ERVARINGEN OP CARP2010, ZWOLLE


Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

06-02-2010 23:44

Na vorig jaar nu opnieuw een bezoekersrecord op de zaterdag.
Rinus Gaasbeek
Berichten: 273
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Enschede

07-02-2010 00:19

Hoi,

Ja, heb een paar jaar meegedaan op de beurs.. destijds met Carp Team Europe. Heb geen idee, maar misschien al wel 10 jaar terug. Waren echt geweldige weekenden. Toen dit helaas stopte .. ben ik nog een paar keer met de jeugd van KGT ( Karpergroep Twente) naar de beurs geweest.
Elke beurs voelde weer als de start van het nieuwe seizoen.
Maar als ik er nu naar toe ga ben ik een bult geld kwijt .. parkeren.. de kaartjes om binnen te mogen .. en dan de bezine. Nee, als ik er dan binnenkom .. leuk .. ff .. een ander gevoel. Uiteindelijk de deur uit met een zak boilies voor een koopje ..maar als ik dan het parkeren.. de kaartjes.. de benzine .. de patat meetel... vergeef me . Zelden zulke dure boilies gekocht .. ik hoop dat ze zullen vangen ..................
Maar, ach dat zal wel niet lukken. LOL
Nee, ik vind het echt van de zotte dat je zoveel geld kwijt bent voor een entreekaartje.
Kunnen de deelnemende verkopende partijen er niet voor zorgen dat de prijs gedrukt wordt.. of anders uitwijken naar een andere locatie?
Groetjes
Rinus
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

07-02-2010 00:34

Helaas moeten werken :-?
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

07-02-2010 01:01

Ik begrijp het waarschijnlijk niet,
Maar de eerste karperbeurs van 2010 en gelijk weer gejammer over de prijs over de toegang en parkeren.
men vergeet waarschijnlijk dus de prijs van een goed weekendje voeren en vissen,
dus stop nu eens een keer het gehuil/gelul over een kaartje van 10 euro en parkeergeld, zorg dat je met meerdere personen gaat verdeel de benzine en ga gewoon een keertje lekker beurzen.
Als dit al een rib uit je lijf kost, is het dus geen hobby die je kan betalen ,
ga dan gewoon hardlopen langs het kanaal, kost behalve een paar gympies geen geld
Ik wordt persoonlijk niet goed van dat gemekker over prijzen, ga dan niet.
hetzelfde betreft ook de vergunningen en als men boetes krijgt.

Ik ga wel en met collega`s
groet Henk
Laatst gewijzigd door Henk Janssen op 07-02-2010 07:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
Klaus Verbiest
Berichten: 4
Lid geworden op: 23-01-2010 20:01

07-02-2010 01:35

Vandaag bij Vlemminx 2 Shimano Tribal's XTB's gekocht en de 3 e kreeg ik er gratis bij .... toch ongeveer 200 euro uitgespaard :D

Stoeltje JRC Cocoon,rugzak,PVA,Wa zakjes JRC en wat ander klein gerief

Die hengels maakten heel mijn dag goed,aan zo'n prijzen , :P

PS. 7 euro was er echt over ,voor parkeerplaats,schrok me een ongeluk 7 euro WTF :evil:
Gebruikersavatar
Chris Noorlander_
Berichten: 148
Lid geworden op: 16-05-2007 22:36
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

07-02-2010 09:19

Idioot gewoon,
Een broodje beenham: 6,00 euro (!)
Flesje fanta: 3,00 euro
Flesje chocomel: 3,00 euro
Intree en parkeren: 17,00 euro
En als je er iets van zegt, staan ze een beetje appelig te lachen.

Henk, wat heeft de prijs van een goed weekendje voeren en vissen in s'hemelsnaam te maken met de prijs van vreten en de intree van een beurs?
Natuurlijk kunnen we dit betalen, maar wanneer het onbeschoft is, mag er ook iets van gezegd worden hoor.

