Poolse arbeiders hengelen Nederlandse wateren leeg


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

29-11-2007 16:42

Haha... Nee... Dan had ik wat telefoontjes gepleegd... :wink:
(Ik was toen alleen en "toevallig" een rondje om het water aan het maken.)

Maar gegarandeerd dat je ze daar de volgende ochtend niet meer had zien zitten!!!

Zelf heb ik wel een stel van die gasten weggejaagd (die langskwamen
met de vraag (voornamelijk in gebarentaal) of ze er mochten vissen)
met een smoesje dat je speciale papieren nodig moest hebben
en de woorden "Jeder Tag Polizei" met een rondzwaaiend gebaar het hele water aanduidend...
:D :D :D

Zoals gezegd, ik (wij) moet(en) ze niet...

En dat bejaarde stel? Dát zijn de krenten in de pap...

Zo heeft m'n broer eens een paar jochies die op een brug
stonden te snoeken of wat ervoor doorging
(hun lijnen zaten in de knup), gesommeerd om weg te zijn
als we even later misschien nog eens terug zouden komen...

Echt waar, ik deed het bijna in m'n broek van het lachen.
Je ziet aan hun verwrongen gezichtjes dat een huilbui niet
ver weg is...

Heerlijk om schoolkinderen af te snauwen (als ik het nu voor
het zeggen had, was ik graag die politieman geweest die dat
jochie van 3 turven hoog in verzekerde bewaring had gesteld.
En reken maar dat m'n busje pepperspray helemaal leeg was geweest :D:D:D )

Groet,
Jacob
Wonderful Days
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

29-11-2007 16:45

:lol:
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

29-11-2007 18:29

Jacob van Wensveen schreef:... Wat is het toch een mooi voorrecht om mensen die niets geen kwaad in de zin hebben, zo te kunnen afblaffen en te koeieneren...


Nou nou, grote jongen. Oude mensen die geen kwaad in de zin hebben durven aanpakken maar een stel polen met kale koppen bv niet?? Dan een telefoontje plegen? :roll:

Nou respect hoor!

Gr.
E.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Danny Mieremet

29-11-2007 18:44

Jacob,

Goed bezig! Is een tijd geleden dat ik om jou heb moeten lachen. :lol:

Als ik mij zelf als controleur zou aanmelden dan zou ik mijn werk wel goed willen doen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Niet de een wel wegsturen en de ander niet.

Mijn maten zien me al aan komen.... HIER MIEREMET, PAPIEREN GRAAG!

Nu zullen ze (mensen die ik ken die ook vissen) er wel reacties onder gaan plaatsen van: Dat wordt zwemmen als je mij om de papieren vraagt.

Voor de duidelijkheid: Ik ben de laatste die gaat zwemmen :wink:

Gr Mieremet
Danny Mieremet

29-11-2007 18:51

Eddy Norder schreef:
Jacob van Wensveen schreef:... Wat is het toch een mooi voorrecht om mensen die niets geen kwaad in de zin hebben, zo te kunnen afblaffen en te koeieneren...


Nou nou, grote jongen. Oude mensen die geen kwaad in de zin hebben durven aanpakken maar een stel polen met kale koppen bv niet?? Dan een telefoontje plegen? :roll:

Nou respect hoor!

Gr.
E.


Eddy,

Ik zou jou ook wel eens alleen willen zien tussen de kale, aan de drugszittende, straalbezopen zijnde, hasjiesrokende ... polen!
Weet zeker als jij die boos maakt, jij de 100 meter sprint een nieuw wereldrecord zal bezorgen :wink:

Niet dat ik zon held ben, want ik zou zolang door blijven rennen dat dat een nieuw wereld record marathon op zal leveren.

Gr Mieremet
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

29-11-2007 19:10

Danny,

Ten eerste weet jij dat niet en ten tweede gaat het mij daar niet om.
Het gaat mij meer om de selectiviteit. Bij de ene wel en bij de andere niet. Zo'n oud stel afblaffen is niet zo'n kunst, zou meer respect afdwingen als je zo'n groep polen aanspreekt met kale koppen. En kan er al helemaal niet bij dat je daar zo'n plezier aan beleeft om zulke oude mensen de stuipen op het lijf te jagen.
Jammer dat jacob niet in het noorden wil komen, anders mocht hij mij ook eens zo bejegenen.
Maar ja ik heb ook bijna een kale kop, dus zal wel niet.

GR.
E.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Jan Peter Teerling

29-11-2007 19:39

Eddy,
Je kunt dat verhaal gerust met een korreltje/bus/pak zout nemen..Ik denk niet dat Jacob zo'n persoon is. :wink:
Gebruikersavatar
Erik van der Mierden
Berichten: 348
Lid geworden op: 21-02-2003 01:00
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

30-11-2007 09:38

Sander,

Mij ging het meer om de selectiviteit, zoals Eddy ook al zei! Wel de een en niet de ander.
Dus als je vismaten in overtreding zouden zijn, zou je het door de spreekwoordelijke vingers zien. Maar bij een ander persoon, Pool, ouder echtpaar of wie dan ook, zou je er wel op afstappen!

