Recordvis uit 2002!!!


Gebruikersavatar
Menno van Surksum
Berichten: 28
Lid geworden op: 11-03-2010 11:18
Locatie: Ede

16-04-2010 20:23

Robert Campbell schreef:Weet je Menno,

Ik zat echt te twijfelen om nog antwoord te geven. Puur omdat ik geen (likker) ben, en Klaas verder niet persoonlijk ken.
Ook ik lees vaak zijn berichten en weet niet goed hoe ik het nemen moet. Maar ik heb hem wel leren waarderen over de jaren... Ervaring spreekt....

RC


Dat geloof ik zeker, maar weet zeker dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Als hij nou kan onderbouwen waarom ik mezelf een supervisser vind en dit peanuts is voor mij, oke...

Zijn manier van posten is in mijn ogen kenmerkend voor iemand die al heel lang op een forum (welke dan ook) zit en zich al bewezen heeft t.o.v. de rest.
Ik respecteers ieders mening maar dit niet, zal vast een fijne vent zijn in het dagelijks leven...
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

16-04-2010 21:37

Tja, ik voel me niet geroepen te verdedigen. Ieder zijn mening.

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
Sebastian Huvenaars
Berichten: 2078
Lid geworden op: 18-02-2005 16:02
Locatie: Eindhoven

17-04-2010 11:02

Grappig die reacties onder het stukje hehe :P
Om maar eens een greep uit de lijst te doen:

*Damn, hoe haal je zo\'n beest binnen.

*lijkt net een photoshopje

*wat ze al niet kunnen met fotosoep hè

*Arm beest. Dat is toch geen sport.

*Dat is echt gefotosoept, want ten eerste zo een grote heb ik nog nooit gezien en ik denk niet dat hij dat beest zo ff optilt.

*hmmm, en is dat beest weer uitgezet?? Of heeft ie moeten sterven omdat ie toevallig wat groot uitgevallen is? Vind sportvissen sowieso dierenmishandeling!

*Een wonder van de natuur zo\'n groot beest.. Maar goed dat ie dood is.

*Zou die man geen zwart balkje voor zijn ogen moeten, ik bedoel, sommige stellen dit soort vertier niet op prijs......

*Hoeveel vissen zou zo\'n vis nou hebben opgegeten voordat hij zelf zo groot werd

*Ikke Ikke en de karper kan stikke!

*die vis is NEP!!!

*Eet je deze ook dagelijks op?

*Met photoshop kan ik NOG grotere vissen vangen!

*Ziet er uit als een photosoepje.... Die schubben van die vis zijn echte vet veel te groot !!

*zeg volgens mij had die gozer echt een super hengel want zo\'n beest is volgens mij echt te sterk in het water

*De digitale techniek is ook geweldig ook he..... wat je tegenwoordig al niet kan doen met een simpele foto editor

lol :lol:
Gebruikersavatar
Andries Hoekstra
Berichten: 934
Lid geworden op: 08-10-2009 19:23

17-04-2010 19:55

@ Sebastiaan, het was mij ook opgevallen, schitterende reacties. Maar weer eens duidelijk hoe vreemd het karperminnende volkje over kan komen op de buitenwereld :D
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

17-04-2010 19:58

Volgens mij mis ik iets...

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
Tim Kreuger
Berichten: 206
Lid geworden op: 21-09-2009 00:29
Locatie: Soul Alcatraz

18-04-2010 10:00

Ach, je kan zeggen wat je wil.. Maar het is gewoon een mooie vis, en iedereen zou blij zijn met zo`n vangst!
Wel grappig om te zien dat zo`n vis 8 jaar geleden nog best bijzonder was en de gewichten tegenwoordig aardig opgekrikt zijn. Ben benieuwd wat we over 10 jaar vangen :D
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

18-04-2010 13:32

Ik snap er ook geen hol van wat het doel ?
Vind het een hele mooie vis ik wou dat ik hem had, doe niks anders dan blanken en vanmorgen dacht ik een kleine karper te hebben is het een snoek van bijna een meter, weet natuurlijk niet dat het gesloten seizoen is.

