CJW Hengels, Top Kwaliteit en perfectie of ........


Gebruikersavatar
Mark Breedveld
Berichten: 254
Lid geworden op: 10-05-2006 14:10
Locatie: Broek In waterland

22-08-2008 09:51

Beste Allemaal, voor de CJW liefhebbers, ik vroeg alleen om een mening van andere mensen en hoe die de behandeling vinden.

voor de rest heb ik hier wel wat foto's zal proberen van de week nog even wat te schieten er erop te plaatsen.

zodat iedereen kan en mag zien dat het geen lul verhaal is.

ik ga voor de rest ook niet zielig lopen doen maar wil alleen iedereen die in de toekomst wat gaat laten bouwen waarschuwen dat hij of zei goed oplet!

inderdaad mijn hengels heb ik te koop aangeboden nadat Cor ze niet terug wilde nemen aantal maanden terug, eerst belde hij zo'n 2de hands CJW handelaartje op die ze dan wel voor weinig van Cor over zou nemen, schandalig voor hengels die nog nieuw zijn.

en voor degene die denkt dat ik niet zuinig met mijn hengels omga, ik heb ze altijd los in het hoesje afgetuigd en die schuif ik weer in een harde koker alle 3 appart!!

voor de rest is het een topic waar iedereen zijn mening en advies kan geven of zijn ervaring!

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
paul veenendaal
Berichten: 261
Lid geworden op: 05-11-2003 01:00
Locatie: lathum

22-08-2008 09:59

Marc,

Kan me niet voorstellen, dat er geen normaal gesprek met Cor kan plaatsvinden.
Ken hem al jaren en heb redelijk wat setjes laten bouwen, tot nu toe altijd goed.
Op het moment van afname, had je kunnen /moeten constateren dat er iets mis was (reelhouder) of ogenen niet achteraf.

Als jij de hengels bij Rene hebt aangeboden (die ik ook ken) met verhaal dat ze in topconditie waren/zijn dan klopt er iets niet in jouw verhaal.

Denk niet dat Cor enig nadeel van dit topic zal hebben, degenen die al jaren met CJW vissen weten beter en ook dat ze met een topproduct vissen.

lakverhaal kan ook aan jezelf liggen door diverse dingen, maar als ik eens in de paar jaar de hengels eventueel laat strippen en weer opnieuw laat opbouwen en lakken zijn ze weer helemaal nieuw voor een meer dan schappelijke prijs en service.

Moest dit even kwijt, omdat je verhaal me even wat te vreemd overkomt.

Gr Paul
Gebruikersavatar
Mark Breedveld
Berichten: 254
Lid geworden op: 10-05-2006 14:10
Locatie: Broek In waterland

22-08-2008 10:08

ik ben 2 keer weg gestuurd met een blik van jongen wat bazel je nou, Rene is ook degene die me erop wees dat het niet hoorde de groene uitslag bij de Coon in het Kurk.
heeft niets te maken met nat opbergen wel of niet maar puur met gebruik van bepaalde soort Lijm.

waarom slaat het bij mij wel groen uit, maar bij mij maat niet.
hengels zijn tegelijk gemaakt :roll:

hengels is verder ook niets mis mee, maar iemand die zegt dat hij boven perfectie staat mag je dan toch minimaal Perfectie verwachten, daar betaal je tenslotte ook voor!

en dat ik me hengels geprobeerd heb te verkopen lijkt me logisch, iemand die minder precies is als ik geeft er misschien geen zak om.

en tja hengels die nieuw 2.100 euro gekost hebben en je na een maand aanbied voor 1.600 euro en vervolgens eerst 1.200 en daarna 1.500 geboden krijgt, uit princiepe heb ik ze niet verkocht.
Gebruikersavatar
paul veenendaal
Berichten: 261
Lid geworden op: 05-11-2003 01:00
Locatie: lathum

22-08-2008 10:24

Mark,

dat groene op kurk is idd slordig, misschien eens proberen een schuurpapier erover te halen.
Wat ikzelf doe is kurk licht opschuren en dan olijfolie op doekje en inwrijven, en gaat jaren mee.

Normaal als een hengel, gebruikt is brengt hij veel minder op dus 1500 is een net bod mijns insziens.

Als het de lijm zou zijn zouden er ook op meer plaatsen groene uitslag moeten zitten, wat ik niet zie, Cor werkt met 1e klas kurk uit portugal maar foutje kan natuurlijk ik zou eerst zelf even proberen wat ik kon doen s6 in ieder geval.

Gr Paul
Gebruikersavatar
Mark Breedveld
Berichten: 254
Lid geworden op: 10-05-2006 14:10
Locatie: Broek In waterland

22-08-2008 10:52

als het zo simpel zou zijn, waarom doet Cor dat dan niet even onder garantie??

klein stukje service voor 2.100,- Euro.

laat ik nou toevallig hier net de bon hebben.

voor het geval daar straks weer discussie's over ontstaan.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

22-08-2008 11:00

Mark,

Het probleem is nu net dat wij geen antwoord kunnen geven op die vraag.

