Waarom niets gevangen???


davey knol
Berichten: 479
Lid geworden op: 20-05-2007 22:06
Locatie: leiden

19-11-2007 13:02

ik denk dat die plof het ijs was en niet de harde bodem, ja het kan zijn dat je dan een ijsbeer vangt ,maar karper vang je over het algemeen niet op het ijs
Leer van je fouten, geniet van je succes...

2013 starten met vissen op kanalen.

PR: 56 pond Spiegelkarper (BTW-NL)
PR: 32 pond schubkarper (OPENBAAR-NL)


spoonD voor Instagram en Twitter
Remco Eskes
Berichten: 22
Lid geworden op: 15-05-2007 21:55
Locatie: Westervoort

19-11-2007 13:50

ik zou zwaarder lood hebben gekozen. En dan ook nog een kortere onderlijn met korte hair. of juist een wat langere onderlijn met de lengte hair die je nu gebruikt hebt.
Maar het belangrijkste is wel je lood.
Gebruikersavatar
pim starreveld
Berichten: 897
Lid geworden op: 22-09-2005 10:00
Locatie: zaandam

19-11-2007 14:31

na lang twijfelen ben ik er achter,

het kan maar een ding geweest zijn...




je had je hengels niet omhoog staan!!!!!!!!
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

19-11-2007 14:51

He Danny, Je kunt gewoon niet vissen man!!
Als alles meezit(omstandigheden) en je kunt ze nog niet vangen... :wink:
Danny Mieremet

19-11-2007 15:19

pim starreveld schreef:na lang twijfelen ben ik er achter,

het kan maar een ding geweest zijn...




je had je hengels niet omhoog staan!!!!!!!!


Stom, stom en nog eens stom...

Inderdaad ik had mijn hengels niet omhoog staan :-?

Bedankt voor de tip.
Danny Mieremet

19-11-2007 15:21

Sander Benjamins schreef:He Danny, Je kunt gewoon niet vissen man!!
Als alles meezit(omstandigheden) en je kunt ze nog niet vangen... :wink:


Sander, wanneer gaan wij een wedstrijdje doen dan?

Zal ik jouw eens laten zien wat vissen is :wink:

Ik hoor het wel.
Gr Mieremet
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

19-11-2007 15:27

Met dit soort omstandigheden bevind je eigen toch wel op glad ijs.

Misschien een ijspriem als lood vervanger gebruiken ?

Afbeelding
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

19-11-2007 15:29

Ik nodig je uit mieremet, bij mij op de boot!!
Danny Mieremet

19-11-2007 16:42

Sander Benjamins schreef:Ik nodig je uit mieremet, bij mij op de boot!!

Je hebt PB
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

19-11-2007 17:33

davey knol schreef:ik denk dat die plof het ijs was en niet de harde bodem, ja het kan zijn dat je dan een ijsbeer vangt ,maar karper vang je over het algemeen niet op het ijs


Hey Davey..wil je een kwartje??? mag jij het laten vallen :wink:
Gebruikersavatar
stefan andriessen
Berichten: 1604
Lid geworden op: 07-10-2007 18:30
Locatie: gouderak zuidholland
Contacteer:

19-11-2007 17:51

neem maar een groot zilver tientje!! :lol:
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

19-11-2007 21:35

Eddy Norder schreef:Het nieuwe zelf verwarmende lood van Fox gaan gebruiken. Dit is 1 van de laatste hitec snufjes. Als de geïntegreerde temperatuurmeter van het lood onder de 4 graden celcius komt gaat het ingebouwde kacheltje van het lood aan. De opwarming van het lood zal rechtevenredig verlopen met de dalende omgevingstemperatuur van het lood. Het lood zal op den duur mooi langzaam door het ijs smelten en met een zacht plofje op de bodem van het water terecht komen.

Ik hoop op een strenge winter 8) .

Gr.
E.


hallo, Eddy
Zeer benieuwd ben ik naar jouw resultaten met het nieuwe
noncense lood (testnaam)van fox. Het toeval wil dat ik vorige week op
een beurs in Funny (west engeland) met de mensen van fox
heb staan praten. Eigenlijk wilden ze weinig loslaten, daar ze nog
in diverse test -fases zitten. Ik heb geprobeerd om enkele loodjes
mee te krijgen om te testen, maar dit ging niet. Het is me dan ook een raadsel hoe jij aan 1 of meerdere test-exemplaren komt :roll:

Wat ik tot nu toe begrepen heb, is dat er 3 versies uit moeten gaan
komen. Aangezien jij een test-exemplaar hebt (de bruine?) zal jij
een 8-12 ponds lijn versie hebben.
De bedoeling is dat er ook nog een 12-15 ponds versie,(groen)
en een versie voor gevlochten lijn (zwart) uit gaat komen.

