Radeloos!


Plaats reactie
Gebruikersavatar
ronald kreling
Berichten: 153
Lid geworden op: 17-11-2009 22:04

20-11-2009 22:50

Ja.... :D { geintje }
Mvg.ronald
Vroeger was ik een twijfelaar, ik ben daar nu niet meer zo zeker van.
Gebruikersavatar
Martijn Spiegel
Berichten: 33
Lid geworden op: 30-09-2009 16:00

21-11-2009 00:21

DAN NIET
Laatst gewijzigd door Martijn Spiegel op 22-11-2009 12:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Kijk deze voerboot, zo ben je snel aan de overkant moet je alleen niet je slip vergeten. ( van je molen ) lol

Check filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=XuWPMegz ... re=related
Niels Hofman
Berichten: 697
Lid geworden op: 15-05-2002 02:00
Locatie: Nederland

21-11-2009 17:42

Gaap....
Gebruikersavatar
Martijn Spiegel
Berichten: 33
Lid geworden op: 30-09-2009 16:00

21-11-2009 22:48

WAT GAAP?NIET GOED OFZO?????!!!!!
Kijk deze voerboot, zo ben je snel aan de overkant moet je alleen niet je slip vergeten. ( van je molen ) lol

Check filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=XuWPMegz ... re=related
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

22-11-2009 01:56

Wat denk je zelf? lees nou eens rustig wat je schrijft.


Gradus....
....................
Koen de Been2
Berichten: 331
Lid geworden op: 19-09-2009 17:37
Locatie: Brabant

23-11-2009 19:21

Ben zelf niet ontevreden aan de ene kant, heb mn doelstelling gehaald; een 20-kilo vis vangen op NL's moeilijkste wateren. Hier moest ik 5x p/w 2,5 kilo voeren, dit 7 weken lang volgehouden te hebben ving ik na mn 21e nacht de eerste(ook gelijk de zwaarste vd put maargoed). T is toch van de zotte dat je eerst tientallen kilo's voer in t water moet werpen eer je eens kans maakt op een eerste run??
Ik heb mn voldoening gehad nadat ik die bak op mn mat had liggen,laat dat duidelijk zijn!
Weken erna nog instant gevist met dezelfde bol maar wel op een andere sector(denkend dat de vis toch wel je aas kent na die tijd) maar geen enkel piepje meer gehad. Denkende hoe dat in godsnaam kon.....

Oorzaak: Locals kennen je onderhand,zeker als je als eerste in t jaar de dikste van de put afvangt,geen probleem zal ik zeggen. Jawel, zekers wel. Jongens gingen samensmeden in de vorm van; Wij gaan meer voeren zodat de karper helemaal niet langs ons voer kan! Resultaat voor mij...... Toekijken. Dat tevens het natuurlijk voedsel als een tiet ging groeien was voor mij snel duidelijk dat localiseren een betere optie was..... De heren in kwestie gingen stevig door met voeren. Heb ze met feiten duidelijk gemaakt dat dit averechts gaat werken. Ik heb nog gelijk ook; ze kregen geen piep. Eddy S. bedankt ze voor de bestelling bollen en de plakkaten beschimmeld voer werdt ook steeds groter.
Wedden dat de aanpak "voer wanneer je vist" beter werkt? Zeker als het bestand klein is(15 stuks op een tiental hectare) en het natuurlijk voedsel opkomt waar je U tegen zegt is het single vissen op plekken waar de karper zn rust zoekt of mondjesmaat aast en met name enkel natuurlijk voedsel tot zich neemt beter. Instant is het devies voor mij, al vangt iemand 100 60ers op een jaar,veel plezier maar ik kan mede-collega's wel eerlijk in de ogen aankijken omdat ik andersmans stek niet opeis nadat ik een uch-aantal kilo bollen op zn stek heb gepleurd en t commentaar geeft dat t MIJN stek is omdat MIJN bollen daar in liggen.Volgend seizoen weet ik t wel; ik room lekker andersmans stek af omdat n ander toch al voor mij voert! 8) Kudde-gedrag ben ik niet van,dus zal zeker op deze manier mn vissen gaan vangen. Ik heb niks op voorvoeren. Wel wanneer degene in kwestie dit doet wanneer de situatie dit niet toelaat.

Maargoed; dit weekend lekker instant aan de gang zonder last te hebben van teveel vissers die t water voldumpen,lang leve de winter!

Tjuus
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

06-01-2010 21:39

Hej Koen!

Ik kan buiten enkele wat makkelijke wateren ook niet egt mijn vissen gevangen krijgen op het kanaal en op de kuil en de wasp. plas...

werd al bang dat het aan mij lag :lol:
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Bart van Vugt
Berichten: 12
Lid geworden op: 20-07-2007 14:52
Locatie: Geertruidenberg
Contacteer:

07-01-2010 11:56

Tomba ,Tomba, Tomba toch.
Ga toch net als jullie Pa gewoon lekker achter de brasems aan!!!! :wink:
Koen de Been2
Berichten: 331
Lid geworden op: 19-09-2009 17:37
Locatie: Brabant

07-01-2010 18:55

Bart van Vugt schreef:Tomba ,Tomba, Tomba toch.
Ga toch net als jullie Pa gewoon lekker achter de brasems aan!!!! :wink:


Bartje!!! :D 8)

Valt er nog iets te verdienen in die vrieskou behalve die enkele mafkees die nieuwe hengels koopt als t vriest? :P

Groet'n
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

07-01-2010 20:13

hij is ook wakker! :o t is weer halver wegen de week want op maandag komtie ook niet met zulke opmerkingen :lol:

Ik zal jullie sterker vertellen .. de karper was dan radeloos .. maar zoveel brasems als ditjaar heb ik nognooit gevangen! :wink: ons pa was jaloers!

