ERVARINGEN OP CARP2010, ZWOLLE


Gebruikersavatar
Frans Klomp
Berichten: 542
Lid geworden op: 24-05-2008 11:17
Locatie: Nuenen

07-02-2010 18:28

Heb hem ook gekocht. Voor 175 alleen de Compact Pod. En voor 225 met 2 langere steunen en 3 snagears!
Verder was de beurs goed te doen. En als je het veel geld vind kosten moet je niet gaan!


bas van geffen schreef:wat koste die pro line pod?? en bij welke stand heb je hem gehaald??
De vangsten maken de visser nog niet!
Gebruikersavatar
Jaap Ronner
Berichten: 97
Lid geworden op: 14-10-2007 18:34
Locatie: Doetinchem

07-02-2010 18:48

De measten dy't wol te fiskjen gjinne fange ek neat!


Hast it nij de sin hân? 8)

Gr. Jaap :D
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

07-02-2010 19:02

zijn er ook al fotos
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
jeen jansen
Berichten: 61
Lid geworden op: 22-12-2009 13:14

07-02-2010 20:09

benvandaag geweest, leuke beurs. alleen weer jammer dat er een auto opgebroken was en al de spullen gejat waren..ggrrr...
gelukkig hebben ze mijn 25 kilo cobribaits laten liggen..die zwarte stinkers moesten ze niet :lol:
Gebruikersavatar
arjan teunis
Berichten: 187
Lid geworden op: 24-09-2005 23:38
Locatie: twente

07-02-2010 20:45

ron thijsen schreef:Wat een zeurvolk,ik vond t wel leuk kon even 2 dagen bij me vrouwtje weg...
.

Is het zo erg Ron ? :o
doe maar normaal we doen al gek genoeg.
Gebruikersavatar
jeffrey muller
Berichten: 35
Lid geworden op: 19-09-2009 20:12
Locatie: E.C

07-02-2010 20:49

joachim stelma schreef:Valt toch wel mee met die prijzen?
Cateraars moeten zo'n 25 tot 40% van de omzet afdragen aan de organisatie, dus dan moet je wel hoge prijzen vragen! En parkeer ff in het centrum van een stad, ben je meer kwijt aan parkeergeld voor een paar uur.

Hoogtepunt van de beurs was toch wel die blonde bij Ultima. :D Hoeveel mannen heeft ze overgehaald om een knoop te komen leggen? :lol:


Mij heeft ze niet overgehaald. Maar ze was inderdaad een streling voor het oog. :wink:

Heb nog een Proline rodpot en 10 Kilo Tijgernoten gekocht.

GR JM
Hofman Martijn
Berichten: 50
Lid geworden op: 05-02-2003 01:00

07-02-2010 21:16

Was gezellig vandaag! lekker rondgeneusd en beetje geouwehoerd.
Ik koop eigelijk nooit wat op een beurs.. vooral al geen dure artikelen ,Vaak is t garantie tot de deur.
Toch even met een van de heren van Rod visions gebabbelt, potverdikke wat een mooi spul zeg ,ooit kom ik er weer!!
Vond de dia film van Sjakie en de polderboys trouwens zeer goed.
Blijft elke keer knap werk om een mooi verhaal in elkaar te zetten en t heeft ze ook aardig wat gereis gekost zoals te zien was.
Vond t alleen jammer dat er constant mensen heen en weer moeten lopen of later binnen komen er vervolgens achterkomen dat ze er niks aan vinden en weer vertrekken.
Heb trouwens Cipro niet gezien op de beurs..??
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

07-02-2010 21:22

Chris Noorlander_ schreef:Idioot gewoon,
Een broodje beenham: 6,00 euro (!)
Flesje fanta: 3,00 euro
Flesje chocomel: 3,00 euro
Intree en parkeren: 17,00 euro
En als je er iets van zegt, staan ze een beetje appelig te lachen.

m.v.g. Chris


Toevallig reed er net iemand weg bij dat parkeer plaatsje voor de supermarkt dat scheelde weer 7 euro voor mij :) Heb mn spullen naar de auto gebracht en bij de Jumbo ff wat cola (blikje 49 cent) gehaald en wat saucijzebroodjes a 75 cent t stuk warm :)

ik geef Chris groot gelijk 3 euro voor een flesje is schandalig!!!!
Laatst gewijzigd door Dries Jacke op 07-02-2010 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mario laseur
Berichten: 513
Lid geworden op: 09-04-2006 14:14
Locatie: amersfoort
Contacteer:

07-02-2010 21:24

Was wel weer een geslaagt dagje, door de dia van Sjakie en de polderboys heb ik goed zin gekregen om te gaan vissen :lol:
Heb nog een goedkope draadloze dieptemeter gekocht om is wat te proberen ( waarschijnlijk op te blazen :oops: :lol: ) en natuurlijk de Dunne lijn van Luc de Beats, duurde erg lang voordat ik dit boek had weigerde om 2e hands 3 keer zoveel te betalen als dat die destijds nieuw gekost heeft, belachelijk die 2e hands prijzen.
Maatje van me heeft 4 hengels voor heel erg weinig gekocht wat alleen de reis op zich al waard was, dus al met al geslaagt :lol:
Gebruikersavatar
ron lemmens3
Berichten: 282
Lid geworden op: 15-06-2008 13:14
Locatie: bergeijk

07-02-2010 21:54

ik heb geen intree of parkeer geld hoeven te betalen want mn vader sponserd mij:P heb trouwens een nieuwe jrc tas,aas en 2 rolle lijn gekocht.
wie ut klein niet eert, ist groot niet weerd ;)
Tom Roelofzen
Berichten: 88
Lid geworden op: 21-06-2008 20:49
Locatie: Hierden

07-02-2010 22:01

vond het erg gezellig, Maar als je echt wat speciaals nodig hebt, hebben ze het vaak niet. Ben bijna de hele dag opzoek geweest naar Delkim Hardcase's.

Maar op de KSN regio zwolle stand hebben we alle loten verkocht:D. ook alle spiegeltjes waren weg.

Het toppunt was wel dat ik mijn jas op de Stand had laten liggen. Dat is even jammer als je dan weer helemaal terug kan en weer een klein uurtje in de auto zit... :lol: Gelukkig heb ik m nog.

Gr
Carpfishing is a lifestyle
Ruud Jaspers
Berichten: 38
Lid geworden op: 22-09-2009 23:45

08-02-2010 01:09

Hmm weet iemand hoe het product heten dat bij nash in de bak water lag met verschillende ondergronden.?
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

08-02-2010 09:07

Kan aan mij liggen, maar ik heb heel die blonde niet gezien..

Was wel weer erg gezellig op de beurs, vooral 's avonds.

Grt Lex
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

08-02-2010 09:08

De deuren zijn weer dicht na twee vermoeiende dagen van de IJsselhallen in Zwolle. Dit jaar viel me de grote voerboten show op die we er tegenkwamen. Bijna elke firma heeft wel een of meerdere type in haar programma. Dat ook op het gebied van boten met slaapplaatsen ontwikkelingen niet stil staan viel extra op dit jaar. Was het bij de ingang de mannen van Vortex die je een rubberboot leveren met daarop een schone tent. In hal twee deed men het voor de echt kapitaal krachtige nog even dunnetjes over.Bij de productie van boilies is nog (veel winst) mits goed opgezet valt te behalen moet wel kijkend naar de vele producenten die we er tegen kwamen.

Vernieuwende zaken zullen er ongetwijfeld veel geweest zijn daar ik aan voordringen wat moeite heb, gut wat was het weer druk. Kwam ik niet veel verder dan wat kijken en veel handjes schudden. Al handenschuddend van onze jeugdige karper promotor 2010 Martin Post van PB viel me op dat zij er kant er klare line aliners monteerde op hun rigs. De veerkracht en stijfheid staat er borg voor dat die in tegenstelling tot krimpkous zij altijd in hetzelfde model blijven. Dat zij als een van de weinige een tube op de markt gebracht hebben waar je gemakkelijk je nylon lijn kan door voeren. Zijn kleine zaken die het leven van ons karpervisser toch een stuk aangenamer maken. Als KSNer mocht ik ook dit jaar weer hun mooie stand bemannen. Wederom nieuwe contacten gelegd bij HSV die via hun karperafdeling een spiegelkarperproject op willen starten. Gaat er dus de komende jaren zeker weer een stuk positiever voor ons karpervissers uitzien. Dat je nu ook veel vragen krijgt of het verantwoord is om opeen afgesloten water opnieuw karper uit te zetten. Versterkt me gedachten dat we op dit vlak ook langzamerhand de goede kant uitgaan.

Groetjes,
Peter
Gebruikersavatar
Mike van den Eijnde
Berichten: 152
Lid geworden op: 12-11-2009 19:44
Locatie: Haarlem

08-02-2010 09:30

Voor mij was dit de eerste keer in Zwolle en vond het best de moeite waard.

Veel nieuwe aanwinsten zoals onthaakmat, bedchair, buzzerbarbag, boillies, pop-ups, dips, dvd's en divers kleinmateriaal voor leuke prijzen (even wachten tot vlak voor sluitingstijd heeft absoluut zijn vruchten afgeworpen :wink:)

Entree- en parkeerkosten vond ik wel meevallen alleen de prijzen voor eten en drinken vond ik behoorlijk aan de hoge kant!