Kan ook wel inkomen in je argument dat het wel iets heeft zo sneaky, maar dan moet je ook niet zeuren als andere die illegaal zitten te vissen!

Groeten Erik

oh ja, ik ben ook niet Roomser dan de Paus
Never argue with an idiot. He'll only bring you down to his level, and beat you with experience
Gebruikersavatar
robbert bosman
Berichten: 120
Lid geworden op: 19-09-2007 22:50

30-11-2007 10:29

Over die polen in groningen gesproken, iemand enig idee hoe je zo'n gast noemt?
Een Noordpool, whoehahha!

En voordat er iemand met net zo'n goeie grap komt, die uit limburg is de zuidpool!

En eentje met veel lichaamshaar is hoogpolig!

En wat is het verschil tussen een trampoline en een karper etende pool?
Bij die trampoline moet je eerst je schoenen uit doen voordat je er op gaat springen.

Nog iemand?
K. van den Herik

30-11-2007 11:08

Afbeelding

Met een beetje geluk noem je er 1 "son in law"
K. van den Herik

30-11-2007 11:18

Criminele Roemenen een plaag - Kamervragen PDF Afdrukken E-mail
woensdag 28 november 2007
Vragen van het lid De Roon aan de minister van Justitie over Nederland als Disneyland voor criminele Roemenen.

1.)
Heeft u kennis genomen van de berichtgeving over een onderzoek naar Roemeense criminele netwerken in ons land, die zich bezig houden met het stelen en copiëren van betaalpassen e.d. (*)?
2.)
Onderschrijft u de conclusie dat Roemeense criminelen Nederland beschouwen als een Disneyland waar je gratis geld uit de muur kunt halen?
3.)
Bent u het met mij eens dat een landelijk opererend crimineel Roemeens netwerk ook een landelijke aanpak door de politie en het OM behoeft?
4.)
Bent u bereid om een landelijk politieteam op te richten ter bestrijding van de financieel-economische criminaliteit door Roemenen in ons land?
5.)
Bent u bereid om aan uw Europese collega's voor te stellen om voor criminelen uit EU-landen die wegens misdrijven zijn veroordeeld in andere Europese landen, een Europees reisverbod in te stellen?
6.)
Bent u bereid om aan uw Europese collega's voor te stellen om voor criminelen afkomstig uit niet-EU-landen die wegens misdrijven zijn veroordeeld in een EU-land, een Europees toegangsverbod in te stellen?

(*) http://www.depers.nl/binnenland/127278/ ... plaag.html



Gebruikersavatar
leon gijtenbeek
Berichten: 219
Lid geworden op: 06-12-2006 21:07
Locatie: groesbeek

30-11-2007 22:29

wat is het verschil tussen een bouwplaats en een accu.

nou .......... weet je het al.


op een accu zitten maar twee polen. :lol: :lol: :lol: .
carpfishing,respect 2 all.

verbeter de wereld,begin bij je zelf!!
K. van den Herik

01-12-2007 07:03

Afbeelding

Jou mopje. :)

Ook om te lachen: stomme ollanders zitten straks thuis. Geen werk meer.
K. van den Herik

10-12-2007 07:51

http://www.nu.nl/news/1348714/34/CDA_en ... eanen.html


klein briefje doet meer dan je hier heel erg druk maken
marcel bos
Berichten: 4
Lid geworden op: 26-04-2007 14:17
Locatie: Wintersijk
Contacteer:

22-12-2007 20:00

Heren ik heb deze discussie in het voorjaar ook al eens op gestart maar toen was er nog niet zoveel over bekent.Nu tegen het einde van het jaar en een aantal besprekingen met het pootvisfonds de berkel, is er aan dit probleem wat bekendheid gekomen.In het oosten van het land worden wateren zelfs met netten leeg gestroopt en om dit een halt toe te roepen hebben een aantal vissers contact gezocht met de visrecht hebbende van het betrefende water dit heeft geresulteerd dat er de federatie oost nederland nu actie gaat ondernemen om polen en russen harder te gaan aan pakken door vaker te controleren.Maar dit neemt niet weg dat als je misstanden ziet dit altijd aan de politie en de visrechthebbende moet doorgeven want alleen klagen op het carpboard helpt niet.
Wij hebben ook berijkt dat er vaker wordt gecontroleerd en het aantal meldingen over misstanden terugloopt,alleen is het voor een aantal plekken al te laat want alle vis is al gestolen.


Mochten er mensen zijn die graag meer informatie willen even even een berichtje naar mijn PB of via de karperwereld en doorlaten sturen naar
Marcel Bos
Plaats reactie