knutjes / knoetjes / kneiters 2010


Gebruikersavatar
Jamy wuijts
Berichten: 509
Lid geworden op: 20-09-2009 08:35
Locatie: 040

14-05-2011 10:53

Afbeelding


Gewoon wat deet! gebruik het al jaren en word nooit lek gestoken ;)




@ sander: Je snap natuurlijk wel dat dit totaal niet de bedoeling is he!
Sander Russing
Berichten: 372
Lid geworden op: 01-05-2011 17:23

14-05-2011 12:14

Jamy wuijts schreef:Afbeelding


Gewoon wat deet! gebruik het al jaren en word nooit lek gestoken ;)




@ sander: Je snap natuurlijk wel dat dit totaal niet de bedoeling is he!


Wat dat iedereen alleen maar loopt te zeiken over van alles en nog wat, en dan thuis de toetsenbord ridder uithangen doen alsof jullie je allemaal aan alle wetten en regeltjes houden?

edit: sorry klinkt persoonlijk naar jou maar dat is het niet ;)
Gebruikersavatar
Lennart Zoeter
Berichten: 199
Lid geworden op: 26-03-2011 09:58
Locatie: Bergen op Zoom

14-05-2011 21:33

ik heb ze in nederland eigenlijk nog nooit gezien. in noorwegen waren ze overal te bekennen, daar hadden we op aanraden van andere mensen (nadat mij armen op een miniatuur himalaya leken) een soort antimuggenspul gekocht wat een beetje naar deo ruikt. en plots waren die beesten nergens meer te bekennen.
ik hoor mijn ma nog zeggen in de tent (is alweer een tijd terug, ik was een jaar of 8 :p) oh das niets zijn gewoon maar kleine vliegjes...
2012
karper: 9 schubkarpers
brasem: 1
zeelt: 0
snoek: 1 (op mn pop-up ;) )
Gebruikersavatar
bart bosch
Berichten: 1121
Lid geworden op: 30-11-2009 14:59
Locatie: Stekkenpezer!
Contacteer:

14-05-2011 23:45

fanatiek karpervisser aan de overkant; zitten ze weer die peppie's, komen ze nu voor 't sex, bier en vuur, of voor 't vissen :wink:

warme dagen, droge periodes, allemaal heidebranden. wat er zowel van dat vuur word gedacht...
MVG, Bart Bosch.
Gebruikersavatar
Jamy wuijts
Berichten: 509
Lid geworden op: 20-09-2009 08:35
Locatie: 040

15-05-2011 14:17

Luister Sandertje,

Jij verkloot het dadelijk voor de serieuze karpervisser, niet zeggen dat je dat wel bent want dat laat je zelf duidelijk zien!
Idd ook ik heb wel eens dingen gedaan wat niet klopt maar gelukkig doe ik dat niet meer..

serieus karpervissen is meer dan alleen vissen he ;)



houdoe!
Sander Russing
Berichten: 372
Lid geworden op: 01-05-2011 17:23

15-05-2011 14:50

Jamy wuijts schreef:Luister Sandertje,

Jij verkloot het dadelijk voor de serieuze karpervisser, niet zeggen dat je dat wel bent want dat laat je zelf duidelijk zien!
Idd ook ik heb wel eens dingen gedaan wat niet klopt maar gelukkig doe ik dat niet meer..

serieus karpervissen is meer dan alleen vissen he ;)



houdoe!


Grote jongen dat je mij zo noemt, in dit geval was het bericht dus ook voor jou. Je hebt vroeger ook wel zo'n dingen gedaan en dan wil je mij het recht ontnemen om zulke dingen ook eens te proberen? Was de eerste keer dat ik het deed aangezien ik geen kant meer op kon met die !@#$ beesten. Nu hoeft het niet meer aangezien 90% van die beestjes opeens weer verdwenen is.

Ik rijd ook altijd te hard met de auto, verpest ik het nu gelijk voor alle anderen automobilisten? Regels zijn er nou eenmaal en de een houd zich er aan de ander niet dat is ieder hun keus. Ben ik onverantwoord bezig mag ik best aangesproken worden en met goede argumenten ben ik dan ook echt wel om te halen.

Maar kom me niet aan met: je verpest het voor de "serieuze" karpervisser want daar heb ik dus inderdaad dikke bout aan. Je was er niet bij en je kent de situatie niet, ik wel en naar mijn mening lieten de omstigheden het toe dit te doen. Geen grassprietje in de buurt, mini vuurtje op een zandbak met meer water om me heen dan er in de zee zit. ALs ik op de veluwe zou wonen met alleen maar droge heide om me heen dan had ik me misschien wel 2 keer bedacht maar waar ik nu zat liet de situatie het goed toe.

Edit: Daarbij vind je ook nog een respectloze zak omdat je me sandertje noemt. (maar dat ter zijde ;) :P )

Editedit: Eigenlijk ben je best grappig door aan te geven dat je zelf ook dingen deed die niet konden en dan mij veroordelen op iets wat je niet vind kunnen.
hahaha je lijkt me het type mens dat zijn hele leven rookt en dan op het eind ergens stopt met roken en begint te klagen over de overlast van andersmans sigaretten kwalm.
Daar hebben ze een woord voor!! Mag je zelf invullen welke.......
Laatst gewijzigd door Sander Russing op 15-05-2011 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jamy wuijts
Berichten: 509
Lid geworden op: 20-09-2009 08:35
Locatie: 040

15-05-2011 14:59

Vuur is vuur sandertje, en jij mag me best respectloos noemen hoor ;) voor zo`n lowlife als jij heb ik geen respect...
Sander Russing
Berichten: 372
Lid geworden op: 01-05-2011 17:23

15-05-2011 15:01

Jamy wuijts schreef:Vuur is vuur sandertje, en jij mag me best respectloos noemen hoor ;) voor zo`n lowlife als jij heb ik geen respect...


hahahahahaha Je arrogantie is gewoon grappig te noemen, beetje ondermaats maargoed bij deze is het voor mij al einde discussie.


vuur is vuur hahahahaha en een hypocriet mietje is een hypocriet mietje
Gebruikersavatar
Jamy wuijts
Berichten: 509
Lid geworden op: 20-09-2009 08:35
Locatie: 040

15-05-2011 15:04

Whahahah! stook maar lekker heel het bos op lowlife, en niet lopen janken straks als de jeugd het overneemt van je he!


houdoe! :lol:
Gebruikersavatar
bart bosch
Berichten: 1121
Lid geworden op: 30-11-2009 14:59
Locatie: Stekkenpezer!
Contacteer:

15-05-2011 15:23

sorry sander,

jamy Afbeelding!
MVG, Bart Bosch.
Peter andrade
Berichten: 469
Lid geworden op: 29-04-2010 05:43

15-05-2011 15:36

Dat je een vuurtje maakt moet je voor je eigen weten maar dan niet straks janken als je een bekeuring krijgt.

Mijn vraag is ruim je het ook netje,s op als je weggaat of laat je het liggen in de hoop dat diegene die na jou komt dat voor je doet.