vissen en horeca


Plaats reactie
dave pronk
Berichten: 66
Lid geworden op: 25-04-2007 18:32
Locatie: Scheveningen

28-04-2008 22:21

sinds ik in de horeca zit en bijna elk weekend werk heb ik vrij weinig tijd om te vissen doordat ik s ochtends niet meer vroeg op (kan) staan omdat ik dan gewoon nog veels te moe ben en ook nog doordeweeks naar school ga en veel moet leren voor mijn examens en in de zomervakantie moet ik waarschijnlijk ook 4 a 5 dagen per week moeten werken dus ik heb weinig tijd om te vissen maar veel zin

heeft iemand tips voor me om tijd vrij te maken om meer te kunnen vissen zonder helemaal verrot op school of op mn werk te zijn
weet je wat het is

zonder hengels geen vis
bas nanninga
Berichten: 114
Lid geworden op: 14-10-2004 08:53
Locatie: Oldambt

29-04-2008 00:02

Dave ik heb met je te doen...
Als fulltime gezins man, heb je het ook niet makkelijk omtrent het vissen :lol:
planning daar draait(boilies,partikels enz) alles om.
heb je een pen hengel? ga dan na je werk voeren gewoon wat mais/of waar je vertrouwen in hebt,twee dagen volstaat maak zovéél stekjes als je kunt. struin ze dan af(pssst) bijna altijd raak... komt er vaak een betere stek uit, waar je dan later ook nog wel ééns instant kunt rossen.
en ja vitamine gebruiken,nachtje door halen,gas geven,jezelf dwingen tot,btw
als je gaat voeren moet je er heen(drive ha ha)het voeren neemt door de regel
niet veel tijd in beslag(dat zijn nou net de knel punten waar van je kunt profiteren) succes

groet bas
patrick hoep
Berichten: 215
Lid geworden op: 29-12-2005 23:39
Locatie: callantsoog (NH)

30-04-2008 12:11

een maat van me die zit zelf ook in de horeca.

wij passen het altijd gewoon samen aan. ik als vismaat zorgte voor dat de stek onderhoude werd. en hij zette spullen klaar voordat ie ging werken toen ging ik ook zitten en savonds als hij klaar was kwam hij erbji zitten.

dan tot 11uur smorgens ging ie opruimen en ging ie later weer te werk om 3uur ofzo moest hij werken.

samen met mij kon hij toch nog gewoon af en toe vissen.

Greetz Hoeppie 8)
Gebruikersavatar
Peter Kamp
Berichten: 93
Lid geworden op: 08-01-2008 23:18

03-05-2008 11:43

ik werk zelf ook in de horeca, hoef alleen niet naar school dus het voordeel wat ik heb is dat ik vaak doordeweeks kan vissen wat behoorlijk scheelt aan drukte aan de waterkant :wink:
maar inderdaad, probeer het eens met de pen en wat je ook kunt doen (wat je wel moet willen) is je spul meeslepen naar je werk en vanuit je werk zo doorgaan, spulletje opbouwen, tent opzetten en oogjes dicht, dit is iets wat ik zelf ook regelmatig heb gedaan, je mist misschien de avond maar je hebt de nacht en ochtend nog.
"leg de mat maar klaar, we gaan vangen!"
Plaats reactie