Kan me wel vinden in kees zijn woorden.
Ik zeg ook altijd het water waarin je vist maakt de waarde van de vis.
makkelijke ponden blijven niet lang hangen.

mvg blankie boy
Pieter Andre
Berichten: 75
Lid geworden op: 04-01-2010 14:21

18-04-2010 13:51

Die Jimmy toch hier het orgineel.

Afbeelding


Trek het gewicht maar niet in twijfel het klopt hij is niet de enige vanger.


Het word weer tijd om de doos met bloemjurkje,s open te trekken.
Pieter Andre
Berichten: 75
Lid geworden op: 04-01-2010 14:21

18-04-2010 14:10

Was even vergeten dat als je er gaat vissen dan moet je met die paarse pop ups vissen die gele moeten ze niet,en van die gifgroene gaan ze springen.
Gebruikersavatar
pim starreveld
Berichten: 897
Lid geworden op: 22-09-2005 10:00
Locatie: zaandam

18-04-2010 20:29

Nou Peter, die roze vang je je ook klem op hoor, met regelmatig een emmer duivenvoer er op.

Owja, dikke vette record meerkoeten kan je er ook op vangen als je niet al te diep vist 8)
K. van den Herik

24-04-2010 07:46

van af nu wordt elke keer mijn reatie gecensureerd, er wordt onderzocht of:

er niet te veel reclame in staat
geen tere zieltjes au krijgen


1tje nog dan:

als je reageet op een artikel en niet eerst het artikel LEEST en dus ook niet weet wie JIMMY is maar er wel commentaar over hem en of zijn vangst hebt, rest ik my case verder aju paraplu oogjes dicht en slaap lekker...

Ik wordt oud:

de 18 mm lens welke waarschijnlijk een analoge 35 mm was, van Leen is in elk geval een begin van een beargumentage
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

24-04-2010 12:54

Hey Klaas, ik lees net dat het sport word om jou te dissen :lol: :lol: :lol:

N's even kijken, waar zal ik beginnen..... :wink:
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
B. van Thiel
Berichten: 368
Lid geworden op: 20-05-2003 02:00
Locatie: Houten

25-04-2010 09:39

Klaas : verander maar niet , bevalt me best zo . Wat een tere zieltjes tegenwoordig.

Mvg Bouke
K. van den Herik

25-04-2010 10:10

Kon hem jullie niet onthouden, denk dat dit destijds meer te maken had met de ontwetendheid van de poster dan de grootte van de vis...

Puur ter vermaak even lezen


Bouke,

Ik ga het toch 1 keer proberen:

Zoals de starter zijn verhaal begon, lijkt het voor mij net of hij bedoel dat een 18 kilo karper geen reuzenkarper is, maar dat dat te verklaren is door de onwetendheid van de vanger. Die zal wel nooit een fatsoenlijke kaprer vangen. ( zo kwam het op mij over, stom, stom, stom)


Daarom besloot ik te reageren dat ik ook maar een armzalig vissertje ben en dat ik eigenlijk maar zelden van die karpers boven de 18 kilo vang.

Ik heb natuurlijk het hele verhaal verkeerd begrepen en heb daarom ten onrechte de starter in een apart daglicht gesteld. Mijn spijt is overweldigend groot, ik kan er nog net mee leven en ik zal het nooit meer doen.

In mijn voordeel: het heeft niets te maken met de foto Leen. Er staat immers: "even lezen". Ook hier stond ik op het verkeerde been, de starter bedoelde het onderschrift van de foto. Niet het artikel, want later bleek hij niet te weten dat Jim de vanger was en hij dus het artikel ook niet had gelezen.

