Klaaglijn :(...


Plaats reactie
Remko de Boer
Berichten: 14
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Lichtenvoorde

31-01-2002 18:14

Hoi, 'middag, 'avond...

Ik kom net bij DB vandaan, waar een sereuze topic geheel de mist inging door een berg klaagzang van een aantal schrijvers.

Om dat te voorkomen, dat dit hier ook gebeurt, start ik deze topic op.

Geef een verwijzing in de desbetreffend topic en ga dan alsjeblieft hier je gal spuwen, zonder de topic zelf omzeep te helpen (wat ik daaar dus moest constateren :sad: ).

Het is niet mijn bedoeling hier "gevechten" uit te lokken, maar moet het gebeuren, doe het dan alstublieft hier, zonder er anderen mee lastig te vallen.

Ik hoop echter dat het niet nodig zal zijn en dat het hiet leeg blijft.

Met erg vriendelijke groet :wink:, Remko
Gebruikersavatar
Roger Feijen
Berichten: 324
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Westervoort
Contacteer:

31-01-2002 20:09

Beste Remko

Het is zonde als zinvolle discussie verzanden, ECHTER wie bepaald wat er gezetg of geschreven mag worden? En als er 2 mensen "vechten" wie is dan fout? Mijn aandacht werd wat dit probleem betreft gevestigd op "het probleem" ****(een persoon).

(Die persoon) **** raakte in discussie verzeilt met (een persoon)****. Op zich niets mis mee, echter liep dit wel uit de hand. Waarop **** dus een waarschuwende email kreeg. De aanhef van deze email wil ik je niet onthouden, en was opgesteld door Raymond heibrink

Ben je een beetje gestoord ofzo?

vervolgt in een volgend email

Dit is nu net wat ik bedoel.
> Discussie is niet mogelijk met jou.


Dat noem ik nog eens afkappen, en te kijk zetten Remko. wat is naar jouw mening dan gerechtvaardigde sencuur?

Met nog steeds geergerde groet

Roger Feijen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Martijn Cornelissen op 04-02-2002 00:04 ]</font>
Wilko Bloem

31-01-2002 23:57

Heren, jullie hebben “censuur” toegepast of dat terecht, of onterecht was, laat ik in het midden ! Des betreffende posting werd verwijderd, en nu zetten jullie hem hier weer te kijk en te kakken op de klaag lijn en het middelpunt van een indiscreet gesprek! Waar zijn we nu mee bezig? Behoorlijk tegenstrijdig mag ik wel stellen! Is dit een vergissing, of ontgaat er mij nu iets?
Met verbaasde groet Wilko :???:

I kill people
I kill people for money
But you are my friend
I kill you for nothing :cool:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Wilko Bloem op 01-02-2002 00:05 ]</font>
Remko de Boer
Berichten: 14
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Lichtenvoorde

01-02-2002 02:46

Kijk, het was absoluut niet mijn bedoeling hier een "hot topic" van te maken, zoals ik hierboven al aangaf.

Wat ik wel probeer te berijken is dat als iemand een vraag heeft of andersinds een discussie opend en er wordt ergens iets over vis over plaatsen geschreven, niet de hele discussie omslaat, maar dat het ergens anders heen verhuisd.
Zeker als men met elkaar in de clinche raakt en er met modder gegoit gaat worden, verhuizen die hap!

Dus, vind men het nodig elkaar in de zeik te zetten, komt men lekker hier. Ik zie hier op zich geen kwaad in... Als het dan toch moet gebeuren, val er dan de rest niet mee lastig.

Daarvoor deze opening, want ik ben het een beetje beu elke keer weer compleet uit hun verband getrokkene topics tegen te komen.
Waar het om gaat wordt verloren en hoort dus eigenlijk in een ander topic thuis. Beetje afwijken prima, maar rond datgene waar het om gaat wel af!

Met modder gooien kan van af nu af aan dus hier, heeft niemand er last van en wil je je gal kwijt, is dit ook mogelijk.

Met extreem vriendelijke groet :smile:, Remko
Remko de Boer
Berichten: 14
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Lichtenvoorde

01-02-2002 02:50

Hmm, net als dat DB "oeverpraat" heeft om een beetje te kunnen ouwehoeren, u c?

