topcarp


wouter mer
Berichten: 825
Lid geworden op: 20-09-2009 10:46
Locatie: Oegstgeest

14-12-2009 08:55

Ik heb afgelope week een aantal keer wat producten bij mijn bestelling gevoegd, en ik moet zeggen, ik ken geen winkel waar de service zo goed loopt.
Volgens mij slaapt die man de hele week al niet, had honderde bestellingen staan, maar toch nam hij de moeite om mijn bestelling op te zoeken en alle producten telefonisch op te noemen en er nieuwe producten bij te doen, belde gelijk terug bij sms'jes enz ! Kortom hele goede service, hoe druk het ook was!

Als het goed is morgen bestelling binnen, en hopelijk valt het mee met de producten die op waren!

Jammer dat zo'n hengelsport zaak weg gaat :(
Ray Schra
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00

14-12-2009 11:45

Zeer benieuwd wanneer ik een reactie kan ontvangen dat er iets verstuurd is of dat iets er niet meer is.

Denk dat ze het bijzonder druk hebben, afgelopen donderdagochtend iets besteld maar nog geen reactie :-?

We wachten af...
Thomas Vandecaetsbeek
Berichten: 75
Lid geworden op: 06-01-2008 19:16
Locatie: Leuven, België

14-12-2009 11:57

wouter mer schreef:Ik heb afgelope week een aantal keer wat producten bij mijn bestelling gevoegd, en ik moet zeggen, ik ken geen winkel waar de service zo goed loopt.
Volgens mij slaapt die man de hele week al niet, had honderde bestellingen staan, maar toch nam hij de moeite om mijn bestelling op te zoeken en alle producten telefonisch op te noemen en er nieuwe producten bij te doen, belde gelijk terug bij sms'jes enz ! Kortom hele goede service, hoe druk het ook was!

Als het goed is morgen bestelling binnen, en hopelijk valt het mee met de producten die op waren!

Jammer dat zo'n hengelsport zaak weg gaat :(


Dit is ook helemaal mijn ervaring... dus in plaats van hier op het forum te posten, bel hem even op en vraag wat er nog is / hoever je bestelling verwerkt is.

Ik begrijp al die negativiteit hier niet....wacht eens eerst tot je verkeerde dingen krijgt EN je geld niet terug krijgt. Kom dan hier je onvrede posten....

*Mompelt iets van dubbeltje en eerste rij*
Gebruikersavatar
Michiel de Vries
Berichten: 1359
Lid geworden op: 13-10-2006 00:13
Locatie: Leiden

14-12-2009 13:00

hoever je bestelling is.



wat op donderdag is besteld ging maandag de deur uit werd mij van de week verteld aan de telefoon, dus dat zou inhouden dat je het dinsdag in huis
Ischa Speldenbrink
Berichten: 206
Lid geworden op: 05-08-2007 00:54
Locatie: Arnhem

15-12-2009 11:08

Ik heb mijn bestelling binnen. Datgene dat er niet bij zit heb ik al teruggestort gekregen op me rekening.

Goede service.
Mvg,
PBI Speldenbrink
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

15-12-2009 14:07

Dubbeltje op de 1e rij?

Sorry hoor, maar in de hedendaagse wereld kun je gewoon bij honderden internetwinkels bestellen totdat het product op is. De site rekent mee met de voorraadlijst. Zo voorkom je dus veel problemen en teleurgestelde klanten.
Je voorkomt een hoop extra werk voor jezelf en negatieve publiciteit.

Enfin,

ik ben maar eens online gaan kijken naar de status? En tot mijn verbazing waren er gewoon heel veel producten van mijn bestelling verwijderd. Slechts bij een 4 tal stond dat het aantal niet op voorraad was.
Bij bijwerking van de winkelmand mag je nogmaals naar proceed to checkout? Ik boek helemaal geen cent meer over.

Ik heb gemaild, en ga er van uit dat van mijn 320 euro bestelling, waar nu nog slechts 90 van over is nog wel wat aanwezig is nu?
Vreemd dat je niet een email krijgt om je kennis te geven van de status van de bestelling?

Jammer, maar reden genoeg om te reclameren denk ik.

Ik ken genoeg andere internet bedrijven die wel met een programma werken die de voorraad bijhoud op de site!!!
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

15-12-2009 14:30

Vindt het wel hilarisch.

Net na de 1e maal inloggen was mijn bestelling nog maar 90 euro van de 320?
Na aanpassing en een mail gezonden, nogmaals ingelogd. Toen waren er andere producten kennelijk weer op voorraad want ik had weer 240 euro besteld?

