www.tackledirect.nl
-
- Berichten: 492
- Lid geworden op: 05-01-2004 21:20
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
[quote="Rene Schouten"]Je helpt Hans echt niet met dat eigenwijze gedoe. Zet maar een kringetje om 1 maart 2011, spreken we elkaar weer hierover. Ik hou zelf wel contact met Hans, lijkt me zinvoller.[/quote]
Rene, Ik denk niet dat ik erg eigenwijs ben(vinden de meeste mensen toch van zichzelf;-) Ik constateer alleen dat de prijzen heel normaal zijn t.o.v. reguliere winkelprijzen, thats all. Met uitverkooprijzen is natuurlijk niet fair, laten we wel zijn.
Ik zou zeker contact met Hans houden, volgens mij kan hij je zeker goed helpen.
En als je hier weer op reageert, wie is er dan eigenwijs
Rene, Ik denk niet dat ik erg eigenwijs ben(vinden de meeste mensen toch van zichzelf;-) Ik constateer alleen dat de prijzen heel normaal zijn t.o.v. reguliere winkelprijzen, thats all. Met uitverkooprijzen is natuurlijk niet fair, laten we wel zijn.
Ik zou zeker contact met Hans houden, volgens mij kan hij je zeker goed helpen.
En als je hier weer op reageert, wie is er dan eigenwijs
dave staal schreef:Heb de site nog eens doorgekeken ik zie scherpe prijzen in iedergeval niet duurder dan in de meeste winkels.
klein beetje eigenwijs misschien rene.
gr dave
- Rene Schouten
- Berichten: 1092
- Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
- Locatie: Soest
Dennis de Wilde schreef:... laten we wel zijn...
Jij zou een kind nog geen snoep kunnen verkopen in een afgeladen Jamin.
(van welzijn brand de kachel niet, les 1, bladzij 1 Marketing & supply management)
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
There will be ATTITUDE.
- Hans Raaijmakers
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 24-07-2002 02:00
- Locatie: Bleiswijk
- Contacteer:
Leuk om te lezen hoe anderen onze webwinkel ervaren en inhoudelijk beoordelen.
Mocht iemand concrete suggesties of opmerkingen hebben dan hoor ik die ook graag! ik denk dat het belangrijk is voor iedere onderneming om goed te luisteren zijn naar zijn (potentiele) klanten en open te staan voor aanpassing of verbetering. Juist als dat niet direct is wat je misschien wilt horen
Verder kan ik aangeven dat wij niet de ambitie hebben de "allergoedkoopste" te zijn en is het begrip "de beste" service naar mijn mening relatief ten aanzien vanuit welk perspectief je het bekijkt. Goede, eerlijke service is niet meer dan vanzelfsprekend, maar het is aan de klant om aan de hand van de geboden service te bepalen of dit specifiek aansluit bij zijn verwachtingen en/of wensen ten opzichte van de dienst of levering die hij afneemt.
Goede service kan ook zijn; de investering in tijd, materiaal en energie om een assortiment helder en overzichtelijk weer te geven en de mogelijk tot het inzien van zijn bestelling of retouraanvraag. En een bezoeker de mogelijkheid bieden een eerlijke vergelijking te maken aan de hand van criteria die hij (of zij ) belangrijk vindt.
Tackledirect staat voor aanbod van kwaliteits hengelsportartikelen tegen een scherpe prijs en ambieert om een (heel) goede online hengelsportwinkel te zijn. Hier zullen wij dan ook voortdurend aan blijven werken.
Ik hoor dan ook graag wat jullie ervan vinden.
Mocht iemand concrete suggesties of opmerkingen hebben dan hoor ik die ook graag! ik denk dat het belangrijk is voor iedere onderneming om goed te luisteren zijn naar zijn (potentiele) klanten en open te staan voor aanpassing of verbetering. Juist als dat niet direct is wat je misschien wilt horen
Verder kan ik aangeven dat wij niet de ambitie hebben de "allergoedkoopste" te zijn en is het begrip "de beste" service naar mijn mening relatief ten aanzien vanuit welk perspectief je het bekijkt. Goede, eerlijke service is niet meer dan vanzelfsprekend, maar het is aan de klant om aan de hand van de geboden service te bepalen of dit specifiek aansluit bij zijn verwachtingen en/of wensen ten opzichte van de dienst of levering die hij afneemt.