Met de allerbeste wensen voor het komende seizoen en de aller hartelijkste groetjes,

Klaas
Gebruikersavatar
kornelis schipper
Berichten: 351
Lid geworden op: 31-03-2010 14:32
Locatie: putten

25-04-2010 18:04

Zat een keer te vissen ving een 19,5 kg ,komt een man en vrouw aanlopen(lezen ook de krant).Zo zwemmen die hier zo groot,nou zegdt die vrouw hier ga ik niet meer zwemmen met zulke monstervissen.Ach als je de krant moet vullen gebruiken ze soms termen als monstervis zonder te raadplegen.Net als veel mensen die reageren op postings zonder te raadplegen.
Vissen is ontspanning en geen gezeur met elkaar.
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

25-04-2010 21:35

Ooh Klaas prachtig, heb nog wel een zakdoekje voor je hoor. Staat naast de koelkast hier, kom maar halen :lol:
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

26-04-2010 12:58

Verzoekje aan Klaas, zou je aub niet meer willen reageren op topics of reacties mijnerzijds, ik heb nogal een teer zieltje en jij wilt zeker de schuldige zijn dat ik in een dip terecht kom.

Voor Jeroen kun je dat pakkie zakdoejes beter meenemen naar Rijsoord dat scheelt Klaas een eind rijden, en misschien kan ik er ook nog een zakdoekje van lenen....!!!!! :wink:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

26-04-2010 17:16

Ja deze winter kom ik weer een keer, even bieren
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Mark v Jaarsveld
Berichten: 409
Lid geworden op: 23-08-2004 21:32
Locatie: gouda

28-04-2010 03:31

zeker een mooie vis, alleen beetje jammer van die vertekende foto....
Gebruikersavatar
Menno van Surksum
Berichten: 28
Lid geworden op: 11-03-2010 11:18
Locatie: Ede

28-04-2010 13:14

[quote="K. van den Herik

Bouke,

Ik ga het toch 1 keer proberen:

Zoals de starter zijn verhaal begon, lijkt het voor mij net of hij bedoel dat een 18 kilo karper geen reuzenkarper is, maar dat dat te verklaren is door de onwetendheid van de vanger. Die zal wel nooit een fatsoenlijke kaprer vangen. ( zo kwam het op mij over, stom, stom, stom)


Daarom besloot ik te reageren dat ik ook maar een armzalig vissertje ben en dat ik eigenlijk maar zelden van die karpers boven de 18 kilo vang.

Ik heb natuurlijk het hele verhaal verkeerd begrepen en heb daarom ten onrechte de starter in een apart daglicht gesteld. Mijn spijt is overweldigend groot, ik kan er nog net mee leven en ik zal het nooit meer doen.

In mijn voordeel: het heeft niets te maken met de foto Leen. Er staat immers: "even lezen". Ook hier stond ik op het verkeerde been, de starter bedoelde het onderschrift van de foto. Niet het artikel, want later bleek hij niet te weten dat Jim de vanger was en hij dus het artikel ook niet had gelezen.

Met de allerbeste wensen voor het komende seizoen en de aller hartelijkste groetjes,

Klaas[/quote]

Leuk!..

Even voor de duidelijk, wanneer je mij quote:

Ik praat over de poster (plaatser van het bericht) en diens ontwetendheid, dus niet de gene die de vis gevangen heeft.
Ik oordeel niet over de visser...

Nogmaals, probeerde enkel duidelijk te maken dat een artikel als dit nu geen kans meer zou hebben op een site als fok.nl.
K. van den Herik

29-04-2010 07:15

en je wilde ook nog bloemen dan?

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sebastian Huvenaars
Berichten: 2078
Lid geworden op: 18-02-2005 16:02
Locatie: Eindhoven

30-04-2010 00:10

Nee die wil ik! Please pleas pleeeeeease!....

En weer een topic ontspoord in kinderachtig gezever... bah
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

04-05-2010 16:30

Afbeelding

Posted on the 27th April 2010
Clive Gibbins lands massive common!
We received news this morning that Trakker consultant Clive Gibbins has landed a massive common from Etang La Saussaie in France. After a steady take and an epic battle, the colossal common weighed in at 83lb 4oz and has been landed just a couple of days in to a weeklong trip. Clive commented 'during the battle I thought it was either a catfish or a very big carp, I'm absolutely over the moon!' Congratulations Clive from the team at Trakker.

Mooie vis voor meneer.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

04-05-2010 17:24

Niet alleen teringgroot maar ook heel mooi, en toffe foto
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl