Demonstratie Delft afgelast


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Erwin van hensberge
Berichten: 12
Lid geworden op: 12-10-2009 15:20
Locatie: Kampen
Contacteer:

03-03-2010 21:03

Beste mensen. Vandaag kregen wij bericht van de gemeente Delft dat de demonstratie helaas niet door mag gaan. Omdat het voor de gemeente te kort dag is om dit te regelen en ze eerst met ons om tafel willen alvorens we gaan demonstreren. Tevens is er morgen warenmarkt voor het gemeentehuis,  waardoor er geen plek is voor demonstrerende mensen, aldus de gemeente Delft. Om deze reden hebben we geen vergunning gekregen om onze stem te laten gelden. Wanneer we morgen wel zouden demonstreren kan dit tegen ons en onze actie werken.

Ondanks deze flinke tegenslag laten we het hier echter niet bij zitten. De demonstratie mag morgen dan wel niet doorgaan, maar we gaan verder met het verzamelen van handtekeningen. Morgen zal een deel van het CarpFeeling Team aanwezig zijn in Delft om ook daar tijdens de markt handtekeningen in te zamelen. De mensen die voor alsnog van plan zijn morgen om 14.00 uur in Delft te verschijnen kunnen ons misschien helpen met het verzamelen van handtekeningen.

M.v.g. CarpFeeling en Karperclub Nederland
Gebruikersavatar
jethro buter
Berichten: 176
Lid geworden op: 20-11-2009 10:20
Locatie: Hongarije

03-03-2010 21:24

VOLGENS mij heb je in nederland nog steed vrijheid van meiningsuiting toch, als je wil demonstreren dan
mag en kan dat gewoon, daar hoeft de gemeente geen vergunning voor af te geven
Tim Ellerman
Berichten: 52
Lid geworden op: 23-09-2009 13:43

03-03-2010 22:10

Je moet het melden bij de gemeente,hun beslissen dus of het mag ja of nee..
Beetje jammer is het wel!
Thomas Vandecaetsbeek
Berichten: 75
Lid geworden op: 06-01-2008 19:16
Locatie: Leuven, België

04-03-2010 09:51

Niet dat het over mijn land gaat, maar zelfs op de belgische fora lopen er steunbetuigingen die handtekeningen mee verzamelen...

Ik vind het een beetje soft om nu niet te gaan betogen...
Die betoging heeft niet de opzet om als vishooligan de stad af te breken dus als alles vreedzaam verloopt zijn er geen negatieve gevolgen. Het lijkt me sterk dat alle aanwezigen opgepakt zullen worden.
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

04-03-2010 10:02

Ja en ?

Vooral gaan doen waar de gemiddelde karpervisser van " nature " al heel goed in is ==> Iets doen wat hij niet mag. :oops:

Als een ieder van die handtekeningjagers nu eens die tijd zou besteden aan zijn of haar HSV.

Op zijn minst de bestuurders hiervan wakker houden, zodat zij niet onverhoopt toestemming geven voor een of ander idioot project.

De kans is dan veel groter dat je niet om handtekeningen hoeft te gaan bedelen als het kalf al voor driekwart over de rand van de put hangt.
ron thijsen
Berichten: 571
Lid geworden op: 08-11-2007 08:52
Locatie: geleen

04-03-2010 10:14

Wat een onzin,moet je tegen woordig met 20 een demonstratie aanvragen zeker voor dranghekken en M.E. 8) 8)
Wat een gasten zijn jullie ,NICHTEN???????.
De gemeente vraagt altijd aan een meningte een staking, demonstratie aan te vragen,maar niet elke groepering doet dat.
Eerst grootspraak en dan terug in de mossel.
m.f.g. der ronnie. :P
breek me de slurf niet open
Plaats reactie