Met nog vrienderlijke groet, Remko
Wilko Bloem

02-02-2002 20:38

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
W.J.Bloem. :evil:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Wilko Bloem op 02-02-2002 20:43 ]</font>
Wilko Bloem

03-02-2002 21:09

Dit voor beheer-management!
Bij de inhoudelijk ,geventileerde indiscretie in deze "topic" over een persoon! Waar zeer recentelijk een posting van is verwijderd, in een andere rubriek. En mijn inziens was dat terecht, dat dit plaats vond! Maar dat men daarna in klaaglijn deze negatieve zaken gaat repeteren over wat en hoe, en dan dit zeer “herkenbaar”, over het des-betreffend board gebeuren, c.q. de mis-bruiker. Mijn inziens onterecht Heren, heeft niets met “beheren” te maken. Het is het exces verplaatsen tot legalisering, van een degenererende roddelrubriek, waar men het kan herkauwen en weer uit kan kotsen!Als dit de tendens gaat worden op dit board, bedank ik voor deze eer ,en wens jullie verder veel “verstandig inzicht”, en positief handelen met het nieuwe board gebeuren.

Met afscheid nemende groet
Wilko Bloem :cool: :cool: :cool:
Chris Kroesen
Berichten: 677
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

03-02-2002 23:57

jammer, dat je afscheid neemt.. :sad:
James Tate
Berichten: 39
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Antwerpen (Belgie)

04-02-2002 00:34

Raymond, volgens mij hoeven julie helemaal niet in de verdediging te gaan. Betreffende persoon heeft indertijd door zijn postings, zelf zijn verantwoording opgenomen voor zijn (wan)gedrag. Als het bijgepraat is, zoveel te beter, dan hebben julie reeds meer gedaan dan nodig. Als in deze discutie deze zaak weer aan de orde is, dan is dit weerom niet Uw probleem, het zijn weerom anderen die jullie er bij betrekken, in dit geval Wilko, die blijkbaar in zijn zoekwerk naar dure woorden, niet gezien heeft dat betrokken persoon er bij gehaald werd door Roger.
Neen men hoeft niet op afgesloten zaken terug te komen, maar als Wilko adieu zegt om deze reden, dan van mijn kant 'ja graag, ga maar naar het andere DB waar deze houding schering en inslag is en welk hierdoor ook zijn eigen ondergang aan het bedingen is Ciao Wilko.
Wil je opbouwend werken, dan ga ik graag verder in discutie met U maar deze houding vind ik zeker onterecht
Wilko Bloem

04-02-2002 19:30

Nee Heren en "Discutie-James" ik was zo “discreet” om geen namen te noemen! Ook niet over de geen die het nodig vond, om het voorgevallene in deze topic te gaan repeteren! Enne discutie-James, ik denk dat er tussen ons geen positieve-opbouwende mogelijkheden zijn. Dat zou mijn inziens van twee kanten moeten komen James! En ik moet helaas vaststellen, dat je voor dat “onderdeel” gezakt bent. Je begon al gelijk persoonlijk te worden in jou posting, over en tot mij! Met als “onderwerp” mijn vocabulaire toepassing c.q. schrijvende-stijl. Het geeft al duidelijk aan James, jou “voor-ingenomenheid” in deze. Hoe “jij” over mij als persoon "denkt", of denkt te kennen! Maar James, ga gerust verder met jou vooringenomen discutie, ik zou die poging wel leuk vinden ,misschien is er een vrijwilliger met de zelfde discutie eigenschappen, die jou ook bezielen, “ach” ik heb een zeer ruim gevoel voor humor!

Met nu, definitief afscheid-nemende groet Wilko :grin: :grin: :grin:
Gebruikersavatar
Paul Wijnants
Berichten: 214
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

05-02-2002 08:14

Dames en heren.

Ligt het nou aan mij of doet Wilko in zijn laatste posting nou precies dat wat hij James verwijt?

-hij is persoonlijk tegenover James
-hij maakt James z'n vocabulaire belachelijk
door een schrijffoutje eindeloos te herhalen
-hij laat duidelijk merken hoe hij over
James als persoon denkt en hoe hij hem
'denkt' te kennen (voor-ingenomen).

Zonder een waardeoordeel te geven en met vriendelijke groeten,
Paul Wijnants
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

05-02-2002 11:49

Wilco, valt mij een beetje tegen dat je zo snel de handdoek al in de ring gooit.
Ligt dat aan de leeftijd? Dan is er ook voor mij dus nog hoop dat die drive ooit zal verdwijnen of verminderen.

Iedere discussie wordt gemaakt en/of afgemaakt door medeparticipanten.
Kom op man je kunt het veel beter.
Ooit heb je zelf eens aangegeven dat het dodelijk voor een discussie is om iemand aan te pakken op zijn zwakke argumenten en of taalgebruik.

Respect voor iemand tonen geeft meer informatie dan iemand afbranden toch?
Dat respect heeft de hier bedoelde persoon van mij gekregen en ik verwacht dat het niet tevergeefs zal blijken te zijn.

Ik wens jou in ieder geval nog vele jaren en nog veel plezier aan de waterkant.

Groeten van een ander "lastpak".

Douwe

_________________
Vissen is een hobby, geen religie!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Douwe Bijlsma op 05-02-2002 12:00 ]</font>
Plaats reactie