Succes


Henk Derks
Berichten: 217
Lid geworden op: 26-11-2006 21:02
Locatie: Hoogeveen

24-09-2007 17:36

...
Laatst gewijzigd door Henk Derks op 25-09-2007 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

24-09-2007 21:22

http://nl.wikipedia.org/wiki/Grote_waternavel

Enneuh als die Paul net zo goed functioneert in het het bestuur als op het voetbalveld dan komt het wel goed!!

VV De Weide Rulezz... :D :D
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

24-09-2007 21:30

Beste Henk, één tip. Laat straks s.v.p. NIET de foto's van de uitgezette spiegeltjes en schubs op de site van de HSV zien, want als dit wel gedaan wordt krijg je simpelweg nooit een vangstmelding omdat men dan zelf gaat vergelijken met de foto's op de HSV site, dus komt er in dat geval ook niets van de monitoring terecht.
Henk Derks
Berichten: 217
Lid geworden op: 26-11-2006 21:02
Locatie: Hoogeveen

24-09-2007 22:29

, :o, mmm, tja, Aart, dat is een goeie, daar had ik nog niet aangedacht.
in de praktijk zal dat inderdaad nog wel eens zo kunnen gaan.

bedankt voor de tip.

gr.
Gebruikersavatar
Edwin Schonewille
Berichten: 9
Lid geworden op: 19-10-2006 18:52
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

25-09-2007 16:19

Waarom wisten wij niks van die vergadering Henk.
Of horen wij er opeens niet meer bij.


groeten

http://www.e-s-boiliedraaiservice.nl
wiebrand dragt

25-09-2007 16:26

nee edwin dat toch duidelijk
Gebruikersavatar
robert sterrenberg
Berichten: 155
Lid geworden op: 26-08-2006 11:13
Locatie: rotterdam

25-09-2007 16:27

gevalletje bestuurlijk wanbeleid edwin zoals zo vaak. de heren hebben nu eenmaal de wijsheid in pacht en beslissen alles wel eventjes op eigen houtje zonder overleg met de leden. die zijn niet nodig, alleen wel voor de contributie om de overlopende kas nog wat verder te spekken.
het is helemaal genant voor h. kikkert met wie wij vanavond dus een onderhoud zullen hebben, de timing van dit bericht past wel precies in het plaatje he? ga zo door henk en kornuiten! groeten, het gepasseerd station 8) 8) 8)
Rotterdam - Stad zonder hart maar ik heb hart voor mijn stad...
Gebruikersavatar
Lukas den Admirant
Berichten: 521
Lid geworden op: 21-11-2006 20:04
Locatie: Hoogeveen

25-09-2007 16:38

Henk Derks schreef:Beste mensen,

In de Hoogeveense Vaart zullen totaal 50 spiegels uitgezet gaan worden, verdeeld over 5 locaties,( zelfde hoeveelheid als de uitzetting in 2002)
Ook hier geldt dat monitoring bepalend is voor een evt. vervolg of dat het eenmalig zal zijn.
tot zover even.


Henk
kunt u die 5 locaties eens noemen?:
de 50 spiegels zouden er in komen op het stuk bovenkant sluis en benedenkant sluis, niet bovenkant sluis noordseschut en benedenkant ossensluis.....
ik hoop dat u bedoelt: achter sporthal noord, in de bocht, bij de autobrug, benedenpunt en bij het oude diepje.... om maar een zijstraat te noemen.....

als u bedoelt dat er bovenkant sluis (sporthal noord-wendakker) maar 10 spiegels komen betekent dat dat jullie de plannen aan het omgooien zijn

met afwachtende groet lukas,
Gebruikersavatar
robert sterrenberg
Berichten: 155
Lid geworden op: 26-08-2006 11:13
Locatie: rotterdam

25-09-2007 16:53

en wat betreft de buitenvaart.... 15 spiegels er op gooien en het bestand verhogen naar 75 karpers op een putje van net een ruime hectare, is dat verantwoord visstandbeheer? wat moet het dan worden, een 2e stobbeplas ofzo. knollenvijver hoogeveen? die put is net gegraven en bevat nog amper natuurlijk voedsel. en daarbij hebben jullie de karpers uit het slootje voor de a28 niet eens meegerekend dat nu dus in verbinding staat, daar zat namelijk ook al karper op aangezien er graskarpers gevangen worden op de buitenvaart. als beschermde vissoort mogen die niet worden overgezet dus neem aan dat jullie dat ook niet gedaan hebben.dus was er al een natuurlijk bestand aanwezig die niet in de telling is meegenomen.mooi werk joh, pleur der maar op die spiegels! idioten!
Rotterdam - Stad zonder hart maar ik heb hart voor mijn stad...
Gebruikersavatar
Lukas den Admirant
Berichten: 521
Lid geworden op: 21-11-2006 20:04
Locatie: Hoogeveen

