weers invloeden op vangsten


Plaats reactie
R vd Velden
Berichten: 17
Lid geworden op: 01-04-2010 20:34

20-04-2010 19:52

Hoi allen,

Ben erg benieuwd wat deze weersverandering voor invloeden zal hebben op de vangsten.

zie voorspelling KNMI: Komend weekeinde wordt het prachtig lenteweer. Het KNMI verwacht zon en temperaturen tot twintig graden. Volgende week houdt het mooie weer aan: zeker tot aan Koninginnedag stijgt het kwik overdag geregeld tot twintig graden.

De komende dagen kan het 's nachts nog flink koud worden, met temperaturen die zelfs het vriespunt kunnen aanraken. Na vrijdag wordt het ook 's nachts warmer. Omdat er weinig wind staat betekent dit ideaal terrassenweer, of voor fanatiekelingen wellicht zelfs strandweer.

Iemand nog bepaalde strategie voor deze periode ? reageer maar.

Groet,
Robert

ps. zou me ook niets verbazen als het komend weekend gaat sneeuwen, ze kunnen normaal nog geen dag vooruit voorspellen :D
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

20-04-2010 23:04

Ik kijk momenteel helemaal niet naar het weer en vis gewoon door (twee middagen in de week).
Ook ben ik al ruim twee weken aan het voorvoeren, om de dag 150 bollen.

Heb het idee dat ik de vis nou goed op mijn aas heb (laatste vier sessies telkens gevangen) en ook dat de aasperioden wat langer worden.

Dus, gewoon stug doorgaan, weer of geen weer!

Gr.

Hilco
Gebruikersavatar
Brian Goldman
Berichten: 72
Lid geworden op: 24-02-2010 19:30
Locatie: Neede

21-04-2010 15:12

dan pakken de vissertjes hun spullen weer en zie je weer overal tenten langs de waterkant.
Lijkt het weer net een camping :lol:
Carp Team Xtreme
Plaats reactie