Daarna ingelogd, toen weer 280 en 3 scale pouches ipv 1???
NOgmaals ingelogd en toen had ik voor 120 euro aan bestelling staan?
Iemand kloot ermee, of het programma er achter werk niet. 12 zakjes met haken, had er maar 2. 4 flessen particle syup ipv 1? en ga zo maar door????

Ik weet het niet, maar ik ga alles annuleren. Het was goedkoop en als je er als de kippen bij bent OK. Maar dit slaat nergens op mbt de webwinkel zelf dan. Het was vast een goede store, had er al eens besteld, dus was al klant. Maar goed........

Ergens klopt er iets niet in het systeem want ik heb nu al zoveel bedragen voorbij zien komen.
p.s wat moet ik met 3 scale pouches? en dit is een forum, dus daar mag je wel e.e.a. schrijven. Ik schrijf niets anders dan zoals het op mij als klant overkomt. Ik verwacht niet dat ik als klant zelf onderzoek hoef te doen naar dit soort zaken en dat de betreffende internetwinkel mij op de hoogte blijft houden van de status van mijn bestelling.

Kennelijk is dit forum ook goed geweest voor zijn opheffing uitverkoop dus het heeft zoveel goede als negatieve publiciteit!!
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
wouter mer
Berichten: 825
Lid geworden op: 20-09-2009 10:46
Locatie: Oegstgeest

15-12-2009 14:59

Kan zijn dat er iets fout is gegaan... of het nou aan de site ligt of jou...

Maar je kan toch wel iets beter je tijd investeren in het nummer belen van topcarp, en navraag doen, in plaats van speculeren over wat er misschien fout gaat.

Mijn ervaring (en die van vele andere die ik ken) is dat de service bij topcarp SUPER is tijdens deze uitverkoop, je betaald precies wat je krijgt, hij is altijd aanspreekbaar (telefoon).... maar je moet gewoon begrijpen dat er honderde bestellingen staan, en niet alles is al uitgesorteerd... dus misschien heeft iemand voor jou wel de laatste?..... je betaald alleen voor wat je krijgt.... de rest wordt netjes terug gestort rond de verzending

Wel mooi verder.. ik ben net 1 uurtje weg van de hele dag, heb ik mijn bestelling gemist :( moet ik wachten tot morgen :P nouja afwachten maar
Gebruikersavatar
bart bosch
Berichten: 1121
Lid geworden op: 30-11-2009 14:59
Locatie: Stekkenpezer!
Contacteer:

15-12-2009 15:17

wouter mer schreef:
Mijn ervaring (en die van vele andere die ik ken) is dat de service bij topcarp SUPER is tijdens deze uitverkoop, je betaald precies wat je krijgt, hij is altijd aanspreekbaar (telefoon)....

NIET WAAR!

ik heb hem 2 keer proberen te bellen, dan krijg je zo'n computerstem "spreek een bericht in na de piep" pieeeeeeep.
MVG, Bart Bosch.
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

15-12-2009 16:22

Ik heb wel een antwoord via de site gehad.

Mijn bestelling is verzonden? Welke producten dan? Ik hoop niet 3x de Shimano Tribal scale pouch?
Maar goed, dat snapt een leek nog wel dat je daar niets aan hebt.

Op de site stond overigens niet dat mijn bestelling verzonden was?
Ben erg benieuwd wat ik binnen ga krijgen.

Ik mag alles ook weer retour zenden, ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ik krijg dat mijn geld retour.
Hoop wel dat er geen opvulling aan zinloze producten is toegevoegd of ipv 4 zakken haken 10 zakken haken.
Sommige producten vormen een combinatie, dus zonder het een niet zoveel aan het ander.

Zou toch wel fijn zijn e.e.a. te weten
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

15-12-2009 17:16

Ik heb 40 van de totaal 105 euro retour gekregen, moet alleen nog even het pakketje krijgen. Valt dus nog best mee, even afwachten wat er nu uiteindelijk binnenkomt.