Goede service kan ook zijn; de investering in tijd, materiaal en energie om een assortiment helder en overzichtelijk weer te geven en de mogelijk tot het inzien van zijn bestelling of retouraanvraag. En een bezoeker de mogelijkheid bieden een eerlijke vergelijking te maken aan de hand van criteria die hij (of zij ) belangrijk vindt.
Tackledirect staat voor aanbod van kwaliteits hengelsportartikelen tegen een scherpe prijs en ambieert om een (heel) goede online hengelsportwinkel te zijn. Hier zullen wij dan ook voortdurend aan blijven werken.
Ik hoor dan ook graag wat jullie ervan vinden.
-
- Berichten: 492
- Lid geworden op: 05-01-2004 21:20
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Beste Hans,
Dit lijkt een heel mooi streven en ik kan zien dat er veel tijd is geinvesteerd in de opmaak en opzet van de website. Men hoeft ook niet de allergoedkoopste te zijn om zeer succesvol te zijn; service, assortiment en voorraad zijn hierin zeer belangrijk. Kijk maar eens naar Albert Heijn, duurder dan de meeste maar wel de grootste en succesvolste..
Succes met je onderneming!!!
Dit lijkt een heel mooi streven en ik kan zien dat er veel tijd is geinvesteerd in de opmaak en opzet van de website. Men hoeft ook niet de allergoedkoopste te zijn om zeer succesvol te zijn; service, assortiment en voorraad zijn hierin zeer belangrijk. Kijk maar eens naar Albert Heijn, duurder dan de meeste maar wel de grootste en succesvolste..
Succes met je onderneming!!!
- Rene Schouten
- Berichten: 1092
- Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
- Locatie: Soest
Zelden zulk incestueus geneuzel gezien...
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
There will be ATTITUDE.
-
- Berichten: 492
- Lid geworden op: 05-01-2004 21:20
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Goh, als we daar dhr. Schouten weer niet hebben met zijn zinvolle bijdragen... Wat zit je toch dwars man? Veruit de meeste reacties op deze nieuwe webshop zijn positief en de eigenaar heeft de ballen om ook deel te nemen in de discussie. Jou bijdragen voegen echt helemaal niets toe hieraan... Aan enkele reacties te zien ben ik overigens niet de enige die dit vindt..
- Rene Schouten
- Berichten: 1092
- Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
- Locatie: Soest
Als je niet mee likt is 't niet goed? Moet je geen bestellingen klaar maken want 't zal wel stormlopen...
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
There will be ATTITUDE.
- Bouke Langius
- Berichten: 365
- Lid geworden op: 01-11-2005 13:58
Ik heb de site net ff zitten te bekijken.
En ik vind het er netjes en duidelijk uit zien.
Je bent niet de goedkoopste maar ik vind een goede service veel belangrijker dan een paar euro korting.
Veel succes met je zaak en ik zal zeker binnenkort wat bij je bestellen.
Groeten Bouke
En ik vind het er netjes en duidelijk uit zien.
Je bent niet de goedkoopste maar ik vind een goede service veel belangrijker dan een paar euro korting.
Veel succes met je zaak en ik zal zeker binnenkort wat bij je bestellen.
Groeten Bouke
he dennis ,sommige mensen lopen over van afgunst ,weten alles beter, maar een nuttige bijdrage heb ik niet gezien.
Hans mijn bestelling is ontvangen nog bedankt voor het extra blik tigernuts.
gr piet.
Hans mijn bestelling is ontvangen nog bedankt voor het extra blik tigernuts.
gr piet.
- Rene Schouten
- Berichten: 1092
- Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
- Locatie: Soest
Wat een verschrikkelijk slecht opgezette klucht dit heren.... De "oprechtheid" spat eraf.
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
There will be ATTITUDE.