Schuurpapiertje erover en klaar. Is er een probleem, dan kan zelfs die enkele kurk ring makkelijk vervangen worden.

Als dit je ergert en Cor weigert mee te werken, wat mij vreemd overkomt, dan zou ik er zelf voor zorgen. Het probleem is zo eenvoudig dat ik niet maandenlang met die ergenis in mijn kop ga rondlopen.

Het is ook duidelijk dat je afgezien van de korting 75 euro meer betaald hebt dan de hengels in standaard uitvoering kosten. Welk meerwerk heb je laten doen?

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Mark Breedveld
Berichten: 254
Lid geworden op: 10-05-2006 14:10
Locatie: Broek In waterland

22-08-2008 11:23

Kees, 10 Ogen Plus topoog.

zandloper vormig Kurk

en de Coon op het achterstuk.

voor de rest wilde ik graag rode wikkelingen met een zilverrandje en een blauw CJW logo wat al compleet verkleurd is. :cry:

voor de rest wil ik niet me gelijk halen.
ik wil weten of er meer mensen zijn met ervaringen zoals mij en hoe jullie er tegenover staan.

en misschien voor sommige in de toekomst een waarschuwing dat je goed oplet en je niet blind laat leiden door mooie verhalen.
ik zeg niet dat het allemaal slecht is, maar de 6 Hengels die wij er hebben laten bouwen hebben allemaal wel wat.

en de prijs is het minste waar je me over hoort, het gaat me meer om de service, bij iedereen gaat wel eens iets mis, maar los het dan goed op en stuur niet iemand weg met wat zeur je nou en nee daar kan ik niets aandoen.
als ik dan van andere moet horen dat het niet normaal is en dat het anders kan voel ik me belazerd en vandaar dat ik daar nu ook wat van durf te zeggen.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

22-08-2008 11:32

Dan is de prijs niet af te leiden van de standaard en wordt het een overeenkomst tussen jou en Cor waarin die korting voor 3 al verwerkt is. Valt voor ons verder niet te beoordelen of de prijsstelling redelijk is.

Over de service ben ik het in zover met je eens dat dit niet is zoals ik verwacht van CJW. CJW is goed op de hoogte dat klanttevredenheid en perfectie een essentieel onderdeel is van hun handel. Hoe dat komt wordt daarmee niet duidelijk.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

22-08-2008 11:34

Schuurpapiertje en klaar? hahahah Als het verhaal zo is dat Marc hier vermeld, dan zou jeje recht gaan moeten halen. Die uitslag op die kurk hoort niet en mag niet zo zijn en blaasjes onder de lak al helemaal niet. Als jij geen service krijgt ga dan je recht je halen.

Tsjah en je lbs zoals jij het benoemt, daar kun je niks aan doen, er zit natuurlijk verschil in blanks. de ene 2 lbs is niet de andere.

Mocht je verhaal wel kloppen, dan vind ik het ronduit schandalig.

En voor de mensen die Cor in de reet kruipen, Ome Cor is niet god!!!!!
Gebruikersavatar
Mark Breedveld
Berichten: 254
Lid geworden op: 10-05-2006 14:10
Locatie: Broek In waterland

22-08-2008 11:46

@ Kees, wat toen verkocht werd als zijnde een extra optie bleek achteraf gewoon standaard.

je moet het zien dat ik een airco op een auto verkoop voor 1.000 euro en later blijkt dat het standaard in de auto zit.
dan flip je toch compleet uit, helemaal als je van te voren vraagt is Airco niet standaard op deze auto.

ik blijf erbij het is mijn eigen fout, ik had misschien niet meteen moeten beslissen maar eerst alles uit moeten zoeken.

maar zo gaat dat nu eenmaal, hengels laten bouwen was voor mij een emotie en tja ik heb ze meteen besteld i.p.v eerst alleen rustig kijken.

voor de rest wil ik ook helemaal niet in discussie over de prijsstelling, ik geef alleen aan dat ik er zelf achter moest komen dat op internet staat dat je bij het bouwen van 3 stokken 10% krijgt.

en ik snap dat het de Handel van Rene en Fred is en die wil ik ook absoluut niet aanvallen, die verdienen met het inkopen en verkopen van hengelspullen en vooral CJW goed geld.

het gaat mij om de service achteraf, niets willen oplossen en je gewoon weg sturen.

ik vind dat on acceptabel.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

22-08-2008 12:30

Op TF vond ik een antwoord van Cor zelf.

Beste forumlezers,

Een heel vreemd verhaal. Wilt u meer weten, bel mij gerust op 020 6842912. Dan hoort U mijn kant van het verhaal, want hier klopt helemaal niets van.
Service staat bij mij altijd hoog in het vaandel.
Vriendelijke groeten,
Cor
Cor Spinhoven
Amsterdam

21-08-2008

TF heeft de discussie overigens ook al gesloten, aan de ene kant is dat begrijpelijk het is een kwestie tussen consument en bedrijf.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

22-08-2008 12:55

Gezien het op meer forums loopt en Cor Spinhoven te bellen is voor de andere kant van het verhaal lijkt het mij een geschikt moment om bij Total Fishing aan te sluiten.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======