Edit: Net het pakketje mogen ontvangen met:

- 2x PB Haken
- 10x Korda Lood
- 2x Solar heads
- 1x Solar wokkels
- 1x Soul camera Bag
- 1x Weight Bar
- 1x Korda Hybrid
- 1x PB Chameleon
- 1x Korda Running rig pakket
- 1x Korda sill. tubing

Helaas niet mogen ontvangen:
-1x Soul Carry-All --> Jammer
-1x Korda PVA
-2x Solar kit-off --> Jammer
-1x Korda Backleads

Moet wel zeggen dat alles netjes verpakt verzonden is, en alles netjes terug gestort.
Melvin Schoonenberg
Berichten: 210
Lid geworden op: 26-12-2005 14:51
Contacteer:

15-12-2009 20:04

Heb de bestelling ook binnen gekregen.
Twee "foutjes" hierin;

Bestelde Tungsten Putty Bruin, maar kreeg de groene kleur !
Bestelde 4 zakken Solar PVA foampjes, betaalde er 4 kreeg er 2 !

Inmiddels binnen 12 uur reactie op mail gehad. Geld van niet geleverde spullen worden netjes teruggestort. Kleurverandering Tungsten Putty laat ik maar zo. Wat een werk weer om te veranderen (BRUIN zal wel niet meer te leverbaar zijn)
Gebruikersavatar
Michiel de Vries
Berichten: 1359
Lid geworden op: 13-10-2006 00:13
Locatie: Leiden

15-12-2009 20:14

mijn bestelling ook binnen, had 4 pakjes fluor gele pop-up mais besteld, en krijg 2 gewone gele, oranje en rooie ppo-up mais :-?

de rest klopte wel van me bestelling, alleen 1 prodcut niet leverbaar, maar dat geld staat al terug op me rekening
Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

15-12-2009 20:19

Merlin Bruinenberg schreef:Heb de bestelling ook binnen gekregen.
Twee "foutjes" hierin;

Bestelde Tungsten Putty Bruin, maar kreeg de groene kleur !
Bestelde 4 zakken Solar PVA foampjes, betaalde er 4 kreeg er 2 !

Inmiddels binnen 12 uur reactie op mail gehad. Geld van niet geleverde spullen worden netjes teruggestort. Kleurverandering Tungsten Putty laat ik maar zo. Wat een werk weer om te veranderen (BRUIN zal wel niet meer te leverbaar zijn)



Wat ga je doen joh met 4 zakken pva wokkels? Je moet ze niet gebruiken als haakaas!

Theo
Melvin Schoonenberg
Berichten: 210
Lid geworden op: 26-12-2005 14:51
Contacteer:

15-12-2009 20:25

PVA wokkels zijn zeer geschikt gebleken in mijn sexleven
wouter mer
Berichten: 825
Lid geworden op: 20-09-2009 10:46
Locatie: Oegstgeest

15-12-2009 21:28

Ik heb ook zojuist mijn bestelling binnen, ik had telefonisch nog gecheckd of alles klopte voor verzending en het klopte ALLEMAAL.
Alles netjes verzonden, in ruime doos, alle flavours in afgesloten zakjes enz.

Afbeelding


5 kilo nutrbaits bag mix
2,5 kilo hinders blitz mix
2 kilo mainline bloodworm pellets
2x nutrbaits boilies (1x tecni spice 1x bfm fruit special)
Hinders blitz concentrate
Hinders Chilli Hemp Oil
Mainline dip activ-8
Mainline dip tuna
2x nutrbaits pop ups (pinapple n-butyric acid & pink pepper)


kortom, grote bestelling maar alles klopt gelukkig.
had wat aanpassingen gedaan, alles goed aangepast op factuur enz.


Naar mijn mening super service !
Laatst gewijzigd door wouter mer op 15-12-2009 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ben de Groot
Berichten: 333
Lid geworden op: 11-08-2005 13:04
Locatie: Leidschenveen ====== The Hague

15-12-2009 22:00

Ook ik heb dus vorige week woensdag besteld, denk dat ik er aardig snel bij was, maar ik hoorde maar niks(2*gemaild).
Afgelopen zaterdag las ik hier dat een aantal mensen de bestelling al ontvangen hadden, dus maar eens gebeld. . . kreeg Wilco aan de lijn en hij zei dat ie me nog moest terugbellen, maar ja druk druk, en daar kan ik wel begrip voor opbrengen.

Alleen had ik idee dat ik toen ik hem aan de lijn had hij "live" mijn doos ging vullen ... en dat vond ik wel jammer, "nee, pva hebben we niet meer,uh die pellets nee die zijn ook al op en zou ging het wel even door.

Op de site staat nog steeds status "bezig met verwerken"

Bestelnr. Datum Verzenden aan Odertotaal Status
0000000 09-12-09 Ben de Groot € 305,47 Bezig met verwerken Bestelling bekijken

Heb vanmiddag maar weer een mail er aan gewaagd om te vragen wat er nu geleverd gaat worden ivm aankomende sessie , aan Wilco en pb aan Chantal tot nu toe geen reactie.