-
- Berichten: 615
- Lid geworden op: 30-09-2009 16:33
Tja,
als men niet perse voor de goedkoopste wil gaan, maar liever voor de service. Dan snap ik niet waarom die mensen dan nog bij een webwinkel bestellen.
Dan kun je m.i beter naar je plaatselijke hengelsportzaak gaan.
Het grote succes van webwinkels is toch hoofdzakelijk te danken aan hun lage(re) prijs.
als men niet perse voor de goedkoopste wil gaan, maar liever voor de service. Dan snap ik niet waarom die mensen dan nog bij een webwinkel bestellen.
Dan kun je m.i beter naar je plaatselijke hengelsportzaak gaan.
Het grote succes van webwinkels is toch hoofdzakelijk te danken aan hun lage(re) prijs.
- Hans Raaijmakers
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 24-07-2002 02:00
- Locatie: Bleiswijk
- Contacteer:
Volgens mij ligt het genuanceerder dan dat.
...........middels de rapporten en voorspellingen van Forrester en natuurlijk Nielsen(Online).
Ondanks een (aankomende) economische crisis laat de wereldwijde online verkoop nog een flinke boost zien. Nielsen deed daarom al in november 2008 een onderzoek(1300 respondenten) naar de redenen om online te shoppen anders dan het winkelen in een fysieke winkel. De tien redenen voor online shoppen die de 1300 respondenten opgaven zijn:
1. De mogelijkheid om 24 uur per dag te winkelen: 76%
2. Het scheelt tijd: 74%
3. Het vermijden van de drukte in fysieke winkels: 65%
4. Het scheelt benzine: 59%
5. Acties/ aanbiedingen/ kortingen: 55%
6. Lage prijzen: 53%
7. Gemakkelijk online vergelijken van prijzen: 48%
8. Het aanbod: 40%
9. Beschikbare productinformatie: 37%
10. Producten zijn op voorraad: 37%
Goed nieuws voor de online webshops; de respondenten gaven aan juíst met een kleine budget meer online te zullen gaan winkelen.
Online kopers zijn fans van online shoppen
Het succes van online shoppen wordt mede veroorzaakt door de grote tevredenheid onder de online shoppers. Wijnand Jongen, directeur Thuiswinkel.org: “De tevredenheid is al vele jaren constant en hoog. Van de online kopers is 96% (zeer) tevreden over de laatste online aankoop. Het gemak van thuis bestellen is voor de meerderheid van de kopers het belangrijkste voordeel. Daarnaast zijn er steeds meer consumenten die geen belemmeringen zien ten aanzien van online kopen. Een derde van de online kopers geeft aan dat ze helemaal geen nadelen meer zien aan het online shoppen.”
Frank Sibbel: “Voor 2009 verwachten we wederom een forse omzetstijging, ondanks de economische crisis en een dalend consumentenvertrouwen. Consumenten zullen vaker het web gebruiken voor hun aankopen en meer en vaker online gaan bestellen. In 2009 verwachten we dat de online consumentenbestedingen uitkomen op circa € 6 miljard.”
...........middels de rapporten en voorspellingen van Forrester en natuurlijk Nielsen(Online).
Ondanks een (aankomende) economische crisis laat de wereldwijde online verkoop nog een flinke boost zien. Nielsen deed daarom al in november 2008 een onderzoek(1300 respondenten) naar de redenen om online te shoppen anders dan het winkelen in een fysieke winkel. De tien redenen voor online shoppen die de 1300 respondenten opgaven zijn:
1. De mogelijkheid om 24 uur per dag te winkelen: 76%
2. Het scheelt tijd: 74%
3. Het vermijden van de drukte in fysieke winkels: 65%
4. Het scheelt benzine: 59%
5. Acties/ aanbiedingen/ kortingen: 55%
6. Lage prijzen: 53%
7. Gemakkelijk online vergelijken van prijzen: 48%
8. Het aanbod: 40%
9. Beschikbare productinformatie: 37%
10. Producten zijn op voorraad: 37%
Goed nieuws voor de online webshops; de respondenten gaven aan juíst met een kleine budget meer online te zullen gaan winkelen.