25-09-2007 16:59

ja ster
15 spiegeltjes op de buitenvaart en 10 spiegels op een stuk kanaal van 7 kilometer
hahahahhahahaha wat een actie!!!!!!!!

kom op Mr Derks geef maar gauw nadere uitleg voordat we alles opvatten zoals het er nu staat
maar zoals het er nu staat gaan jullie vanaf meppel tot noordseschut (net als in 2003?) 50 spiegels plaatsen? weet niet eens of het mag????
wij hadden het over hele andere getallen en stukken kanaal geloof ik,

is dit alles wel met harnold overlegt?
wiebrand dragt

25-09-2007 17:17

wat zijn eingelijk de richtlijnen volgens de ksn aangaande het uitzetten van karper?

Voor de vaart zeggen jullie niet te veel 1 vis op een kilometer en voor de buitenvaart 1 vis per meter mmmmmmmm heel vreemd
Gebruikersavatar
Marc Henstra
Berichten: 241
Lid geworden op: 14-12-2006 12:09
Locatie: hoogeveen

25-09-2007 17:41

ja zo ga je met je leden om dat bedoel ik nou,alle gegevens achter gelaten ,zelfs mail contact gehad met derks maar niks gehoord .goedzo jongens ga zo door ,zal vettebaarsje blij mee zijn er zijn al mensen opgestapt .en zullen veel meer volgen .
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

25-09-2007 17:45

Jongens, als ik het zo lees hebben jullie wel gelijk hoor met die opmerkingen over die uitzettingen, maar moet de klucht op het board nu weer opnieuw beginnen? Heb eerdere afleveringen van de "Hoogeveensche Courant" (digitale versie) met verbazing gevolgd en nu rollen jullie alweer over het digitale karrepad? Jammer hoor!

Groet,
Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Marc Henstra
Berichten: 241
Lid geworden op: 14-12-2006 12:09
Locatie: hoogeveen

25-09-2007 17:45

wat die 2 graskarpers betreft robert die zijn uitgezet door een persoon die zaten niet in die slootjes ,daar zat naar mijn weten niks in zijn ook pas gegraven en geen vis uitgezet.en 15spiegels is mooi toch op de buitenvaart?75 visjes moet kunnen maar ook niet meer dan .
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

25-09-2007 17:48

wiebrand dragt schreef:wat zijn eingelijk de richtlijnen volgens de ksn aangaande het uitzetten van karper?

Voor de vaart zeggen jullie niet te veel 1 vis op een kilometer en voor de buitenvaart 1 vis per meter mmmmmmmm heel vreemd


De KSN gaat bij de spiegelkarper projecten uit van 1 vis per hectare op groot water. Een putje kan wel meer hebben, maar zelfs de grootste onnozelaar zal kunnen bedenken dat 75 vissen op 1 hectare geen gezonde verhoudingen zijn.

Groet,
Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
robert sterrenberg
Berichten: 155
Lid geworden op: 26-08-2006 11:13
Locatie: rotterdam

25-09-2007 17:51

Aart Lokhorst schreef:Beste Henk, één tip. Laat straks s.v.p. NIET de foto's van de uitgezette spiegeltjes en schubs op de site van de HSV zien, want als dit wel gedaan wordt krijg je simpelweg nooit een vangstmelding omdat men dan zelf gaat vergelijken met de foto's op de HSV site, dus komt er in dat geval ook niets van de monitoring terecht.


beste aart, ze krijgen zowiezo geen enkele vangstmelding terug aangezien geen enkele hoogeveense karpervisser met deze man door 1 deur kan en zo'n beetje alle hoogeveense karpervissers hun lidmaatschap bij deze hsv op gaan zeggen aangezien er NOOIT overlegd wordt met de leden. zal mijnheer ze toch allemaal zelf moeten gaan vangen met zijn commissieleden maar dat zal wel geen probleem zijn want het zijn zeer goede penvissers volgens hun zelf. groeten, het gepasseerd station, karperclub hoogeveen.
Rotterdam - Stad zonder hart maar ik heb hart voor mijn stad...
wiebrand dragt

25-09-2007 17:51

Kees

Nou gaan weer rond de tafel met de heer kikkert vanavond ,zelfs praten over de problemen en uitzettingen en de heer derks plaats toevalige deze topic gisteren.
Wat moeten wij dan denken ??????

Wij hebben ons gehouden aan de radio stilte het is het vetee baarsje wat deze verbrak niet wij!!!!!!!

maar genaaid voelen wij ons wel kijk alleen naar het uitzetbeleid iets wat jou toch zeker moet aanspreken

gr Wiebrand Dragt
Gebruikersavatar
robert sterrenberg
Berichten: 155
Lid geworden op: 26-08-2006 11:13
Locatie: rotterdam

25-09-2007 18:03

Kees Verheij schreef:
wiebrand dragt schreef:wat zijn eingelijk de richtlijnen volgens de ksn aangaande het uitzetten van karper?

