Ultimate failliet


joost nooijen
Berichten: 26
Lid geworden op: 22-09-2009 14:50
Locatie: Venray

18-11-2009 12:47

sorry martijn maar aan de hand van jou uitspraak vind ik dat je maar ergens diep in kunt zakken

er zijn mensen die wel tevreden zijn over ultimate en ik ben er 1 van, ook zijn er mensen die gewoon niet meer kunnen betalen.


over het algemeen vind ik dat als je een bepaald merk maar niks vind dat dit jou idee is en zolang er niet naar die mening gevraagt wordt je dit voor je mag houden.


verder zou ik zeggen dat dit onderwerp nu wel gesloten mag worden want van gissen wordt niemand rijk
Gebruikersavatar
Martijn Spiegel
Berichten: 33
Lid geworden op: 30-09-2009 16:00

18-11-2009 13:40

Onnodige quote



Wat gissen? ultimate is echt einde oefening.
en hoezo me mening voor me houden jij geeft toch ook je mening, ik hou voor niemand me mening voor me.

Iedereen geeft zijn mening daarom is het ook een forum. en als je niet meer kunt betalen dan ga je toch lekker sparen. omg.

maar goed ik hou wel voor me dat het chinese troep is en dat jij een amateur bent.

Gr
Kijk deze voerboot, zo ben je snel aan de overkant moet je alleen niet je slip vergeten. ( van je molen ) lol

Check filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=XuWPMegz ... re=related
Gebruikersavatar
Martien Spanjers
Berichten: 501
Lid geworden op: 12-08-2007 17:42
Locatie: Nuenen

18-11-2009 13:50

@Martijn:

Wat betreft Ultimate ben ik het dus helemaal eens met Joost. Het is zeker niet de Mercedes onder de merken, maar ze hebben (of hadden) toch zeker ook een aantal kwaliteitsproducten binnen het assortiment. Dus zolang je geen ervaring hebt met de hele range van de Ultimate producten, moet je niet dit soort onzin neer gaan zitten schrijven.

Verder, nogmaal, is het echt zo moeilijk om de huisregel mbt quoten na te leven. Als je reageert op de vorige poster, dan hoef (of mag) je dat niet te quoten. Is volstrekt overbodig en ook niet toegestaan.

Tenslotte nog een vraag. Dus als je met goedkope producten vist, ben je een amateur en als je met dure producten vist, ben je prof? Volgens mij moet jij nog heel veel leren.
Pluk de dag
van Gorp Sjors
Berichten: 638
Lid geworden op: 31-10-2005 11:55
Locatie: Oever zuid-willems huisnr.(stek) 4.....
Contacteer:

18-11-2009 14:09

@ Martien,

Martijn heeft wel in zijn profiel staan dat hij 24 is.., maar gezien zijn reacties (ook in andere toppics) lijkt het me gewoon een kansloos zielig manneke van 12 ofzo..

Oeps.., jah Martijn "ik hou voor niemand mijn mening voor me".

Gr. v. Gorp.
Life is wonderfull, but catching one makes it even more beautiful!..

http://www.aasvoorkarpers.nl
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

18-11-2009 14:25

Maar als hij pas 12 is klopt de verhouding van de foto al helemaal niet meer :lol:



Gradus....
....................
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

18-11-2009 14:30

Hmmz het begon met ultimate failliet,toen dat het troep was,en nu iemand die zijn menig geeft die lijkt op een 12 jarige

Gaat goed met deze topic :lol:


Ultimate is geen troep. heb er me perfecte stoel van.

Enjah failliet is failliet. Duidelijk zat toch.

En iemand die zijn mening geeft??? Jah en? daar word om gevraagd al hebben mensen dat zelf niet door als ze wat tikken. Zit altijd wel wat tussen wat uitloopt op harde eigen meningen.
Laatst gewijzigd door leen goudappel op 18-11-2009 14:32, 2 keer totaal gewijzigd.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Wouter Hut
Berichten: 244
Lid geworden op: 14-08-2007 08:51
Locatie: Twente

18-11-2009 14:31

Tja mn eerste ervaring met Ultimate was ook een productiefout in hengel, nieuw deel besteld, weer zelfde... sinds dien niets meer van gekocht... Goede naam opbouwen kost jaren, naam kapot maken is zo gedaan...
Maar goed, wat ik er van begrepen heb is dat bepaalde merken o.a. dynamite en rozemeijer bij andere merken onder worden gebracht... Gezien faillisements verkoop wordt er deze keer ook echt geen doorstart meer gemaakt voor ultimate zelf...
Gebruik je verstand aan de waterkant.
Gebruikersavatar
Brecht van de Ven
Berichten: 191
Lid geworden op: 19-09-2009 09:33
Contacteer:

18-11-2009 17:17

Ultimate gaat door maar als nieuw bedrijf vandaar dat alle "oude" produkten geveild worden. Het betreft een nieuwe investeerder heb ik begrepen, de nieuwe directeur heeft voorheen bij Albatros gewerkt.

Dynamite Baits zit nu bij Spro
Rozemeijer zit bij Yaris Sport

Ik vond het altijd erg leuke produkten voor een schappelijke prijs. Meningen zijn verschillend maar ik vind het zeker geen troep. Kreeg ook weinig artikelen terug vanwege snel defect.
Ben wel benieuwd wat de nieuwe Ultimate voor vernieuwends moet gaan brengen.

Gr.
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

19-11-2009 11:17

Aangezien sommigen het hier niet normaal kunnen houden, gaat hier een slotje op.

2. Gedragsregels :

Daarnaast zijn er een aantal gedragsregels, waar je je aan dient te houden.

2a. Spam niet in onderwerpen die daar niet voor bedoeld zijn. Op het forum is voldoende ruimte om eigen spamonderwerpen te openen. Ga dus geen 'schone' onderwerpen verzieken met zinloze antwoorden.
2c. Probeer zo veel mogelijk bij het onderwerp te blijven. Mocht je reactie teveel van het onderwerp afwijken, maak er dan een apart onderwerp van. Hiermee voorkom je dat discussies door elkaar gaan lopen.
2f. Vermijd en voorkom flamewars.
2h. Denk aan je mede forumgebruiker en wees niet onnodig kwetsend tegenover anderen.