Online kopers zijn fans van online shoppen
Het succes van online shoppen wordt mede veroorzaakt door de grote tevredenheid onder de online shoppers. Wijnand Jongen, directeur Thuiswinkel.org: “De tevredenheid is al vele jaren constant en hoog. Van de online kopers is 96% (zeer) tevreden over de laatste online aankoop. Het gemak van thuis bestellen is voor de meerderheid van de kopers het belangrijkste voordeel. Daarnaast zijn er steeds meer consumenten die geen belemmeringen zien ten aanzien van online kopen. Een derde van de online kopers geeft aan dat ze helemaal geen nadelen meer zien aan het online shoppen.”
Frank Sibbel: “Voor 2009 verwachten we wederom een forse omzetstijging, ondanks de economische crisis en een dalend consumentenvertrouwen. Consumenten zullen vaker het web gebruiken voor hun aankopen en meer en vaker online gaan bestellen. In 2009 verwachten we dat de online consumentenbestedingen uitkomen op circa € 6 miljard.”
Laatst gewijzigd door Hans Raaijmakers op 04-03-2010 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 615
- Lid geworden op: 30-09-2009 16:33
Ok,
het zou best kunnen dat ik het grotendeels mis heb. Ik reageerde alleen op het bericht dat iemand liever voor de service gaat, en niet voor de korting.
Service op afstand gaat allemaal wel, maar het is wel omslachtig. Kun je de spullen net zo goed in Engeland bestellen....
Maar in ieder geval wens ik je veel succes met je webwinkel, en misschien zie je ooit wel eens een bestelling van mij langskomen.
het zou best kunnen dat ik het grotendeels mis heb. Ik reageerde alleen op het bericht dat iemand liever voor de service gaat, en niet voor de korting.
Service op afstand gaat allemaal wel, maar het is wel omslachtig. Kun je de spullen net zo goed in Engeland bestellen....
Maar in ieder geval wens ik je veel succes met je webwinkel, en misschien zie je ooit wel eens een bestelling van mij langskomen.
- Rene Schouten
- Berichten: 1092
- Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
- Locatie: Soest
Hans Raaijmakers schreef:Goed nieuws voor de online webshops; de respondenten gaven aan juíst met een kleine budget meer online te zullen gaan winkelen."
En waar let je op met "een klein budget"? Hoe snel je 't in huis hebt of.......
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
There will be ATTITUDE.
- Hans Raaijmakers
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 24-07-2002 02:00
- Locatie: Bleiswijk
- Contacteer:
op je benzine besparen, zoeken naar aanbiedingen, op je gemak de prijs vergelijken of op zaterdag werken en 's avonds wat bestellen?
Mis hebben wil ik niet zeggen.
Het is maar net hoe de situatie is denk ik. Ik heb hengels per 4 "ongezien" op online gekocht (op prijs en voorraad) en vanmiddag voor 55 euro excl. BTW 200 visitekaartjes laten drukken hier 2 dorpen verder. Dat had online (veel) goedkoper geweest waarschijnlijk, maar dit kwam mij nu eenmaal vandaag zo uit
Zowel stenen als online winkels hebben zo hun voor- en nadelen denk ik. Belangrijk is wat je doet zo goed mogelijk te doen!
Ok,
het zou best kunnen dat ik het grotendeels mis heb. Ik reageerde alleen op het bericht dat iemand liever voor de service gaat, en niet voor de korting.
Service op afstand gaat allemaal wel, maar het is wel omslachtig. Kun je de spullen net zo goed in Engeland bestellen....
Maar in ieder geval wens ik je veel succes met je webwinkel, en misschien zie je ooit wel eens een bestelling van mij langskomen.
Mis hebben wil ik niet zeggen.
Het is maar net hoe de situatie is denk ik. Ik heb hengels per 4 "ongezien" op online gekocht (op prijs en voorraad) en vanmiddag voor 55 euro excl. BTW 200 visitekaartjes laten drukken hier 2 dorpen verder. Dat had online (veel) goedkoper geweest waarschijnlijk, maar dit kwam mij nu eenmaal vandaag zo uit
Zowel stenen als online winkels hebben zo hun voor- en nadelen denk ik. Belangrijk is wat je doet zo goed mogelijk te doen!
