nachtvistoestemming GZH beperkt


Plaats reactie
Peter Gosselink
Berichten: 64
Lid geworden op: 16-01-2010 23:59

17-01-2010 00:14

Iedereen die afgelopen seizoen de regels heeft overtreden wordt hartelijk bedankt.....

http://www.sportvisserijbelangen.nl/act ... ail&id=138

Hier ben ik go..... heel goed ziek van. Ik heb in het Bergse Bos afgelopen seizoen zeker 25 nachten gevist. Heb er een paar keer een controle rondje gelopen en met heel veel mensen gesproken die er vissen. Alles bij elkaar is de enige misser die ik gezien heb dat een enkeling een tentje gebruikte. Samen met enkele andere vissers hebben we wel regelmatig vuilniszakken vol troep van hangjongeren opgeruimd, slecht een enkele jeugdige visser hebben we aangesproken op het achterlaten van rommel.

Daarbij zijn de meeste vissers het afgelopen seizoen nauwelijks gecontroleerd. Ikzelf heb alleen in maart drie keer controle gehad en verder niemand meer gezien. Volgens mij worden we hier genaaid waar we bij staan.

Ondanks de vermindering van het aantal wateren vragen ze nog steeds 40 euro voor de nachtvistoestemming van dit jaar. Van mij kunnen ze hem in hun .... persen. Slaat helemaal nergens op. Volgens mij draaien wij nu op voor al die eikels die juist geen nachttoestemming hadden. En wat gebeurt er nu? De serieuze vissers zoeken hun heil elders en de klojo's die het verziekt hebben gaan gewoon door, want controle is er toch nauwelijks.

Dit heb ik als naar Sportvisserij ZWN gestuurd. Daar heb ik al eens eerder een vraag/reactie neergelegd en dan krijg je een berichtje dat ze zo snel mogelijk contact opnemen. Dat is een half jaar geleden. ben benieuwd hoe lang het duurt als ze het niet snel doen.
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

17-01-2010 08:56

Misschien kunnen jullie in plaats van 1 keer per jaar eens in de maand of week vuil gaan ruimen?
Beetje goede wil tonen! :lol:
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

17-01-2010 09:15

Er zal dus bij GZH een rapport liggen van de aangetroffen wantoestanden, mischien is het handig dat rapport op te vragen.
zodat ism de controleurs van de Vereniging een toegespitste controle gehouden kan worden evt met de milieudienst/politie of Boa`s.
Je hebt anders kans dat je volgend jaar weer deze topic moet starten, maar dan loopt te vloeken omdat er geen nachtvissen meer is.
Vergeet niet dat deze mongolen nu op de nog overgebleven nachtviszones neerstrijken.
zomaar een idee .
wacht ik heb nog een idee,
je zou jezelf ook eens kunnen aanbieden om op deze wateren te controleren,tenslotte weet je nu de hete hangijzers of toch maar aan anderen overlaten
groet Henk
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
Peter Gosselink
Berichten: 64
Lid geworden op: 16-01-2010 23:59

17-01-2010 09:44

Henk, ik heb de indruk dat je mijn post niet goed gelezen hebt. Ik ben aan het opruimen geweest en ik heb gecontroleerd. En wel als een van de weingen, maar niet als enige. We hebben vorig jaar contact gehad met GZH, maar het afgelopen seizoen hebben we na maart niemand van hen meer gezien. Een gezamenlijke oefening is door de timing op niets uit gelopen.
Met de handhavers hadden we als verenigingcontroleurs ook een afspraak om eens 's nacht mee te lopen/rijden. Dat werd door hun baas echter niet toegestaan.

Ik heb het trouwens alleen over het Bergse Bos. De andere wateren ben ik niet of nauwelijks geweest.

Maar je zal het toch wel met me eens zijn dat hier het plezier van velen door een handjevol wordt verziekt. En dat handjevol gaat nu inderdaad op de resterende wateren vrolijk verder.
Robin Straver
Berichten: 507
Lid geworden op: 11-07-2006 12:26
Locatie: Berkel&Rodenrijs

17-01-2010 11:24

De goede moeten nou eenmaal altijd onder de slechte lijden!
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

17-01-2010 12:59

Er zijn toch alleen maar goeie?
CN
Unicorn Carp Fisching
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

17-01-2010 13:17

mannen er was al een topic over sluit deze maar of beter verwijderd maar
........de zoveelstebaits
Peter Gosselink
Berichten: 64
Lid geworden op: 16-01-2010 23:59

17-01-2010 16:04

Henry, deze was er eerst, maar dat geeft niet hoor, gooi er maar af.
dennis van vliet
Berichten: 435
Lid geworden op: 11-07-2006 12:26
Locatie: Zuid-Holland

17-01-2010 16:24

Baal er ook flink van :cry:! Was toch bijna wel elk weekend in het Bergse Bos te vinden...
Gebruikersavatar
rene sla
Berichten: 149
Lid geworden op: 17-02-2008 19:49

17-01-2010 21:29

maak eens een rondje langs het water in het lbb
kleine kans dat je daar wat tegen het lijf loopt kratjes (leeg), tuinstoel, luchtbed (lek), kom er alleen nog om de hond te laten schijten (2x) :wink: :D
schijten (geintje) zie viewtopic.php?f=33&t=53192&start=50&st=0&sk=t&sd=a
om je rot te lachen
karperen en de rest
welke rest???
Plaats reactie