Voor de vaart zeggen jullie niet te veel 1 vis op een kilometer en voor de buitenvaart 1 vis per meter mmmmmmmm heel vreemd


De KSN gaat bij de spiegelkarper projecten uit van 1 vis per hectare op groot water. Een putje kan wel meer hebben, maar zelfs de grootste onnozelaar zal kunnen bedenken dat 75 vissen op 1 hectare geen gezonde verhoudingen zijn.

Groet,
Kees


beste kees, dan hebben wij hier in hoogeveen een wel heel onnozel type zitten als visstandbeheerder van de plaatselijke hsv. maar goed, het was al bekend dat wij nitwits zijn die nergens verstand van hebben, vreemd dat we toch regelmatig bijval uit het ganse land krijgen. in ieder geval bedankt voor de beaming, fijn voor ons en dit zullen wij zeker vanavond in het onderhoud met h. kikkert meenemen. mvg, robert
Rotterdam - Stad zonder hart maar ik heb hart voor mijn stad...
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

25-09-2007 18:31

Edwin Schonewille schreef:Waarom wisten wij niks van die vergadering Henk.
Of horen wij er opeens niet meer bij.


groeten

http://www.e-s-boiliedraaiservice.nl


Het was een karpercommissievergadering(een afsplitsing van karpervissers) die op de vergadering destijds waar jullie ook waren, in het leven is geroepen.
Dit heeft helemaal niets met de karpervissers als zodanig van doen.
Deze commissie maakt plannen en zal daarna een vergadering beleggen met alle karpervissers uit Hoogeveen en omstreken om de plannen te bespreken en eventueel aan te passen naar de wensen van de vissers, en daarmee naar het bestuur te gaan om onze wensen in te willigen.
Dat wilden we toch?
En het aantal is anders dan jullie je voorstellen, er komen plm 40 karpers in de Hoogeveense Vaart wanneer iedereen straks het er over eens is! Dus de karpervissers uit Hoogeveen e.o.!!!

Aub: zie alles niet zo zwart wit anders hebben we straks weer hetzelfde geneuzel.

Tot zo.

gr Harnold
Melvin Schoonenberg
Berichten: 210
Lid geworden op: 26-12-2005 14:51
Contacteer:

25-09-2007 18:52

Ik ga verhuizen ............................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Gebruikersavatar
Lukas den Admirant
Berichten: 521
Lid geworden op: 21-11-2006 20:04
Locatie: Hoogeveen

25-09-2007 19:18

Merlin Bruinenberg schreef:Ik ga verhuizen ............................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11


haha grapje denk ik?
ben je in 1 klap van het gezeur af:P
maar het is al geregeld, mr derks heeft het geheel een beetje krom geformuleerd, vandaar dat hij het ook verwijderd heeft...........
ach we komen er wel, binnen nu en een week staat de uitzetting vast, met wie weten we vanavond
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

25-09-2007 19:37

KSN stelt ook dat er een monitoring plaats moet vinden, bovendien heeft het waterschap of de waterbeheerder ook nog iets te vertellen.
Het lijkt er op dat deze klucht nooit tot een einde komt.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Lukas den Admirant
Berichten: 521
Lid geworden op: 21-11-2006 20:04
Locatie: Hoogeveen

25-09-2007 19:44

Jawel Douwe,
als deze topic nooit was gemaakt, leek als normaal verlopen, nu is er weer allemaal gezeur om NIKS, we/ze zijn al ver op weg, vanavond wordt de beslissing gemaakt, deze topic is nutteloos... kijk maar naar het onderwerp en de tekst... drie puntjes...
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

25-09-2007 19:55

Heren,

Laat ik hieronder een streep trekken en na de streep verder zonder gekissebis. Het helpt niks om een
conflict aan te gaan als je samen iets kunt bereiken.

________________________________________________________________________________
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Stefan Gooijert
Berichten: 330
Lid geworden op: 03-01-2005 11:07

26-09-2007 17:38

Is het eindelijk voor elkaar (ik deel die mening helaas niet, vind nog steeds dat er aan het huidige bestand niet geklooit moet worden) gaan ze nog lopen te zeiken...

Ik zal hier wel een boel kritiek op krijgen, maar ik snap niet dat een en ander hier nog gepost word... We zetten onszelf mooi te kijken als Hoogeveense karpervisser... Voorbeeldje: was laatst aan de drentsche hoofdvaart, ff buurten bij een ander. die vroeg waar ik vandaan kwam. Toen ik zei uit Hoogeveen keek hij me aan, en er is verder geen zinnig woord meer uitgekomen, terwijl hij in de paar minuten daarvoor heel open was...

Dus Merlin, samen verhuizen?