Weerwater Almere.


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos Holla
Berichten: 585
Lid geworden op: 18-04-2004 23:51
Locatie: Almere
Contacteer:

09-10-2009 12:10

Ik heb de afgelopen dagen een behoorlijk aantal klachten gehad over vissers op het Weerwater mbt lawaai en kampvuren. Mochten deze 'vissers' hier vertoeven even het volgende:

er wordt vanuit de HSV heel veel energie gestoken in dingen die goed zijn voor het karpervissen, om precies te zijn:

- nachtviszones
- tentjes in de APV
- een spiegelkarper project.

Dergelijk gedrag helpt daar natuurlijk niet bij, sterker nog, dergelijk gedrag kan dergelijke zaken er niet makkelijker op maken. We zijn vanmorgen met de boot even wezen kijken, maar jullie waren al weg. Hoewel het niet echt een ravage was, lagen er toch her en der nog blikjes ed.

Als je daar zo nodig moet zitten zorg dan dat je niet opvalt, en ruim je rommel op! Bedankt voor de medewerking.
Gebruikersavatar
John Mus
Berichten: 154
Lid geworden op: 21-09-2009 07:06
Locatie: Duiven/Venlo

09-10-2009 12:36

Niet om het een of ander, we hebben hier in Duiven ook dat probleem bij ons waren het 9 van de 10 keer mensen die geen lid waren en bijna altijd buitenlanders. Volgens mij bereik je die mensen niet hier. Natuurlijk is het belangrijk om zoiets in het algemeen te zeggen.

Maar een spreekwoord luid: de slechte verpesten het voor de goede!

En groepen aanspreken op gedrag is ook al iets waar je risico bij loopt, ik wens je succes.
Ik hou me stil, en probeer op die manier iets te leren. Uiteraard ventileer ik af en toe mijn gedachte!
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

10-10-2009 11:19

misschien moet je eens gaan kijken als ze er zijn in plaats van een paar dagen later :roll:

dan loop je letterlijk achter de feiten aan.



vr gr peter kuipers
vr gr peter
Gebruikersavatar
mark van der ham
Berichten: 66
Lid geworden op: 30-12-2005 15:38
Locatie: almere
Contacteer:

10-10-2009 20:06

Hallo Peter,

Deze bewuste gasten zaten op een eiland waar je niet mag komen.
Je kan er alleen met de boot kan komen.
We hebben meerdere keren contact gehad met de politie maar deze hadden geen boot meer te water.( de zonneschijn is weg dus ook de boot)
We zijn er zelf geweest maar toen waren ze al vertrokken.
Het vervelende van dat eiland is dat er veel (wilde) dieren lopen.

We hopen gewoon dat deze jongens het op 1 van de fora's lezen dat ze er niet welkom zijn en dat ze de volgende keer ergend anders gaan vissen.

mvg mark
je vis hoeft niet altijd groot tezijn als je er zelf maar plezier in hebt!!!

projectspiegls melden kleine moeite groot plezier
http://www.icarp.nl
Plaats reactie