winkels


Gebruikersavatar
Willy Kuipers
Berichten: 17
Lid geworden op: 18-01-2008 13:24
Locatie: Almelo

06-07-2008 20:41

Raven Almelo :D
Vos Hengelsport eveneens in almelo 8)
Pieter Bas van Duuren
Berichten: 212
Lid geworden op: 09-03-2007 20:43
Locatie: Guatemala
Contacteer:

07-07-2008 20:26

Jammer dat ik Hengelsport Arnhem (geen grapje) te Deventer nergens zie staan.

Nadat Peter verhuisd is naar Deventer (uit.....) ben ik (wanneer in Nederland) hem altijd blijven bezoeken.

Kopje koffie, goede service, niet moeilijk doen over garantie, vaste klanten korting, onderhoud aan materiaal, groot assortiment (van beproefde goede producten), tweede hands afdeling, goede informatie etc.... vroeger (nu ook?) ook handgebouwde hengels!

Uiteraard niet de goedkoopste, maar ja kwaliteit is nooit goedkoop, maar daar krijg je een hoop voor terug.

Verder gun je het iemand ook om ergens van te kunnen leven niet? Dus altijd het goedkoopste willen....?

Tja, en je kunt altijd selectief shoppen als je per se het goedkoopste van het goedkoopste wil!

Mocht iemand langs Peter gaan doe hem dan de hartelijke groeten uit Guatemala!

Pieter Bas
bastiaan vos
Berichten: 183
Lid geworden op: 04-11-2005 15:43
Locatie: bilthoven

22-07-2008 11:35

lahr hengelsport in utreg vind ik de beste winkel met een hele goede service!!!
nog nooit problemen gehad!!!maar raven daar in tegen allemaal een grote mond maar hebben niks en kunnen niks...
damian mijboom
Berichten: 255
Lid geworden op: 14-06-2006 17:22

31-07-2008 11:53

ik stel mijn mening over fishing4u toch maar bij :D korting kan je er niet krijgen prijs is prijs toch wel jammer als je regelmatig besteld en je wil dan hengels hebben en er kan niks af :o

het ging toch om 8 hengels

maar goed de vorige levering was er snel maar was wel gelijk de laatste levering deze kant op vind dat je bij zulke bestellingen toch wel wat korting zou mogen krijgen
Danny Mieremet

31-07-2008 12:09

Rix hengelsport in Lutten.
Heeft overigens prima freezer baits bollen, vers uit eigen keuken voor een prima prijs.

Vos Almelo. Groot assorti en bijna alles op voorraad voor een goede prijs. De prijzen zijn daar incl. koffie. :wink:
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

31-07-2008 12:41

Hoving Hengelsport te Hilversum. Nette en goed gesorteerde winkel. Aaardige eigenaar met verstand van zaken en schappelijke prijzen. Meer zoek ik niet in een hengelsportzaak. In de regio het Gooi de betere winkel is mijn mening.
Gebruikersavatar
richard huiveneers
Berichten: 260
Lid geworden op: 04-05-2007 16:00
Locatie: vianen

31-07-2008 13:56

theo sielhorst in culemborg vind ik toch wel een van de betere. ook omdat het de enigste in de buurt is. goeie service krijg je een uitleg ook een bakje koffie ook geen probleem. bij grote aankopen meestal ook een mooi prijsje

en een andere zaak bij mij is jan wagensveld in rhenoy ook een goeie zaak

zijn 2 klein winkels maar ik kan er alles kopen
mijn droom is uitgekomen