Ej koen .. ik denk dat hij nu niet heel veel verkoopt op wa ijshengels na! :lol:
Heb jij je nieuwe stokken al dan?
8)
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Bart van Vugt
Berichten: 12
Lid geworden op: 20-07-2007 14:52
Locatie: Geertruidenberg
Contacteer:

08-01-2010 13:08

Heren Tomba en de Been.
Er valt inderdaad geen .. te verdienen.
Ik heb echter wel iets fantastisch voor jullie kunnen regelen bij een groothandel.
Ik was gisteren inkopen aan het doen bij Preston in Alblasserdam en daar liet ik jullie foto's
van het afgelopen jaar zien.
De baas van Preston was zo onder de indruk van al die kapitale brasems dat hij jullie dit jaar wil gaan sponsoren met een geheel gratis vaste hengel-pakket t.w.v €600,-.
Gek genoeg vond deze man die toch hoog aangeschreven staat onder witvissers, dat jullie beide zo op het eerste gezicht echt goed door zouden kunnen gaan als fanatiek witvisser.
Daarbij regel ik voor jullie komend jaar de maden, casters en pieren, zodat jullie echte Big Bream Target Hunters ( BBTH) kunnen worden.
Heb ik dat mooi geregeld of niet.
:o
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

08-01-2010 15:38

Bart van Vugt schreef:Heren Tomba en de Been.
Er valt inderdaad geen .. te verdienen.
Ik heb echter wel iets fantastisch voor jullie kunnen regelen bij een groothandel.
Ik was gisteren inkopen aan het doen bij Preston in Alblasserdam en daar liet ik jullie foto's
van het afgelopen jaar zien.
De baas van Preston was zo onder de indruk van al die kapitale brasems dat hij jullie dit jaar wil gaan sponsoren met een geheel gratis vaste hengel-pakket t.w.v €600,-.
Gek genoeg vond deze man die toch hoog aangeschreven staat onder witvissers, dat jullie beide zo op het eerste gezicht echt goed door zouden kunnen gaan als fanatiek witvisser.
Daarbij regel ik voor jullie komend jaar de maden, casters en pieren, zodat jullie echte Big Bream Target Hunters ( BBTH) kunnen worden.
Heb ik dat mooi geregeld of niet.
:o


Erg leuk bericht bartjuh! .
Als ik nou weer wilde gaan witvissen zou ik er meteen op ingeen :p doe nu echter die waardebon maar dan kan ik me pa egt blijmaken wahahaha.

Maar volgensmij heb jij de grootste brasem gevangen vant jaar!
tot dinsdag 8)
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

13-01-2010 19:11

Maar gelukkig heb ik nou n boekje gekregen van onze fijne winkelier ;p
8) staat precies in hoe ik al die mooie dikke brasems moet vangen !

:lol:
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Gebruikersavatar
Niek Wijnen.
Berichten: 728
Lid geworden op: 15-08-2003 02:00
Locatie: Nijmegen

15-01-2010 16:57

Ik heb toch niet echt mogen klagen,

voorjaar lekker gevangen. Jammer dat de zwaardere vissen al eens op de mat gelegen hadden.

Zomer was ruk zoals bij velen. Mede te wijten aan de keuze van het water: de Maas, voor het eerst. Wel veel gevangen maar met name windes tot een pondje of 7 á 8 en dan een stuk of 7 per nacht heeeeerlijk :-?
Niet heel vreemd dat je compleet op je bek gaat. Vervolgens een aantal sessies gemaakt op een put hier in de buurt ook nix gevangen. Mijn ervaruing leert me inmiddels dat de zomer periode vaak ruk is.
Ik heb sterk het vermoeden dat door de hoge temperaturen en de lange dagen (lees: veel licht) erg veel voedsel in het water te vinden is. In de zomer is het nou ook nog eens zo dat de karper niet heel veel hoeft te eten dus doen ze dat niet en als er dan ook nog eens heel veel natuurlijk voedsel is waarom zouden ze dat terug vallen op boilies? Dat is volgens mij de oorzaak dat de zomer vaak slecht is.

Dan het najaar dat was gewelig.
Veel vissen mooie gewichten 3 x een nieuw pb en een nacht met 8 vissen waarvan 4 25(pond)+ers
Mij hoor je niet klagen. :lol:
Catch them if you can...
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

15-01-2010 20:19

nou niek das dan het betere werk!

wat ik met brasems had had jij dus met windes" :wink:
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Gebruikersavatar
Niek Wijnen.
Berichten: 728
Lid geworden op: 15-08-2003 02:00
Locatie: Nijmegen

15-01-2010 20:36

Die windes hadden wel achterwege mogen blijven hoor.... :wink:
Catch them if you can...
Jurgen Bart

16-01-2010 11:53

Mooi hoor Niek,4 25plusser in een nacht, doe ik je niet na.
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

16-01-2010 13:38

tjah ik heb dat met brasems! pffff klere deurmatten! iederekeer van die stootjes tussendoor! :lol:
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Plaats reactie