Gelukkig werd het na 14 uur wat rustiger zodat we alles nog eens rustig konden bekijken.

Helaas net te laat om wat spiegelkarpertjes aan te schaffen, maar volgend jaar ben ik wel weer van de partij al is het alleen maar om dat gevoel om weer te gaan vissen verder op te voeren voor het nieuwe seizoen.
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

08-02-2010 09:43

Tijdens de afbouw is Alijn Danau een doosje met daarin 4 nieuwe beetmelders kwijtgeraakt. Als iemand hierover informatie zou kunnen verschaffen dan graag even bij mij melden.
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

08-02-2010 10:18

Lexus Cuyten schreef:Kan aan mij liggen, maar ik heb heel die blonde niet gezien..

Was wel weer erg gezellig op de beurs, vooral 's avonds.

Grt Lex


Reden Lex dat je haar niet gezien heb.
(H)ij (E)n (I)k (N)emen (E)lke (K)eer (E)en (N)ieuwe misschien...?????????
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Harry Koreman
Berichten: 105
Lid geworden op: 19-10-2009 12:33

08-02-2010 10:24

Ik ben beide dagen geweest. Voor degene die zegt dat er niets nieuws was, liegt. Er lagen zeker wel een aantal nieuwtjes, alleen zijn veel nieuwtjes minder nieuw door het internet. Ik heb me er in elk geval 2 dagen prima vermaakt, veel mensen gesproken en geen lezing gezien. :D Ik vind de karperbeurs altijd ook gewoon gezellig om heen te gaan!
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

08-02-2010 10:57

Ik heb het hele weekend op de wc gezeten was ook erg leuk precies weer dit weekend :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
vr gr peter
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

08-02-2010 12:37

We zijn dit keer ook de zaterdag geweest. Viel mij bij binnenkomst (rond 10.30 uur) al op dat het best druk was. Over de gehele dag bekeken leek het mij drukker dan vorig jaar. Of is de zaterdag altijd drukker dan de zondag?

Verder was het wel een leuke dag. Hier en daar beetje kletsen met oude bekenden. Beetje rondneuzen, lezingen bekijken. Heb 3 van de 4 lezingen meegemaakt. Ik dacht dat de presentatie van Danny Fairbrass al lang afgelopen was, maar hij was nog steeds bezig toen ik de zaal in kwam. Dus daar nog een stukje van kunnen zien. Lezing van Sjoob had ik grotendeels al eens gezien, maar blijft leuk. De lezing van de engelsman (naam effe kwijt) was wel aardig, maar niet heel boeiend. Sjakie en de polderboys heb ik niet meer meegemaakt.
Op de beurs zelf viel me op dat er steeds meer voerboten komen. Iedereen verkoopt die dingen tegenwoordig geloof ik. Volgend jaar kunnen ze de achterste hal wel helemaal met voerboten inrichten! Verder niet echt nieuwe dingen in de zin van uitvindingen of revolutionaire nieuwe dingen. Wel genoeg nieuwe producten overal natuurlijk. Was weer een leuk dagje uit.

Dat gejammer over dat alles zo duur is wordt ook wel erg voorspelbaar. De entreeprijzen zijn al jaren in die orde van grootte, dus dan moet je er niet heen gaan. En consumpties zijn op elke beurs/festival/concert nou eenmaal gewoon hardstikke duur. Niks nieuws. Welkom in de bewoonde wereld!
Gebruikersavatar
Peter Ponsteen
Berichten: 1632
Lid geworden op: 08-05-2005 15:17
Locatie: Nunspeet

08-02-2010 13:34

Die prijzen zijn inderdaad niets nieuws.

Je auto kun je een straat eerder gratis parkeren. Vlak naast de IJsselhallen (nog geen 200 meter lopen) staat een Jumbo supermarkt waar je werkelijk alles zeer goedkoop kan kopen. Bovendien mag je gewoon je eigen eten en drinken meenemen.
''Een schone waterkant ligt voor het opruimen!''
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

08-02-2010 14:25

Ik zie mezelf al lopen, rugzakje mee met boterhammen erin, pakje chocomel...
Als je er maar vertrouwen in hebt.
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

08-02-2010 14:42

ja en dat je mama of vrouw dan zegt kijk je alstublief uit schatje :D en eet je boterhammetjes op hoor
........de zoveelstebaits
Gebruikersavatar
Martien Spanjers
Berichten: 501
Lid geworden op: 12-08-2007 17:42
Locatie: Nuenen

08-02-2010 14:49

en geen snoepjes aannemen van vreemde mensen
Pluk de dag
Pieter Andre
Berichten: 75
Lid geworden op: 04-01-2010 14:21

08-02-2010 15:02

Ik snap niet dat sommige mensen zo lopen te klagen,ga dan niet of ga volgend jaar op de fiets.