- Fabian stukker
- Berichten: 752
- Lid geworden op: 14-08-2006 23:00
- Locatie: Twente
bestelling is onderweg
Karper vissen is simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel karpervissen
- Kenny Willems
- Berichten: 3415
- Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
- Locatie: Duiven
- Contacteer:
Ik had al besteld hahaha
Zondag avond besteld dinsdag in huis.
Benzine kosten zijn hoger dan 4.95 naar de hengelsport toko (trein kaartje ook).
kreeg er nog een boilie droogzak dinges bij ook.
Had ik niet gedacht en toch gekregen.
Dus top...
Hans ga zo door..
Zondag avond besteld dinsdag in huis.
Benzine kosten zijn hoger dan 4.95 naar de hengelsport toko (trein kaartje ook).
kreeg er nog een boilie droogzak dinges bij ook.
Had ik niet gedacht en toch gekregen.
Dus top...
Hans ga zo door..
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
- Rene Schouten
- Berichten: 1092
- Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
- Locatie: Soest
Ik snap nou met welke intensie moderators dit board in 't leven geroepen hebben...
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
There will be ATTITUDE.
Zou wel willen weten wat jouw intensie is om zo te reageren?
Je loopt alles af te zeiken zonder enige motivatie,je maakt je zelf belachelijk met dit soort berichten.
Daar lijkt het wel op.
Dave.
Je loopt alles af te zeiken zonder enige motivatie,je maakt je zelf belachelijk met dit soort berichten.
piet vliet schreef:,sommige mensen lopen over van afgunst
Daar lijkt het wel op.
Dave.
- Rene Schouten
- Berichten: 1092
- Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
- Locatie: Soest
Steeds dezelfde mensen reageren die uiteraard "geen enkel belang" hebben in of bij 't winkeltje waar zelfs een topic naar vernoemd is. Koop gewoon advertentieruimte zoals iedere ondernemer, dan kan je doen (en laten) wat je zelf wil. Voor de rest: veel bestelfun.....
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
There will be ATTITUDE.
De meeste reacties komen van jouw 13stuks om precies te zijn en dat daar dan op gereageerd wordt lijkt me niet meer dan normaal op een discussieboard.
En zoals je zelf al stelt heb ik inderdaad geen enkel belang bij deze winkel.
Laat dit dan mijn laatste post zijn.
Hans succes.
gr dave.
En zoals je zelf al stelt heb ik inderdaad geen enkel belang bij deze winkel.
Laat dit dan mijn laatste post zijn.
Hans succes.
gr dave.
- Patrick Hitija
- Berichten: 405
- Lid geworden op: 20-03-2004 22:24
- Locatie: Holland
Rene,
http://www.karperwereld.nl/board/viewtopic.php?f=18&t=51534&st=0&sk=t&sd=a
hebbie nog wat om je druk om te maken!!
Hier wordt al 4 pagina's reclame gemaakt
Als je nu daadwerkelijk zo'n moraalridder was, had ik je hier ook wel verwacht ....
http://www.karperwereld.nl/board/viewtopic.php?f=18&t=51534&st=0&sk=t&sd=a
hebbie nog wat om je druk om te maken!!
Hier wordt al 4 pagina's reclame gemaakt
Als je nu daadwerkelijk zo'n moraalridder was, had ik je hier ook wel verwacht ....
live the life you love and
love the life you live ..
love the life you live ..
- Rene Schouten
- Berichten: 1092
- Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
- Locatie: Soest
Als ik TOEN op het board had gezeten had ik dat vast wel gedaan. Maar er moet ook GEVIST worden Patrick
(o ja, en af en toe gewerkt...)
(o ja, en af en toe gewerkt...)
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
There will be ATTITUDE.
- Bjorn Jonkman
- Berichten: 86
- Lid geworden op: 15-10-2007 00:48
Het feit is natuurlijk wel dat deze shop hierdoor echt wel een stuk gratis reclame heeft gekregen, want ik weet wel zeker dat heel veel boarders anders nooit van deze shop gehoord zouden hebben.