Gelukkig waren mijn toploodjes wél een fatsoenlijke prijs.
Verder, vooral overal leuke en vriendelijke standhouders deze keer.

m.v.g. Chris
Een gewaarschuwd schizofreen telt voor vier!
rick Jogems
Berichten: 83
Lid geworden op: 21-01-2010 17:12
Locatie: weerselo (twente)

07-02-2010 09:40

ik heb zelf wel wat eten en drinken mee genomen:P
hans van loghem
Berichten: 524
Lid geworden op: 19-10-2006 21:33
Locatie: rheden

07-02-2010 09:42

Typisch nederlands.
Leven is als een neus, haal eruit wat er in zit!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Sven Bosschaart
Berichten: 82
Lid geworden op: 21-01-2008 00:22
Locatie: Amersfoort / Hoogland / Alkmaar

07-02-2010 09:53

Chris,

Vorigjaar heb ik regelmatig op grote evenementen gewerkt voor o.a. La place.
Ook hier waren in mijn ogen de prijzen absurd, en schaamde me soms zelfs bijna
om voor een aantal koffie met appelgebak een paar tientjes te moeten afrekenen.

Mijn verbazing was dan ook groot als de doelstelling ''break even'' (geen winst, geen verlies) draaien was.
Een evenement kost gewoon ontzettend veel geld, en dan moet ergens vandaan komen..

Wat ik probeer te zeggen is dat mensen die er werken, er ook echt niets aan kunnen veranderen.

Ik ga straks maar is even kijken, en ja ik neem gewoon een flesje drinken van huis mee.

Gr. Sven
dennis van vliet
Berichten: 435
Lid geworden op: 11-07-2006 12:26
Locatie: Zuid-Holland

07-02-2010 10:23

Heb me er eigenlijk prima vermaakt, wat leuke tips en ideeen ontvangen.
Nieuwe tent gekocht, wat boilies/pellets en ontzettend veel kleinmateriaal.

Helaas hadden enkele stands alles behalve beursprijzen en vroegen ze gewoon de winkelprijs voor zonder hier ook maar een kleine korting over te willen geven.

Entree en parkeergeld is niet anders dan bij een andere willekeurige beurs, kan het niet echt een minpunt noemen.

Zeker de moeite waard om even te gaan kijken in mijn ogen 8)
K. van den Herik

07-02-2010 10:47

Ik wil alles geloven, behalve break even.

Herstel, break even klopt als je de uitbater een onkosten vergoeding geeft van tig. Die houdt ervan om voor nix te werken en risico te lopen qua inkoop.

Ik hoor al van meer en meer die de beurs laten, maar wel de nacht van Zwolle tot zich nemen.
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

07-02-2010 11:44

Zie je nou wel Klaas dat het slimmer is van mij om naar Rijsoord te gaan iedere zaterdag, kost me € 49,50 per jaar, geen parkeer geld en een vieuxtje cola light kost € 2,- bakkie patat met mayo € 1,-, ik zal toch wel van god los zijn om naar iets toe te gaan, waar mensen lopen in camou-pakjes. Nee hoor geef mij portie maar aan fikkie.

En weer een record gebroken, hoelang zal het nog duren, voordat eenieder zijn/haar ogen open gaan, en niet meer door de ogen van de karper kijkt....!!!!!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door Jan Witter op 07-02-2010 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
joachim stelma
Berichten: 434
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Locatie: Leiden
Contacteer:

07-02-2010 12:02

Valt toch wel mee met die prijzen?
Cateraars moeten zo'n 25 tot 40% van de omzet afdragen aan de organisatie, dus dan moet je wel hoge prijzen vragen! En parkeer ff in het centrum van een stad, ben je meer kwijt aan parkeergeld voor een paar uur.

Hoogtepunt van de beurs was toch wel die blonde bij Ultima. :D Hoeveel mannen heeft ze overgehaald om een knoop te komen leggen? :lol:
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

07-02-2010 12:26

Ik heb echt weer iets gemist zo te lezen. NOT. M'n vaste hengelsportwinkelier is dichterbij, heft geen entree, koffie is gratis, evenals parkeren (je hoort het, echte hollander) en service is prima. Hoef niet tussen 5000 man door te wringen en zie nooit enge mannen in camoupakjes (dat is zoooo jaren '80 trouwens) en als er iets niet goed is dan wordt het keurig opgelost. En o ja, elders goedkoper, hanteert Harry die prijs.

En lezingen mis ik niet echt, daar kun je er bij de KSN, zowel landelijk als regionaal, een overdosis van krijgen in het winterseizoen.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

07-02-2010 12:28

Chris Noorlander_ schreef:Idioot gewoon,
Een broodje beenham: 6,00 euro (!)
Flesje fanta: 3,00 euro
Flesje chocomel: 3,00 euro
Intree en parkeren: 17,00 euro
En als je er iets van zegt, staan ze een beetje appelig te lachen.

Henk, wat heeft de prijs van een goed weekendje voeren en vissen in s'hemelsnaam te maken met de prijs van vreten en de intree van een beurs?
Natuurlijk kunnen we dit betalen, maar wanneer het onbeschoft is, mag er ook iets van gezegd worden hoor.

Gelukkig waren mijn toploodjes wél een fatsoenlijke prijs.
Verder, vooral overal leuke en vriendelijke standhouders deze keer.

m.v.g. Chris


Noem jij € 30,- een fatsoenlijke prijs voor toploodjes, kom jij ze dan eens rap bij mij kopen voor dat geld.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

07-02-2010 13:24

Wat een gemekker allemaal. Je moet er niet naar toe. Als je er naar toe gaat
weet je vantevoren dat het geld kost. Wil je dat niet dan blijf je gewoon thuis.

Ik heb me goed vermaakt gisteren, en was blij dat ik mn ATTS setje in Rijswijk gekocht heb. Heb ze vreemd genoeg nergens kunnen vinden in Zwolle...
Gebruikersavatar
benjamin Mazereeuw
Berichten: 1141
Lid geworden op: 09-09-2002 02:00
Locatie: Enkhuizen NH
Contacteer:

07-02-2010 13:47

inderdaad.
Het is niet verplicht om heen te gaan.
en dan nog 7 euro parkeren voor een hele dag vind ik nog meevallen.
Ga maar eens een dagje in amsterdam staan
en als je niet wilt betalen voor het parkeren kun je op 10 minuten lopen van de beurs prima gratis parkeren.
Ik vond de prijzen van soomige artikelen erg meevallen.
waren goede kortingen bij.
Heb bijvoorbeeld de carpporter mk2 nog zien staan voor 179 euro ipv 209 exclusief tas "t is dat ik het geld er niet voor had.
Meer is beter
Beer van een meter
-------------------------------
Rookworst zonder R is ook worst
Gebruikersavatar
Sebastian Huvenaars
Berichten: 2078
Lid geworden op: 18-02-2005 16:02
Locatie: Eindhoven

07-02-2010 14:03

De beurs was het zelfde als in 2009... en in 2008, 2007, 2006.....

Valt elk jaar weer tegen en toch ga ik er elk jaar heen :P Komt denk ik vooral omdat je dan alvast weer een beetje in de stemming raakt voor het nieuwe seizoen. Daarbij loop je er ook meestal wel wat bekenden tegen het lijf. Maar puur de beurs is gewoon zoals altijd een beetje schraal opgezet, of in ieder geval, wel voor de prijzen die ze er voor vragen... Al moet ik bekennen dat er dit jaar wel wel een aantal nieuwe producten werden getoond die me best interessant leken. Daarnaast heb ik nog een stapel overjaarse Engelse karpermagazines gekocht voor 1 euro per stuk, best nice :)

Kortom, volgend jaar ben ik er weer :P
Laatst gewijzigd door Sebastian Huvenaars op 07-02-2010 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jaap Ronner
Berichten: 97
Lid geworden op: 14-10-2007 18:34
Locatie: Doetinchem

07-02-2010 15:30

Ik ben er dit jaar voor het eerst geweest en heb me prima vermaakt.
Volgens mij was er genoeg om aan om te prutsen, te kijken en te kopen...

Ik schrok me overigens wel de pleuris toen ik 5,50 moest betalen voor twee flesjes drinken :o

Toen ik thuis kwam, kwam ik erachter dat ik maar liefst 2 tassen vol had met van alles en nog wat (gratis spul --> DVD's, boekjes, e.d.)

De boilieline van Dreambaits is het bekijken waard en bij CCMoore valt er genoeg van de prijs af te lullen :wink: Nash had een mooie boiliestand, waar een vrouwtje bij stond die ook wel iets van de prijs af wilde doen.

Volgend jaar misschien wel weer!

Gr. Jaap 8)
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

07-02-2010 16:51

De measten dy't wol te fiskjen gjinne fange ek neat!

:lol: :lol:
Gebruikersavatar
Martien Spanjers
Berichten: 501
Lid geworden op: 12-08-2007 17:42
Locatie: Nuenen

07-02-2010 17:19

Net terug, en ik heb me prima vermaakt. Waren al om 10 uur daar en gingen 3 uur weer richting huis. Heb op mijn gemak alles weer eens rustig bekeken, aantal bekenden gezien en gesproken, onze sponsoren natuurlijk bezocht en daarnaast toch ook weer een paar leuke spullen kunnen kopen, waaronder de nieuwe compact rodpod van ProLine, KGB boilies en de nieuwe Spro draadloze beetmelderset.

Al bij al was het voor mij zeker het benzinegeld, het parkeergeld en de entree waard.

Volgend jaar ben ik weer van de partijl
Pluk de dag
bas van geffen
Berichten: 1152
Lid geworden op: 12-11-2009 02:11
Locatie: bronxtel

07-02-2010 17:22

wat koste die pro line pod?? en bij welke stand heb je hem gehaald??
Gebruikersavatar
Sven Bosschaart
Berichten: 82
Lid geworden op: 21-01-2008 00:22
Locatie: Amersfoort / Hoogland / Alkmaar

07-02-2010 17:40

K. van den Herik schreef:Ik wil alles geloven, behalve break even.

Herstel, break even klopt als je de uitbater een onkosten vergoeding geeft van tig. Die houdt ervan om voor nix te werken en risico te lopen qua inkoop.

Ik hoor al van meer en meer die de beurs laten, maar wel de nacht van Zwolle tot zich nemen.


Ik zei dat de doelstelling is om break even te draaien.
Uiteindelijk zal er vast wel wat winst gemaakt worden, maar die evenementen zijn puur voor de naam promotie!

Heb me goed vermaakt op carp trouwens!
ron thijsen
Berichten: 571
Lid geworden op: 08-11-2007 08:52
Locatie: geleen

07-02-2010 18:08

zullen zeker wel hollanders geweest zijn die hun dorst gelest hebben op de w.c lekker aan de kraan,kost niks.
Die beurzen draaien ook niet goed op mensen die broodtrommel meenemen,zeikers over park geld,dure broodjes,over :oops: jarig spul.
Wat een zeurvolk,ik vond t wel leuk kon even 2 dagen bij me vrouwtje weg en heb er genoten van al die geile oogjes die wel wouden,maar niet konden kopen.
PETRIE HEIL STRAKKES SEIL.
DER RONNIE.
breek me de slurf niet open
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

07-02-2010 18:11

Ik heb mij prima vermaakt, Veel mensen gesproken en lekker gelobbyd voor Catch for CliniClowns.
Uitgave ca 100 euro inclusief entree en parkeergeld. Hiervoor wat delkim spul een leuk ander shirtje en wat klein materiaal :roll:

Maar als ik dat daar niet zou halen had ik dat toch wel weer ergens anders gekocht :roll:
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET