gestolen: electromotor en fishfinder


Plaats reactie
Martijn Kooij
Berichten: 138
Lid geworden op: 17-05-2006 20:59
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht

11-11-2007 15:41

Hallo,

Vanacht (10 op 11 november) is er tijdens de karperviswedstrijd op het Waaltje (lopend van Hendrik-Ido-Ambacht tot Heerjansdam) een electromotor en een fishfinder gestolen.

s'ochtends 11 november was ik mijn spullen aan het inpakken was kwam er een man aanlopen (een mede karpervisser van de wedstrijd die 1 stek verder zat). Hij vroeg ofdat ik zijn boot had zien langsdrijven, want hij was waarschijnlijk losgeslagen door de storm. Ik had niks gezien en mijn vismaat ook niet (wij waren tot 2 uur in de nacht wakker). Dus ik mijn rubberboot in om te kijken ofdat ik hem ergens zag liggen. Links lag de boot niet, dus ik naar rechts gevaren. Om de bocht zag ik op de kant een groene boot liggen met een motor er nog op dus ik blij voor die man. Even later kwam die eigenaar van die boot langs rijden in zijn auto. Ik gebaarde hem om te stoppen. Hij liep naar zijn boot toe en zei *** zooi ze hebben mijn electromotor en fishfinder gejat. Wij naar de eigenaren van dat huis ernaast maar die hadden helaas niks gemerkt of de spullen er als voorzorg af gehaald.

Voor de mensen die ook maar iets weten of denken dat ze iets weten wat ermee te maken heeft of iemand die de spullen er uit voorzorg heeft afgehaald, stuur mij even een pm. Ik vertel het dan tegen de eigenaar of ik geef je het nummer van die man.

Dit is echt zwaar triest van die personen en ze moeten ook zeker gestraft worden. :evil:

Alvast bedankt,

Martijn Kooij
Gebruikersavatar
Henk Robben
Berichten: 165
Lid geworden op: 12-12-2006 13:54
Locatie: uut Grunn. (Stadskanaal)

11-11-2007 15:50

Als je misschien hier meer info neer zet zoals, merk Electromotor en welk merk Fishfinder. En mischien heeft de slachtoffer wel de serie/registratie nummers van de Motor en Fishfinder. Vermeld het hier, en wie weet.
Succes.

Groetjes Henk.

En voor de actieve karper vissers in het Noorden !! Meld je aan op:

http://karpervissersnoordnederland.hyves.nl/
Wie vissen in de bomen ziet, vindt de hemel in het water.
Gebruikersavatar
Sander vd Hill
Berichten: 50
Lid geworden op: 23-10-2007 21:27

13-11-2007 09:23

En even zoeken op marktplaats, imeand die dezelfde motor aanbied en dezelfde fishfinder, kan dan bijna geen toeval zijn.
Plaats reactie