jan, maakt mij niet uit hoe je mij bekijkt, dat is jouw eigen mening. En die zal ik dan ook zo moeten aannemen. Maar tim was geen heilige,en ik ook niet ,verre van. Daarom had ik beter niet deze topic geopend.maar dat heb ik al vaker gezegd. Komt goed,

Met Bijna vissende groet
CC
jan schuurmans
Berichten: 133
Lid geworden op: 20-03-2003 01:00

27-03-2003 16:35

luister eens dominique
hij heeft veel topics geopend
waar hij informatie wil
misschien wel 20 op een dag maar hij wou informatie
als ik dan jou berichten zie dan zijn het toch wel 10 van de 15 postings
negatieve reacties op andere
wanneer jezelf irritant bent
en ik DENK dat vele het met mij eens zijn
jan
Dominique de Vos
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Overslag

27-03-2003 16:36

beste Jan,

Dat kan mss wel,maar soms was TIM ook KORT kwa stof of in z'n antwoorden. ik laat het hierbij rusten...

Met rustende groet
CC
jan schuurmans
Berichten: 133
Lid geworden op: 20-03-2003 01:00

27-03-2003 16:39

ik denk dat dat het beste is dominique
jan :wink:
jan witter

27-03-2003 18:12

EINDELIJK RUST OP HET BOARD WERD TIJD ..:smile: