medicinale cannabis


Plaats reactie
bas van geffen
Berichten: 1152
Lid geworden op: 12-11-2009 02:11
Locatie: bronxtel

15-01-2010 20:58

als het blowen of thc op een andere manier je kan helpen mitz zeg ik ga ervoor, maar rook/gebruik met mate(n).
denk niet aan wat een ander ervan vindt, jij bent namenlijk degene die er beter van wordt.

ik rookte echter ook wel ff iets te veel en te krachtige spul, maarja als je maat op zijn zoldertje........ de rest kun je zelf invullen.

@ tomba, als je het eenmaal gewend bent.... wij (ik en 4 maten) rookte samen meer als een ons per week ( 3 a 4 gram doordeweeks en 5 tot 6 gram per dag in het weekeind) gelukkig betaalde de rest van boxtel deze verslaving aangezien er genoeg verkocht werd. als je eenmaal zoveel rookt ga je jezelf voor de gek houden, en blijf je maar roken. het begon bij na het stappen een keer een joint roken en ging al snel over tot het bovenstaande.

ik heb het blowen na 7 jaar opgegeven, als ik nu nog een knetter rook dan begin ik te hyperventileren en wordt ik helemaal paranoide. ik dacht dat mijn hart stopte en heb hiervoor tot 2 keer toe 112 gebeld!! echter het blijkt nu een hartritme stoornis te zijn, waarbij het hart zwakker klopt en ik dus helemaal duizelig en raar wordt.

ik heb een burnout gehad (zeggen ze) , gevolg van 5-ploegen dienst en karpervisser zijn, geen tijd meer om te slapen. vanaf toen kon ik niet meer blowen. zat er al vaker aan te denk om te stoppen en dit was het moment voor mij. ik raakte mijn baan kwijt en dat zorde voor nog meer stres.
ik heb nu hartritme-stoornis en gevolg daarvan is weer dat ik chv (continu hyper ventilatie) heb, dit kan meerder keren per dag voorkomen maar ook een hele week niet. dit is echter het gevolg van de burnout en niet van het blowen. ik kan me nu niet goed meer ontspannen, omdat ik altijd geblowd heb en me daarmee ontspande. heb hier training voor gekregen om dit op te lossen.

ook ik moet mijn visserij hierop aan gaan passen, maar hoe ik dit ga doen.... ik heb het in november gekregen, en moet dus maar kijken hoe dit loopt in de zomer.

ik blowde vooral veel tijdens het vissen, maar als ik dan een run kreeg was ik in een klap nuchter door de adrenalinestoot die ik kreeg. gevolg, na de vangst werd er gegarandeerd een knetter gerookt.

ik krijg nu echter wel veel meer mee van wat er om me heen gebeurd, en onthoud het ook een stuk beter. ik ben nu voor de 3e maand nuchter, en merk al veel vooruitgang. mijn geheugen wordt weer beter, mijn sociale vaardigheden, en mijn spraak. bij mij was het namenlijk zo erg dat ik woorden door elkaar haalde in een zin en soms niet eens meer het woord wist wat ik nodig had.

ik had ooit een vismaat die ook adhd had, hij zat ook aan de oxazepam en de ritalin. toen hij ging blowen kon hij zijn medicatie halveren en daarna zelfs stoppen. hij is echter verhuist en derhalve zie ik hem bijna nooit meer.
zo zie je maar dat iedereen wel iets heeft. alleen de meeste zullen het nooit laten blijken. ik heb geleerd dat je er beter over kunt praten dan alles opkroppen en vindt het dan ook goed van je om er voor uit te komen. mensen in je buurt zullen je beter begrijpen. waardoor jij weer beter in je vel zit.
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

15-01-2010 21:44

Heren,
het gaat niet enkel om het blowen en de verslaving alleen.
Maar eerder om het alternatief voor een mens die de inmiddels door medicijnen aangerichte schade niet nog groter wil laten worden.
Wanneer je bloed in je urine vindt word het dus de hoogste tijd voor 'iets anders'..

Aanleiding voor deze schade ligt toch behoorlijk wat breder dan menigeen kan vermoeden.

Onderstaande een brief van mijn vriend Mitsz.
Deze stelde hij op naar aanleiding van vragen die ik elke keer weer moest beantwoorden.
De buitenwereld vroeg mij voortdurend; wat is er met Mitsz, waarom is hij zo onbetrouwbaar en chaotisch!?

Dat dit soort vragen meestal van mensen uit het boilie wereldje kwamen verbaast mij niet, want als hij ergens goed in is dan is dat het wel.
Jammer is het wel dat het boilie wereldje hem net zo vaak misbruikt als gebruikt heeft..
------------
Wat er mis is met Mitsz?
Mitsz lijdt aan het Syndroom van Asperger. Een vorm van autisme, die er voor zorgt dat Mitsz z'n zintuigen extreem sterk zijn ontwikkeld. Hij hoort, voelt, ziet, ruikt etc. veel sterker dan de gemiddelde mens. Dit heeft diverse gevolgen. Zo sprak hij als kind pas veel later en was hij tot z'n dertiende een extreem stil en teruggetrokken mensje.
Hij hoorde alle geluiden op b.v. de speelplaats even hard en voelde mensen hun slechte bedoelingen bij het eerste contact. Deze overdaad aan impulsen leidde ertoe dat hij zich volkomen isoleerde van de groep. Hierdoor werd hij met grote regelmaat het slachtoffer van misbruik, zoals geweld.
Mitsz weet ook niet waarom mensen bepaalde dingen doen, die als heel normaal worden beschouwt door het grootste deel van de bevolking. Hij begrijpt niet waarom verjaardagen worden gevierd en begrijpt geen winstbejag in overdadige vorm. Hij weet niet wat hij moet doen als er andere mensen in de buurt zijn. Weet niet wat hij moet zeggen en kan niet omgaan met intimiteit en gevoelszaken, anders dan rationeel. Dit lijdt tot groot onbegrip in zijn omgeving.
Het is voor hem enkel mogelijk te handelen op impuls, kan dagen voor zich uit zitten kijken, indien zich -in zijn optiek- een dilemma voordoet en moet alles wat hij onderneemt kunnen uit de kennis zie hij opdeed in het verleden. Dit gaat zo ver als het voeren van een gesprek. Indien hetzelfde gesprek niet eerder is gevoerd zal hij niet snel weten wat hij moet zeggen.

Deze overgevoeligheid heeft ook tot gevolg dat hij extreem detaillistisch te werk gaat. Elke impuls wordt aangegrepen en hierdoor veranderen zijn prioriteiten ten opzichte van de gemiddelde mens.
Hij zal alles uitzoeken tot in het kleinste detail; wetenschappelijke grenzen verleggen indien mogelijk. Dit kan tot ongekende kwaliteiten leiden, maar zijn isolement zal sociaal-maatschappelijk nooit worden geaccepteerd.
De eeuwige dorpsgek...

Mitsz heeft een sociaal maatschappelijke handicap. Eén die niet te genezen is en zo lang hij leeft zal hij eenzaam door het leven gaan in een decor waarvan hij niet begrijpt waarom het zo is. Hij zal altijd dingen vergeten, die anderen normaal vinden te onthouden. Zal altijd bang zijn, waar anderen zich veilig voelen. Zal altijd blijven zoeken naar antwoorden op de vragen. Meer is er niet.

Au 'tisme wat
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

15-01-2010 22:38

Mooi dat hij kennelijk op al de sociale vraagstukken in het leven wel iemand heeft die de antwoorden heeft.
Tja heeft nu ook een antwoord op mijn gevoel voor begrip, niet dat ik het zo goed weet als Henk hoor die heeft kennelijk meer geleerd dat wij denken, ik voel alleen maar.
Vissen is een hobby, geen religie!
Marcel Hoefman
Berichten: 11
Lid geworden op: 04-01-2006 20:21
Locatie: Zwolle

15-01-2010 22:43

Mooi hoor, Mitsz, maar eh....wat was jouw overweging om jouw verhaal te delen op een KARPERforum?
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

15-01-2010 22:52

De eeuwige dorpsgek...
Mitsz is een nachtje vissen, morgen verder..
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Ronald van Loon
Berichten: 48
Lid geworden op: 19-09-2009 08:24

16-01-2010 01:34

Mijn respect voor Mitsz en zijn maat Henk die het verhaal zo duidelijk heeft gemaakt.
En nu maar hopen dat íe een dikke vis heeft mogen vangen.
Respect,...en het beste met een moeilijke situatie.
Het is wat het is,...
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

16-01-2010 06:04

bas van geffen schreef:ik heb het blowen na 7 jaar opgegeven, als ik nu nog een knetter rook dan begin ik te hyperventileren en wordt ik helemaal paranoide. ik dacht dat mijn hart stopte en heb hiervoor tot 2 keer toe 112 gebeld!! echter het blijkt nu een hartritme stoornis te zijn, waarbij het hart zwakker klopt en ik dus helemaal duizelig en raar wordt.


En dat bedoelde ik dus in mijn eerste post in dit topic. Cannabis staat op nummer 1 qua drugs wat psychishe stoornissen kan triggeren.
Bas, ik denk dat jij op tijd bent gestopt want dat paranoide gevoel kan het begin van een psychose zijn. Dat is dus het gevaar van cannabis en daarvoor wil ik Mitsz ook waarschuwen. Ook ik heb waarschijnlijk asperger, en een periode van veel blowen heeft de "symptonen" daarvan ook erger gemaakt. Dus als je het wil gebruiken ga dan voor de medicinale wiet waar de thc waardes veel lager van zijn dan die van de koffieshop. Koop je het toch bij de koffieshop, neem dan hasj.
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
jeen jansen
Berichten: 61
Lid geworden op: 22-12-2009 13:14

16-01-2010 08:22

stelletje kontlikkers zijn jullie..allemaal stuk voor stuk.. :o omdat het om mitsz gaat is iedereen zo begrijpend en meegaand..ohohoho...maar als keesje van om de hoek dit geplaatst had hadden de meeste van jullie hem al zo ver de grond in getrapt dat ie spontaan zou stoppen met vissen. bewijst wel weer hoe de meeste hier zijn.....
jongens veel plezier met likken, ik doe niet mee...mitsz succes met je wiet...
K. van den Herik

16-01-2010 08:54

Waarom moet iemand iets vinden van iets wat iemand anders (door het leven) helpt?

M.i. is er maar 1 gebod van de 15 die klopt: bezorg een ander geen overlast.

Doe wat je moet doen, Mitsz.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

16-01-2010 09:33

Kontlikkers? Mooie geplaatste opmerking dit. Heb je hier wel bij nagedacht? Heb je ooit het blow topic eens door gelezen? mafkees Medeleven word zoiets genoemd!!

Mitsz stertke er mee kerel denk er ook eens aan dat er stoom machines zijn dan heb je de nadelige effecten van het roken(tabak) ook minder.

http://www.azarius.nl/headshop/vaporize ... per_large/


Vr gr peter
vr gr peter
Roy Alofs
Berichten: 192
Lid geworden op: 02-01-2002 01:00

16-01-2010 09:39

Hey Mitz,

Goed onderwerp. Ik begeleid jongeren en jong volwassenen met adhd en pdd-nos, in combinatie met gedragsstoornissen. Binnen de jeugdhulpverlening is cannabis negen van de tien keer (nog) een taboe. Ik ben van mening dat een jong volwassene (19+) en/ of een volwassene zelf keuzes kunnen maken. Als een jong volwassene bij mij aangeeft dat cannabis een positief effect heeft op zijn of haar functioneren? (gebruik met mate en na advies mbt thc) Wie ben ik dan om dit af te wijzen? En als dit ook nog eens kan dmv wat sturing en/ of begeleiding?(als ik dit gezegd zou hebben onder een vergadering met 20 hulpverleners, dan zou er een ontzettende discussie los barsten) Feit is dat een psychostimulantium zoals: Ritalin, Medikinet en Methylfenidaat, minder schadelijk is dan cannabis. De kenners zullen het volgende vast al wel weten. Ritalin wordt vaak vergeleken met speed omdat het de stof amfetamine bevat. Maar die vergelijking is geheel onterecht. Het verschil met amfetamine is dat het een piperidine-kern bevat in plaats van een fenethylaminekern. Dus alle stoere verhalen over het snuiven van Ritalin (zou een vergelijkbare werking moeten hebben als coke of speed) is allemaal wat opgeblazen. (het bevat een minimum aan de werkbare stof van coke/ speed) Als je je neus naar de t(*)ring wil helpen dan is het snuiven van Ritalin aan te raden. Helaas is het binnen een aantal doelgroepen een trend. Vooral bij jongeren. Het is absoluut roekeloos en onverantwoord. Zo heb ik ooit ook eens een tampon moeten verwijderen uit de anus van een jongere. Een tampon met de inhoud van twee glazen whiskey. De beste jongen had een tip gekregen: eenvoudig dronken worden doe je dmv een tampon anaal inbrengen die wat glazen whiskey heeft 'opgezogen'. Maar de jongen wist niet dat je er van in coma kunt raken. Psychonauten (gebruikers van oa Paddo's en drugs op natuurlijke basis en tegenstanders van chemische drugs. oa speed, coke) zijn niet voor niets tegen het snuiven van Ritalin. Ook wel kinder-coke genoemd. Maar ik dwaal af.

Misschien wat achterhaald maar als ik je een tip kan geven. Probeer eens in contact te komen met personen die cannabis als alternatief medicijn gebruiken. Ik denk dat het wijs is om wel cannabis te gebruiken na voldoende advies. Want ook cannabis heeft bijwerkingen (vooral) op langere termijn. Ik zou niet klakkeloos beginnen te roken. Informeer anders je huisarts eens? En zoals Klaas al zegt: doe wat je moet doen.


Vang ze! Succes.

Groeten Roy
Laatst gewijzigd door Roy Alofs op 16-01-2010 10:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

16-01-2010 10:33

Mitz, zorg vooral dat je lekker in je vel zit en op jouw wijze kan genieten van het leven. Ronduit klote is dat mensen misbruik maken van de situatie waar je in verkeerd.

Even inhaken op de reactie van Bas, bij hartritmestoornis krijgt je hartspier in mijn geval een onregelmatige toevoer van heel kleine stroomstootjes. Je hartslag kan binnen 2 cm van 40 tot 180 oplopen en vertragen. Ook je bloeddruk kan daarbij heel snel veranderen. Met de medicijnen die ik slik is het vrij goed onder controle houden. Dat je hierbij al snel hersenbeschadiging op kan lopenstaat wel vast. Draag dan ook papieren bij me die doktoren in staat stellen snel een diagnose te stellen en in te grijpen. Een pacemaker kan dit registreren en ingrijpen hoop wel dat dit apparaat verlopig uit mijn lijf blijft.

Wordt weer tijd dat we net als Mitz gaan vissen.
Peter
Roy Alofs
Berichten: 192
Lid geworden op: 02-01-2002 01:00

16-01-2010 11:03

Peter. Mitz vraagt om advies en die goed bedoelde advies krijgt hij nu van verschillende personen. Ik denk dat het aan Mitz is om aan te geven, dat we net als Mitz moeten gaan vissen :)
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

17-01-2010 01:06

jeen jansen schreef:stelletje kontlikkers zijn jullie..allemaal stuk voor stuk.. :o omdat het om mitsz gaat is iedereen zo begrijpend en meegaand..ohohoho...maar als keesje van om de hoek dit geplaatst had hadden de meeste van jullie hem al zo ver de grond in getrapt dat ie spontaan zou stoppen met vissen. bewijst wel weer hoe de meeste hier zijn.....
jongens veel plezier met likken, ik doe niet mee...mitsz succes met je wiet...

Soms kun je ook tever gaan! ..

Het is leuk op een forum iemand te kunnen kwallen en soms eens wa uit te lokken!
(meestal in de vorm van humor).

Maar als iemand iets verteld (of laat vertellen)over een tekortkoming waar hij erg mee zit is het soms wel recpectvol om daar positief op te reageren!

MITSZ! ik zelf ben geen blower .. maar eerder een drinker! maar kan goed begrijpen dat als je het als een medisch iets gebruikt je er wel beter op kan worden in jou geval!
En zolang anderen in je omgeving er geen last van hebben zou ik zeggen wat let je?

8) :wink:

Greetz Tomba
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
robert jager
Berichten: 67
Lid geworden op: 19-09-2005 17:47
Locatie: carpcity

17-01-2010 07:55

ooooooh mitz ooooh ,het groooote kontlikken is weer begonnen voor de zoveelste keer.naai de massa grijp de kassa.voor mij nou echt m,n laatste bezoek hier op dit forum.
Laatst gewijzigd door robert jager op 17-01-2010 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

17-01-2010 08:39

Konijne! :o :D

Dank jullie wel voor jullie goede reacties. Eerst maar even de rommel opruimen.

@ jeen janssen,

ons homoclubje bevalt prima, al heb ik wel een beetje pijn aan mijn bips van gisterenavond. Maar dat krijg je met die Henk he? :roll: Ouwe Achterhoekse baknicht. :D Zeg jeen wanneer kom jij uit die achterhoekse kast van je? Dan zal ik je de oren wassen. :P

Aan de rest van het gezelschap,

eerst maar even met betrekking tot kanker. Want dat is wat mij ook het meest dwars zat aan het filmpje. Echter... tot op heden heeft de heer Rick Simpson (en hier in Nederland Wernard Bruining) geen enkele kans gehad om aan te tonen of ie gelijk heeft. Toen er ruchtbaarheid aan werd gegeven is ie zonder pardon de bak in gedraaid en dat terwijl die de boel altijd heeft weggegeven. Hij zegt dat ie sommige soorten kanker met succes heeft behandeld (huidkanker) bij sommige mensen. Nu is het inderdaad erg aanstootgevend als deze man blijkt te liegen, maar wat als ie nou eens wél gelijk heeft? Wat als het alleen bij huidkanker zou helpen? Moeten we het dan maar negeren? Ik sluit me er bij aan dat het riskant en pijnlijk is, maar hij krijgt van mij vooralsnog het voordeel van de twijfel. Want als het wél werkt... Onze kinders mannen. Met betrekking tot externe behandeling, vind ik dat er direct op moet worden ingespeeld. Punt. Als dat goed uitpakt, kunnen we altijd nog verder kijken toch? Als dat zou lukken, ben ik fan en daarom wil ik het vooralsnog niet in de doofpot duwen.

Ik hoop op jullie begrip.

@ Douwe,
Ik weet dat jij het weet en jij weet dat ik het weet. Dank je voor je bericht. Het doet me goed. Zoals je hierboven kunt lezen heb ik ook mijn twijfels, maar als dat vuile monster -deels- de kast in kan, dan wil ik dat heel graag meemaken. Kanker is de smerigste ziekte die er is en heeft mijn hele leven overhoop gegooid. Juist daarom wil ik graag luisteren naar die man. Als onze kinderen dit allemaal niet zouden hoeven meemaken, dan ben ik bereid om daar alles voor te doen. Dus ik wacht nog even af.

@ Henk
Lekker ding ben jij. Eikel :D :wink:

Wat betreft Asperger Syndroom. Ik heb de mazzel dat ik uit een productief nest kom. Echter heb ik altijd aan het randje van de maatschappij naar m'n rust moeten zoeken. Gelukkig heb ik altijd veel plezier gehad in mijn werk en gaat het nu best goed. Maar een hoop van die figuren zoals ik belanden op straat in een kartonnen doos, omdat ze domweg geen reet begrijpen van wat "jullie" allemaal aan het doen zijn. Ik lijk wel een fucking profeet. Mijn excuses daarvoor, maar ik heb de indruk in veel gevallen totaal overbodig zou zijn, als er niet zo'n taboe zou rusten op dit onderwerp. Dan zouden gevallen eerder worden ontdekt en de boel beter gestroomlijnd kunnen worden. Mensen met een autistische stoornis kunnen in veel gevallen prima functioneren als ze onder de juiste omstandigheden kunnen werken. Dan is er geen vuiltje aan de lucht. Dus... zo zie ik op deze manier ook nog eens een hoop volk uit de ziektewet/WAO verdwijnen. Lijkt me ook geen overbodige luxe.

Over de invloed van cannabis op mijn fysieke gesteldheid.

Over dit onderwerp is een film gemaakt. Die heet 'Super High Me' Hier de link naar youtube. De film werd voorheen steeds verwijderd, maar deze link blijft al een tijdje staan, dus als je echt geïnteresseerd bent in deze resultaten Een uurtje op zondag:

http://www.youtube.com/watch?v=GRixTEPS ... L&index=58

Deze film heeft mij doen besluiten om het te gaan doen. Ik heb namelijk zelf ook slechte ervaringen gehad in het verleden, maar dat kwam door jeugdige onervarenheid en onrust. En niet op de laatste plaats :roll:
Nu ben ik echter een grote jongen en staan de zaken er heel anders voor. Ik heb me vanaf het stoppen met de medicatie -en het beginnen met de nieuwe- maandelijks de bloeddruk laten testen door mijn huisarts. Bovendien bespreken we dan hoe het gaat en de eventuele bijwerkingen.

Bovendien gebruik ik medicinale cannabis 'tinctuur' voor de daadwerkelijke behandeling. Die druppel ik onder de tong. Deze is uiterst zuiver en biologisch geteeld. Maar bovenal heel mild te doseren, waardoor je wél de medische voordelen hebt ervan, maar niet zo stoned als een balletje door de tent heen struint. Zoals altijd zit de oplossing weer in de nuance, maar enfin. Ik ben nu eenmaal gestoord. :D hihi Wat met name een groot voordeel is, is dat het m'n motoriek meer rust geeft. Wie weet haal ik nog eens een rijbewijs. haha. In de opening van 't topic staat een link met alle info over mediwiet.

Uiteraard zijn doseerproblemen een feit. Mensen die bergen suiker eten of andere troep doen het ook niet best, maar om nu alle snacks te verbieden? Is misschien wel een beter idee. hehe. Maar jullie begrijpen wat ik bedoel. Als we alle genots- en voedingsmiddelen, die problemen opleveren bij verkeerde dosering moeten verbieden, vreten we straks alleen nog maar tofu, walnoten, waterkers, haver en nog een paar van dat soort zaken en drinken we alleen nog maar water. Staat de hele F-side op zondagmiddag te filosoferen hoe ze op biologische wijze de kwaliteit van de grasmat van de Arena kunnen verbeteren. Hahaha nee dank je. Doe mij maar een lokaal oorlogje bij het stadion. Houd de spirit er een beetje in. Ik ga wel vissen.

@ Roy,

toffe reactie dank je. Ook dank voor je advies, gezien je in de gezondheidszorg werkt. :) Zoals je hierboven kunt lezen, gaat mijn gezondheid me aan m'n hart ( :D ) Ik zorg ook dat de juiste soorten kies (dat gaat met trial and error :oops: ) maar ik wordt er al steeds beter in.

Goed te lezen dat je waarschuwt voor verkeerd gebruik van Ritalin. Dat vind ik het linke aan het spul, want dat heeft echt directe schadelijke gevolgen, die niet herstelbaar zijn. Ik ben uiterst ervaren met Ritalin, maar het gaat op de lange termijn fout. Dus niet als middel voorschrijven denk ik dan. We gaan met z'n allen veel te ver van de natuur áf. En dat terwijl we er juist ín moeten...

met vriendelijke groet

Mitsz
Laatst gewijzigd door mitsz van der kamp op 17-01-2010 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

17-01-2010 08:52

Robert en Jeen.

Jullie zijn fuckers! Lekker de boel opfukken omdat jullie er zelf baat bij hebben.
Prachtig voorbeeld van de hedendaagse karpervisser waarbij jaloerzie/haat/neid aan de orde van de dag zijn. Prachtig voorbeeld! Hier te lezen op de karperwereld!

Zie hoe het niet moet mannen. Zeker de jongere onder ons. Leer hiervan!

Compassie en medeleven zijn mooie waarden om te hebben in het leven.
Als je de ogen opend, zie je heel veel mensen die het zogeheten rugzakje om hebben.
We hebben allemaal onze problemen en bagage wat we mee slepen. De een kan er goed mee leven, de ander heeft er veel problemen mee en heeft hulp nodig.

Een ding is zeker. Praten helpt!
Persoonlijk heb ik het nog heel moeilijk met sommige zaken waarover ik nog steeds niet praat. Meer wil ik daarover niet kwijt.
Maar het is goed erover te praten en ook om je omgeving erover op de hoogte te stellen. Zo voorkom je misstanden en vooroordelen.

Goed hoor Mitsz!

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

17-01-2010 10:06

@JEEN
Bewijst maar weer hoe jij in het leven staat. Trieste opmerking, of snak je naar een beetje aandacht kerel? Ik zou zeggen steek een jointje op of neem een valium om ff te relaxen kerel, ik lees zoveel woede in je opmerking.
jeen jansen
Berichten: 61
Lid geworden op: 22-12-2009 13:14

17-01-2010 10:28

het is zeker geen woede, erger me gewoon aan het meelopers gedrag meer niet. woede is in een opwelling pb ( waarschijnlijk vol scheldpartijen) sturen en die voortijdig weer wissen...

Mitsz ik wens je echt het allebeste voor je hoor...
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

17-01-2010 10:54

Prima Jeen, opgelost. Probeer het iets poëtischer te verwoorden de volgende keer. Dan heb je misschien nog wel eens goed discussiepunt.
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

17-01-2010 10:56

Mooie redding Jeen :roll:

Hou je sterk kerel.

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

17-01-2010 12:06

jeen jansen schreef:het is zeker geen woede, erger me gewoon aan het meelopers gedrag meer niet. woede is in een opwelling pb ( waarschijnlijk vol scheldpartijen) sturen en die voortijdig weer wissen...

Mitsz ik wens je echt het allebeste voor je hoor...



Was een foutje Jeem dat moest een citaat zijn, zoals de bovenstaande reactie. Scheldpartijen? Zoals de waard is...........
Laatst gewijzigd door Dries Jacke op 17-01-2010 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

17-01-2010 12:20

Kunnen we nu weer on-topic. Jeen heeft het geregeld en dan is het klaar. :)
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

17-01-2010 12:28

hey mitsz relex man gewoon je ding doen waar jij je goed bij voelt ik kan niet meer met je mee stomen iig heb zelf zoveel geblowd vroeger zoveel stuf en wiet pas niet eens in me bivvy!!
maar het is toch niet zo als ik langs de amsterdammse wateren loopt straks dat ik volop rookkollomen uit een bivvy ziet komen en als ik dan de tent nadert dat ik jou ineens met een waterpijp ziet zitten op je stretcher!hahah :D
en dat mtc straks ineens GANJABAITS gaat heten :P succes mitsz von der kampf
........de zoveelstebaits
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

17-01-2010 13:00

wahahahaha ik zie t al helemaal gebeuren cannadome tent inc. afzuiging :lol: 8)
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!