Mijn technisch engels is helaas niet helemaal up too date, maar ik
begreep zoiets dat het werkt op/met non-exist waves??
Voor de verschillende versies gaven ze me als reden op dat de lijn
KAN smelten bij verkeerde vehouding
Heb jij hier al ervaring mee?

ik hou m,n contacten warm, en hopelijk krijg ik nog voor de kerst
een proef exemplaar toe gestuurd.
tot zover,
gr, fred
p.s Danny F van de fima K stond ook aandachtig mee te luisteren
zou het zijn dat zij er ook mee bezig zijn?
Ron Som
Berichten: 328
Lid geworden op: 16-06-2003 02:00
Locatie: Berkel
Contacteer:

20-11-2007 10:14

:D :D Prachtig!!
Is het internet ook op zondag open?????
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

20-11-2007 11:11

Fred,

De eerste testresultaten zijn zeer bemoedigend kan ik je mededelen. Het AIML, Automatic Ice Melting Lead (de naam die het straks waarschijnlijk gaat krijgen in de winkels), voldoet zeer naar wens.
Probleem was natuurlijk om het goed te testen aangezien er nog geen ijs op de kanalen en plassen ligt. Daarom heb ik het getest op de ijsbaan Kardinge in Groningen (het was de laatste weken wel druk in het UMCG heb ik begrepen). En ik kan je vertellen dat het echt een revolutionaire uitvinding is. Het ijs smelt echt als sneeuw voor de zon. Een kwestie van seconden eer het op de bodem van het viswater ligt. Het baant zich dus in no time een weg door een dikke laag ijs.

Ten tweede heb ik het lood getest onder normale omstandigheden en dat voldoet ook heel goed. Je vist dan gewoon onder normale omstandigheden en het uiterlijk van het lood verschilt niet van andere. Niets nieuws onder de zon dus.

De derde testfase is dat je het lood op de manual stand zet, jaja zelfs die mogelijkheid heb je. Door deze manual stand kun je het lood laten verwarmen zonder dat er ijs is. Dit betekent dus dat het water rond het lood fors verwarmt gaat worden. Er is een mogelijkheid om flavour/amino capsules (ook van fox natuurlijk) in te brengen in het lood en bij een bepaalde temperatuur zullen deze open barsten. Doordat het surrounding water fors verwarmt is door het lood kan dit zich goed mengen en een mooi geur spoor afwerpen. Wat natuurlijk weer zijn weerslag heeft op onze vriend karper. Door de combinatie flavour/amino zal de spijsvertering van de Karper een grote stimulans krijgen (het zal de enzymen aansporen om te gaan werken) en de Karper krijgt de drang om te gaan azen. En dat is natuurlijk net wat er vaak ontbreekt met die koude watertemperaturen.

De eerste sessies in de derde testfase zijn dan ook zeer bemoedigend.
En ik kan niet anders dan beamen dat dit de eerste revolutionaire uitvinding is na de boilie.
Echt multifunctioneel dus.

Ik heb geen ervaring met het smelten van de lijn, en hoe het lood werkt houd ik ook maar even voor me omdat ik weet dat DF van K ook dit forum volgt. Volgens wel geinformeerde bronnen hebben ze van K zelfs Nederlandse karpervissers op de loonlijst staan puur om dit forum te volgen en ontwikkelingen door te geven richting K. Lijkt me dus geen slim plan om dat hier helemaal uit de doeken te doen.

Het eerste evaluatie rapport is al onderweg naar AA van Fox Benelux. Samen zullen we eerst het evaluatie rapport door nemen eer het richting Engeland wordt verzonden.
Ik gebruik by the way de zwarte versie.

Ik heb in de loop van de jaren mijn contacten natuurlijk ook opgedaan en warm gehouden en dit heeft tot gevolg gehad dat ze me hebben benaderd om dit te testen. Ook liggen hier nog wat andere zaken ten grondslag aan maar ik ga mijn eigen glazen natuurlijk niet ingooien.