Tot mijn verbazing lag er wel een brief van de postbode, met de mededeling dat hij mij niet thuis aantrof en dat hij het morgen weer gaat proberen (ben ik er ook niet -overdag-) Dus waarschijnlijk op zijn vroegst kan ik het donderdag of vrijdag zelf gaan afhalen.

Ik weet het zijn "luxe"problemen maar toch . . . Medewerkers van Topcarp i.i.g. succes en fijne feestdagen gewenst de komende periode !
C atch
A nd
R elease
P lease

<*))))><
Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

15-12-2009 22:03

Wouter:

wanneer had je het besteld?
wouter mer
Berichten: 825
Lid geworden op: 20-09-2009 10:46
Locatie: Oegstgeest

15-12-2009 22:07

Bezig met verwerken blijft altijd staan.

al heb je een jaar geleden iets besteld en gehad en alles afgehandeld enz. is gewoon foutje in het script vd site.

wel jammer dat jou bestelling niet is door gekomen, want woensdag is inderdaad erg vroeg.
ik snap dat mensen er niet blij mee zijn, maar ik vind dat je het zo'n man niet kan toe rekenen, naar mijn mening heeft hij het prima gedaan voor zover hij kon/had...

Ikzelf had het donderdag avond besteld, maar omdat ik het eerst ook niet allemaal vertrouwde heb ik hem telefonisch mijn bestelling laten pakken, en later bij wijzegingen telefonisch om bevestiging gevraagt.
Ik heb ook nadrukkelijk gevraagt of ik het zo snel mogelijk kon krijgen, dus weet nou niet of ik eerder ben verzonden dan gepland. dus geen stress voor de andere mensen die het paket nog niet hebben ontvangen :P
hans van loghem
Berichten: 524
Lid geworden op: 19-10-2006 21:33
Locatie: rheden

15-12-2009 22:13

Denk wel dat het geholpen heeft wouter, heb donderdagochtend besteld maar nog niets ontvangen.
Zie het wel verschijnen :wink: .
Leven is als een neus, haal eruit wat er in zit!!!!!!!!!
wouter mer
Berichten: 825
Lid geworden op: 20-09-2009 10:46
Locatie: Oegstgeest

15-12-2009 22:16

Ja ik weet wel zeker dat het geholpen heeft !
Ik ben nooit zo van het afwachten, gelijk handelen heeft me vaak het voordeel gegeven :P

Zoals dat ik nu in het bezit ben van een potje Chilli Hemp Oil, waarvan ik de laatste blijkbaar had weggekaapt voor mijn vismaat (wie eerder had besteld) :P
Maarja in dit geval omdat we genoeg samen vissen zal het niet uitmaken wie het flesje nou heeft :P
Chantal Poppe
Berichten: 3
Lid geworden op: 11-12-2009 15:48

15-12-2009 22:30

Tip Topcarp is bereikbaar op het mobiele nummer 0614418686
Op het huisnummer zijn we bijna niet bereikbaar.
Thomas Vandecaetsbeek
Berichten: 75
Lid geworden op: 06-01-2008 19:16
Locatie: Leuven, België

15-12-2009 22:46

foutje...
Laatst gewijzigd door Thomas Vandecaetsbeek op 15-01-2010 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

16-12-2009 13:44

Zojuist gebeld. Ze zijn nu (13:45) met de bestelling van de 11e december bezig. De verwachting is dat morgen de bestellingen van de 12e verzonden worden.

Ze zeiden er netjes bij dat ze niet alles meer hadden en dat het bedrag automatatisch d.m.v. het remboursbedrag verrekend werd.

Nog even geduld dus.

Theo
Ray Schra
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00

16-12-2009 14:06

Ik heb gisteren ook gebeld en ben netjes teruggebeld.
Had donderdagochtend besteld maar nog niets gehoord.

Bleek dat hij vergeten was een e-mail te sturen dat de zending onderweg was, en het was per ongeluk naar mijn huisadres gestuurd ipv naar het werk. Gisteren voor het eerst aangeboden maar ik was aan het werk. Nu kan ik gelijk gaan zeuren maar het blijft mensenwerk. Het is ook best begrijpelijk met zoveel bestellingen.

Uiteindelijk prima opgelost, bijna alles was nog beschikbaar.

gr Ray