Torqeedo


Plaats reactie
Hans Wikkerink
Berichten: 228
Lid geworden op: 23-08-2006 10:58

14-09-2008 13:47

Wie heeft er ervaring met de 6 pk electromotor van dit merk.
Enkele vragen die ik heb kan men op deze motor 2 gel accu's aansluiten door deze te verbinden, aangezien deze motor 24 volt nodig heeft.
Is de vaartijd inderdaad in praktijk ook 8 uur?
Is deze motor stabiel aangezien hij inklapbaar is?
Kortom wie heeft ervaring met deze nog maar een goed jaar op de markt zijnde motor?
Gebruikersavatar
lust frank
Berichten: 816
Lid geworden op: 24-09-2004 22:50
Locatie: Koolskamp - België
Contacteer:

15-09-2008 01:03

Ik heb er wel degelijk géén ervaring mee, maar deze motor spreekt me wel aan.

Heb hem voor het eerst gezien in maart 2007 en dit is de uitleg die me toen verstrekt werd.

Dit is een plooibare buitenboordmotor uitgerust met een lithium-mangaanbatterij met hoog rendement en grote mobiliteit. Dank zij deze geïntegreerde lithium-mangaanbatterij, is de Travel motor de enige elektrische motor die geen verbindingskabel nodig heeft naar de batterij toe. Deze maakt deel uit van de motor zelf en geeft hem de look van een klassieke buitenboordmotor. De Travel van Torqeedo is een pluimgewicht, met een totaal van 12 kg, batterij inclusief. Ze worden geleverd in een waterdichte transportzak, met de afmetingen 310 x 320 x 450 mm, makkelijk op te bergen aan boord of thuis. Je vond deze motor in 2 modellen namelijk de Travel 401 S met een prijskaartje van 1299.00 € en de Travel 801 S met een prijskaartje van 1499.00 €, een reservebatterij kon men zich ook aankopen voor de prijs van 499.00 €. Nu moet ik wel zeggen voor iemand die nog geen motor heeft toch wel even het overwegen waard. Om bij te laden had men enkel 220 V nodig.

Hopelijk heb je er wat aan.

Mvg
Frank
----------------------------------------------------
bezoek onze site en forum http://www.carpmates.be
----------------------------------------------------
http://www.fishing.be
----------------------------------------------------
Plaats reactie