Fred is zal eens aankaarten of jij ook een testexemplaar toegezonden kan krijgen, toevallig weet ik dat er in de omgeving van Delft geen testvisser actief is met dit lood. Maar beloven kan ik natuurlijk niets.

Ik hoop dat zo het eea wat duidelijker is geworden.

Vriendelijke Groet
Eddy

ps O ja DF van K, het werkt op bio diesel :roll:
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
Sebastian Huvenaars
Berichten: 2078
Lid geworden op: 18-02-2005 16:02
Locatie: Eindhoven

20-11-2007 12:35

Ik heb laatst nog bij Korda op de afdeling research and development
mogen kijken. Ook zij hebben zich inmiddels in de strijd gemengd,
hier het concept van Korda in zijn meest ver gevorderde stadium:

Afbeelding
guido berkmortel
Berichten: 1860
Lid geworden op: 25-06-2003 02:00

20-11-2007 12:44

Kijk....dat zocht ik nu al lang....een vast loodmontage om aan de oppervlakte te vissen....IDEAAL!!!!!!!!!!!!
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

20-11-2007 17:41

Eddy, ik kom hier nog op terug..
Kom net terug van het loonslaven-bedrijf , en m,n maag
protesteerd aardig.
gr, fred
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

20-11-2007 19:08

Danny Mieremet schreef:Net terug van een korte sessie in Frankrijk.

Het gekke is dat we niets gevangen hebben. We gebruikten een goede scherpe haak met een goedhakende rig.

Bij het ingooien voelde je je systeem keihard vallen, wat duid op harde bodem!

Wie kan mij vertellen wat er fout is gegaan?

Hieronder een foto van de situatie...

Afbeelding


Gr Mieremet


Vast een te zware boilie, waardoor je systeem keihard hoort vallen. 8) :D
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

20-11-2007 21:58

Eddy Norder schreef:Fred,

De eerste testresultaten zijn zeer bemoedigend kan ik je mededelen. Het AIML, Automatic Ice Melting Lead (de naam die het straks waarschijnlijk gaat krijgen in de winkels), voldoet zeer naar wens.
Probleem was natuurlijk om het goed te testen aangezien er nog geen ijs op de kanalen en plassen ligt. Daarom heb ik het getest op de ijsbaan Kardinge in Groningen (het was de laatste weken wel druk in het UMCG heb ik begrepen). En ik kan je vertellen dat het echt een revolutionaire uitvinding is. Het ijs smelt echt als sneeuw voor de zon. Een kwestie van seconden eer het op de bodem van het viswater ligt. Het baant zich dus in no time een weg door een dikke laag ijs.

Ten tweede heb ik het lood getest onder normale omstandigheden en dat voldoet ook heel goed. Je vist dan gewoon onder normale omstandigheden en het uiterlijk van het lood verschilt niet van andere. Niets nieuws onder de zon dus.

De derde testfase is dat je het lood op de manual stand zet, jaja zelfs die mogelijkheid heb je. Door deze manual stand kun je het lood laten verwarmen zonder dat er ijs is. Dit betekent dus dat het water rond het lood fors verwarmt gaat worden. Er is een mogelijkheid om flavour/amino capsules (ook van fox natuurlijk) in te brengen in het lood en bij een bepaalde temperatuur zullen deze open barsten. Doordat het surrounding water fors verwarmt is door het lood kan dit zich goed mengen en een mooi geur spoor afwerpen. Wat natuurlijk weer zijn weerslag heeft op onze vriend karper. Door de combinatie flavour/amino zal de spijsvertering van de Karper een grote stimulans krijgen (het zal de enzymen aansporen om te gaan werken) en de Karper krijgt de drang om te gaan azen. En dat is natuurlijk net wat er vaak ontbreekt met die koude watertemperaturen.

De eerste sessies in de derde testfase zijn dan ook zeer bemoedigend.
En ik kan niet anders dan beamen dat dit de eerste revolutionaire uitvinding is na de boilie.
Echt multifunctioneel dus.

Ik heb geen ervaring met het smelten van de lijn, en hoe het lood werkt houd ik ook maar even voor me omdat ik weet dat DF van K ook dit forum volgt. Volgens wel geinformeerde bronnen hebben ze van K zelfs Nederlandse karpervissers op de loonlijst staan puur om dit forum te volgen en ontwikkelingen door te geven richting K. Lijkt me dus geen slim plan om dat hier helemaal uit de doeken te doen.

Het eerste evaluatie rapport is al onderweg naar AA van Fox Benelux. Samen zullen we eerst het evaluatie rapport door nemen eer het richting Engeland wordt verzonden.
Ik gebruik by the way de zwarte versie.

Ik heb in de loop van de jaren mijn contacten natuurlijk ook opgedaan en warm gehouden en dit heeft tot gevolg gehad dat ze me hebben benaderd om dit te testen. Ook liggen hier nog wat andere zaken ten grondslag aan maar ik ga mijn eigen glazen natuurlijk niet ingooien.

Fred is zal eens aankaarten of jij ook een testexemplaar toegezonden kan krijgen, toevallig weet ik dat er in de omgeving van Delft geen testvisser actief is met dit lood. Maar beloven kan ik natuurlijk niets.

Ik hoop dat zo het eea wat duidelijker is geworden.

Vriendelijke Groet
Eddy

ps O ja DF van K, het werkt op bio diesel :roll:


Hallo, Eddy
bedankt voor de foto,s en informatie die je me hebt gestuurd
Het is echt ongelooflijk wat jij in een paar sessie heb zitten slachten!
Het is dat ik de foto,s heb , anders zou ik het bijna niet geloven :oops:
En dan ook nog in korte instant sessies. Man,man hier moet ik een aantal sessies voor visen :oops: :( Vooral de sessies in de 3e testfase spreken voor zich. De combinatie lood/capsules is natuurlijk al wat ouder en bekend bij velen, maar ik kan me voorstellen dat met de warme loodomgevings tempertuur de enzymen en amino,s x-tra hun best doen :wink:

Ik heb echter nog 1 vraagje wat betreft de recharce-lader.
Als je de instelling van de lader op - zet i.p.v + dan moet het toch ook mogenlijk zijn om het lood te koelen dmv de ionen wisselwerking??
Kan me voorstellen dat bij warme water temperaturen een koel lood
ook voor x-tra attractie kan zorgen

Voor de rest zal ik zoals gevraagt de info niet openbaar maken, want je hebt gelijk: big brother is watching!!
Het is natuurlijk wel zo dat Fox veel geld in research heeft gestoken , en de belangen groot zijn. Maar dat dit 1 van de belangrijkste gebeurtenissen is sinds de hair, ben ik nu al van overtuigd.

Over de beurs in Funny kan ik ook nog wel het e.e.a vertellen:
Het is ongelooflijk hoe weinig nederlanders ik ben tegen gekomen op
een paar winkeliers na. Laten we eerlijk zijn..de engelsen lopen (vaak)
ver voor op het vaste land. Als er al dingen bekend /verkrijgbaar zijn
in nederland, hebben er al (veel) mensen hier er hun voordeel mee gedaan :wink:
Er waren 3 HEEEL interesante dingen op beurs als nieuwtjes.
Aangezien ik nu al pijn in m,n vinger krijg beperk ik me nu tot
1 ding: de RCC
Een(oude) fima die bekent stond om z,n monkeyclimbers en z,n vierkante
rod-pods komt hiermee(in nederland ??)
De ReverseCombiClutch. Er was al een soortgelijk iets van ik meen Daiwa, maar dit beperkt zich tot enkele types molens.
De rcc past op ELKE molen!! de werking is simpel: je haalt de spoel van je molen, dan plaats je de rcc over de as, en plaatst de spoel terug
Door nu de molen op z,n anti-retour te zetten creeer je een vrijloop/baitrunner. (nog) niet verkrijgbaar in nederland , maar deze jongen gaat ze dit weekend nog gebruiken op z,n 20 jr oude sigma 2201 serie :wink:

Zoals gezegt waren er nog 2 andere interesante dingen , maar die bespreek ik v.d week wel.
tot zover ,
gr, fred

P.s PLEASE doe je uiterste best om voor mij 1of2 testloodjes te regelen.
Al zou ik maar de helft vangen van wat jij deed/doet ben ik een zeer gelukkig man. Heb ook wel zin in een paar (super) wintersessies :wink: 8)
Ron Som
Berichten: 328
Lid geworden op: 16-06-2003 02:00
Locatie: Berkel
Contacteer:

20-11-2007 23:04

Nu wordt het dus echt interesant !!!
Is het internet ook op zondag open?????
Arjan van Dijk
Berichten: 133
Lid geworden op: 27-06-2006 16:06

20-11-2007 23:25

Nou danny, misschien was je te dronken om fatsoenlijk te kenne vissen, of had je et te druk met schijten in de bosjes vanaf je Agillia RVS rotpod?Ach jah, god straft onmiddelijk.
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

21-11-2007 10:33

Fred,

Het is net wat jij ook zegt, het is dat ik er zelf bij geweest ben anders had ik het ook niet kunnen geloven. Het leuke is wel dat je dus gewoon in de winter alleen maar keiharde strepen van aanbeten krijgt. Niet van die trage oplopertjes. Maar al met al is het tot nu toe een zeer produktieve tijd geweest. Nu hopen dat er een echt strenge winter komt, dan is het natuurlijk te testen in optimale omstandigheden.
Hiervoor heb ik mij al begeven richting het VWK Forum http://forum.vwkweb.nl/index.php . Als ik zo lees wat voor mensen er op dit forum actief zijn en hoe zij het weer benaderen dan hoef ik nooit weer een weerbericht op de tv te zien. En volgens de berichten op dat forum schijnt het toch zo te zijn dat er een grote kans is op een redelijk strenge winter.
Zoals je wel kunt begrijpen kan ik mij hier natuurlijk erg op verheugen.

Het punt van de - en de + stand wil ik nog wel even aanhalen. De mogelijkheid tot koelen. Dit zaakje ligt nog bij de afdeling research aangezien dat nog niet helemaal naar behoren verliep. Ds dat zit nog in de molen. Maar ik heb zo het vermoeden dat er binnen een afzienbare tijd een oplossing voor gaat komen. Nog even geduld dus.

Ik had persoonlijk ook graag naar de beurs in Funny gegaan maar er waren andere redenen ten grondslag aan dat ik niet in de mogelijkheid was om richting Engeland af te reizen. Maar zo te horen heb je je wel vermaakt Fred.

Die RCC is ook wel een leuk iets.
Ik wacht met spanning af welke 2 andere dingen ze jou daar nog meer hebben toevertrouwd.

Ik zal zeker proberen iets voor je los te peuteren bij de heren.

Groeten
Eddy
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Danny Mieremet

21-11-2007 12:57

Arjan van Dijk schreef:Nou danny, misschien was je te dronken om fatsoenlijk te kenne vissen, of had je et te druk met schijten in de bosjes vanaf je Agillia RVS rotpod?Ach jah, god straft onmiddelijk.


Heb inderdaad speciaal voor het schijten een Agillia aangeschaft :wink:
Moet je wel opletten hoe je gaat zitten want anders.....
Drinken doe ik niet aan de waterkant 8) en ik geloof niet in God.

Zou het dan met die Agillia te maken hebben?????

Gr Danny
Gebruikersavatar
Rik Bloemendaal
Berichten: 117
Lid geworden op: 23-08-2006 21:53
Locatie: Drempt
Contacteer:

22-11-2007 19:11

Arjan van Dijk schreef:Nou danny, misschien was je te dronken om fatsoenlijk te kenne vissen, of had je et te druk met schijten in de bosjes vanaf je Agillia RVS rotpod?Ach jah, god straft onmiddelijk.


God straft binnen 24uur.

(ik heb ook wachtlijsten)
meerkoeten....
Het zou verboden moeten worden
----------------------------------------------------
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

22-11-2007 20:58

hallo,Eddy
Een dagje later, maar het was gisteren tijd voor zwemles.
Nee, niet voor mij maar voor m,n boillies :wink: . Ik ben nu al zo,n 6wkn
bezig , maar er is er nog geen 1 geslaagd voor z,n diploma. Allemaal
blijven ze naar de bodem zinken :D . Eigenwijs /doorzettend als ik ben blijf ik het proberen :wink: :D

Maar nu weer ff serieus..
Verbazing wekkend dat de aanbeten ook gewoon ""zomers"" verlopen.
Wat je zegt,meestal is het maar zopiep,piep met deze watertemperaturen en thats it.
Ik hoop i.d.d voor JOU dat het een ijstijd wordt, maar ik heb liever zo,n
''winter ''als vorig jaar. Voor je test sessies komt het i.d.d wel beter uit.
Kan je de AIML in het eggie testen i.p.v de ijsbaan :wink: Was trouwens wel een super idee van je.

Het weerbericht blijf ik wel altijd volgen , maar op een of andere manier
ga ik toch altijd wanneer ik het geplanned heb. Aard van het beestje
denk ik 8) . Wat ik wel zwaar irritant vind , als ze regen voorspellen
en zeggen: ''Hier en daar een bui''. Heb je dat nou ook altijd??
Altijd ""hier'' waar m,n tent/plu staat of opgezet moet worden , en nooit ""daar'' zo 50km verderop :D

Ik hoop dat de afdeling research er z,n tanden inzet , want de AIML zou
natuurlijk helemaal compleet zijn als hij geconverd kan worden naar een
koele lood uitvoering. Ik wacht af... bye the way..is er al iets bekend
wanneer de AIML mogenlijk op de markt zal komen??

TJA,.. de beurs in Funny
Het is jammer voor je dat je niet de mogenlijkheid had om de beurs te bezoeken. Het is GEEN grote beurs, en dat is misschien ook de reden dat
er weinig nederlanders waren. Ik was er echter op uitnodiging van een
engelse connectie. Zoals ik eerder zei..super interesant.
Ik zal nu nog een item beschrijven wat ik daar gezien heb.
Toevertrouwd is een zwaar woord Eddy, want het was gewoon een
openbare beurs. (waar je trouwens als particulier NIETS kon kopen :evil:) De RCC ,s die ik heb, heb ik dan ook aan m,n connecties te danken.

LET OP Eddy..Het volgende item is....CARBONIZED
Een bekend merk onderlijnen specialist (let op m,n ps) stond hiermee
in Funny. Weet niet of het nog bestaat, maar een paar jaar geleden hadden ze flesjes met een soort vloeibaar p.v.a wat je op de onderlijn kon smeren. Je had dan een stijve onderlijn voor inwerpen, maar soepel
op de stek na een paar minuten. Nu hebben ze een soortgelijk iets.
(lost NIET op natuurlijk) . We kennen allemaal de voordelen van fluocarbon. NADEEL: minder sterk, knoopsterkte. Dit goedje smeer je
op de onderlijn naar keuze,en laat een CARBONIZEREND laagje op
de onderlijn. Wat ik ervan gezien heb in de testbakken..SUPERRRR
De hele kern v.d onderlijn word onzichtbaar, past zich aan de bodem aan zeg maar.
2 keuzes: als je het niet te lang droogt--soepel. Laat je het lang drogen
kan je de haak eraf knippen, en als dartpijl gebruiken :D :D
Voor optimale werking zit er een u.v filter in het goedje.
Ik heb met de sales manager gesproken, en het is al aan nederlandse winkeliers verkocht. Hij mocht echter niet zeggen aan wie i.v.m
beroepsgeheim.

Zoals ik al eerder zei, werd er niet aan particulieren verkocht , dus heb ik
zelf (nog) geen flacon. Toen de salesmanager met iemand anders stond te praten, zag ik dat er een flacon van de tafel was gevallen.
Ik geef toe...HEEL EVEN heb ik er aan gedacht om te doen alsof m,n schoenveter loszat, en de flacon in m,n sok te doen. Eerlijk en betrouwbaar als ik ben, heb ik h,m erop gewezen. Ik kreeg h,m alsnog
NIET mee :( :(

Volgende week het TOPSTUK v.d beurs

Nou Eddy,dit was het journaal van 20.00. Ik heb pijn in m,n vingers,
en het is morgen tijd om m,n hengels uit te laten :D :wink: , dus ik heb m,n krachten hard nodig na 6wkn zwemles (hoop ik)
mvg, fred

p.s Ik noem expres geen merknamen om de schijn van belangen verstrengeling te voorkomen. Ik heb GEEN enkele binding met een firma
en nooit gehad in 23 jaar karperbeleving.
p.s 2 john.h en patrick c Ik weet niet meer over de AIML dan wat hier
in de postings staat 8) 8) 8) .
over de RCC hebben jullie een p.b terug. Je moet wel zelf zoeken, want
voor KANT EN KLAAR moet je bij de C1000 in de koeling kijken(maaltijd)